Tässä muutama profetia

sota 2011 ???

Nimimerkin "Pave" saama uninäky 15.1.2005

Näin ison ristin maassa makuuasennossa.
Ristin keskellä oli n. 20 cm pitkä ja 5 cm syvä ja 5 cm leveä kolo.
Kolon päällä oli kupera suojalasi tai jotakin läpinäkyvää muovia.
Kolon sisällä oli 2-3 cm pituisia puupaloja, sorakiviä ja hiekkaa.

Ääni sanoi: "Sinä et saa koskea niihin, ne ovat niin korkeasti pyhää."
Sanottiin että puupalat ovat Jeesuksen alkuperäisestä rististä.

Hiekka ja sorapalat ovat ristin juurelta. Hivelin kädellä lasi- tai muovikupua ja
sanottiin, että et saa koskea niihin, ne ovat korkeasti Pyhää.
Eikä niihin ollut mahdollisuuttakaan koskea, sillä kupu suojasi niitä.

Yhtäkkiä kuului oikealla ääni joka sanoi: "Googin sota alkaa 2011."

Säikähdin ja ihmettelin, mitä tämä todella tarkoitti.

Rupesin ihmettelemään: todellako minulle ilmoitettiin Googin sodan alkamisvuosi.

Olen viisi vuotta pidätellyt tämän näyn ilmoitusta, mutta nyt koen hengessäni, että
se on tuotava julki.

1.9.2008

Erään henkilön saama sana Herralta

Eräs henkilö on saanut Herralta sanan, että syksy 2011 on Googin sodan aatto.

Sitä ennen pitäisi tulla muutokset, että Venäjä ja Saksa lyö hynttyyt yhteen ja Venäjä on palannut supervallaksi, kuten Hesekiel 38 edellyttäisi.

74

5144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitukset

      Kyllähän tuo Raamatun profetaalisessa valossa paikkansa pitää.Mutta se,että Venäjä ja Saksa yhdistyisi ei saa tukea.Peräti,kun Venäjä vallankaappauksen jälkeen lähtee sotimaan.Silloin se valloitta Viron,Latvian ja Liettuan.Koska Daniel sen näin ilmoittaa.Mutta se myöskin hyökkää Saksaan.Koska Ilmestyskirjan mukaan pedossa ei ole kuolinhaavaa nyt.Silloin kun se Saksaan hyökkää siinä on kuolinhaava.Sekin paranee ja EU,pedosta tulee ehyt vuosiviikon eli 7-vuoden ajan.Silloin tämä kaikki on lusittu ja Jeesus tulee perustamaan tuhat vuotisen valtakunnan,keitä täällä vielä jäljellä on.Koska Raamattu myöskin ilmoittaa,että yli 4-miljardia ihmistä kuolee.Että näin.

    • profetia.

      2010 vuodesta!

      Olavi Syvännön puhe 30.8.2009 Kangasalan helluntaiseurakunnassa pakanain aikojen täyttymisestä v. 2017

      Olavi Syväntö vieraili Kangasalan helluntaiseurakunnassa 30.8.2009 ja kertoi kolmelta taholta tulleesta vahvistuksesta, että pakanain ajat täyttyvät 2017. Olavi kehotti itse arvostelemaan asian, ei siis sanonut sitä ehdottomana Jumalan totuutena.

      Olavi näytti Israelin karttaa, johon oli liitetty tietoja Lähi-idän maista ja Israeliin historiaan liittyviä vuosilukuja. Siellä oli viimeisenä 1967 eli Kuuden päivän sota.

      Olavi kertoi, että eräs uskovainen pariskunta tutkiskeli karttaa illalla ennen nukkumaan menoa. Mies huomasi, että eihän Kuuden päivän sota ollutkaan viimeinen, vaan siellä oli: "2017 pakanain ajat täyttyvät." Mies näytti sitä vaimolleen, ja vaimokin näki tämän. Aamulla herättyään he katsoivat karttaa uudelleen, mutta nyt sitä 2017-kohtaa ei enää ollutkaan. He tulkitsivat asian näyksi ja ilmoittivat Syvännöille.

      Kalervo Syväntö puhui tästä Lahden Baptistiseurakunnassa, ja hän sai seuraavana päivänä yhteydenoton puhelimitse. Eräs nainen oli kuullut v. 2005 selvän äänen, että 12 vuoden kuluttua tämä nykyinen maailmanaika päättyy eli v. 2017. Nainen ei kuitenkaan paikan päällä halunnut kertoa asiasta julkisesti.

      Olavi lisäsi, että aivan viime päivinä hän sai kolmannenkin todistuksen, kun joku mies oli päässyt vuosilukuun 2017 Raamatun tutkimuksella.

      Olavi muuten lisäsi, että jos oletetaan, että seitsemän vuotta (Danielin vuosiviikko) vähennetään tuosta vuodesta 2017, saadaan 2010, eli ensi vuosi. Jos sitten on vielä niin, että tempaus tulee ennen vihan aikaa (asiastahan on erilaisia mielipiteitä), tempaus tulee pian, viimeistään ensi vuonna.

      (Erään kokouksessa mukana olleen henkilön selostus)

      Päiviö Pennasen uni 15.2.2010

      Rauhaa. Näin tässä äskettäin unen, joka voi olla profeetallinen. Raamatussa sanotaan: "Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti."

      Jer.23:28.

      Siksi ajattelin lähettää sen. Minä en ole koskaan saanut mitään ilmestyksiä tai uninäkyjä, joskin monilla ihmisillä on ollut minusta harhaanjohtava käsitys, että olisin jonkinlainen profeetta, koska tutkin niitä suurella mielenkiinnolla. Ja sitten olen yrittänyt herättää keskustelua aiheesta. Se uni menee näin:

      Näin 15.02.2010 aamuyöstä merkillisen unen. Olin synnyinmaatilallamme Juuan Vuokossa. Se ei ole enää vanhempaini omistuksessa. Mutta pihapiirissä on kolme rakennusta. Vanha sauna, navetta ja asuintalo. Ja tämä asuinrakennus on isäni rakentama. Uni alkoi siitä, että minä olin tämän vanhan saunan ulko-ovella.

      Antikristuksen aika oli alkanut. Kaksi kloonin näköistä mieshenkilöä kulki vierekkäin kaapaten ja kiduttaen uskovia mitä hirmuisimmalla tavalla. Minunkin ohitseni ne kulkivat ja katsoivat minuun, mutta eivät koskeneet. Menivät ohitseni vasemmalle. Ruhjoivat muun muassa uskovaisten naisten naamoja pahaan kuntoon. Kun olivat menneet, niin minä lähdin kävelemään keskipihalle.

      Siellä oli joku mies, joka sanoi etteikö hän ollut tätä jo sanonut?

      Navetassa oleva pajarakennus, jossa isä muinoin korjasi naapureiden koneita oli auki ja valot olivat päällä, mutta ketään ei ollut siellä. Minä menin navetan ylisille piiloutumaan välikattoon siellä kun oli monenlaisia piilopaikkoja ja lapsena siellä leikimme piilosta. Ja siellä piilopaikassa oli pari nuorta, joita nauratti hirveästi kun löysin sinne piilopaikkaan.

      Vähän ajan kuluttua kun vaara oli ohi, niin kaivauduimme pois sieltä. Siellä oli monia nuoria. Aloimme keskustella. Ja kysyin eräältä nuorelta mieheltä, mikä vuosi nyt on? Hän vastasi että nyt on vuosi 2013. Siihen vastasin, että miten se on mahdollista, kun minä en muista mitään vuoden 2010 ja 2013 tapahtumien välistä.

      Mitä on tapahtunut?

      Siihen heräsin. Minulla oli tavaton tuska rinnassani, niin kuin itku. Rukoilin jonkin aikaa, kunnes se hellitti.

      Tällainen se uni oli. Saakoon jokainen miettiä, mitä se tarkoittaa.

      Siunausta.

      Terveisin Päiviö Pennanen

      • 2!!

        Nimimerkin ”Valvokaamme” näky helmikuussa 2009

        Näin näyn NAU:sta eli North American Unionista (Pohjois-Amerikan Unionista), jota ollaan perustamassa
        suuresti salassa ja joka kuitenkin on ensiarvoisen tärkeää, että niin sanottu New World Order (Uusi maailmanjärjestys) voidaan perustaa.

        Näyssäni NAU-alueet olivat yhtenäiset ja peitetyt tumman sinipurppuralla, jossa oli ehkä viisi tähteä ikään kuin lipussa.

        Yli alueiden oli kuin kirjoitettu vuosiluvut 2010 ja 2011.

        Olen aina vähän huolissani kun saan vuosilukuja, mutta uskon näiden vuosilukujen tarkoittavan kahta asiaa ainakin, ensinnäkin sitä kuinka lähellä olemme maailman uudelleen järjestelyä, globalisoitumista, tähän liittyvää One World Governmentia (Yhden maailman hallitusta), jonka yksi vaihe tulee olemaan ihmisten tunnistamiseksi ns. sirutus jne.

        Uskon sen lisäksi, että Herra haluaa meidän jo viimein heräävän tajuamaan ajan jossa elämme.
        Hän haluaa myös omiensa olevan valmiit siihen, että kyseinen muutos on antikristillisen ja antisemitistisen hengen läpitunkema ja meidän on hyvä käyttää jäljellä oleva vapauden aika Jumalan tahdon mukaan. Jumala haluaa nyt jos koskaan omiensa elävän lähellä Häntä ja olevan täynnä Pyhää Henkeä!

        Tarkoittavatko vuosiluvut täsmälleen NAU:n olevan silloin jo täysin toiminnassa jne., sitä en tiedä, vai allekirjoitetaanko silloin sopimukset ja sovitaan lait, uuden rahan tulo jne. silloin.

        Sen tiedän kun Jumala antaa täsmällisiä lukuja, Hän haluaa herättää meidän huomiomme ja saada meitä kysymään Hänen tahtoaan ja olemaan valmiit muutokseen.


        Thomas S. Gibsonin profetia Kolmannesta maailmansodasta 7.12.1995

        Muutamien vuosien kuluttua te olette sodan partaalla. Sota syttyy lähes varoittamatta.

        Vuonna 2005 sota ei ole vielä syttynyt. Sen jälkeen kestää vain hetken aikaa kun te näette sodan alkavan. Se on lähellä, se tulee eikä kukaan voi estää sitä, koska minä, Herra, olen päättänyt tuomita ihmisten pahat sydämet.

        Ilmoitan nyt vuoden, mihin asti minä pidätän sotaa syttymästä:
        viimeistään vuonna 2010 sota on tullut osaksenne.

        Kaiken tämän keskellä minä tulen suojelemaan omiani yliluonnollisesti Jumalan valtaistuimelta käsin.

        Kun kaikki tämä tapahtuu ja sota etenee Venäjän päätettyä valloittaa koko maailman, minä tulen laittamaan lopun sille.

        Tulen pitämään huolen siitä, että Venäjä tulee häviämään tämän sodan ja Venäjän politiikka tulee
        muuttumaan lopullisesti. Venäjästä tulee suurvalta, joka levittää minun pelastussanomaani kaikkialle maailmaan.

        Sota päättyy USAn voittoon sen avulla, että USA keksii minun sallimana uuden aseen. Mutta näin ei käy, ennen kuin he ovat tehneet parannusta synneistään.


        Nimimerkin ”Trinity” uni 10.5.2008

        Haluaisin kertoa eräästä unesta, jonka näin 10.5.2008.

        Olimme ruotsinlaivalla. Yhtäkkiä alkoi liikkua puheita, että laiva on vaarassa, ja kuului myös huhuja evakuoinnista.
        Muistan erään lauseen selvästi: "Menee kolme minuuttia, niin laivan keula on uponnut." Kysyin ystävältäni, voisiko laivan ajaa lähemmäs rantaa, niin että pääsisi (Ruotsiin) pakoon. Hän soitti kapteenille, joka vastasi, ettei se ole mahdollista. Veljeni (ei uskossa) pääsi kuitenkin Ruotsiin, ja seuraavaksi näin kuvan hänestä juovuksissa siellä.

        Seuraavana päivänä unta miettiessäni ja rukoillessani tuli mieleeni Raamatun jae "yksi päivä on Herran edessä niin kuin tuhat vuotta". Sain ajatuksen laskea, kuinka pitkä aika kolme minuuttia on tuolla laskuopilla.

        Vuorokaudessa on 1440 minuuttia, joka siis vastaa 1000 vuotta. Yksi vuosi on näin ollen 1,44 minuuttia, ja tästä saadaan lasketuksi, että kolme minuuttia tekee 2,08 vuotta, eli 2 vuotta ja yhden kuukauden. Unen ajankohdasta eteenpäin lukien päästään kesäkuun alkupuolelle vuonna 2010.

        Ymmärsin, että unen laiva tarkoittaa Suomea. Vaikka Suomea kohtaa jokin onnettomuus, jota laivan uppoaminen kuvastaa, on meidän kaiketi sen mukaan tarkoitus silti jäädä tänne.

        Unen uskosta osaton veljeni kuvasti Jumalan tahtoa vastustavaa ihmisryhmää, joka pakenee tilannetta ja
        joutuu vieraalla maalla "juovuksiin" (juopumus kuvastaa Raamatussa Jumalan tahdosta ja yhteydestä lankeamista maailman ruhtinaan eksyttämäksi).

        Herra, armahda meitä! Lähetä herätyksen Henkesi kansaamme ravistelemaan! Jospa tulisimme vielä järkiimme ja kävisimme polvillemme armoasi anomaan! Vahvista Sinulle uskollisia sieluja kestämään kaikki koetukset rauhassa ja kuuliaisuudessa. Amen


      • 3!!
        2!! kirjoitti:

        Nimimerkin ”Valvokaamme” näky helmikuussa 2009

        Näin näyn NAU:sta eli North American Unionista (Pohjois-Amerikan Unionista), jota ollaan perustamassa
        suuresti salassa ja joka kuitenkin on ensiarvoisen tärkeää, että niin sanottu New World Order (Uusi maailmanjärjestys) voidaan perustaa.

        Näyssäni NAU-alueet olivat yhtenäiset ja peitetyt tumman sinipurppuralla, jossa oli ehkä viisi tähteä ikään kuin lipussa.

        Yli alueiden oli kuin kirjoitettu vuosiluvut 2010 ja 2011.

        Olen aina vähän huolissani kun saan vuosilukuja, mutta uskon näiden vuosilukujen tarkoittavan kahta asiaa ainakin, ensinnäkin sitä kuinka lähellä olemme maailman uudelleen järjestelyä, globalisoitumista, tähän liittyvää One World Governmentia (Yhden maailman hallitusta), jonka yksi vaihe tulee olemaan ihmisten tunnistamiseksi ns. sirutus jne.

        Uskon sen lisäksi, että Herra haluaa meidän jo viimein heräävän tajuamaan ajan jossa elämme.
        Hän haluaa myös omiensa olevan valmiit siihen, että kyseinen muutos on antikristillisen ja antisemitistisen hengen läpitunkema ja meidän on hyvä käyttää jäljellä oleva vapauden aika Jumalan tahdon mukaan. Jumala haluaa nyt jos koskaan omiensa elävän lähellä Häntä ja olevan täynnä Pyhää Henkeä!

        Tarkoittavatko vuosiluvut täsmälleen NAU:n olevan silloin jo täysin toiminnassa jne., sitä en tiedä, vai allekirjoitetaanko silloin sopimukset ja sovitaan lait, uuden rahan tulo jne. silloin.

        Sen tiedän kun Jumala antaa täsmällisiä lukuja, Hän haluaa herättää meidän huomiomme ja saada meitä kysymään Hänen tahtoaan ja olemaan valmiit muutokseen.


        Thomas S. Gibsonin profetia Kolmannesta maailmansodasta 7.12.1995

        Muutamien vuosien kuluttua te olette sodan partaalla. Sota syttyy lähes varoittamatta.

        Vuonna 2005 sota ei ole vielä syttynyt. Sen jälkeen kestää vain hetken aikaa kun te näette sodan alkavan. Se on lähellä, se tulee eikä kukaan voi estää sitä, koska minä, Herra, olen päättänyt tuomita ihmisten pahat sydämet.

        Ilmoitan nyt vuoden, mihin asti minä pidätän sotaa syttymästä:
        viimeistään vuonna 2010 sota on tullut osaksenne.

        Kaiken tämän keskellä minä tulen suojelemaan omiani yliluonnollisesti Jumalan valtaistuimelta käsin.

        Kun kaikki tämä tapahtuu ja sota etenee Venäjän päätettyä valloittaa koko maailman, minä tulen laittamaan lopun sille.

        Tulen pitämään huolen siitä, että Venäjä tulee häviämään tämän sodan ja Venäjän politiikka tulee
        muuttumaan lopullisesti. Venäjästä tulee suurvalta, joka levittää minun pelastussanomaani kaikkialle maailmaan.

        Sota päättyy USAn voittoon sen avulla, että USA keksii minun sallimana uuden aseen. Mutta näin ei käy, ennen kuin he ovat tehneet parannusta synneistään.


        Nimimerkin ”Trinity” uni 10.5.2008

        Haluaisin kertoa eräästä unesta, jonka näin 10.5.2008.

        Olimme ruotsinlaivalla. Yhtäkkiä alkoi liikkua puheita, että laiva on vaarassa, ja kuului myös huhuja evakuoinnista.
        Muistan erään lauseen selvästi: "Menee kolme minuuttia, niin laivan keula on uponnut." Kysyin ystävältäni, voisiko laivan ajaa lähemmäs rantaa, niin että pääsisi (Ruotsiin) pakoon. Hän soitti kapteenille, joka vastasi, ettei se ole mahdollista. Veljeni (ei uskossa) pääsi kuitenkin Ruotsiin, ja seuraavaksi näin kuvan hänestä juovuksissa siellä.

        Seuraavana päivänä unta miettiessäni ja rukoillessani tuli mieleeni Raamatun jae "yksi päivä on Herran edessä niin kuin tuhat vuotta". Sain ajatuksen laskea, kuinka pitkä aika kolme minuuttia on tuolla laskuopilla.

        Vuorokaudessa on 1440 minuuttia, joka siis vastaa 1000 vuotta. Yksi vuosi on näin ollen 1,44 minuuttia, ja tästä saadaan lasketuksi, että kolme minuuttia tekee 2,08 vuotta, eli 2 vuotta ja yhden kuukauden. Unen ajankohdasta eteenpäin lukien päästään kesäkuun alkupuolelle vuonna 2010.

        Ymmärsin, että unen laiva tarkoittaa Suomea. Vaikka Suomea kohtaa jokin onnettomuus, jota laivan uppoaminen kuvastaa, on meidän kaiketi sen mukaan tarkoitus silti jäädä tänne.

        Unen uskosta osaton veljeni kuvasti Jumalan tahtoa vastustavaa ihmisryhmää, joka pakenee tilannetta ja
        joutuu vieraalla maalla "juovuksiin" (juopumus kuvastaa Raamatussa Jumalan tahdosta ja yhteydestä lankeamista maailman ruhtinaan eksyttämäksi).

        Herra, armahda meitä! Lähetä herätyksen Henkesi kansaamme ravistelemaan! Jospa tulisimme vielä järkiimme ja kävisimme polvillemme armoasi anomaan! Vahvista Sinulle uskollisia sieluja kestämään kaikki koetukset rauhassa ja kuuliaisuudessa. Amen

        20.3.2010

        John Paul Jacksonin profetioita

        John Paul Jackson – Yliluonnollista! -ohjelmassa

        Haastattelijana Sid Roth.

        Jackson on koeteltu profeetta. Hän on nähnyt/tiennyt ennalta mm. seuraavia tapahtumia:

        - Avaruussukkula Challengerin tuhoutumisen edellisenä päivänä.

        - Israelin pääministerin Netanyahun valinnan tekemään vaikeita päätöksiä Israelin hyväksi.

