Ylimielisyydestä

sitä vaan

Täällä jotkut jatkuvasti arvostelevat Tapania ylimieliseksi. Ei se sitä ole, vaan itsevarmuutta. Jos ja kun ihminen on itsevarma, niin sitä juuri helposti luullaan ylimieliseksi.
Ei minulla muuta.

19

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajajjai

Mistäs se kertoo kun menee välillä "owerspeed'lle" ? ja alkaa keittään......

• oukkidoukki

Se sitten taas on merkki äkkipikaisuudesta.
        Tapsan seppäsuvun juuret ovat Pohjois-Ranskasta lähtöjään. On siis ehkä vähän tempperamenttisempaa verta hänessä.

No tuota selitystä ei vielä ole kuultukaan. Olen tähän ikään tavannut aika paljon ihmisiä, sekä ylimielisiä että myös oikeasti itsevarmoja. Sellaisen joka on oikeasti itsevarma, ei tarvitse esittää mitään vaan hänen itsevarmuutensa näkyy olemuksesta muutoin kuin ylimielisyytenä. Tapani Kansa ei kuulu tähän joukkoon, hän on oikeasti törkeän ylimielinen.

• ei tarvitse mollata

koko ajan ympäristöään !

Mutta jos ihmisellä on paljon sitä kuuluisaa keltaista nestettä pääkopassaan, niin se ilmenee sitten juuri epävarmana käytöksenä, jolloin lähipiiri, soittajat ja yleisö saavat kuulla kunniansa säännöllisesti.

Ja kusipää on kusipää vaikka pannulla paistaisi !

• Joopa joo.... ja taas on "asiantuntijat" äänessä. Mä kysyisin, että miten niin Tapsa esittää jotain ? Ei esitä. Tapsa on oma ittensä hyvässä ja pahassa. Sanoo asiat suoraan, ei nöyristele ja mielistele . Kun se ei vedä jotain tekopyhää mielinkielin roolia julkisuudessa ( kuten monet muut artistit), niin sitten sitä mollataan ylimieliseksi ja kusipääksi.
        Olen ollut useilla kymmenillä Tapsan keikoilla ja Tapsa pyrkii aina tekemään parhaansa. Oli kyseessä sitten pienempi tai isompi esiintymistilaisuus, niin Tapsa ei vähättele ja ylenkatso vaan vetää aina yhtälailla täysillä oli keikka sitten Hartwal-areenalla tai vaikka jossain Sysmän tanssilavalla. Ylimielienen artisti ei niin tekisi.
        Olen monella keikalla Tapsan kanssa jonkun sanan aina vaihtanutkin ja hän on ollut aina hyvin ystävällinen, huomaavainen ja mukava mua kohtaan , vaikka joskus olen huomannut että on ollut vähän ärtyneellä tuulella, niin ei oo koskaan tiuskinut ja äyskinyt mulle.

• nyt olet
        Justiinax kirjoitti:

Joopa joo.... ja taas on "asiantuntijat" äänessä. Mä kysyisin, että miten niin Tapsa esittää jotain ? Ei esitä. Tapsa on oma ittensä hyvässä ja pahassa. Sanoo asiat suoraan, ei nöyristele ja mielistele . Kun se ei vedä jotain tekopyhää mielinkielin roolia julkisuudessa ( kuten monet muut artistit), niin sitten sitä mollataan ylimieliseksi ja kusipääksi.
        Olen ollut useilla kymmenillä Tapsan keikoilla ja Tapsa pyrkii aina tekemään parhaansa. Oli kyseessä sitten pienempi tai isompi esiintymistilaisuus, niin Tapsa ei vähättele ja ylenkatso vaan vetää aina yhtälailla täysillä oli keikka sitten Hartwal-areenalla tai vaikka jossain Sysmän tanssilavalla. Ylimielienen artisti ei niin tekisi.
        Olen monella keikalla Tapsan kanssa jonkun sanan aina vaihtanutkin ja hän on ollut aina hyvin ystävällinen, huomaavainen ja mukava mua kohtaan , vaikka joskus olen huomannut että on ollut vähän ärtyneellä tuulella, niin ei oo koskaan tiuskinut ja äyskinyt mulle.

niin säälittävä tyyppi että tupsukkakaan ei viitti sulle äyskiä, pillahtasit pian poruun.

