Kyseinen auto tuli minulle, ja näyttäs todella sille, että autolla on ajettu alle 100 tuh.km. (omistajat tiedossa ja huoltokirja).
Aion pitää auton ainakin toistaiseksi, koska sen karuus viehättää, ja olen kuullut mainittavan kestäviksi.
Ainoa vika tällä hetkellä on, että ei sammu virta-avaimesta joka kerta. Kuulopuheista olen kuullut, että vika on joko virtalukossa, tai pumpun solenoidissa, joka katkaisee polttoaineen syötön.
Nyt kysynkin, missä huollatatte Transitit Turun seudulla? Kävin Fordin omassa huollossa, mutta oikeastaan järkytyin monesta asiasta, autoni huoltopaikka ei ole siellä.
Nyt etsin ammattitaitoista/varmaa huoltoa, koska haluan selvittää auton kunnon perusteellisesti, ja jos auto minulle jää huoltaa sen myös kunnolla.
Kiitän asiallisista vastauksista etukäteen. Toki terve huumori aina paikallaan :-) !
Ford Transit 100 S vm.-92
5
1108
Vastaukset
- Volgan lautturi
on sentään,kun osaat suhtautua merkkihuoltoon noin terveesti.Muutoin kyllä hieman epäilyttää oletkohan tervejärkisten kirjoissa kun sorruit tuohon merkkiin.Otan osaa jo etukäteen tulevien harmiesi puolesta.
- 20+10
jos kaikki huollot joudut teettämään niin kalliiksi tulee. Tuonikäisessä on jos jonkinlaista vaivaa ja ruoste pukkaa herkästi päälle.
Juuri omaa -93 transittia hitsailin monta tuntia kun helmat puhki monesta kohtaa.- ALLU55
Jos pysyy avaimet ja hitsauskolvi (MIG) kädessä niin kyllä Ransu ihan hyvä vekotin kestää kyllä tekniikka ja on yksinkertaista.Kirjastosta löytyy Ransun korjauskirja.Kone kestää vähintään 500tkm ilman koneremonttia kun vaihtaa öljyt ja suodattimet ajallaan n.10tkm välein.Sen näkee kun seuraa mitä vanhoja pakuja on eniten liikenteessä melkeimpä ne on Hiace ja Ransu.Kun vielä menee kyseleen paljonko on ajettu ymmärtää miksi ei paljon muita ole.EI NE KESTÄ NOITA KILOMETRIMÄÄRIÄ.
- Transiitilla pitkäst
..virtaavaimesta niin vika saattaa olla siinä, että toinen akku ei yhdistä. Käynnistyy kyllä yhdelläkin akulla mutta sammuttamiseen tarvitaan kaksi. Siis puhdista akun navat.
- tramal19
transu on oiva työkalu,niinkuin tossa kaveri sanoi,migiä,kittiä ja vähän maalia. todellisuudessa vähemmän teknisiä vikoja kuin useimmassa muussa!!! olen myynyt satoja transuja ja nyttenkin sellaisen itelle hain!!kilpa-auto se ei ole ,mutta kun haen mettästä tukkeja niin voin huoletta täyttää koslan puilla ja ajaa sillä pelkäämättä että pohja ottaa maahan,niinkuin vitolla tai hiaksilla ja monella muulla!! jos transu on kunnopssa siitä ajolleen ei huomaa onko ajettu100 tai 400tkm. asiallisia huoltopaikkoja suosittelisin ,ns pikku korjaamot,tai huoltsikat. öljyt,suodattimet, ja joskus peräöljyt kun vaihdat. niinkuin kaveri tossa mainitsi 10tkm välein. niin hyvä tulee. siis perä ja vaihdelaatikon öljyt voit vaihdattaa 50-70tkm välein,ja perään kitkanmuuntaja lisää,ettei raksu!! siihen sammumis ilmiöön,on ollut joskus mullakin mut on itelleen hävinyt,solenoidi tai sen kontakti tai edellämainittu,harvoin vikaa virtalukossa?? nelos vaihde päälle ja kytkintä ylös,(hätätapauksessa) pumpun ja suuttimien takia voit laittaa joskus desin pari 2-t öljyä tankatessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803