        Hänellä oli vakava aivotulehdus 13-vuotiaana, hän kuoli ja siirtyi ruumiinsa ulkopuolelle, josta hän näki äitinsä rukoilevan ja muistuttavan Jumalaa enkelin välityksellä antamasta lupauksesta jo ennen pojan syntymää, että tämä julistaa Jumalan suunnitelmaa11. hetkellä ja Jeesuksen evankeliumia. Siitä merkkinä raskaus kesti 11 kuukautta!

        Sid Rothin mielestä John on ohjelmassa, koska hän kertoo, mitä tulee tapahtumaan seuraavan 10 vuoden aikana.

        Kun John vihdoin alkoi julistaa näkyjään julkisesti, ne alkoivat toteutua saman tien:

        - Täydellinen myrsky: sota, uskonto, politiikka, talous, maapallo.
        - Sota: Venäjän hyökkäys Georgiaan 8.8.2008, etninen mellakointi Kiinassa 5.7.2009.
        - Uskonto: Megakirkon tulevaisuus epävarma 6.11.2008. Obama: Amerikka ei ole enää kristitty 4.4.2009.
        - Politiikka: Illinoisin kuvernööri pidätetty korruption vuoksi 10.12.2008, Edwards myöntää suhteen 8.8.2008.
        - Talous: Pörssikurssit romahtivat päivässä enemmän kuin koskaan 29.9.2008, Bernie Madoff pidätettiin 11.12.2008.
        - Geofysiikka: Maanjäristyksiä Keski-USA:ssa 31.10.2008.
        - Terveys: Sikainfluenssa julistettiin pandemiaksi 11.6.2009.

        Talousnäkyjä (USA:ssa):

        - Korruption lisääntyminen.

        - Syksyllä 2009 aloitettu taloudellinen tukiohjelma ja uudet ohjelmat, jotka häiritsevät taloutta vielä enemmän ja joihin sisältyvä yllätystekijä ei auta taloutta ollenkaan.

        - Eräs mies valitaan tilanteen pelastajaksi, hän itse näkee itsensä pelastajana, jonkinlaisena vapauttajana. Hän asettaa USA:n taloutta vahingoittavia ohjelmia. Niiden on tarkoitus auttaa ihmisiä, mutta niin ei käy.

        - Vuosi 2010 tulee olemaan vaikea, erityisesti loppuvuodesta. Enkeli sanoi syvällä voimakkaalla äänellä kolmasti ”Vuoden 2012 murheet”.

        Maapallon tulevaisuus:

        - Vesipula, hyvin arvokasta, joissakin kaupungeissa hanavesi on öljyä kalliimpaa. Joissakin USA:n kaupungeissa evakuoitiin tuhansia vesipulan takia.
        - Ruoka: hybridisiemeniin tulee vitsaus: ne eivät idä tai eivät tuota satoa (jyviä), DNA-rakenteessa on vika, joka sen aiheuttaa. Nälänhätää USA:ssa.
        - Rikollisuus lisääntyy mm. ruokapulan hintoja nostavan vaikutuksen seurauksena, työttömyys ylittää 10 %, ruokarekkoja ryöstetään.
        - USA:n viholliset ryhtyvät toimiin: Kiina ja islamistit lietsovat pelkoa, pommit kouluissa ja ostoskeskuksissa, joita suljetaan. Itsemurhapommittajia, ajastettuja pommeja. Maalle muuttoa kaupungeista.
        - Sodat: yhä vihamielisempiä. Pohjois-Korean tilanne on merkityksellisempi kuin uskotaan. He antavat sotatarvikkeita muille maille. Sen seurauksena jokin fissiivinen materiaali räjäytetään.
        - Vakavin tilanne on Egyptissä, sitten Pakistanissa, joka muuttuu terroristiyhteisöksi ja katkaisee suhteet USA:han vallankumouksen seurauksena.
        - USA:ssa räjähtää ”likaisia pommeja”, ensimmäinen räjäytetään rannikkokaupungissa, jossa on tunneleita täynnä vettä.
        - Ydinmateriaalia tuotiin USA:han maanalaisia tunneleita pitkin jonkin kuivan alueen kautta (ehkä Meksikosta). Samoin tuodaan biologisia ja kemiallisia aseita tunnelien kautta islamilaisten maksamien kuriirien ja räjäyttäjien toimesta.
        - Islamilainen yhteisö tulee voimakkaasti mukaan politiikkaan, sadan vuoden suunnitelman tavoite on saada islamilainen presidentti viimeistään v. 2024. Kaupunginjohtajia, kuvernöörejä, senaattoreja, korkeimman oikeuden tuomareita useampi ym. sitä ennen. Islamilainen rukous kouluissa sallitaan, kristillistä ei sallita.
        - Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat.

        Jumalan kirkkaus tulee maapallolle tuhon, Jaakobin ahdistuksen keskellä:

        Se sukupolvi näkee sekä ahdistuksen että Jumalan kirkkauden. Psalmi 24 puhuu kirkkaudesta. Jumalan kirkkaus tulee takaisin kirkkoon, koteihin ja rukouspaikoille. Kirkkaus on tiheää kuin hunaja. Paikoissa, joihin kirkkaus laskeutui, oli eri kokoisia hohtavia sylintereitä, joista loisti hunajan tai meripihkan väristä valoa. Sen sisällä on vaikea liikkua, se on tiheää Herran läsnäoloa. Jokainen, joka siihen astui, parantui.

        Ruoka monistui monin paikoin. Rukoillessa pöydällä olevat tyhjät astiat täyttyivät kansien alla.

        Kirkossa oli polyteismiä ja kirkoissa esitettiin kauheaa ja rumaa moraalittomuutta.

        Malakian kirjan 3 luku tekee eron vanhurskaan ja jumalattoman välillä. Sekasorron keskeltä nousee johtajia, joilla on ideoita hädän keskellä, ideoita järjestää kuljetuksen ja järjestelyt, uskovia, joille Jumala avaa salaisuuksia, antaa yliluonnollista viisautta. Vrt. Isaskarin heimo, Psalmi 25:14 ”Herran neuvo on tunnettu niille, jotka häntä pelkäävät.”

        Sid Rothin viesti kuulijoille: lue Psalmi 91


      • KYSYn vaan
        2!! kirjoitti:

        Nimimerkin ”Valvokaamme” näky helmikuussa 2009

        Näin näyn NAU:sta eli North American Unionista (Pohjois-Amerikan Unionista), jota ollaan perustamassa
        suuresti salassa ja joka kuitenkin on ensiarvoisen tärkeää, että niin sanottu New World Order (Uusi maailmanjärjestys) voidaan perustaa.

        Näyssäni NAU-alueet olivat yhtenäiset ja peitetyt tumman sinipurppuralla, jossa oli ehkä viisi tähteä ikään kuin lipussa.

        Yli alueiden oli kuin kirjoitettu vuosiluvut 2010 ja 2011.

        Olen aina vähän huolissani kun saan vuosilukuja, mutta uskon näiden vuosilukujen tarkoittavan kahta asiaa ainakin, ensinnäkin sitä kuinka lähellä olemme maailman uudelleen järjestelyä, globalisoitumista, tähän liittyvää One World Governmentia (Yhden maailman hallitusta), jonka yksi vaihe tulee olemaan ihmisten tunnistamiseksi ns. sirutus jne.

        Uskon sen lisäksi, että Herra haluaa meidän jo viimein heräävän tajuamaan ajan jossa elämme.
        Hän haluaa myös omiensa olevan valmiit siihen, että kyseinen muutos on antikristillisen ja antisemitistisen hengen läpitunkema ja meidän on hyvä käyttää jäljellä oleva vapauden aika Jumalan tahdon mukaan. Jumala haluaa nyt jos koskaan omiensa elävän lähellä Häntä ja olevan täynnä Pyhää Henkeä!

        Tarkoittavatko vuosiluvut täsmälleen NAU:n olevan silloin jo täysin toiminnassa jne., sitä en tiedä, vai allekirjoitetaanko silloin sopimukset ja sovitaan lait, uuden rahan tulo jne. silloin.

        Sen tiedän kun Jumala antaa täsmällisiä lukuja, Hän haluaa herättää meidän huomiomme ja saada meitä kysymään Hänen tahtoaan ja olemaan valmiit muutokseen.


        Thomas S. Gibsonin profetia Kolmannesta maailmansodasta 7.12.1995

        Muutamien vuosien kuluttua te olette sodan partaalla. Sota syttyy lähes varoittamatta.

        Vuonna 2005 sota ei ole vielä syttynyt. Sen jälkeen kestää vain hetken aikaa kun te näette sodan alkavan. Se on lähellä, se tulee eikä kukaan voi estää sitä, koska minä, Herra, olen päättänyt tuomita ihmisten pahat sydämet.

        Ilmoitan nyt vuoden, mihin asti minä pidätän sotaa syttymästä:
        viimeistään vuonna 2010 sota on tullut osaksenne.

        Kaiken tämän keskellä minä tulen suojelemaan omiani yliluonnollisesti Jumalan valtaistuimelta käsin.

        Kun kaikki tämä tapahtuu ja sota etenee Venäjän päätettyä valloittaa koko maailman, minä tulen laittamaan lopun sille.

        Tulen pitämään huolen siitä, että Venäjä tulee häviämään tämän sodan ja Venäjän politiikka tulee
        muuttumaan lopullisesti. Venäjästä tulee suurvalta, joka levittää minun pelastussanomaani kaikkialle maailmaan.

        Sota päättyy USAn voittoon sen avulla, että USA keksii minun sallimana uuden aseen. Mutta näin ei käy, ennen kuin he ovat tehneet parannusta synneistään.


        Nimimerkin ”Trinity” uni 10.5.2008

        Haluaisin kertoa eräästä unesta, jonka näin 10.5.2008.

        Olimme ruotsinlaivalla. Yhtäkkiä alkoi liikkua puheita, että laiva on vaarassa, ja kuului myös huhuja evakuoinnista.
        Muistan erään lauseen selvästi: "Menee kolme minuuttia, niin laivan keula on uponnut." Kysyin ystävältäni, voisiko laivan ajaa lähemmäs rantaa, niin että pääsisi (Ruotsiin) pakoon. Hän soitti kapteenille, joka vastasi, ettei se ole mahdollista. Veljeni (ei uskossa) pääsi kuitenkin Ruotsiin, ja seuraavaksi näin kuvan hänestä juovuksissa siellä.

        Seuraavana päivänä unta miettiessäni ja rukoillessani tuli mieleeni Raamatun jae "yksi päivä on Herran edessä niin kuin tuhat vuotta". Sain ajatuksen laskea, kuinka pitkä aika kolme minuuttia on tuolla laskuopilla.

        Vuorokaudessa on 1440 minuuttia, joka siis vastaa 1000 vuotta. Yksi vuosi on näin ollen 1,44 minuuttia, ja tästä saadaan lasketuksi, että kolme minuuttia tekee 2,08 vuotta, eli 2 vuotta ja yhden kuukauden. Unen ajankohdasta eteenpäin lukien päästään kesäkuun alkupuolelle vuonna 2010.

        Ymmärsin, että unen laiva tarkoittaa Suomea. Vaikka Suomea kohtaa jokin onnettomuus, jota laivan uppoaminen kuvastaa, on meidän kaiketi sen mukaan tarkoitus silti jäädä tänne.

        Unen uskosta osaton veljeni kuvasti Jumalan tahtoa vastustavaa ihmisryhmää, joka pakenee tilannetta ja
        joutuu vieraalla maalla "juovuksiin" (juopumus kuvastaa Raamatussa Jumalan tahdosta ja yhteydestä lankeamista maailman ruhtinaan eksyttämäksi).

        Herra, armahda meitä! Lähetä herätyksen Henkesi kansaamme ravistelemaan! Jospa tulisimme vielä järkiimme ja kävisimme polvillemme armoasi anomaan! Vahvista Sinulle uskollisia sieluja kestämään kaikki koetukset rauhassa ja kuuliaisuudessa. Amen

        JA LUJAA!!!

        mIILOKAS NE SODAT ON OLLUNNA SITTEN YSTÄVÄLLISIÄ?! HYVÄT HÖLMÖT!!!


      • kyl mä jaksan oottaa
        2!! kirjoitti:

        Nimimerkin ”Valvokaamme” näky helmikuussa 2009

        Näin näyn NAU:sta eli North American Unionista (Pohjois-Amerikan Unionista), jota ollaan perustamassa
        suuresti salassa ja joka kuitenkin on ensiarvoisen tärkeää, että niin sanottu New World Order (Uusi maailmanjärjestys) voidaan perustaa.

        Näyssäni NAU-alueet olivat yhtenäiset ja peitetyt tumman sinipurppuralla, jossa oli ehkä viisi tähteä ikään kuin lipussa.

        Yli alueiden oli kuin kirjoitettu vuosiluvut 2010 ja 2011.

        Olen aina vähän huolissani kun saan vuosilukuja, mutta uskon näiden vuosilukujen tarkoittavan kahta asiaa ainakin, ensinnäkin sitä kuinka lähellä olemme maailman uudelleen järjestelyä, globalisoitumista, tähän liittyvää One World Governmentia (Yhden maailman hallitusta), jonka yksi vaihe tulee olemaan ihmisten tunnistamiseksi ns. sirutus jne.

        Uskon sen lisäksi, että Herra haluaa meidän jo viimein heräävän tajuamaan ajan jossa elämme.
        Hän haluaa myös omiensa olevan valmiit siihen, että kyseinen muutos on antikristillisen ja antisemitistisen hengen läpitunkema ja meidän on hyvä käyttää jäljellä oleva vapauden aika Jumalan tahdon mukaan. Jumala haluaa nyt jos koskaan omiensa elävän lähellä Häntä ja olevan täynnä Pyhää Henkeä!

        Tarkoittavatko vuosiluvut täsmälleen NAU:n olevan silloin jo täysin toiminnassa jne., sitä en tiedä, vai allekirjoitetaanko silloin sopimukset ja sovitaan lait, uuden rahan tulo jne. silloin.

        Sen tiedän kun Jumala antaa täsmällisiä lukuja, Hän haluaa herättää meidän huomiomme ja saada meitä kysymään Hänen tahtoaan ja olemaan valmiit muutokseen.


        Thomas S. Gibsonin profetia Kolmannesta maailmansodasta 7.12.1995

        Muutamien vuosien kuluttua te olette sodan partaalla. Sota syttyy lähes varoittamatta.

        Vuonna 2005 sota ei ole vielä syttynyt. Sen jälkeen kestää vain hetken aikaa kun te näette sodan alkavan. Se on lähellä, se tulee eikä kukaan voi estää sitä, koska minä, Herra, olen päättänyt tuomita ihmisten pahat sydämet.

        Ilmoitan nyt vuoden, mihin asti minä pidätän sotaa syttymästä:
        viimeistään vuonna 2010 sota on tullut osaksenne.

        Kaiken tämän keskellä minä tulen suojelemaan omiani yliluonnollisesti Jumalan valtaistuimelta käsin.

        Kun kaikki tämä tapahtuu ja sota etenee Venäjän päätettyä valloittaa koko maailman, minä tulen laittamaan lopun sille.

        Tulen pitämään huolen siitä, että Venäjä tulee häviämään tämän sodan ja Venäjän politiikka tulee
        muuttumaan lopullisesti. Venäjästä tulee suurvalta, joka levittää minun pelastussanomaani kaikkialle maailmaan.

        Sota päättyy USAn voittoon sen avulla, että USA keksii minun sallimana uuden aseen. Mutta näin ei käy, ennen kuin he ovat tehneet parannusta synneistään.


        Nimimerkin ”Trinity” uni 10.5.2008

        Haluaisin kertoa eräästä unesta, jonka näin 10.5.2008.

        Olimme ruotsinlaivalla. Yhtäkkiä alkoi liikkua puheita, että laiva on vaarassa, ja kuului myös huhuja evakuoinnista.
        Muistan erään lauseen selvästi: "Menee kolme minuuttia, niin laivan keula on uponnut." Kysyin ystävältäni, voisiko laivan ajaa lähemmäs rantaa, niin että pääsisi (Ruotsiin) pakoon. Hän soitti kapteenille, joka vastasi, ettei se ole mahdollista. Veljeni (ei uskossa) pääsi kuitenkin Ruotsiin, ja seuraavaksi näin kuvan hänestä juovuksissa siellä.

        Seuraavana päivänä unta miettiessäni ja rukoillessani tuli mieleeni Raamatun jae "yksi päivä on Herran edessä niin kuin tuhat vuotta". Sain ajatuksen laskea, kuinka pitkä aika kolme minuuttia on tuolla laskuopilla.

        Vuorokaudessa on 1440 minuuttia, joka siis vastaa 1000 vuotta. Yksi vuosi on näin ollen 1,44 minuuttia, ja tästä saadaan lasketuksi, että kolme minuuttia tekee 2,08 vuotta, eli 2 vuotta ja yhden kuukauden. Unen ajankohdasta eteenpäin lukien päästään kesäkuun alkupuolelle vuonna 2010.

        Ymmärsin, että unen laiva tarkoittaa Suomea. Vaikka Suomea kohtaa jokin onnettomuus, jota laivan uppoaminen kuvastaa, on meidän kaiketi sen mukaan tarkoitus silti jäädä tänne.

        Unen uskosta osaton veljeni kuvasti Jumalan tahtoa vastustavaa ihmisryhmää, joka pakenee tilannetta ja
        joutuu vieraalla maalla "juovuksiin" (juopumus kuvastaa Raamatussa Jumalan tahdosta ja yhteydestä lankeamista maailman ruhtinaan eksyttämäksi).

        Herra, armahda meitä! Lähetä herätyksen Henkesi kansaamme ravistelemaan! Jospa tulisimme vielä järkiimme ja kävisimme polvillemme armoasi anomaan! Vahvista Sinulle uskollisia sieluja kestämään kaikki koetukset rauhassa ja kuuliaisuudessa. Amen

        Laskeskelin tämä mukaan vihanaikaa ja 3,5 vuoden ylöostottoa. Vau! 3,5 vuotta Jumalan aikaa ihmisen ajaksi on 8845 vuotta pyöristettynä. Toivottavasti Jumala on käyttänyt tässä 3,5 vuodessa ihmisen vuotta.


      • 4!!

        muutama uusi profetia tullut!

        Ari Dysterin saama sanoma keväällä 2010

        Näin sanoo Herra Israelin Jumala,

        minä annan tulla tänä vuonna tähän maahan suuren maanjäristyksen,

        koska tämä kansa on hyljännyt minut ja on kääntänyt selkänsä minulle. Minä otan pois teiltä teidän turvanne, johon te turvaatte, tämän hyvinvoinnin, ja silloin te käännytte etsimään minua, sanoo Herra Israelin Jumala. Ja nyt te minun omat lampaani, kerätkää neljän viikon kuivamuonatarpeet kukin kotiinsa, sillä hetkessä kaupat tyhjätään, mutta minä pidän teistä huolen sanoo Herra. Älkää peljätkö, minä olen teidän kanssanne ja varjelen teidät, sanoo Herra Israelin Jumala. Koska tämä kansa ei tahdo kääntyä minun puoleeni hyvinä aikoina, niin minä Herra laitan sen polvilleen, jotta minä voisin pelastaa teitä te Suomen kansa. Tämän saman asian on Jumala puhunut minulle kolmen kuukauden ajan.

        Jouko Pihon kommentti 11.5.2010

        Ari Dysterin saama sanoma Suomessa tapahtuvasta maanjäristyksestä on samankaltainen kuin Jukka T. Niemisen saama profetia Kouvolan keskuskirkossa 7.2.1990, joka on Profetioita-osiossa, mutta josta laitan tähän sen maanjäristysosan.

        "Ja katsokaa Minä taivutan tätä maata, niin kuin talon emäntä taivuttaa leipää. Ja te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata. Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan. Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle. Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa. Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta
        (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu.
        Minä suojelen teidät, Minä suojelen omani. Ja katsokaa, Minä rankaisen tällä tavalla tätä kansaa."


        Nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä" uni maanjäristyksestä v. 2008

        Näin samanlaisen unen kuin Ari Dyster noin kaksi vuotta sitten. Tosin mitään paikkakuntia en nähnyt, ainoastaan että valtava maanjäristys läpäisi koko Etelä-Suomen ja meni itärajan ohi.
        Tuosta Niemisen sanomasta en ollut aiemmin kuullut.

        Jouko Pihon kommentti 12.5.2010

        Tutkin äsken Profetioita-osiotani erään muun asian takia, niin silmiini osui kolme Suomea koskevaa maanjäristysprofetiaa, jotka laitan tähän. Voi olla, jos tarkemmin menisi kaikkia profetioita läpi, että maanjäristysprofetioita löytyisi useampiakin, mutta tällä hetkellä niitä on ainakin kuusi, eli Ari Dysterin, Jukka T. Niemisen, nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä", Reetta Santalan, Mirka Nurkan ja Anne Colling-Rautiaisen.

        Seuraavassa otteita vanhemmista profetioista.

        3.2.2009

        Reetta Santalan uni muutama vuosi sitten

        Luin profetioita äsken. Siellä oli joku nähnyt unen maajäristyksestä Suomessa. Jokin vuosi sitten näin myös unessa, miten Suomeen tuli suuri maanjäristys ja katkaisi Helsinki-Joensuun pahasti Suomessa.

        6.1.2009

        Mirka Nurkan unisanoma 25.12.2008

        Luin aamulla sivujasi ja huomioni kiinnittyi uuteen ilmoitukseen, Ken Petersin uneen englanninkielisellä sivullasi.

        Lukiessani noita pääkohtia, todella hätkähdin nähdessäni lauseen "Worldwide Earthquake kills millions of people” (maailmanlaajuinen maanjäristys surmaa miljoonia ihmisiä).

        Sain 25.12.2008 Herralta jotain, joka vahvistaa ainakin minulle tuon lauseen. Niin järisyttävää kuin se onkin. En voinut sitä aiemmin ilmoittaa. Nyt koen saaneeni siihen selvän vahvistuksen.

        Illalla olin rukouksessa ennen nukkumaanmenoani ja sain sanan: kartta. Jäin ihmettelemään, mikä ihmeen kartta?

        Pyysin Herraa antamaan tähän selityksen. Silloin en kuitenkaan saanut mitään ja kävin nukkumaan.

        Havahduin tietoisuuteen, vaikka olin, niin uskon, täydessä unessa. Tämä asia, jonka Herra näytti, oli selkeä, kuin olisin ollut hereillä näkemässä ja keskustelemassa jonkun kanssa. Se tuli aivan kesken unieni. Se kesti vain hetken, mutta vieläkin voin nähdä sen sieluni silmin: Maailman kartta taulukehyksissä; ei yksittäisiä maita, vaan monia maita, niin kuin niillä ei olisi ollut rajojakaan.

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.

        Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

        2.1.2005 näin unen, jossa Suomessa tapahtui jokin valtaisa maajäristystä muistuttava katastrofi. Kaaos oli valtava, ihmiset olivat hysteerisiä ja suuretkin rakennukset olivat kärsineet valtavia vaurioita.


      • profetia tullut...
        4!! kirjoitti:

        muutama uusi profetia tullut!

        Ari Dysterin saama sanoma keväällä 2010

        Näin sanoo Herra Israelin Jumala,

        minä annan tulla tänä vuonna tähän maahan suuren maanjäristyksen,

        koska tämä kansa on hyljännyt minut ja on kääntänyt selkänsä minulle. Minä otan pois teiltä teidän turvanne, johon te turvaatte, tämän hyvinvoinnin, ja silloin te käännytte etsimään minua, sanoo Herra Israelin Jumala. Ja nyt te minun omat lampaani, kerätkää neljän viikon kuivamuonatarpeet kukin kotiinsa, sillä hetkessä kaupat tyhjätään, mutta minä pidän teistä huolen sanoo Herra. Älkää peljätkö, minä olen teidän kanssanne ja varjelen teidät, sanoo Herra Israelin Jumala. Koska tämä kansa ei tahdo kääntyä minun puoleeni hyvinä aikoina, niin minä Herra laitan sen polvilleen, jotta minä voisin pelastaa teitä te Suomen kansa. Tämän saman asian on Jumala puhunut minulle kolmen kuukauden ajan.

        Jouko Pihon kommentti 11.5.2010

        Ari Dysterin saama sanoma Suomessa tapahtuvasta maanjäristyksestä on samankaltainen kuin Jukka T. Niemisen saama profetia Kouvolan keskuskirkossa 7.2.1990, joka on Profetioita-osiossa, mutta josta laitan tähän sen maanjäristysosan.

        "Ja katsokaa Minä taivutan tätä maata, niin kuin talon emäntä taivuttaa leipää. Ja te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata. Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan. Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle. Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa. Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta
        (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu.
        Minä suojelen teidät, Minä suojelen omani. Ja katsokaa, Minä rankaisen tällä tavalla tätä kansaa."


        Nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä" uni maanjäristyksestä v. 2008

        Näin samanlaisen unen kuin Ari Dyster noin kaksi vuotta sitten. Tosin mitään paikkakuntia en nähnyt, ainoastaan että valtava maanjäristys läpäisi koko Etelä-Suomen ja meni itärajan ohi.
        Tuosta Niemisen sanomasta en ollut aiemmin kuullut.

        Jouko Pihon kommentti 12.5.2010

        Tutkin äsken Profetioita-osiotani erään muun asian takia, niin silmiini osui kolme Suomea koskevaa maanjäristysprofetiaa, jotka laitan tähän. Voi olla, jos tarkemmin menisi kaikkia profetioita läpi, että maanjäristysprofetioita löytyisi useampiakin, mutta tällä hetkellä niitä on ainakin kuusi, eli Ari Dysterin, Jukka T. Niemisen, nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä", Reetta Santalan, Mirka Nurkan ja Anne Colling-Rautiaisen.

        Seuraavassa otteita vanhemmista profetioista.

        3.2.2009

        Reetta Santalan uni muutama vuosi sitten

        Luin profetioita äsken. Siellä oli joku nähnyt unen maajäristyksestä Suomessa. Jokin vuosi sitten näin myös unessa, miten Suomeen tuli suuri maanjäristys ja katkaisi Helsinki-Joensuun pahasti Suomessa.

        6.1.2009

        Mirka Nurkan unisanoma 25.12.2008

        Luin aamulla sivujasi ja huomioni kiinnittyi uuteen ilmoitukseen, Ken Petersin uneen englanninkielisellä sivullasi.

        Lukiessani noita pääkohtia, todella hätkähdin nähdessäni lauseen "Worldwide Earthquake kills millions of people” (maailmanlaajuinen maanjäristys surmaa miljoonia ihmisiä).

        Sain 25.12.2008 Herralta jotain, joka vahvistaa ainakin minulle tuon lauseen. Niin järisyttävää kuin se onkin. En voinut sitä aiemmin ilmoittaa. Nyt koen saaneeni siihen selvän vahvistuksen.

        Illalla olin rukouksessa ennen nukkumaanmenoani ja sain sanan: kartta. Jäin ihmettelemään, mikä ihmeen kartta?

        Pyysin Herraa antamaan tähän selityksen. Silloin en kuitenkaan saanut mitään ja kävin nukkumaan.

        Havahduin tietoisuuteen, vaikka olin, niin uskon, täydessä unessa. Tämä asia, jonka Herra näytti, oli selkeä, kuin olisin ollut hereillä näkemässä ja keskustelemassa jonkun kanssa. Se tuli aivan kesken unieni. Se kesti vain hetken, mutta vieläkin voin nähdä sen sieluni silmin: Maailman kartta taulukehyksissä; ei yksittäisiä maita, vaan monia maita, niin kuin niillä ei olisi ollut rajojakaan.

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.

        Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

        2.1.2005 näin unen, jossa Suomessa tapahtui jokin valtaisa maajäristystä muistuttava katastrofi. Kaaos oli valtava, ihmiset olivat hysteerisiä ja suuretkin rakennukset olivat kärsineet valtavia vaurioita.

        7.6.2010

        Heikin uni v. 2009 maanjäristyksistä Kaliforniassa ja Suomessa

        Luen aina mielenkiinnolla sivustoasi. Itsekin todella havahduin noista maanjäristysprofetioista, koska olen nähnyt vastaavan unen. Näin unessa, että San Andreaksen siirroksessa tapahtui aivan valtava maanjäristys. Maa järisee myös Suomessa. Olin sillä hetkellä Turkuhallissa. En keksi muuta ajankohtaa, jolloin olisin Turkuhallissa kuin Maata Näkyvissä Festari (19.-21.11.2010). Näin myös, että maanjäristyksessä
        syntyi suuria tsunameja.


      • tullut tälle...
        3!! kirjoitti:

        20.3.2010

        John Paul Jacksonin profetioita

        John Paul Jackson – Yliluonnollista! -ohjelmassa

        Haastattelijana Sid Roth.

        Jackson on koeteltu profeetta. Hän on nähnyt/tiennyt ennalta mm. seuraavia tapahtumia:

        - Avaruussukkula Challengerin tuhoutumisen edellisenä päivänä.

        - Israelin pääministerin Netanyahun valinnan tekemään vaikeita päätöksiä Israelin hyväksi.

        Hänellä oli vakava aivotulehdus 13-vuotiaana, hän kuoli ja siirtyi ruumiinsa ulkopuolelle, josta hän näki äitinsä rukoilevan ja muistuttavan Jumalaa enkelin välityksellä antamasta lupauksesta jo ennen pojan syntymää, että tämä julistaa Jumalan suunnitelmaa11. hetkellä ja Jeesuksen evankeliumia. Siitä merkkinä raskaus kesti 11 kuukautta!

        Sid Rothin mielestä John on ohjelmassa, koska hän kertoo, mitä tulee tapahtumaan seuraavan 10 vuoden aikana.

        Kun John vihdoin alkoi julistaa näkyjään julkisesti, ne alkoivat toteutua saman tien:

        - Täydellinen myrsky: sota, uskonto, politiikka, talous, maapallo.
        - Sota: Venäjän hyökkäys Georgiaan 8.8.2008, etninen mellakointi Kiinassa 5.7.2009.
        - Uskonto: Megakirkon tulevaisuus epävarma 6.11.2008. Obama: Amerikka ei ole enää kristitty 4.4.2009.
        - Politiikka: Illinoisin kuvernööri pidätetty korruption vuoksi 10.12.2008, Edwards myöntää suhteen 8.8.2008.
        - Talous: Pörssikurssit romahtivat päivässä enemmän kuin koskaan 29.9.2008, Bernie Madoff pidätettiin 11.12.2008.
        - Geofysiikka: Maanjäristyksiä Keski-USA:ssa 31.10.2008.
        - Terveys: Sikainfluenssa julistettiin pandemiaksi 11.6.2009.

        Talousnäkyjä (USA:ssa):

        - Korruption lisääntyminen.

        - Syksyllä 2009 aloitettu taloudellinen tukiohjelma ja uudet ohjelmat, jotka häiritsevät taloutta vielä enemmän ja joihin sisältyvä yllätystekijä ei auta taloutta ollenkaan.

        - Eräs mies valitaan tilanteen pelastajaksi, hän itse näkee itsensä pelastajana, jonkinlaisena vapauttajana. Hän asettaa USA:n taloutta vahingoittavia ohjelmia. Niiden on tarkoitus auttaa ihmisiä, mutta niin ei käy.

        - Vuosi 2010 tulee olemaan vaikea, erityisesti loppuvuodesta. Enkeli sanoi syvällä voimakkaalla äänellä kolmasti ”Vuoden 2012 murheet”.

        Maapallon tulevaisuus:

        - Vesipula, hyvin arvokasta, joissakin kaupungeissa hanavesi on öljyä kalliimpaa. Joissakin USA:n kaupungeissa evakuoitiin tuhansia vesipulan takia.
        - Ruoka: hybridisiemeniin tulee vitsaus: ne eivät idä tai eivät tuota satoa (jyviä), DNA-rakenteessa on vika, joka sen aiheuttaa. Nälänhätää USA:ssa.
        - Rikollisuus lisääntyy mm. ruokapulan hintoja nostavan vaikutuksen seurauksena, työttömyys ylittää 10 %, ruokarekkoja ryöstetään.
        - USA:n viholliset ryhtyvät toimiin: Kiina ja islamistit lietsovat pelkoa, pommit kouluissa ja ostoskeskuksissa, joita suljetaan. Itsemurhapommittajia, ajastettuja pommeja. Maalle muuttoa kaupungeista.
        - Sodat: yhä vihamielisempiä. Pohjois-Korean tilanne on merkityksellisempi kuin uskotaan. He antavat sotatarvikkeita muille maille. Sen seurauksena jokin fissiivinen materiaali räjäytetään.
        - Vakavin tilanne on Egyptissä, sitten Pakistanissa, joka muuttuu terroristiyhteisöksi ja katkaisee suhteet USA:han vallankumouksen seurauksena.
        - USA:ssa räjähtää ”likaisia pommeja”, ensimmäinen räjäytetään rannikkokaupungissa, jossa on tunneleita täynnä vettä.
        - Ydinmateriaalia tuotiin USA:han maanalaisia tunneleita pitkin jonkin kuivan alueen kautta (ehkä Meksikosta). Samoin tuodaan biologisia ja kemiallisia aseita tunnelien kautta islamilaisten maksamien kuriirien ja räjäyttäjien toimesta.
        - Islamilainen yhteisö tulee voimakkaasti mukaan politiikkaan, sadan vuoden suunnitelman tavoite on saada islamilainen presidentti viimeistään v. 2024. Kaupunginjohtajia, kuvernöörejä, senaattoreja, korkeimman oikeuden tuomareita useampi ym. sitä ennen. Islamilainen rukous kouluissa sallitaan, kristillistä ei sallita.
        - Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat.

        Jumalan kirkkaus tulee maapallolle tuhon, Jaakobin ahdistuksen keskellä:

        Se sukupolvi näkee sekä ahdistuksen että Jumalan kirkkauden. Psalmi 24 puhuu kirkkaudesta. Jumalan kirkkaus tulee takaisin kirkkoon, koteihin ja rukouspaikoille. Kirkkaus on tiheää kuin hunaja. Paikoissa, joihin kirkkaus laskeutui, oli eri kokoisia hohtavia sylintereitä, joista loisti hunajan tai meripihkan väristä valoa. Sen sisällä on vaikea liikkua, se on tiheää Herran läsnäoloa. Jokainen, joka siihen astui, parantui.

        Ruoka monistui monin paikoin. Rukoillessa pöydällä olevat tyhjät astiat täyttyivät kansien alla.

        Kirkossa oli polyteismiä ja kirkoissa esitettiin kauheaa ja rumaa moraalittomuutta.

        Malakian kirjan 3 luku tekee eron vanhurskaan ja jumalattoman välillä. Sekasorron keskeltä nousee johtajia, joilla on ideoita hädän keskellä, ideoita järjestää kuljetuksen ja järjestelyt, uskovia, joille Jumala avaa salaisuuksia, antaa yliluonnollista viisautta. Vrt. Isaskarin heimo, Psalmi 25:14 ”Herran neuvo on tunnettu niille, jotka häntä pelkäävät.”

        Sid Rothin viesti kuulijoille: lue Psalmi 91

        vuodelle ja lähivuosille!

        Dumitru Dudumanin profetia v. 1989

        Toinen sinetti= punainen hevonen, eli sota (mahdollisesti Venäjä/kommunismi)

        Olin unessa iltapäivällä, kun heräsin hevosen hirnahdukseen ja piiskan läjähdykseen! Kun avasin silmäni, näin miehen istuvan punaisenhevosen selässä. "Nouse ylös Dumitru", mies sanoi.

        Kun nousin ylös, hänen voimansa iski minut välittömästi lattialle. "Nouse ylös", mies sanoi uudelleen. Nousin ylös, mutta kaaduin toistamiseen. Nousin ylös kolmannen kerran, mutta minut iskettiin taas lattialle.

        Kysyin miksi hän teki minulle niin. "Näyttääkseni sinulle voimani", hän sanoi.

        Mies oli valmis sotaan. Hänellä oli kypärä, aseet ja veitset vyötäröllä ja konekivääri roikkui hänen niskassaan ja hänen kädessään oli miekka. Hän sanoi: "Olen enkeli. Gabriel on lähettänyt minut maan päälle."

        "Miksi sydämesi on niin surullinen, kun monet ihmiset eivät hyväksy sanomaa? Ihmiset ovat iloisia, kun on rauha, mutta pienen ajan kuluttua rauha vaihtuu sodaksi! Minut on lähetetty ottamaan rauha pois maasta." Ilm.6:3-4. Enkeli jatkoi: "Muutamissa paikoissa sodat alkavat. Ihmiset nostavat miekkansa toisiaan vastaan."

        Hän jatkoi: "Älä ole huolissasi, mutta ole onnellinen. Miksi sinä olet huolissasi rahasta? Ihmisten itkut, rukoukset ja paastot Romaniassa (Dudumanin kotimaa) ovat saavuttaneet Jumalan. Älä ole huolissasi. Kulta, hopea ja omaisuus kuuluu Jumalalle. Voit luottaa Häneen."

        Enkeli sanoi: "Tiedäthän, että jotkut ihmiset eivät halua uskoa totuutta eivätkä sitä mitä tulee tapahtumaan. Vain ne joiden nimet on kirjoitettu elämänkirjaan, kuuntelevat ja tekevät parannuksen."

        "Taistele lujaa, koska taistelu käy kovemmaksi tulevaisuudessa. Se on oleva kovempaa kuin on ollut koskaan aikaisemmin. Päivät ovat lasketut ja se, mitä olen sinulle ilmoittanut, tapahtuu", enkeli sanoi.

        Ukkosen ääni jylisi ja kirkas valo välähti, kun hän kaatoi minut vielä kerran maahan ja hävisi.

        Nimimerkin "Valvokaamme" näky viikolla 33 elokuussa 2010

        Ollessani viime viikolla rukouksessa erään ystävän kanssa aloin yhtäkkiä naputella kesken rukouksen sormillani. Sitten huomasin naputuksen olevan ikään kuin laukan ääniä. Samassa näin silmissäni punaisen hevosen. Hätkähdin hengessäni, kun muistin, että punainen hevonen on Ilmestyskirjassa luvussa 6.

        "Nyt tuli esiin toinen, tulipunainen hevonen. Sille, joka istui hevosen selässä, annettiin valta riistää rauha maan päältä ja panna ihmiset tappamaan toisiaan. Hänelle annettiin iso miekka." Ilm. 6:4.

        Nimimerkin "Heikko" uni toukokuussa 2010

        Eräs veli sanoi minulle: "Kirjoita ylös, Lehtimajanjuhlaa ei ole." Ymmärsin, että Israelissa ei ole Lehtimajanjuhlaa tänä vuonna. Jumala haluaisi, että muistamme Israelia.


      • 2...
        tullut tälle... kirjoitti:

        vuodelle ja lähivuosille!

        Dumitru Dudumanin profetia v. 1989

        Toinen sinetti= punainen hevonen, eli sota (mahdollisesti Venäjä/kommunismi)

        Olin unessa iltapäivällä, kun heräsin hevosen hirnahdukseen ja piiskan läjähdykseen! Kun avasin silmäni, näin miehen istuvan punaisenhevosen selässä. "Nouse ylös Dumitru", mies sanoi.

        Kun nousin ylös, hänen voimansa iski minut välittömästi lattialle. "Nouse ylös", mies sanoi uudelleen. Nousin ylös, mutta kaaduin toistamiseen. Nousin ylös kolmannen kerran, mutta minut iskettiin taas lattialle.

        Kysyin miksi hän teki minulle niin. "Näyttääkseni sinulle voimani", hän sanoi.

        Mies oli valmis sotaan. Hänellä oli kypärä, aseet ja veitset vyötäröllä ja konekivääri roikkui hänen niskassaan ja hänen kädessään oli miekka. Hän sanoi: "Olen enkeli. Gabriel on lähettänyt minut maan päälle."

        "Miksi sydämesi on niin surullinen, kun monet ihmiset eivät hyväksy sanomaa? Ihmiset ovat iloisia, kun on rauha, mutta pienen ajan kuluttua rauha vaihtuu sodaksi! Minut on lähetetty ottamaan rauha pois maasta." Ilm.6:3-4. Enkeli jatkoi: "Muutamissa paikoissa sodat alkavat. Ihmiset nostavat miekkansa toisiaan vastaan."

        Hän jatkoi: "Älä ole huolissasi, mutta ole onnellinen. Miksi sinä olet huolissasi rahasta? Ihmisten itkut, rukoukset ja paastot Romaniassa (Dudumanin kotimaa) ovat saavuttaneet Jumalan. Älä ole huolissasi. Kulta, hopea ja omaisuus kuuluu Jumalalle. Voit luottaa Häneen."

        Enkeli sanoi: "Tiedäthän, että jotkut ihmiset eivät halua uskoa totuutta eivätkä sitä mitä tulee tapahtumaan. Vain ne joiden nimet on kirjoitettu elämänkirjaan, kuuntelevat ja tekevät parannuksen."

        "Taistele lujaa, koska taistelu käy kovemmaksi tulevaisuudessa. Se on oleva kovempaa kuin on ollut koskaan aikaisemmin. Päivät ovat lasketut ja se, mitä olen sinulle ilmoittanut, tapahtuu", enkeli sanoi.

        Ukkosen ääni jylisi ja kirkas valo välähti, kun hän kaatoi minut vielä kerran maahan ja hävisi.

        Nimimerkin "Valvokaamme" näky viikolla 33 elokuussa 2010

        Ollessani viime viikolla rukouksessa erään ystävän kanssa aloin yhtäkkiä naputella kesken rukouksen sormillani. Sitten huomasin naputuksen olevan ikään kuin laukan ääniä. Samassa näin silmissäni punaisen hevosen. Hätkähdin hengessäni, kun muistin, että punainen hevonen on Ilmestyskirjassa luvussa 6.

        "Nyt tuli esiin toinen, tulipunainen hevonen. Sille, joka istui hevosen selässä, annettiin valta riistää rauha maan päältä ja panna ihmiset tappamaan toisiaan. Hänelle annettiin iso miekka." Ilm. 6:4.

        Nimimerkin "Heikko" uni toukokuussa 2010

        Eräs veli sanoi minulle: "Kirjoita ylös, Lehtimajanjuhlaa ei ole." Ymmärsin, että Israelissa ei ole Lehtimajanjuhlaa tänä vuonna. Jumala haluaisi, että muistamme Israelia.

        Nimimerkin "Valvokaamme" näky 7.7.2010

        Olin rukouksessa ja siinä Israelin puolesta rukoiltuani ja muitakin maailman asioita rukouksessa muistettuani eteeni hengessä tuli kuva, Amerikan kartta, jossa USAn kaikkien osavaltioiden yli alkaen Meksikonlahdelta ja Floridan alueilta vedettiin täysmusta läpinäkymätön suruvaate. Hätkähdin hengessä, sillä ajatus oli, että Amerikalle tulee täystuho, täyspimennys. Peite peitti jokaisen osavaltion, aina Kanadaan asti. Rukouksessa koin Herran sanovan: "Tämä tapahtuu sillä he (eli Obama, US hallitus jne.) ovat saaneet Israelin taipumaan asioihin ja Netanyahun allekirjoittamaan sellaisia sopimuksia, jotka ovat olleet Jumalan tahdon vastaisia."

        Nyt maa (US), jota Jumala on siunannut ja suojellut, oli tuon peitteen alla. Peitteen ylle ilmestyi numeroita, suurella numero 20 selkeänä kullanvärisenä, ja sitten pikkuruisena epäselvänä se loppuluku joko 10, tai 11, tai? Joka tapauksessa oli kyse vuosiluvusta.

        Mieleen tuli se kun sain Suomesta sen kuvan, jossa sitä peitti se taivaansinen peite. ( Nimimerkin "Valvokaamme" näky 27.6.2010 Suomi oli siinä edessäni ja sitten ikään kuin Venäjältä olisi alettu rauhallisesti mutta yhtäjaksoisesti vetää vinottain Suomen poikki peittoa. Peite näytti lähinnä uima-altaan yli talveksi vedettävältä taivaansiniseltä pressulta. )

        En laittanut tänne sivustolle mitään vuosiluvusta, joka siinäkin näyssä välähti silmissäni pariin kertaan. Se oli samoin peitteen yllä, maan yllä. Numero 20 oli siinäkin selvänä enkä silloinkaan saanut selvää, olivatko loput numerot 10, 11, tai? Nyt kuitenkin minua vapisuttaa ajatella kuinka olemme jonkin maailmanlaajuisen mullistuksen ovella, rukoilkaa Herran armoa!

        Tuosta peitteen väristä, Amerikan yli sysimusta, totaalisen läpinäkymätön jne. Suomen yli taivaansinen peite, ystävällisen oloinen, vaikkei alta pois päässytkään. Oli kuin tuo taivaansinisyys olisi saanut luonteen viime yön rukouksessa, toivo! On kuin Suomella, suomalaisilla olisi toivo, mahdollisuus kääntyä Jumalan puoleen vielä silloinkin, taivas sittenkin lähellä, toivo Jumalassa kaikesta huolimatta, ehkä myös rukousten ja nöyrtymisen kautta toive, että jospa peite sittenkin vielä siirtyisi pois, ei olisikaan lopullinen, sehän oli kuin uima-allas peite, joka yleensä vedetään altaan yli talveksi ja keväällä poistetaan. Amerikan yli asetettiin vaate jossa en nähnyt mitään tilapäisyyteen viittaavaa. Sysimustana sen läpi ei nähnyt mitään ja siinä ei ollut toivoa, se oli suruvaate.

        Luulenpa että olemme ihan Iran/Israel konfliktin kynnyksellä, jossa käytetään mitä todennäköisimmin ydinaseita ainakin jollain lailla. Jos tietyt tahot saavat tahtonsa läpi, se muuntuu hyvin nopeasti mahdollisesti jopa laajemmaksikin sodaksi. Nyt on aika Herran omien rukoilla. (Vaikka mökkilaiturin nenässä huokaista tosissaan Herran puoleen.)


        Ruotsalaisen Markku Koparen saama sanoma vuoden 2008 alussa

        Tässä maassa (Ruotsissa) tulee tapahtumaan ravistelua ja tuomio langetetaan kansan syntien tähden ja siksi että minun kansani (uskovat) eivät nuhtele ihmisten synneistä.

        Minulla on mitta ja kun se on täysi, minun täytyy tuomita vääryys ja puuttua synnin tekemiseen.

        On kyse kahdesta asiasta: abortit ja hallituksen ja valtiopäivien kirkon avulla hyväksymät lait, jotka sallivat samaa sukupuolta olevien avioliiton. Tämä savu on noussut minun eteeni.

        Jos minun kansani rukoilee minulta armoa, niin minä tuomitsen silti tämän pahanteon, sillä ihmiset eivät halua kääntyä. Mutta jos minun kansani, joka on kutsuttu minun nimessäni, rukoilee minua, tuomio siirtyy vuoden verran – ei enempää.

        Jumala näytti minulle, että tuomio tulee toukokuussa 2012 (jos kristityt rukoilevat, niin toukokuussa 2013): Venäjä hyökkää ilmasta käsin ja valloittaa Kiirunan ja ympäröivät malmikentät. Venäjä tarvitsee niitä sotateollisuuttaan varten.

        Kyseessä on nopea operaatio. EU ja NATO protestoivat, mutta eivät uskalla tehdä mitään sen enempää.

        Tämä on Jumalan tapa ravisuttaa maata ja tuomita synti sekä herättää nukkuvia kristittyjä.


      • 3...
        2... kirjoitti:

        Nimimerkin "Valvokaamme" näky 7.7.2010

        Olin rukouksessa ja siinä Israelin puolesta rukoiltuani ja muitakin maailman asioita rukouksessa muistettuani eteeni hengessä tuli kuva, Amerikan kartta, jossa USAn kaikkien osavaltioiden yli alkaen Meksikonlahdelta ja Floridan alueilta vedettiin täysmusta läpinäkymätön suruvaate. Hätkähdin hengessä, sillä ajatus oli, että Amerikalle tulee täystuho, täyspimennys. Peite peitti jokaisen osavaltion, aina Kanadaan asti. Rukouksessa koin Herran sanovan: "Tämä tapahtuu sillä he (eli Obama, US hallitus jne.) ovat saaneet Israelin taipumaan asioihin ja Netanyahun allekirjoittamaan sellaisia sopimuksia, jotka ovat olleet Jumalan tahdon vastaisia."

        Nyt maa (US), jota Jumala on siunannut ja suojellut, oli tuon peitteen alla. Peitteen ylle ilmestyi numeroita, suurella numero 20 selkeänä kullanvärisenä, ja sitten pikkuruisena epäselvänä se loppuluku joko 10, tai 11, tai? Joka tapauksessa oli kyse vuosiluvusta.

        Mieleen tuli se kun sain Suomesta sen kuvan, jossa sitä peitti se taivaansinen peite. ( Nimimerkin "Valvokaamme" näky 27.6.2010 Suomi oli siinä edessäni ja sitten ikään kuin Venäjältä olisi alettu rauhallisesti mutta yhtäjaksoisesti vetää vinottain Suomen poikki peittoa. Peite näytti lähinnä uima-altaan yli talveksi vedettävältä taivaansiniseltä pressulta. )

        En laittanut tänne sivustolle mitään vuosiluvusta, joka siinäkin näyssä välähti silmissäni pariin kertaan. Se oli samoin peitteen yllä, maan yllä. Numero 20 oli siinäkin selvänä enkä silloinkaan saanut selvää, olivatko loput numerot 10, 11, tai? Nyt kuitenkin minua vapisuttaa ajatella kuinka olemme jonkin maailmanlaajuisen mullistuksen ovella, rukoilkaa Herran armoa!

