Aletaan hidastaan työtä , tehdään hitaammin ja puolta vähemmä kyllä neuvottelut siitä huolimatta alkaa , eikä meille tekijöille tule tappiota sillä lakko ei ole hyväksi koska menetetyt ansiot menee monta vuotta ennen kuin metesys saadaan takaisin..
vaihtoehto lakolle
12
306
Vastaukset
- äöflögrhyti
...asialliset ja ajallaan käydyt TYÖEHTOSOPIMUSNEUVOTTELUT!!! JA SE KOSKEE MOLEMPIA OASPUOLIA!!!! Ei niin kuin nyt: sovitaan työryhmän asettamisesta ja neuvotteluratkaisun löytämisestä/hakemisesta ja todetaan seuraavissa neuvotteluissa, että asiassa EI NEUVOTTELUTEITSE OLE EDETTY YHTÄÄN VAAN TYÖPAIKOILLE ON HILATTU KIISTANALAINEN RATKAISU JA IHMETELLÄÄN HUULET, SILMÄT PYÖREINÄ MIKSI TYÖNTEKIJÄPUOLI ON "HANKALA"?
SAMA KOSKEE NS. KORPILAKKOJA, KUNNON SAKOT RIKKOMUKSISTA JA SEN PITÄÄ PÄTEÄ MYÖS TYÖNANTAJAPUOLEEN JOS NEUVOTTELUISSA EI EDETÄ!!! Hiekkalaatikkoleikit on leikitty! - kiusantekoa!
oiva peruste irtisanomiselle! Eikä liittokaan voi mitään. Tuo ei ole oikeutettua, lakko sentään on, kunhan on ilmoitettu kaksi viikkoa aikaisemmin.
- Ell,.
irtisanomisperuste jos on päällä sopimukseton tila..
- Peruna-2
Ell,. kirjoitti:
irtisanomisperuste jos on päällä sopimukseton tila..
Lakot vähentää entuudestaakin kiinnostusta jatkaa suomessa.
Palkka budjetti on yksi, mikäli siihen lisätään % niin on pakko vähentää porukkaa.
Ei enää ole mistä ottaa, mutta tyhmä suomalainen työmies ei tätä usku ja joutuu kortistoon.
2 vuotta siinä ja on sitten kakkos-kansalainen joka kukaan ei edes halua ottaa pinsetillä kii.
Miksi näin,??? Onko liitot niin sokeita??
Itse alan saada tarpeekseni, kuin firmaan ei enää tule voittoa edes pankkikoron verra. Tyhmä siinä on enää firmaa pyörittä muiden iloksi ja itseenssä uuvuttaen.
MIETTIKÄÄ Peruna-2 kirjoitti:
Lakot vähentää entuudestaakin kiinnostusta jatkaa suomessa.
Palkka budjetti on yksi, mikäli siihen lisätään % niin on pakko vähentää porukkaa.
Ei enää ole mistä ottaa, mutta tyhmä suomalainen työmies ei tätä usku ja joutuu kortistoon.
2 vuotta siinä ja on sitten kakkos-kansalainen joka kukaan ei edes halua ottaa pinsetillä kii.
Miksi näin,??? Onko liitot niin sokeita??
Itse alan saada tarpeekseni, kuin firmaan ei enää tule voittoa edes pankkikoron verra. Tyhmä siinä on enää firmaa pyörittä muiden iloksi ja itseenssä uuvuttaen.
MIETTIKÄÄniin kohtuuttomia ole. mutta tyhmä kai sitä kohta on tehdä työtäkään pelkästään toiselle voittoa tuottaen ja itseensä uuvuttaen. ja kai se porvarikin luulis tajuavan että jos hinnat ja elinkustannukset nousee niin täytyy myös nousta palkkojenkin . kohta ei ole työpaikkoja niin ei ole myöskään palveluita ja kenelläkään varaa ostaa mitään, tai elintarvikealalla myös käy silleen että ei ole aikaa kuluttaa sitä rahaa kun kaikki aika täytyy olla töissä. ja kyllä ne muuten lakkoilee ulkomaillakin, ja välttämättä ei ole yhtä rauhallisia kuin suomessa. olisiko se paree jos pistettäisiin täälläkin kunnollinen mellakka päälle ja ruvetaan hajottamaan paikkoja?
- joooos
dj_Jani kirjoitti:
niin kohtuuttomia ole. mutta tyhmä kai sitä kohta on tehdä työtäkään pelkästään toiselle voittoa tuottaen ja itseensä uuvuttaen. ja kai se porvarikin luulis tajuavan että jos hinnat ja elinkustannukset nousee niin täytyy myös nousta palkkojenkin . kohta ei ole työpaikkoja niin ei ole myöskään palveluita ja kenelläkään varaa ostaa mitään, tai elintarvikealalla myös käy silleen että ei ole aikaa kuluttaa sitä rahaa kun kaikki aika täytyy olla töissä. ja kyllä ne muuten lakkoilee ulkomaillakin, ja välttämättä ei ole yhtä rauhallisia kuin suomessa. olisiko se paree jos pistettäisiin täälläkin kunnollinen mellakka päälle ja ruvetaan hajottamaan paikkoja?
mennään?? Täällä olisi vapaaehtoinen.
- kom-Mari
joooos kirjoitti:
mennään?? Täällä olisi vapaaehtoinen.
Lisää porukkaa liittyy mukaan ja kusiruuttapartioiden vahvistamina. Pistetään porvarit nielemään.
- Sansibaar
Paras tapa saada yhtiö polvilleen ja konkurssiin, ja varmasti menettäen kaiken mahdollisuuden palkankorotuksiin.
Nyt yhtiöt maksaa takaisn kaiken punaisen lippujen alla olevan työnseisaukset ja muun ilkiteon.
