voiko tulla paksuksi keskeytetyllä yhdynnällä?? onko joku tullut?? harrastin tossa noin pari viikkoa sitten pari kolmekertaa seksiä ettei ollu kortsuu mut mies ei päästäny sisälle ja nyt sitten menkat hieman myöhässä . niin sitä tässä mietin tässä vaan että enkai nyt oo sitten raskaana mutta enkai voi olla?
keskeytetty yhdyntä
30
4579
Vastaukset
- lääkäri-
Yksi ainoa siittiö voi tehdä raskaaksi ja helposti siemennestettä pääsee tulemaan pari tippaa ulos työn touhussa vaikka ehtisikin vetää ulos ennen suurempaa syöksyä. Sitä ei aina edes huomaa.
- joojo
kantsii nyt tehdä jotain ja nopeasti.. ja kerro miten kävi? niin muut oppivat varomaan..
- äiti kolmelle
Sinä, jonka nimimerkki on lääkäri, niin oletko oikeasti lääkäri? Onko se tosiaan niin, että siemennesteen tuloa ei välttämättä edes huomaa?
- ehkäisytön
"voiko tulla paksuksi keskeytetyllä yhdynnällä?"
VOI
? onko joku tullut??
ON JA MONI
harrastin tossa noin pari viikkoa sitten pari kolmekertaa seksiä ettei ollu kortsuu mut mies ei päästäny sisälle ja nyt sitten menkat hieman myöhässä . niin sitä tässä mietin tässä vaan että enkai nyt oo sitten raskaana mutta enkai voi olla?
TODELLAKIN VOIT OLLA
Ja miksi ihmeessä tämäkin kysymys on ehkäisypalstalla kun et ole käyttänyt mitään ehkäisyä!!?? - yctc
Riippuu hyvin paljon siitä missä vaiheessa yhdyntä keskeytettiin.
Jos ajatellaan yhdyntää kolmiosaisena, eli ensimmäiseksi tehdään sitä tavallista sisään-ulos liikettä, toisessa vaiheessa mies alkaa kiihottua huippuunsa ja ottaa loppukirin ja kolmannessa vaiheessa loppukiri päättyy, mies pidättelee hetken kunnes lopulta siemenet syöksyvät ulos.
Lähdetään nyt ensin siitä että touhutipoissa ei ole siittiön siittiötä, sekä yksittäiselle siittiölle emättimen erilainen pH tasapaino tekee niin kovasti hallaa että jo ensimmäisessä suihkauksessa miljoonille siittiöille käy huonosti.
Seuraavaksi käsitellään sitten tuota miehen toimintaa seksin aikana. Jos mies on useita kertoja nainut itsensä lähelle laukeamista ja sitten keskeyttänyt liikkeen rauhoittuakseen ja jatkaakseen siitä taas, niin voi käydä niin että tarpeeksi lähelle vetäessään, mies ejakuloi vähän saamatta kuitenkaan itse orgasmia. Tämä liittyy siihen faktaan että varsinainen ejakulaatio ja orgasmi ovat kaksi eri asiaa.
Toisinsanoen, jos mies vetää itsensä useita kertoja lähelle orgasmia, hän voi valuttaa siemennestettä emättimeen tietämättä siitä itse mitään. Samoin voi käydä siinäkin tapauksessa että mies liikkuu ihan rauhallisesti ja sitten alkaa nostamaan itseään kohti huippua. Jos mies saavuttaa orgasmin naisen sisällä ja pidättelee ejakulaatiota ja vetää hyvin nopeasti ulos, päästäen lopulta siemennesteen ulos, ei ole lainkaan varmaa se että päätyikö kaikki siemennesteet vatsalle vai ehtikö siitä jo osa tulla emättimeen.
Eli lyhyesti sanottuna, jos harrastatte keskeytettyä yhdyntää, KESKEYTTÄKÄÄ SE ENNENKUIN MIES ALOITTAA MINKÄÄNLAISTA LOPPUKIRIÄ KOHTI ORGASMIAAN!!!
Masturbointi tuossa tilanteessa voi olla jopa hyvin eroottinen kokemus yhdynnän jälkeen, koska kalussa on emättimen liukastetta, nainen voi hoitaa oman orgasminsa klitoristaan hipelöimällä ja tässä "asennossa" näkee kummankin nautinnon joka on varmasti tehokkaampaa kuin yhdynnän tuottama nautinto juuri siitä syystä että nautinto tuotetaan parhaimman mahdollisen asiantuntijan toimesta, eli sinun itsesi toimesta.
