minulla on kaksi pientä poikaa toinen alle 2v ja toinen 5kk.
rakastelun jälkeen alavatsa särkee ja tulee muutaman päivän hieman veristä vuotoa siis molemmat kestävät yhtä kauan näin on mennyt jo muutaman kuukauden. rakastelun aikana emme käytä ehkäisyä ja kostumuksestani se ei ole kiinni. (herkkä ja kova haluinen) =)
menkat tulleet normaalisti paitsi nyt tän kuukauden aikana ei ole vieläkään ja raskaustesti näytti negatiivista
kaikesta huolimatta.
miehelleni en ole puhunut asiasta kun sen jälkeen hän ei halua minua jos minuun sattuu rakastelun jälkeen johonkin.
onko kokemusta kellään???
2
128
Vastaukset
- 1+1
gynekologille, ei tuo ole normaalia. Ja jos kerran yrität raskautua (kun et kerran käytä ehkäisyä) niin sitä suuremmalla syyllä lääkäriin!
Onko 84 synt.vuotesi? - ooopa
ei tosiaan ole normaalia, gynekologille vaan! Sehän vois periaatteessa olla vaikka kohdunkaulan syöpä. Tai joku tulehdus, joka pitää hoitaa. Papa-koe pitää ainakin ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164