• nyt olet kirjoitti:

niin säälittävä tyyppi että tupsukkakaan ei viitti sulle äyskiä, pillahtasit pian poruun.

No voipi olla, että niin tekisin, mutta siinäs huomaat miten huomaavainen Tapsa osaa olla.

• yrittää tehdä
        Justiinax kirjoitti:

No voipi olla, että niin tekisin, mutta siinäs huomaat miten huomaavainen Tapsa osaa olla.

Tapsukasta jotenkin inhimillinen kaveri kun käytännössä näyttö on koko ajan ihan jotain muuta.

• yrittää tehdä kirjoitti:

Tapsukasta jotenkin inhimillinen kaveri kun käytännössä näyttö on koko ajan ihan jotain muuta.

Parempi sekin kun semmonen yks lässynlässy, tekopyhä nuoleskelija, joka joka halvatun kerta kun uusi levy julkaistaan on lehdessä Jeesustelemassa ties mitä. Tälläkertaa piti ihan lehdessä kaikelle kansalle kertoa ruikoilevansa joka ilta. Tuo nimeltä mainoitsematon artisti totta totisesti osaa sen mediapelin ja imelän kosiskelun, niin että sokerivesi vaan suupielestä valuu.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Parempi sekin kun semmonen yks lässynlässy, tekopyhä nuoleskelija, joka joka halvatun kerta kun uusi levy julkaistaan on lehdessä Jeesustelemassa ties mitä. Tälläkertaa piti ihan lehdessä kaikelle kansalle kertoa ruikoilevansa joka ilta. Tuo nimeltä mainoitsematon artisti totta totisesti osaa sen mediapelin ja imelän kosiskelun, niin että sokerivesi vaan suupielestä valuu.

Kari todellakin on ollut levynsä julkistamisen vuoksi lähiaikoina lehdissä mutta niin ne artistit tapaavat olla kun levynsä julkaisevat. Eli siinä ei siis ole mitään ihmeellistä, mutta kun kyse on Karista niin tottakai sinun rakkikoiran pitää taas räksyttää.
        Todella lapsellista sinulta taas tuo että puhut "nimeltä mainitsemattomasta"artistista kun jokaiselle on selvää kenestä on kyse.
        Ja onko siinä jotain pahaa jos rukoilee?!? On niitä pahempiakin asioita tunnustettu! ensin haukut sen että Kari on lööpeissä juopottelun takia ja nyt kun rukoilee niin sekin on paha. En viitsi edes kirjoittaa minkälaisten asioiden takia Tapsukka on ollut lööpeissä. Senkin tietää kaikki jo.
        Ja sinä osaat tuon kaikkien haukkumisen taidon niin että oksettaa.

• Annu. kirjoitti:

Kari todellakin on ollut levynsä julkistamisen vuoksi lähiaikoina lehdissä mutta niin ne artistit tapaavat olla kun levynsä julkaisevat. Eli siinä ei siis ole mitään ihmeellistä, mutta kun kyse on Karista niin tottakai sinun rakkikoiran pitää taas räksyttää.
        Todella lapsellista sinulta taas tuo että puhut "nimeltä mainitsemattomasta"artistista kun jokaiselle on selvää kenestä on kyse.
        Ja onko siinä jotain pahaa jos rukoilee?!? On niitä pahempiakin asioita tunnustettu! ensin haukut sen että Kari on lööpeissä juopottelun takia ja nyt kun rukoilee niin sekin on paha. En viitsi edes kirjoittaa minkälaisten asioiden takia Tapsukka on ollut lööpeissä. Senkin tietää kaikki jo.
        Ja sinä osaat tuon kaikkien haukkumisen taidon niin että oksettaa.

Et sä Annu toiseks jää mitä siihen mollaamisen taitoon tulee. Jatkuvastihan Tapsa on sun hampaissas. (Ja mee nyt ihmeessä jo lääkäriin kun yhtämittaa oksentelet ympäriinsä.)
        Ja kyllä sitä kai rukoilee yks jos toinenkin, mutta vaan säälittävä irtopisteitä keräilevä tyrkky selittää siitä suu vaahdossa lehtien sivuilla. NIH!

