MTV3 himoaa kaikki urheilut itselleen,ei urheilullisin perustein vaan saavat syöttää mainoksiaan koko ajan.
Niin ovat olleet mäkihypyt kuin formulatkin rasittavaa katseltavaa kun ovat urheiluun perehtymättömät amatöörit asialla!!!!!! Porttila on silmäpusseineen pohjanoteeraus!!!
Mertaranta ehdottomasti selostamaan aikakin Suomen ottelut!!!!
Nyt loppuu ainakin minun osalta MTV3 kanavan katseleminen ja samalla aion lopettaa maxin kortin!!!!
jääkiekon mm kisat mtv3:lle
7
610
Vastaukset
- sensorship
Missä kaikki viestit? Suomalaiset antoivat murskatuomion rahastusmaksukisoille.
- Tellustelija
Joopajoo. Just uutisissa vakuutettiin, että kaikki Suomen pelit ja tärkeät matsit tulee normikanavalta.
Just, näkis vaan, kun unohdetaan mainita olennainen. Onhan se tosi hienoa katsoa matsit 10 tunnin viiveellä puolen tunnin tiivistelminä. Just niinkuin F1:ssakin on käynyt. Muistan todella hyvin, kun ihan samaa sheibaa puhuttiin formuloiden siirtymistä maksulliseksi, että kaikki kista varmasti näkyy myös normikanavilla. Ei mitään mieltä niissä viikon vanhoissa pikatiivistelmissä. Jäänyt koko lajin seuraaminen. Toivottavasti olen väärässä tässä, mutta valitettavasti tiedän, etten ole...
Tellustelija - mm-kisat
tää onniiiin syvältä!!! maikkarilla saa taas kattooo 5minuuttia paliä ja kymmene minuuttia mainoksia!! nii se menee kummikiii.. ja nääkii pelit varmaan tulee jollain puole tunni kooosteena kun näää saaketin salatut elämät tulee varmaan pelin kanssa samaan aikaan niin maikkari varmasti näyttää sen roska sarjan ennemmin kun mm-pelejä ettei kaikki es jonnet menettäis yö uiniii kun ei nää salkkareita!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toivottavasti ees mertaranta tulis selostaa ees suomen pelit sillä hän on ainoa joka osaa tunteella selostaa. muuten se on lyötävä telkkaristä äänet poies ja radio suomi päälle jos mertsi selostaa siellä.veikkaa että mtv3 on varastanut kaikki urheilu tapahtumat viiden vuoden sisään itselleen ja pistää ne pikkuhiljaa jokaisen maxille tai canal :lle. muutenkin jääkiekon mm-kisat kuuluu ylelle! itsekkin ootan näitä kisoja joka vuosi ja olen jo varannut liput kotikisoihin niin että toivon vaan että näkisin jatkossakin mm-kisoja ja tietenkin olympia kiekkoa ILMAISKANAVILLA JA MIELELLÄÄ YLELLÄ JA MERTARANNAN SELOSTAMANA!!!!!!!!
- -
Voi olla, että kiekkoilut "katoavat" maksullisille kanaville vähitellen. Sitten ne lakkaavat olemasta koko kansan urheilua.
Eli saattaa käydä kuten formuloille... Kohta harva meistä edes muistaa koko lajia. - pekkkkkkkka
jeps mulla loppu formuloiden seuraaminen kun mtv3 laitto ne maksukanaville, varmaan käy samoin jääkiekolle, pistää niin vihaks mutta eipä täs voi mitään tehdä
- kekekekeke
Ois voinu maikkari laittaa kiekkoilun maxille kun sieltä se formulakin tulee mutta ei laitetaan jollekkin toiselle kanavalle et sais taas ihmiset ostaa ja maksaa lisää.
- jokurotitähän
Eipä aiheuta keskustelua mediassa,ihan tavanomaista suomalaista meininkiä,mitenköhän muualla reagoitaisiin,varmaan autot palaisi kadulla, pitää kait sitte unohtaa lätkäkin ,en ainaskaan maksamaan ala,toivottavasti porukat lopettaa loppuvuodeksi tv-luvat hiljasena protestina,ite ainaskin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818