SuomiTV:llä Ti 20.15 ITV:n scifisarja. Matkalla dinosaurusten kanssa ja Esihistoriallinen puisto sarjojen tekijöiltä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Primeval
Primeval/Uhka menneisyydestä
17
1876
Vastaukset
- Primeval fani
Ihan huippu sarja katon joka torstai :)
- make-setä
alussa vaikutti pirun hyvältä....saa nähdä alkaa ko huonontua nyt sarjan edetessä & hahmojen vaihtuessa
- Jakso jäi näkemättä
make-setä kirjoitti:
alussa vaikutti pirun hyvältä....saa nähdä alkaa ko huonontua nyt sarjan edetessä & hahmojen vaihtuessa
Voiko Uhka menneisyydestä -sarjan jaksoja katsoa Nettitv:ssä? Tuolla (http://www.suomitv.fi/ohjelmat/uhka_menneisyydesta/jaksot) lukee, että voi katsoa, mutta en ole ainakaan vielä onnistunut löytämään niitä.
make-setä kirjoitti:
Kolme ekaa kautta tuli ostettua ja kyllähän niistä juuri ja juuri sai halvan hinnan verran viihdykettä. Mutta tästä olisi saanut pienellä käsikirjoitusten parantamisella niin paljon paremman. Näyttelijöissä ei ollut oikein ketään kiinnostavaa ja professorin vaimon vehkeilyt alkoivat jo rasittaa. Parhaiten mieleeni jäi keski-ajalla vierailu, siinä oli jotain tunnelmaa. Korkeintaan keskivertoa.
- Primeval rules!!!!
elenthil kirjoitti:
Kolme ekaa kautta tuli ostettua ja kyllähän niistä juuri ja juuri sai halvan hinnan verran viihdykettä. Mutta tästä olisi saanut pienellä käsikirjoitusten parantamisella niin paljon paremman. Näyttelijöissä ei ollut oikein ketään kiinnostavaa ja professorin vaimon vehkeilyt alkoivat jo rasittaa. Parhaiten mieleeni jäi keski-ajalla vierailu, siinä oli jotain tunnelmaa. Korkeintaan keskivertoa.
No ku sä et vaan tajuu miten hienosti se sarja on rakennettu... ;) Sehän on kaikkien aikojen paras tv-sarja mitä olen nähnyt!
- dd
make-setä kirjoitti:
no en mä nysanois se on ihan helvetin hieno sarja ja youtubest kantsii kattoo myös näitä 4 ja 5 tuottarin jaksoiku tuo vitun suomitv ei niitä vissiii tuu näyttäää
Best show ever!! - nimetön13
Jakso jäi näkemättä kirjoitti:
Voiko Uhka menneisyydestä -sarjan jaksoja katsoa Nettitv:ssä? Tuolla (http://www.suomitv.fi/ohjelmat/uhka_menneisyydesta/jaksot) lukee, että voi katsoa, mutta en ole ainakaan vielä onnistunut löytämään niitä.
Täältä voi katsoa http://www.tv-links.eu/tv-shows/Primeval_537/
- Ärsyttäääää
Olis kiva päästä kattomaan neljättä tuotantokautta, Britanniassa jo varmaan nähty, mutta ei Suomessa, onhan Kymppitonni paljon kiinnostavampi ja jännittävämpi... Alkaa kyrpiä toi suomitv:n toiminta... Pitäis varmaan lähettää palautetta.
- parassarja
täsmälleen siis sarjahan on ihan loistava olis ny helvetti aloittanut sen vaikka nelosella niin ei ttarttis kattoo youtubest englanniks vaik ihan hyvä se niinkin:)
- dd
parassarja kirjoitti:
täsmälleen siis sarjahan on ihan loistava olis ny helvetti aloittanut sen vaikka nelosella niin ei ttarttis kattoo youtubest englanniks vaik ihan hyvä se niinkin:)
just niin vituttaa tää-...-.- pitää vissiii ostaa dvdt ulkomailta
Niin Ja elokuva on vissiii ehkä tulos et tulispa sit suomeen:) - dd
dd kirjoitti:
just niin vituttaa tää-...-.- pitää vissiii ostaa dvdt ulkomailta
Niin Ja elokuva on vissiii ehkä tulos et tulispa sit suomeen:)Kaikki jokka täälä käy menkää lähetytää suomi tvlle palautetta (paskaa)
j... ehk ne oppis ja aloittais ne tuottariiit
- Gin fani
Se on iha huippu sarja katon joka tiistai paitsi huono hahmot vaihtuu.
- yks toope
Onks tää loppunu ku ei näy tänään tulevan???? Vai onko mun näössä vikaa =)
- Tiiaaa-
Mäkin olen miettiny että näytetäänkö sarjaa enää : 0??? YKs parhaimmista sarjoista mitä olen nähnyt
- Domsku
Mun kaveri sanos että onjo 5 ja 6 tuotantokausi mutta niitä ei vaan viititä suomentaa
- faniprimevalifani
kuudes tuotanto kausi alkaa nähtävästi briteissä 2013. riippuu ihan siitä miten britin omat katsojat jaksavat seurata. Uskoisin että hyvin sillä tää on kyl iha huippusarj:) harmi et suomitv:l tää alotettii :/ niin ja itse aion kyll katsoa netistä joka jakson:)
- PrimevalBigFan
Se on tosi hyvä sarja! Muistan kun katsoin sitä isäni kanssa vain ainoastaan kolme tuotantokautta koska niissä oli suomenkieliset tekstitykset. Kaksi muuta tuotantokautta katsoin itsenäni netistä vaikka niissä ei ollut suomenkieliset tekstitykset mutta oneeksi osaan hyvin ymmärtää englantia. Se sarja ansaitsee kuudennen tuotantokauden mutta eipä ole tullut sitä koskaan. Ei sen Spin-Offikaan mikään huono ole mutta silti, vaadin kuudennen tuotantokauden! Jos se enään olisi vielä mahdollista tehdä nykyaikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353504Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342996Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4462624Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1761945Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441863Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261466- 361307
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192