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Et sä Annu toiseks jää mitä siihen mollaamisen taitoon tulee. Jatkuvastihan Tapsa on sun hampaissas. (Ja mee nyt ihmeessä jo lääkäriin kun yhtämittaa oksentelet ympäriinsä.)
        Ja kyllä sitä kai rukoilee yks jos toinenkin, mutta vaan säälittävä irtopisteitä keräilevä tyrkky selittää siitä suu vaahdossa lehtien sivuilla. NIH!

Ei taatusti ole Tapsukka mun hampaissani. Suuni on erittäin hygieeninen joten ei sillä *****ole sinne mitään asiaa. Oksenteluni liittyy vain ja ainoastaan sinuun ja idoliisi, joka muutes kerää niitä irto/säälipisteitä lässyttämällä mediassa sairaudestaan ja selittämällä sillä kaikki asiat. Joten jos et viitsisi syyttää Karia siitä.

• kylläkään
        Justiinax kirjoitti:

ole nähnyt Kari Tapion suun vaahtoavan!

Karista pidetään ja häneltä PYYDETÄÄN haastatteluja. Hän on avoin ihminen ja antaa itsestään muutakin kuin vain mahtavan äänensä.
        Tupsukka taas joutuu tyrkyttämään itseään lehdille. Tai nykyisinhän sen tyrkyttämisen hoitaa ex-avokki, nyk. mikälieasiainhoitaja.

• elämän kevät
        kylläkään kirjoitti:

ole nähnyt Kari Tapion suun vaahtoavan!

Karista pidetään ja häneltä PYYDETÄÄN haastatteluja. Hän on avoin ihminen ja antaa itsestään muutakin kuin vain mahtavan äänensä.
        Tupsukka taas joutuu tyrkyttämään itseään lehdille. Tai nykyisinhän sen tyrkyttämisen hoitaa ex-avokki, nyk. mikälieasiainhoitaja.

Kokoomuslehti ponsoroi porvarin levyä.Eikö muuten enää myy.

• reppana ole kyllä
        Justiinax kirjoitti:

kaikki bitit tallella ! Nämä kirjoituksesi antavat kuvan erittäin naivista pikkutytöstä, jolle eräästä vanhasta ukosta on tullut koko elämän sisältö.

Koita nyt hyvä tyttö löytää itsellesi elämä ! Vanhan kehäraakin ihailusi on mennyt jo selvästi sairauden puolelle, ei nuo kirjoituksesi ole enää terveen ihmisen kirjoittamia.

Et osaa muuta kuin julistaa "jumalasi" erinomaisuutta ja virheettömyyttä, samalla kun Kari Tapion todella ansaittu menestys kiuhuttaa sinut raivoihisi.

Onneksi Karin palstalla ei ole näin typeriä ihmisiä kuin sinä haukkumassa Tapsukkaa. Niin, sinähän käyt sielläkin säännöllisesti mollaamassa Klabbia. Miksi hyvä tyttö ?

Oliskohan taas jälleen kerran sinun aika mennä jäähylle ?

• Huit Hait kinoille
        Justiinax kirjoitti:

Siis kaikkein parastahan olisi jotta Justiinalle ja Annalle, sekä "kaltaisilleen" perustettaisiin oma juttu palsta, jossa parjailla toisiaan ja siitä sitten viihdettä meille kaikillejotka pystyvät arvostamaan että makuja on monia.

Eläköön taiteilijat; Tapani, Kari, Marion, Markku, Saija etc Makuja on monia ja teistä tykätään ja jos ei joku tykkään, niin aina voi keskittyä omaan mielikkiinsä!

• Annu.
        Huit Hait kinoille kirjoitti:

Siis kaikkein parastahan olisi jotta Justiinalle ja Annalle, sekä "kaltaisilleen" perustettaisiin oma juttu palsta, jossa parjailla toisiaan ja siitä sitten viihdettä meille kaikillejotka pystyvät arvostamaan että makuja on monia.

Eläköön taiteilijat; Tapani, Kari, Marion, Markku, Saija etc Makuja on monia ja teistä tykätään ja jos ei joku tykkään, niin aina voi keskittyä omaan mielikkiinsä!

Vastasin Justiinaxin kirjoittamaan Karinhaukkumisviestiin mielestäni ihan maltillisesti. Toki olen kirjoittanut kiukkuisesti ja vähemmän nätistikin mutta miten mun tuohon olisi mielestäsi pitänyt vastata? Että "juu kyllä olet oikeassa, Kari on ihan turha jätkä", noinko?
        Ja enpä ymmärrä miten nämä "kaltaisten" viestit häiritsee rauhaasi noin kovasti, voithan jättää ne lukematta. Taidatkin juuri kaivata niitä koska tämä palsta olisi aikas tylsä ilman niitä.

• Justiinax
        reppana ole kyllä kirjoitti:

kaikki bitit tallella ! Nämä kirjoituksesi antavat kuvan erittäin naivista pikkutytöstä, jolle eräästä vanhasta ukosta on tullut koko elämän sisältö.

Koita nyt hyvä tyttö löytää itsellesi elämä ! Vanhan kehäraakin ihailusi on mennyt jo selvästi sairauden puolelle, ei nuo kirjoituksesi ole enää terveen ihmisen kirjoittamia.

Et osaa muuta kuin julistaa "jumalasi" erinomaisuutta ja virheettömyyttä, samalla kun Kari Tapion todella ansaittu menestys kiuhuttaa sinut raivoihisi.

Onneksi Karin palstalla ei ole näin typeriä ihmisiä kuin sinä haukkumassa Tapsukkaa. Niin, sinähän käyt sielläkin säännöllisesti mollaamassa Klabbia. Miksi hyvä tyttö ?

Oliskohan taas jälleen kerran sinun aika mennä jäähylle ?

Iästänne riippumatta( siis Tapsan mollaajien ) teidän juttunne ja käytöksenne täällä vasta lapsellista ja naurettavaa onkin .
        Tässä(kin) keskustelussa Tapsaa mollataan kusipääksi ja ylimieliseksi ja muutenkin te Tapsan mollaajat olette aina tuomassa esiin inhoanne ja ärsytystänne Tapsaa kohtaan, mutta jos mä toimin samoin Kari Tapion kohdalla niin teikäläisille se tuntuu olevan joku pyhäinhäväistys. Touhuatte siitä , pidän Tapsaa jonain Jumalana, vaikka itse saatte täydellisen hepulin kun teidän Jumaloimaanne Kari Tapiota vähänkin arvostellaan.
        Eli Tapsaa saa avoimesti inhota ja tuoda sen julki ,mutta Kari tapiota ei. Tälläisen johtopäätöksen teidän jutuistanne voi tehdä.
        Minä en laulajan ikää ja syntymävuotta kuuntele. Senpä takia artistin ikä on mulle täysin sivuseikka musiikillisen osaamisen ja ammattitaidon rinnalla. Tapsa on vetreä, verevä ja upea laulaja, esiintyjä ja tulkitsija, mutta Kari Tapio se on kehäraakki jos kuka. Sen ukkelin laulaminen ja esiintyminen kun näyttää ja kuulostaa niin vaivaselta ja väsyneeltä, että melkein sääliksi käy.Uusin levykin on täysin turha vain rahastusmielessä tehty tuotos, kun mitään uutta ei ole keksitty, vaan kaikki ne biisit on uudelleen lämmitettyä sontaa. Eipä liiallisesta musiikillisesta/taiteellisesta kunnianhimosta voi Karia ainakaan syyttää.

• Jolli-Mori
        Annu. kirjoitti:

Vastasin Justiinaxin kirjoittamaan Karinhaukkumisviestiin mielestäni ihan maltillisesti. Toki olen kirjoittanut kiukkuisesti ja vähemmän nätistikin mutta miten mun tuohon olisi mielestäsi pitänyt vastata? Että "juu kyllä olet oikeassa, Kari on ihan turha jätkä", noinko?
        Ja enpä ymmärrä miten nämä "kaltaisten" viestit häiritsee rauhaasi noin kovasti, voithan jättää ne lukematta. Taidatkin juuri kaivata niitä koska tämä palsta olisi aikas tylsä ilman niitä.

Että Molla-Annu ei olisi mollannut? Ihanko totta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe