Jehovat ovat ...

AdaFlink

... vartiotorneineen kaksinaamaista ja kieroa porukkaa.

Kävipä tässä noin reilut parikymmentä vuotta sitten tälleen. Ovikello soi juuri silloin, kun olin saanut ujutettua tissin nuorimmaisen suuhun (lapsi oli vajaan viikon vanha ja oltiin juuri kotiuduttu "laitokselta"). Menin avaamaan oven lapsi sylissä, koska ajattelin ystäväni tulevan kylään.

No ei tullu ystävä ei, vaan ovella seisoi sellainen noin 10 vuotias pikkumies hienosti pukeutuneena liian suuri salkku kainalossaan. Hän alkoi puhumaan höpöjä ihan tosta vaan, sellaista ulkoa opittua jargonia. Kysyin häneltä, jotta onko sulla ketään aikuista mukana. No tulihan se äijän käppänä sieltä oven takaa sitten jeesaamaan pikkumiestä. Oli perkele vieköön pistänyt lapsen asialle ja tuli sitten itse esiin, kun oli pakko. Hyi hitto tollasta.

En ollut käännytettävissä, vaikka lapsi ja ukko kuinka hinkus. Lopuksi se äijä sitten anto mulle sen lehdykän (vartiotorni) ja sanoi, että tässä on luettavaa teille mm. kätkykuolemasta, kun toi lapsenne on noinkin pieni. Kehtas vielä kysyä multa, jotta oletteko tietoinen, että noinkin pieni voi kuolla kätkykuoleman.

Olin aivan järkyttynyt, mutta vaan hetken aikaa. Sanoin niille suoraan, että painukaa nyt vittuun niin pitkään, kun annan teille vielä mahdollisuuden paeta. Lähti ne juoksujalkaa ja jotain molottivat mennessään.

Samoin pyramidipelikettuilijana (talousrikokset) tunnettuna törmäsin uudelleen samaan ilmiöön (kaksinaamaisuus). Eräs Jehova-hörhö kauppasi tyttöjä periaatteella "saat ilmaisen panon valitsemaltasi kohteelta, jos liityt WGI:hin hänen kauttaan". Kertakaikkiaan törkeää toimintaa.

3

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hää?

Mitä toi loppu sulla meinaa?

• AdaFlink

... loppu?

• >>ovella seisoi sellainen noin 10 vuotias pikkumies hienosti pukeutuneena liian suuri salkku kainalossaan. Hän alkoi puhumaan höpöjä ihan tosta vaan, sellaista ulkoa opittua jargonia. Kysyin häneltä, jotta onko sulla ketään aikuista mukana. No tulihan se äijän käppänä sieltä oven takaa sitten jeesaamaan pikkumiestä. Oli perkele vieköön pistänyt lapsen asialle ja tuli sitten itse esiin, kun oli pakko. Hyi hitto tollasta.

Jehovantodistajat valmentavat jälkikasvustaan Vartiotorni-seuran paratiisikauppiaita varsin nuoresta iästä lähtien. Käppänä oven takana ei ollut piilossa piilottelun takia, vaan antaakseen lapsen opetella lahkotyötä ovilla.

>>Olin aivan järkyttynyt, mutta vaan hetken aikaa. Sanoin niille suoraan, että painukaa nyt vittuun niin pitkään, kun annan teille vielä mahdollisuuden paeta. Lähti ne juoksujalkaa ja jotain molottivat mennessään.

Kieltämättä varmaan aika hämmentävä tilanne kun lastaan imettävä äiti menettää malttinsa tähän tyyliin.

>>Eräs Jehova-hörhö kauppasi tyttöjä periaatteella "saat ilmaisen panon valitsemaltasi kohteelta, jos liityt WGI:hin hänen kauttaan". Kertakaikkiaan törkeää toimintaa.

Saattaa tietenkin olla 'teoreettinen' mahdollisuus, ettei kyse ollut "Jehova-hörhöstä" tässä tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe