Ostin eilen uutuustuotteen jonka pakkauksessa lukee näin:
Aidon saunan alkuperää saa toki arvailla, mutta suomalainen tietää.Saunahan ei ole vain paikka. Se on annos syvää rauhaa. Ikuisuutta ja ihmisen kokoisia ajatuksia. Kiireestä vapaa vyöhyke maailman kauneimmassa maisemassa.Se on maailman paras suomalainen sauna.
Arvatkaas mistä tuotteesta on kyse?
Arvuutus?
27
255
Vastaukset
ei nii mitään tuu mieleen..:P Uutuustuote...Siis jotain ihan uutta...Se on sit savusaunatuoksupullo?!? :D Mistähän toikin tupasahti mieleen...:D
No ei osunu.Ü
Laitan vähä vihjettä. Pakkauksesta löytyy koivunlehden kuva ja avainlipputunnus. Ihan hieno pakkaus. Näyttää olevan Iisalmessa tehty tuote.Zone kirjoitti:
No ei osunu.Ü
Laitan vähä vihjettä. Pakkauksesta löytyy koivunlehden kuva ja avainlipputunnus. Ihan hieno pakkaus. Näyttää olevan Iisalmessa tehty tuote.toi kuullosti nii tutulta...:¤ En tiiä..Jotain shampoota se on...Mökki sellasta...;)
mii-su kirjoitti:
toi kuullosti nii tutulta...:¤ En tiiä..Jotain shampoota se on...Mökki sellasta...;)
Mut ei oo shampootakaan Ü
jossain alkon putelissa, tervasnapsia tai jotain sinnepäin? :))
...markettitavaraa on tämä, ei ole alkosta. Ü
Ihmetyttää kyllä että kuinkahan tämmöstä ei kukaan ole aiemmin näin markkinoinut, vaikka on melki itsestäänselvyys. Hyvä idea on tämä.Zone kirjoitti:
...markettitavaraa on tämä, ei ole alkosta. Ü
Ihmetyttää kyllä että kuinkahan tämmöstä ei kukaan ole aiemmin näin markkinoinut, vaikka on melki itsestäänselvyys. Hyvä idea on tämä.se on jotain olutta :)
TaikisN kirjoitti:
se on jotain olutta :)
Se on Olvin Suomalaista Saunaolutta. Pakkaus on mun makuuni enempi kuin sisältö, mut huonompiakin vaaleita lagereita oon maistanu. Ens kuussa siitä tulee Alkossa myyntiin A-olut.
Aika hyvin arvuutit, ei auttanu mun harhautuskaan ÜZone kirjoitti:
Se on Olvin Suomalaista Saunaolutta. Pakkaus on mun makuuni enempi kuin sisältö, mut huonompiakin vaaleita lagereita oon maistanu. Ens kuussa siitä tulee Alkossa myyntiin A-olut.
Aika hyvin arvuutit, ei auttanu mun harhautuskaan Üharhautuksessasi. Mainitsit sanan itsestäänselvyys...mikäpä olisi sen itestäänselvempää suomalaiseen saunaan kuin saunaolut......ainakaan suomalaisen miehen mielestä :D
Näin ne arvoitukset ratkaistaan päättelemällä *vähän rehvakkaana*TaikisN kirjoitti:
harhautuksessasi. Mainitsit sanan itsestäänselvyys...mikäpä olisi sen itestäänselvempää suomalaiseen saunaan kuin saunaolut......ainakaan suomalaisen miehen mielestä :D
Näin ne arvoitukset ratkaistaan päättelemällä *vähän rehvakkaana*Nyt kun sen noin kirjoitit niin on se virheensä nyt myönnettävä. Mut aika hyvin keksitty tuotemerkki, vai mitäs oot mieltä?
Zone kirjoitti:
Nyt kun sen noin kirjoitit niin on se virheensä nyt myönnettävä. Mut aika hyvin keksitty tuotemerkki, vai mitäs oot mieltä?
tuossa on saatu vangittua tunnelma tuotteeseen :) Idea on oikea markkinoinnin helmi.
- Meriläinen
Jotain koivunlehtiuutetta löylyveteen, ajattelen.
- Meriläinen
Zone kirjoitti:
...kyllä sellasta ostais koskaan, heh. Eli ei oo sitäkään vaikka olis kyl voinu olla.
No sitte sulla on vielä hyviä kokemuksia edessä. Taidankin itse tehdä ensi kesänä sellaista, jos vielä kuusenkerkkiä joukkoon laittais niin tuliskin hyvät tuoksut.
Kiitti vinkistä :)) Meriläinen kirjoitti:
No sitte sulla on vielä hyviä kokemuksia edessä. Taidankin itse tehdä ensi kesänä sellaista, jos vielä kuusenkerkkiä joukkoon laittais niin tuliskin hyvät tuoksut.
Kiitti vinkistä :))...just sellaiseen paikkaan joka on vihdantekijän mekka. Talouskoivikkoa ympärillä hehtaaritolkulla. Kunhan nyt alkais vaan lykkäämään lehteä niin taitaapi meillä koivu tuoksua saunassa ilman uuttehiakin.
Eikö ne kuusenkerkät vois pakastaa ja käyttää joulusaunassa?- Meriläinen
Zone kirjoitti:
...just sellaiseen paikkaan joka on vihdantekijän mekka. Talouskoivikkoa ympärillä hehtaaritolkulla. Kunhan nyt alkais vaan lykkäämään lehteä niin taitaapi meillä koivu tuoksua saunassa ilman uuttehiakin.
Eikö ne kuusenkerkät vois pakastaa ja käyttää joulusaunassa?Kuusenkerkät on moniin hyviä ja ihanaa on kuusenkerkkä siirappi.
No syötyähän niitä tulee silleenkin kun metsässä oikeeseen aikaan kulkee.
Te olette sitten muuttaneet hyvään paikkaan asumaan, onnea teille :)
- TizaNova
vasta vihta!
Ei kai varrella?kuka vielä muistaa tämän palstalle lanseeratun. Satutäti sen aikoinaan keksi, kirjoitusvirheen hillittömänä seurauksena, näin muistelen. Toivottavasti muisti ei pettänyt.:)
- TizaNova
Zone kirjoitti:
...pikkasen. Taikis ehti hoitaan pojot kotiin Ü
Nestemäistä saunavihtaa, tulevaa luutaa, kun ei ole vielä keksitty.
Pitäkäätten pojonne! :) - TizaNova
TaikisN kirjoitti:
kuka vielä muistaa tämän palstalle lanseeratun. Satutäti sen aikoinaan keksi, kirjoitusvirheen hillittömänä seurauksena, näin muistelen. Toivottavasti muisti ei pettänyt.:)
lähinnä varsiluuta. :D
TaikisN kirjoitti:
kuka vielä muistaa tämän palstalle lanseeratun. Satutäti sen aikoinaan keksi, kirjoitusvirheen hillittömänä seurauksena, näin muistelen. Toivottavasti muisti ei pettänyt.:)
Ja NK:n kanssa kehitettiin yhteistyönä siivoustarkoituksiiin umpiluuta! :)
...näkis tuotteesta kuvankin. Mun seuraava vinkki olis ollu että tilavuus on 0,568litraa, ja sehän on pintti, eli siis vanha englantilainen oluttuopin tilavuus
http://www.olvi.fi/web/fi/319- TizaNova
maalailevan janottavasti mainostettu.
TizaNova kirjoitti:
maalailevan janottavasti mainostettu.
...että kusetusta. Tosin sehän kans liittyy oleellisesti tuotteeseen jälki-ilmiönä Ü
on näköjään jo ratkaistu :) hienon näköinen tölkki, tosin sisältö ei taida olla mun suosikkiplaatua. Lueskelin ketjun läpi ja tahtoisin kommentoida tohon saunatuoksuasiaan. Mun mielestä ainoot saunaan kuuluvat hajut on puhtaus, puu, aito vihta ja ehkä pikkunen pöllähdys savua puita lisättäessä pesään.
Oon mä joskus jotain mentholeja kokeillut flunssapäissäni, mut paremmin mun mielestä jelppaa vanha kunnon vick vaboruck (vai miten se nyt kirjoitetaan) sipaistuna rinnuksiin ja nenän alle.Vaikka kyllä Olvi kuitenkin on panimojemme parhaimmistoa. Mm. se niiden jouluolut on oikke mainio juoma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988