Valitettavasti jostakin syystä useat parit eivät edes käsitä että masturbointia voi käyttää yhtenä rakastelun muotona ja siksi erityisesti miehet vetävät itsensä liian lähelle orgasmia ennen ulosvetoa. En tiedä onko syynä sitten se että "runkkaaminen" on häpeällistä ja epämiehekästä.- äiti kolmelle
Minun on pakko kysyä, että oletko mies vai nainen. Luultavasti olet mies, kun tunnut olevan noin perillä siemensyöksyasioista. Näinkö tämä kaikki sulla käy?
- hguuu
no meillä oli varmaan nuo kaikki vaiheet,eli en sit tiiä jos vaikka jotain mun sisälle on päässykkin =/en tiedä mikä päähänpistos seki oli mutta ei kortsukaan jotenki napannut. huh jos mä tästä ny jotenkin selviän niin en kyllä ikinä enää harrasta keskeytettyä yhdyntää! Noitten sekstailujen jälkeen aloinkin miettimään että pitäiskö ostaa varmuudeksi jälkiehkäsypilleri mutta mies sanoi että on ihme jos olen raskaana .MUTTA EIHÄN SITÄ NYT TIEDÄ PÄÄSIKÖ JOTAIN SISÄLLE! =(
- Kerros
äiti kolmelle kirjoitti:
Minun on pakko kysyä, että oletko mies vai nainen. Luultavasti olet mies, kun tunnut olevan noin perillä siemensyöksyasioista. Näinkö tämä kaikki sulla käy?
Minua kiinnostaa että mitä tekemistä sukupuolella on tässä asiassa? Tuo on ihan seksologien asiaa.
- raskaaksi
tämä tapa on ollut ehkäisykeinoni aina pidemmissä seurustelusuhteissani (4 eri suhdetta yht.noin 9 vuotta) enkä ole kertaakaan ollut raskaana. En käytä pillereitä koska en halua ylimääräisiä hormoneja kehooni. En tietenkään suosittele tätä kenellekään, mutta omalta osaltani tämä on ollut toimiva ratkaisu, ja kohta raskaus onkin jo haaveissa :).
- ++++++
raskautunut koskaan niin eihän sitä tiedä vaikka olisi tahattomasti lapseton....ja siksi keino on toiminut..
- Jokuskahgashg
++++++ kirjoitti:
raskautunut koskaan niin eihän sitä tiedä vaikka olisi tahattomasti lapseton....ja siksi keino on toiminut..
Harrastakaa perseseksiä ni eipä oo tota ongelmaa!
- 0000000000111
Jokuskahgashg kirjoitti:
Harrastakaa perseseksiä ni eipä oo tota ongelmaa!
huolen ettei sitä spermaa joudu siinä anaaliseksissä sitten sinne emättimeen,. Suojaamattomasta anaaliseksistä voi tulla raskaaksi, koska laukeamisen jälkeen sitä spermaa valuu sieltä anaalista...
- to mouth
0000000000111 kirjoitti:
huolen ettei sitä spermaa joudu siinä anaaliseksissä sitten sinne emättimeen,. Suojaamattomasta anaaliseksistä voi tulla raskaaksi, koska laukeamisen jälkeen sitä spermaa valuu sieltä anaalista...
suosittelen,on aika pieni riski tulla paksuksi
- hguuu
to mouth kirjoitti:
alkanut että pitäis vissiin tehdä raskaustesti tässä piakkoin. perse seksii voisin harrastaa muuten mut mulla se ainakin sattuu ihan sairaasti...joskus olen vähän kokeillut.
- miirshka
hguuu kirjoitti:
alkanut että pitäis vissiin tehdä raskaustesti tässä piakkoin. perse seksii voisin harrastaa muuten mut mulla se ainakin sattuu ihan sairaasti...joskus olen vähän kokeillut.
...ilman kumia,herrajestas!!!
Jos et tuu paksuksi niin voit saada taudin tai ainakin hiivasienen.
Ja kun tuolla joku pitkähkössä viestissä kertoi ettei touhutipoissa muka ole siittiöitä niin se oli kyllä melkoista fuulaa.
Kyllä voi olla ihan hyvin.
Kuukautisten poisjääminen voi myös johtua ihan siitä että hermoilet niin kovin.
Mutta nopeiten asia selviää kun menet lääkäriin.
Mikä ihmisiä vaivaa kun ei toimita ajoissa oli ongelma sitten päässä tai alapäässä.
Samaa lihaa kaikki.
Raskaustestiin ja joutuin,tyttö.
Jotta saat katumuspillerit jos on tarpeen,vai ajattelitko ihan pitää lapsen jos sellainen nyt on saanut alkunsa??
