Lihaville oma deitti

pipsapallero

Kun nyt olen jonkun verran seurannut näitä kirjoituksia, niin tuntuu että kaikki deitissä pyörivät naiset on miesten mielestä olleet lihavia vaikka ovat ilmoittaneet olevansa normaalipainoisia. olenkin mieinyt, et pitiskö noihin deittisivustoille tehdä joku painopituus laskuri, joka sitten siirtää ihmiset suoraan oikeaan lokeroon.. Silloin ei tarttis itse miettiä, että onko lihava vai laiha.. Ja miehet voi sitten valita ne luurangot sieltä ja ne muut profiilit poistetaan.. Tää on muutenkin aika ihme juttu, jos puhuu naisten kanssa niin kaikki pitää itseään lihavana, niin miksi ne sitten valehtelee tuonne?? Mitä jos ne oikeasti näkee itsensä normaalina, jos se vaan onkin miesten joku haave et sieltä toisesta päästä löytyisi joku langan laiha povipommi ja sit petytään siihen normaalivartaloonkin, kun ollaan luotu joku haavekuva toisesta?? Mun mielestä ne jotka haluaa jotain laihaa, ei normaalia, niin kannatta hakea se baarista, silloin voit heti valita laihan eikä tartte turhaan kuluttaa aikaa jonkun normaalin kanssa kirjoitellessa.. tai sit joku terveyssivuston anorektikot osio vois olla hyvä bongauspaikka.. :)
Mä olen itse omasta ja lääkärin mielestä normaalivartaloinen, mut en enään vaivaudu ees nettideittailemaan, kun taidan olla sinne liian lihava... Ja toisekseen livenä löytyy ne laadukkaammat miehet; silloin tietää myös itse mitä saa... ;)

12

2263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehiin

No, noi jotka on laittaneet sen painon vaikkapa 65 kg , korkeitaan naiselle, niin kertoo vain tyhmyydestä.
      Eivät tiedä lihaskunnosta mitään.

Kun on hyvin treenatut lihakset ne painaakin, ei se läski.
      Itse olen muka lievästi ylipainoinen , vaikka mittanauhan mukaan olen hyvä kroppainen.
      Tosin haluan pitää itsestäni huoli, tekemällä lihaskunto harjoituksia.
      Ei hylly , mutta painoindeksiin en sovi ihan.

Painoindeksi on muutenkin peersiistä.

• näin se menee

Se on totta, ettei painoindeksit kerro koko totuutta. Ei mikään estä kertomasta vyötärön ja lantion mittoja, ei siihen mitään laskureita tarvita, mutta kun halutaan vaan pimittää sitä läskiä todellisuutta.

• ................

Jos lihoisin 20 kiloa, ja olisin sitten 65, niin olisin kyllä aika läski. En lihava, mutta tukeva. Jotkut pitävät hoikista. Minäkin pidän hoikista miehistä, ihan ruipelotkin käy. On ollut joku mahakas muskelimieskin, ja hänkin oli komea, mutta enempi tykkään hoikista. Suotakoon kullekin makunsa, jookosta?

• kuippp

Painoindeksi mättää pahasti, kun on lihaksia. Rohkeasti vaan pituus ja paino. Kirjoitetusta kuvauksesta näkee sitten millainen kroppa on kyseessä, harrastukset jne. Näin olen minäkin tehnyt ja oikein hienosti on sujunut.

Laadukkaat naiset on kyllä löytynyt netistä. Ei baareista.

Mies.

• No minäpä en harrasta liikuntaa enkä sitä mainitse. Työn puolesta tulee liikuttua. Ihan sama jos joku kuvittelee lihavaksi. Eipähän tarvitse yrittääkään tutustua.

• pellefantti..

netti tuo mieli hyvää, kukaan tahdo ketään löytääkkään mitään oikeeta, elävät haaveissa koko loppuelämänsä..*olisi sitä olis tätä*eii tommononen kelpaa..jatkuvaa marinaa.Materiaalinen hyvä ja muu..saavuttaako kaikki sitä??edes ikinä!mariskoot raukat!Olen itse tyytyväinen sitä mitä on..ja elämää on, se tärkeää.

Missähän ne normaalit ihmiset nykyään on?.
        Kun katselee katukuvaa laitettua yli meikattua ja muutenkin korostuvaa ihmistä näkee.Minihameita todella rumilla ämmillä neon sukkiksilla, korkokengillä..naamassa sentti maskia.Kauneus ihanne on, laihuus..esim 175/48..ja ei haittaa vaikka naamasi on petolinnun perse..kun vaan oot laiha.