Muutta ulkomaille ja vieläpä kehuu, eikä syyttä.
Niin pottumainen on suomalainen duunari viimevuosien aikan ollut.
Harmi niille monelle kunnon duunarille joka saa hyvän palkan, eikä Lilius kultaisia kädenpuristuksia kaivata.
Kuin firmat ovat saanneet tarpeekseen nee muutta tai lopettaa.
Liitot tietää mutta ei uskalla katsoa totuutta silmiin.
Kuten myt tämä lakkoilu, kuin kaikki saa sen 0,5 % mikä loppu tulos, sama kuin lähtiessä EI vaan
Moni työpaikka vähennetään, kuin kassassa ei ole lisä euroja palkanmaksuun, Suomen luotettavuus kärsii tuttajamaana, ei suomesta kannata tilata.
MITÄ AVUKSI
Ammattiliittoja pikaisesti Kiinaan ja kaukoitään että tulee sama rumba siellä niin kuluttajat kenties maksaa sitten lisähinnan täällä, kuulosta kaukaa hakuselta mutta tosi.
On liian helppo olla työtön Suomessa, edut ovat liian hyvät.- 4r55
joo hidastellaan töissä!!???
EIKÖ täältä ole jo tarpeeks muutenkin lähteny työpaikkoja? - tunari123
4r55 kirjoitti:
joo hidastellaan töissä!!???
EIKÖ täältä ole jo tarpeeks muutenkin lähteny työpaikkoja?on väliä, jos duunit menee kiinaan mikäli et palkallasi saa elätettyä perhettäsi.
Täällä vingutaan palkoista, ainakaan minä en harrasta työntekoa, myyn vapaa-aikaani sovitulla hinnalla.
Jos se ei riitä markkinatalouden määrämillä esim. leivän hinnoilla, minä haluan lisää että riittää.
Ei minua kiinnosta yrityksen voitot, vaan oma elintaso.
Ja jos yritys ei pärjää markkinoilla, eikös markkinatalous silloin toimi ja laittaa surkimuksen konkurssiin??
Ja minä vaihdan duunipaikkaa semmoseen, mikä vielä hengittää. - Taapertaja.
tunari123 kirjoitti:
on väliä, jos duunit menee kiinaan mikäli et palkallasi saa elätettyä perhettäsi.
Täällä vingutaan palkoista, ainakaan minä en harrasta työntekoa, myyn vapaa-aikaani sovitulla hinnalla.
Jos se ei riitä markkinatalouden määrämillä esim. leivän hinnoilla, minä haluan lisää että riittää.
Ei minua kiinnosta yrityksen voitot, vaan oma elintaso.
Ja jos yritys ei pärjää markkinoilla, eikös markkinatalous silloin toimi ja laittaa surkimuksen konkurssiin??
Ja minä vaihdan duunipaikkaa semmoseen, mikä vielä hengittää."myyn vapaa-aikaani sovitulla hinnalla. "
Kumpa asia olisikin näin, vaan ei ole. Kun työsuhde on olemassa niin aletaan vaatia ylisuuria korotuksia, oli lama tai ei. Mutta aina vaaditaan lisää. Eli pyydät aina lisää ja lisää sovitun hinnan päälle. Etkä vain pelkkää inflaatio-korotusta. Yrittäjä ei silti saa ottaa tilallesi miestä joka suostuu vanhaan palkkaasi.
"Ja jos yritys ei pärjää markkinoilla, eikös markkinatalous silloin toimi ja laittaa surkimuksen konkurssiin?? "
Onhan se noinkin, mutta: ainainen palkkojen korotus aiheuttaa lisää irtisanomisia. Tuotantoa koitetaan automatisoida niin pitkälle kuin suinkin, työntekijöiden kustannuksella.. Pienet firmat eivät pysty automatisoimaan, joten heidän pitää nostaa hintojaan saadakseen korotukset maksettua.
Noh asiakas ei yleensä osta kallista jos halvempaa on tarjolla(varsinkaan lama-aikana). Eli se oli sen tarun loppu.
Yrityksen haudalla sitten heilutetaan punalippua ja syytetään huonoa johtajaa. - dfghytr
Taapertaja. kirjoitti:
"myyn vapaa-aikaani sovitulla hinnalla. "
Kumpa asia olisikin näin, vaan ei ole. Kun työsuhde on olemassa niin aletaan vaatia ylisuuria korotuksia, oli lama tai ei. Mutta aina vaaditaan lisää. Eli pyydät aina lisää ja lisää sovitun hinnan päälle. Etkä vain pelkkää inflaatio-korotusta. Yrittäjä ei silti saa ottaa tilallesi miestä joka suostuu vanhaan palkkaasi.
"Ja jos yritys ei pärjää markkinoilla, eikös markkinatalous silloin toimi ja laittaa surkimuksen konkurssiin?? "
Onhan se noinkin, mutta: ainainen palkkojen korotus aiheuttaa lisää irtisanomisia. Tuotantoa koitetaan automatisoida niin pitkälle kuin suinkin, työntekijöiden kustannuksella.. Pienet firmat eivät pysty automatisoimaan, joten heidän pitää nostaa hintojaan saadakseen korotukset maksettua.
Noh asiakas ei yleensä osta kallista jos halvempaa on tarjolla(varsinkaan lama-aikana). Eli se oli sen tarun loppu.
Yrityksen haudalla sitten heilutetaan punalippua ja syytetään huonoa johtajaa.Kannattaa myydä ensin se audi, bemari tai mersu ja elää muutenkin leveilemättä. Ei tarvi esittää miljonääriä jos ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3253407Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192288Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151890Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141615Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361414Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2481338- 171274
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010