e-pillerit ja liian pitkät kuukautiset

Moi!

Aloitin e-pillereiden syönnin noin 3vk ja 3pv sitten, ja kuukautiset ovat jatkuneet siitä lähtien. Onko muillakin ollut NÄIN paljon ylimääräistä vuotoa pillereiden aloituksen jälkeen, ja loppuuko se kun pidän ensimmäisen tauon syömisessä?
0443
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


nuori nainen kirjoitti:

Moi!

Aloitin e-pillereiden syönnin noin 3vk ja 3pv sitten, ja kuukautiset ovat jatkuneet siitä lähtien. Onko muillakin ollut NÄIN paljon ylimääräistä vuotoa pillereiden aloituksen jälkeen, ja loppuuko se kun pidän ensimmäisen tauon syömisessä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu