Sosiali ja terveuys määrä rahoilla tetailjat rikostutkintaa
Sosilija terveyslatakuntien Valvonta isku
KOKO MAAN MUSTA AUKKO TOTUUS JA HÄPEÄ
Vain "Halinolliset rikostutkinnat Mistä Jäävit "Katasroofi tarkastaja
Sosiali ja terveys märärahat Politisessa Hurmiossa
"Halinolliset rikostutkinnat
SUOMI HERÄTYS Kansantalous ja sos turva murtuu
Politiikan Yksityistätämisen Monopoli Vallassa "Sairaalat kiinni
Politiset hyvät veljet Kuntataloudet Röyhkeästi hyödyntävät
Politisesti Sosiali ja terveysmäärärahat Politiikan likainen lapsi uhri peli Maksaja Sukupolven Lapsi "
Kuntalouksien Tasapainoon "Rahankäyttäjä Voitelee polittisen ympäristön Politinen Kunnia "
" SIELUTON SUOSITUN HENKILÖ "Ammativoielija/Douppaaja Asiakirjat Niin monen nimen taa ,
Että rikostutkinta on mahdoton
Ritävän monta nimeä asiat ei kestä julkisutta
Totuus Suurin häpeä Salattaan
Salainen asikirjaa avaa VAROJEN KÄYTÖN KOHTEESEEN Salaisella asikirjalla ei tilintarkastajaa
"Yksi sosialitoimisto" on Alistettu Aluehallinon tutkimukseen Alueella Norh
Jossa On paras hyväveli verkko ja UUTISPIMENTO
Lapset maksaa huosta kodeissa ja perhe kodeissa Kuntatalouksien laskua
Voitelija Voitelee Hyväveli verkon Mahdolliset oikeudet
Lapsen maksaa sielun lastareilla Huostissa
Sekä kansalaiset pahassa olossa hyökääväät yksinkertaisudessan toisiaan vastaan Lapsella ei oikeutta Isänmaassa
Perhe koti lapset Lapsen oikeuden päivä 20.11.2010 / 365 pv joka päivä
Terve ihana lapsi on onnen ja juhlan mitarisi vauvasta variin ja sukupolvesta toiseen
Se maa joka rakastaa lastaan Menestyy Turvaa maasi " LAPSI "
Uutiset ja sää Rikostutkinta rikostutkinta ja rikostutkintaa
Lapset uhreja
0
164
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848