Ja lastenkin suusta kuulee sanan seksikkyys ja vanhukset..siis mihin ihmisllä on kadonnut käsite elämän normiudesta jos pään täyttää jo pienenä olenko kaunis laiha seksikäs???seksilläkö me elämme??silläkin tietty mutta..ei haittaa jos oot horahtava antava muija sitä suositumpi oot sukusikin joukossa varmaan..moraali missä on??tissit paljaana vakoja esitellen netissäkin..kaunista??!ei minusta..Mikä tässä ajassa *ampuu yli* ??
        Kauneus on ihanaa mutta mikä on kaunista???onneksi itse jokainen tietää sen..aitoja asioita elämässä pitää olla..ei haaveita ja sontaa..Persoona on loppupeilssä tärkein ominaisuus jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista ja ihanaa.
        Liikunta tuo mieli hyvää..ei se liiallinen paneminen!!se kuluttaa ihmistä..

• nainen.
        pellefantti.. kirjoitti:

netti tuo mieli hyvää, kukaan tahdo ketään löytääkkään mitään oikeeta, elävät haaveissa koko loppuelämänsä..*olisi sitä olis tätä*eii tommononen kelpaa..jatkuvaa marinaa.Materiaalinen hyvä ja muu..saavuttaako kaikki sitä??edes ikinä!mariskoot raukat!Olen itse tyytyväinen sitä mitä on..ja elämää on, se tärkeää.

Missähän ne normaalit ihmiset nykyään on?.
        Kun katselee katukuvaa laitettua yli meikattua ja muutenkin korostuvaa ihmistä näkee.Minihameita todella rumilla ämmillä neon sukkiksilla, korkokengillä..naamassa sentti maskia.Kauneus ihanne on, laihuus..esim 175/48..ja ei haittaa vaikka naamasi on petolinnun perse..kun vaan oot laiha.

Ja lastenkin suusta kuulee sanan seksikkyys ja vanhukset..siis mihin ihmisllä on kadonnut käsite elämän normiudesta jos pään täyttää jo pienenä olenko kaunis laiha seksikäs???seksilläkö me elämme??silläkin tietty mutta..ei haittaa jos oot horahtava antava muija sitä suositumpi oot sukusikin joukossa varmaan..moraali missä on??tissit paljaana vakoja esitellen netissäkin..kaunista??!ei minusta..Mikä tässä ajassa *ampuu yli* ??
        Kauneus on ihanaa mutta mikä on kaunista???onneksi itse jokainen tietää sen..aitoja asioita elämässä pitää olla..ei haaveita ja sontaa..Persoona on loppupeilssä tärkein ominaisuus jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista ja ihanaa.
        Liikunta tuo mieli hyvää..ei se liiallinen paneminen!!se kuluttaa ihmistä..

On normaalipainoinen ja vartaloinen,niin silloin hän on kaunis. Mutta useat deittisivuilla olevista naisista,eivät pysty myöntämään olevansa ylipainoisia plösöjä. Kysymys naisille,mitä kaunista on kaksois tai kolmoisleualla,tai läskirenkailla vyötäröllä,tai selluliittireisissä? Näin urheilullisena ja ulkonäöstäni huolehtivana miehenä,minusta siinä ei ole mitään kaunista. Siis olet normaalivartaloinen,jos sinun vartalossasi ei ole roikkuvia läskirenkaita,kaksoisleukaa ym. Pitäisihän naisten tajuta,ettei taapertava plösö ketään itseään kunnioittavaa miestä kiinnosta.

• ................
        nainen. kirjoitti:

On normaalipainoinen ja vartaloinen,niin silloin hän on kaunis. Mutta useat deittisivuilla olevista naisista,eivät pysty myöntämään olevansa ylipainoisia plösöjä. Kysymys naisille,mitä kaunista on kaksois tai kolmoisleualla,tai läskirenkailla vyötäröllä,tai selluliittireisissä? Näin urheilullisena ja ulkonäöstäni huolehtivana miehenä,minusta siinä ei ole mitään kaunista. Siis olet normaalivartaloinen,jos sinun vartalossasi ei ole roikkuvia läskirenkaita,kaksoisleukaa ym. Pitäisihän naisten tajuta,ettei taapertava plösö ketään itseään kunnioittavaa miestä kiinnosta.

Mun sinkkuaikoina se oli nyt itsestäänselvyys, että ihmiset pyrkivät antamaan itsestään alkuun paremman kuvan. Se olisi lähinnä oudoksuttanut, jos joku olisi esitellyt itsensä "Hei olen Matti 40 vee, mulla on edellisestä suhteesta kaks kakaraa ja äkänen ex-eukko, työtön, kaljamaha, kalju blaa blaa". Eikä se saanut mitenkään niin tolaltaan, jos joku osottautui ulkonäöltään valjummaksi kuin olin päässäni kuvitellut, se oli toki surku juttu, mutta ei se nyt saanut mua itkemään asiasta mihinkään palstoille. Siinä kohtaa todettiin, että vetovoimaa ei vaan löydy parisuhteeseen asti.

Ja pellefantin kanssa olen kyllä yhtä mieltä siitä, että jotenkin friikkimäiseksi touhu mennyt, ihmiset on yhtä senttiä ja kiloa. Se tuntuu olevan joku fiksaatio, jonka rinnalla edes muut ulkonäölliset saati henkiset seikat ei merkkaa mitään. Ja sitten kun ajatellaan sellaista parisuhdetta, joka kestäisi vuosikymmeniä. Jossa saadan lapsia, tulee raskausarpia, kiloja jne. Joka vuosi ihmisen aineenvaihdunta heikkenee ja keski-iässä niitä kiloja voi tulla ihan väkipakoin. Puolestaan ihmiset voivat kutistua, voivat innostua uudesta harrastuksesta. Voivat loukkaantua ja estyä entisten harrastusten suhteen jne. Itse esimerkiksi olen kutistunut reippaaseen 50 kiloon siitä, kun mieheni tapasin netissä pulskempana. Ja varmasti muutama vuosikymmen lisää, niin kroppani näyttää ihan erilaiselta. Jotenkin todella omituinen, hassu ja arvelluttava kriteeri tuo paino silloin, kun siihen suhtaudutaan näin fanaattisesti. Sen ymmärrän, että toinen ei ulkomuodoltaan viehätä. Mutta en näitä alituisia jatkuvia kitinöitä aiheesta. Ja mä en edes enää ole niin varma miten tähän laihuusfriikkiyteen voi seksin yhdistää. Se koko laihuusihannointi on lopulta todella epäseksikästä, siinä ei ole sitä inhimillisyyden tunnetta vaan sellasesta pakkomielteistä, steriiliä ja robottimaista. Siitä puhutaan, että se on seksikästä, kaunista jne. mutta enpä tiedä käytännössä. Ja en puhu nyt laihoista ihmisistä persoonina, että olisivat epäseksikkäitä vaan yleisesti siitä laihuusihannoinnista, joka on saanut jo mun makuun liian suuret mitat.

Mä veikkaan, että yhä kuumempaa kamaa alkaa olemaan sellaiset miehet ja naiset, joilla on jalat maassa noissa jutuista. Hoikkaa vartaloa ei tarvitse inhota tai edes ihannoida ylipainoisuutta, mutta sellanen inhimillinen ote elämään ja sen taju, että kropan sisälläkin on oltava jotain ja se kroppa voi muuttua pitkissä parisuhteissa vaikka mihin suuntaan eikä sille voi parisuhdetta perustaa. Se voi olla pieni osa, mutta vain sellainen. Eikä L-sanan kuulessaan tai lihavan ihmisen nähdessään tarvi stressata ja sydänkohtausta saada.

• erho nee..35vee..
        nainen. kirjoitti:

kauniit piirteet ja upee uljas ulkonäkö, kauniit hiukset ja muu.Jumalauta että kiinnostaa enempi ko joku ruma laiha isonenäinen sinisilmä.Pattipovilla..revi siitä..Ekananko se nainen pitää kaataa alleen ja sit miettiä tulevaisuutta?vee teidän kanssanne.Monesta miehestä seksikin on kiinnostavmpaa hiukan pyöreemmän tytön kanssa kuin kovan luukasan mutta makunsa kullillakin.Silikoni prinsessat onko niistä edes äidiksi teko juttuineen ja kynsineenkään??

• kokovartalokuva

Toinen on että laittaa kokovartalokuvan! Valitettavasti monet miehet tuijottaa niitä kilomääriä eikä niin monella miehellä ole hajuakaan naisten painosta. Itselläni lukee "normaalivartaloinen" ja kokovartalokuva. Eipä ole valituksia tullut että olisin ketään kusettanut (olen siis samassa painossa kuin kuvassa vaikka kuva on yli vuoden vanha).

• esrdfghijpo

katkera plösö siellä vaan itkee. en suosittele sinun tämän takia alkavan syödä suruun kuitenkaan.
      koita piristy'ä; ehkäpä joku samanlainen kaljapötsiukko huolii sinut.

• ..................

Hmmm... Itselläni painoindeksi roikkuu siinä 19,5 tietämissä ja kroppa timmissä kunnossa. Joten siitä ei ole huolta. Mutta mihis nettideittiin me ahdettais kaikki tuon kaltaiset räkänokat, jotka kuluttaa ihan liikaa aikaansa toisten ihmisten ivaamiseen, pahan olonsa purkamiseen muihin ja toisten alentamiseen ties millä perusteella, tässä painon perusteella. Kun noi räkänokat on voinu oppia hillitsemään tota luonteensa rumuutta, kropan sentään näkee jo alkutekijöissä kun sopii treffit. Ja kiloja voi tulla tai lähteä, mutta iljettää jo ajatuskin viettää aikaansa nälvijän kanssa ja harvemmin sellaset puutteet persoonassa edes korjaantuu. Aina sais hävetä ja kärsiä eikä toivoa paremmasta ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1324
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1125
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1017
    4. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      197
      844
    5. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      822
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      776
    7. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      769
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      761
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      748
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      698
    Aihe