Voi herranmunjee tätä nykynuorisoa.... - bbb
hguuu kirjoitti:
Kuinka monta päivää menkat on myöhässä? Tee testi, ja kirjoittele tänne, niin saadaan me muutkin tietää keskeytetyn yhdynnän varmuus tai epävarmuus.
- ketusyatti
to mouth kirjoitti:
Kyllä ass to mouth on hyvä ja myös perus naamalle tuleminen toimii ilman raskauden huolia.
- 2 eri koulukuntaa
ketusyatti kirjoitti:
Kyllä ass to mouth on hyvä ja myös perus naamalle tuleminen toimii ilman raskauden huolia.
vaikka opinnäytetyönä. toiset sanoo kolmatta ja neljännet viidettä. voiko tulla raskaaksi jos ei syöksytä siemeniä kohtuun. eli precumista.
- Yeaah!! huh! Huujaa!
to mouth kirjoitti:
tää on paras -Mies-
- Tuo
Yeaah!! huh! Huujaa! kirjoitti:
tää on paras -Mies-
ass to mouth
- hguuu
bbb kirjoitti:
Kuinka monta päivää menkat on myöhässä? Tee testi, ja kirjoittele tänne, niin saadaan me muutkin tietää keskeytetyn yhdynnän varmuus tai epävarmuus.
hmm Pääsen tossa vasta parin päivän päästä apteekkiin niin ostan sitten raskaustestin jos ei alakuulumaan.
Ja en kyllä aio pitää lasta,(hieman huono aika nyt olla mun raskaana)että abortin joudun tekemään :(
En kyllä ole huomannut mitään raskausoireita sen kummemmin,tosin enkyllä tiedä onko niitä edes yleensä näin varhaisessa vaiheessa. - Mietitääs vähän
2 eri koulukuntaa kirjoitti:
vaikka opinnäytetyönä. toiset sanoo kolmatta ja neljännet viidettä. voiko tulla raskaaksi jos ei syöksytä siemeniä kohtuun. eli precumista.
Ei voi tulla raskaaksi touhutipoista.
Mietis nyt hetki ennenkuin annan sulle vähän luettavaa. Mieti kuinka helvetisti naiset ja miehet ovat yhdynnässä ilman minkäänlaista ehkäisyä. Ehkäisyä on käytetty vasta vähän aikaa ja ehkäisy on hoidettu keskeytetyllä yhdynnällä, eli vetämällä siitin ulos ennen orgasmia.
Käytännössä sellaiset väitteet joissa väitetään että touhutipoissa on spermaa, tarkoittaisi väistämättä myös sitä että nainen tulisi raskaaksi aivan samalla todennäköisyydellä kuin ejakulaation myötäkin. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa niinkuin syntyvyystilastot osoittavat. On myös huomattava että siittiöttömyyden puolesta puhuu sekin että yhdynnässä sukupuolitaudit leviävät helposti, huolimatta siitä että naisen sisään tulisi varsinaista ejakulaatiota. Toisinsanoen, keskeytetty yhdyntä ei suojaa lainkaan sukupuolitaudeilta. Mutta, nyt sitten herääkin kysymys että missä ne virukset oikein sitten luuraa? Miehen ihollako? No ei tietenkään iholla vaan touhutipoissa!
Nyt mieti hetken aikaa tuota logiikkaa tuon asian takana ja ymmärrä ettei ole olemassa kuin yksi koulukunta ja sen lisäksi tyhmät ja ajattelemattomat. Sen jälkeen lue vaikka nämä:
Tässä HIV:n ja sukupuolitautien tarttumisesta yhdynnässä:
Pudney, J., Oneta, M., Mayer, K., Seage, G., Anderson, D. (1992). "Pre-ejaculatory fluid as potential vector for sexual transmission of HIV-1". Lancet 340: 1470. doi:10.1016/0140-6736(92)92659-4.
Ilaria, G., Jacobs, J.L., Polsky, B., et al. (1992). "Detection of HIV-1 DNA sequences in pre-ejaculatory fluid". Lancet 340 (8833): 1469. doi:10.1016/0140-6736(92)92658-3. PMID 1360583.
Ja tässä sitten siittiöiden olemassaolemattomuudesta touhutipoissa:
"Researchers find no sperm in pre-ejaculate fluid". Contraceptive Technology Update 14 (10): 154–156. October 1993. PMID 12286905.
Zukerman Z.; Weiss D.B.; Orvieto R. (April 2003). "Short Communication: Does Preejaculatory Penile Secretion Originating from Cowper's Gland Contain Sperm?". Journal of Assisted Reproduction and Genetics 20 (4): 157–159. doi:10.1023/A:1022933320700. PMID 12762415.
Clark, S. (Sep 1981). "An examination of the sperm content of human pre-ejaculatory fluid". [ei julkaistu].
Free M, Alexander N (1976). "Male contraception without prescription. A reevaluation of the condom and coitus interruptus" (PDF). Public Health Rep 91 (5): 437–45. PMID 824668. PMC 1440560. Retrieved 2007-03-06.
Ja samaa asiaa käydään tässäkin läpi ja sen lisäksi tässä todetaan myös että raskauden ehkäisynä keskeytetty yhdyntä (oikein suoritettuna!!!) on yhtä tehokas kuin kondomi.
Jones, R.K., Fennell, J., Higgins, J.A. and Blanchard, K. (2009). "Better than nothing or savvy risk-reduction practice? The importance of withdrawal". Contraception 79 (6): 407–410. doi:10.1016/j.contraception.2008.12.008. PMID 19442773.
- hguuu
elikkä tein raskaustestin tällä viikolla maanantaina et keskiviikkona ja negaa näytt kummatkini!! mutta menkat ei ole vieläkään alkanut.(joku ihme häiriö tullu mun kiertoon )outoa. Kuinka luotettavia nuo raskaustestit on?? eka tein predictor merkkisellä ja keskiviikkona tein apteekin raskaustestillä.
- ytxyt
Jos molemmat näyttää negatiivista niin mahdollisuus on tähtitieteellinen että olisit siitä huolimatta raskaana.
Menkat voivat jäädä joskus pois ja tulla sitten seuraavassa kuussa. Syitä menkkojen pois jäämiseen tai myöhästymiseen on monia ja joskus syy jää mysteeriksi. Nyt epäilen suuresti että syy siihen ettei menkkoja kuulu eikä näy on siinä että stressaat asialla. Se on äärimmäisen tehokas menkkojen poistaja. Menkat voivat olla myös jostain syystä sen verran mitättömät että ne eivät senkään vuoksi tunnu miltään eivätkä myöskään näy, mutta sinuna lopettaisin stressaamisen jos olet tehnyt kaksi erilaista raskaustestiä ja molemmat antoivat negatiivisen tuloksen. - bbb
Jos teit testit, ja negaa näytti, niin kyllä voit niihin luottaa.
- hguuu
bbb kirjoitti:
Jos teit testit, ja negaa näytti, niin kyllä voit niihin luottaa.
Olin viime viikon sunnuntaina sen saman miehen kaa ja se päästi pari kertaa sisälle koska ajateltiin että oon paksuna ni ihan sama päästääkö sisälle vai ei!! JOO Tiedän ihan vitun tyhmää!!! mutta jos nyt tosta alkais raskaus ni näkyykö se jo noissa keskiviikon ja maanantain raskaustestis!!
Huoh on tä vaikeeta!! Niin ja en sitten kyllä todellakaan enää suostu yhdyntään ilman kondomia tai sitten alan syömään e-pillereitä!! - ..............
hguuu kirjoitti:
Olin viime viikon sunnuntaina sen saman miehen kaa ja se päästi pari kertaa sisälle koska ajateltiin että oon paksuna ni ihan sama päästääkö sisälle vai ei!! JOO Tiedän ihan vitun tyhmää!!! mutta jos nyt tosta alkais raskaus ni näkyykö se jo noissa keskiviikon ja maanantain raskaustestis!!
Huoh on tä vaikeeta!! Niin ja en sitten kyllä todellakaan enää suostu yhdyntään ilman kondomia tai sitten alan syömään e-pillereitä!!näkynyt vielä tuossa testissä....että sillä lailla. Odottelet ja teet uuden testin. Aikaisintaan viikon kuluttua=)
Mikä on vaikeata? Hommata itselleen ehkäisy? Ei luulisi olevan.
Tämä taitaa olla provo koko juttu.
- Pitää Muistaa
että homma toimii paremmin, jos mies käy ennen pisulla ja nainen käy jälkeen pesulla.
- hguuu
Taas tuli koetettua tätä.
Huusin miehelle
"Katso, sun MERSUN KIMPUSSA ON SATA RUOTSALAISTA HETEROMANNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Mies laukesi pelkestä säikähdyksestä. Valehtelelin hieman, koska eihän ruotsissa ole heteroita.,- Anonyymi
Voiko noi ntyhmiä ihmisiä todellakin ola olemassa vielä 2000 luvulla että kyselevät yhdyntä asioista??
Asiat jotkaainaki nminun aikana selvitettiin ihmisenbiologia tunnilla täysin,että AINA voit tulla raskaaksi jos harrastetaan yhdyntää ilman ehkäsyä!
Eli tyhmä pitää olla jos ei tuommosia usko,meistä varmasti moni on saanu alkunsa vahingossa se on aivan varmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982