        Tuosta peitteen väristä, Amerikan yli sysimusta, totaalisen läpinäkymätön jne. Suomen yli taivaansinen peite, ystävällisen oloinen, vaikkei alta pois päässytkään. Oli kuin tuo taivaansinisyys olisi saanut luonteen viime yön rukouksessa, toivo! On kuin Suomella, suomalaisilla olisi toivo, mahdollisuus kääntyä Jumalan puoleen vielä silloinkin, taivas sittenkin lähellä, toivo Jumalassa kaikesta huolimatta, ehkä myös rukousten ja nöyrtymisen kautta toive, että jospa peite sittenkin vielä siirtyisi pois, ei olisikaan lopullinen, sehän oli kuin uima-allas peite, joka yleensä vedetään altaan yli talveksi ja keväällä poistetaan. Amerikan yli asetettiin vaate jossa en nähnyt mitään tilapäisyyteen viittaavaa. Sysimustana sen läpi ei nähnyt mitään ja siinä ei ollut toivoa, se oli suruvaate.

        Luulenpa että olemme ihan Iran/Israel konfliktin kynnyksellä, jossa käytetään mitä todennäköisimmin ydinaseita ainakin jollain lailla. Jos tietyt tahot saavat tahtonsa läpi, se muuntuu hyvin nopeasti mahdollisesti jopa laajemmaksikin sodaksi. Nyt on aika Herran omien rukoilla. (Vaikka mökkilaiturin nenässä huokaista tosissaan Herran puoleen.)


        Ruotsalaisen Markku Koparen saama sanoma vuoden 2008 alussa

        Tässä maassa (Ruotsissa) tulee tapahtumaan ravistelua ja tuomio langetetaan kansan syntien tähden ja siksi että minun kansani (uskovat) eivät nuhtele ihmisten synneistä.

        Minulla on mitta ja kun se on täysi, minun täytyy tuomita vääryys ja puuttua synnin tekemiseen.

        On kyse kahdesta asiasta: abortit ja hallituksen ja valtiopäivien kirkon avulla hyväksymät lait, jotka sallivat samaa sukupuolta olevien avioliiton. Tämä savu on noussut minun eteeni.

        Jos minun kansani rukoilee minulta armoa, niin minä tuomitsen silti tämän pahanteon, sillä ihmiset eivät halua kääntyä. Mutta jos minun kansani, joka on kutsuttu minun nimessäni, rukoilee minua, tuomio siirtyy vuoden verran – ei enempää.

        Jumala näytti minulle, että tuomio tulee toukokuussa 2012 (jos kristityt rukoilevat, niin toukokuussa 2013): Venäjä hyökkää ilmasta käsin ja valloittaa Kiirunan ja ympäröivät malmikentät. Venäjä tarvitsee niitä sotateollisuuttaan varten.

        Kyseessä on nopea operaatio. EU ja NATO protestoivat, mutta eivät uskalla tehdä mitään sen enempää.

        Tämä on Jumalan tapa ravisuttaa maata ja tuomita synti sekä herättää nukkuvia kristittyjä.

        James W. Gollin saama sanoma v. 1987

        Vuonna 1987 Herra näytti minulle, mitä tulisi tapahtumaan v. 2010.

        Muistan sen hyvin. Pyhä Henki puhui minulle eräänä yönä, kuinka maailma alkaisi purkaantua vuonna 2010, ja se olisi ikään kuin sarana, jonka jälkeen mikään ei enää olisi niin kuin oli ollut ennen, tai mitä oli aiemmin pidetty normaalina.

        Jo vuonna 1987 siis Pyhä Henki näytti, että vuosi 2010 olisi suurten myrskyjen alku.

        Uskon että meille uskoville on tavallaan edessämme parhaat ajat ja niille, joilla ei ole uskoa, ajat ovat hirvittävät. Jumalan kirkkaus ja ravistelu tulevat yhdessä. Me olemme juuri astumassa kolmanteen suureen heräämiseen ja maailmanlaajuiseen ravisteluun.

        Rene Wallin näky kesällä 2010

        Olin rukouksessa ja yllättäen Hengessä näin näyn, jossa leijui vuosiluku 2010, joka vaihtui himmeästi vuosilukuun 2011.

        Ääni sanoi elo-syyskuun vaihe ja Venäjä hyökkää Suomeen. Olin pyytämässä Herralta aivan eri asiaa ja puhdistamaan minua Hänen työhönsä käytettäväksi.

        Nimimerkin "Malenki" uni toukokuussa 2010

        Näin toukokuun alkupuolella unen eräänä yönä. Katselin kerrostalon ikkunasta suoraan eteenpäin loittonevalle kadulle ja näin taivaalla kohti lentävän hävittäjän, joka oli pitkän mallinen, miltei valkoinen ja siinä oli punaista. Ilmanottoaukot olivat rungon alapuolella. Tunnelma ei ollut painostava.

        Kuulin tai koin seuraavan lauseen: "Venäjä ----viimeistään marraskuun alkupuolella." Viivattu kohta jäi itselle epäselväksi, mutta selvänä pidin, että kyse oli Suomeen tulemisesta ja järkeilin unessa tämän tarkoittavan ennen 15.11.


        Nimimerkin "Karhunen" näky kesäkuussa 2010

        Ajattelin maailman tulevaisuutta ja kaikenlaisia asioita, kun näin aikajanan, joka oli tämä vuosi (2010).

        Kesän lopulla tai syksyn alusta keskelle janaa ilmestyi musta viiva. Sitten niitä tuli 3, sitten 6 eli viiva paksuni joulukuuhun mentäessä, kunnes se täytti melkein koko janan.

        Tämän jälkeen näin kuinka ihmiset ikään kuin leijailivat ilmassa niin pelästyneinä tai häkeltyneinä, etteivät uskaltaneet tai osanneet tehdä mitään.

        Erään suomalaisen miehen näky 6.10.2007

        Olin 6.10.2007 kotonani pikku vauva sylissäni, kun jouduin suuren liikutuksen valtaan ja minua alkoi itkettää.

        Silloin näin edessäni n. kolmen metrin päässä näyn. Syksyisessä koivumetsämaisemassa oli suomalainen sarkapukuinen sotilas poteroon kaivautuneena ase kädessä ja kulmikas lakki päässä. Silloin Herra sanoi:"Minä sallin uuden sodan tälle maalle, minä puhdistan tämän kansan."

        Nimimerkin ”Valvokaamme” saama ilmoitus Venäjän juutalaisista

        Sain 24.01.09 ajatuksen omaisen ilmoituksen/kuvan, jossa sumuisen loppukesän tai alkusyksyn suon usvan seasta nousee iso karhu takajaloilleen.

        Sain sanat mieleeni: Juutalaiset ajetaan pois Venäjältä.

        Silloin ei heitä halua avustaa Venäjä, ei Ruotsi, ei edes Suomen valtio heidän päästäkseen kotiin (Israeliin).

        Silloin Suomen uskovat auttavat heitä, syöttävät, juottavat, vaatettavat, kunnes saavat kerättyä kylliksi rahaa heidän lentolippuihinsa.

        1.10.2009

        Nimimerkin "Valvokaamme" saama sanoma Israelin hyökkäyksestä Iraniin 6.12.2009

        Uskon kuulleeni Herralta päivämäärän, kuudes joulukuuta, vieläpä ajatuksissani oli kellonaikakin, klo kaksi yöllä, joka olisi siis Israelin ja Iranin sodan aloituspäivä.

        Koska en ole kuitenkaan 100% vakuuttunut, kuulinko oikein, pyydän laittamaan tämän näille sivuille lähinnä mahdollisena päivämääränä, ja ikään kuin kysymyksenä. Jos jollakulla on asiaan lisävalaistusta, niin olisi hyvä kuulla siitä.

        Joka tapauksessa me Herran omat, kaikki jotka asioita seuraamme, tiedämme että on vain ajan kysymys, koska kuulemme sodanmelskettä jälleen. Israel tarvitsee kaiken aikaa meidän Herran omien rukousta nyt enemmän kuin koskaan. Rukoillaan myös että USA ei jätä Israelia yksin, vaan antaisi täyden tukensa, tuli mitä tuli.


      • 4...
        3... kirjoitti:

        James W. Gollin saama sanoma v. 1987

        Vuonna 1987 Herra näytti minulle, mitä tulisi tapahtumaan v. 2010.

        Muistan sen hyvin. Pyhä Henki puhui minulle eräänä yönä, kuinka maailma alkaisi purkaantua vuonna 2010, ja se olisi ikään kuin sarana, jonka jälkeen mikään ei enää olisi niin kuin oli ollut ennen, tai mitä oli aiemmin pidetty normaalina.

        Jo vuonna 1987 siis Pyhä Henki näytti, että vuosi 2010 olisi suurten myrskyjen alku.

        Uskon että meille uskoville on tavallaan edessämme parhaat ajat ja niille, joilla ei ole uskoa, ajat ovat hirvittävät. Jumalan kirkkaus ja ravistelu tulevat yhdessä. Me olemme juuri astumassa kolmanteen suureen heräämiseen ja maailmanlaajuiseen ravisteluun.

        Rene Wallin näky kesällä 2010

        Olin rukouksessa ja yllättäen Hengessä näin näyn, jossa leijui vuosiluku 2010, joka vaihtui himmeästi vuosilukuun 2011.

        Ääni sanoi elo-syyskuun vaihe ja Venäjä hyökkää Suomeen. Olin pyytämässä Herralta aivan eri asiaa ja puhdistamaan minua Hänen työhönsä käytettäväksi.

        Nimimerkin "Malenki" uni toukokuussa 2010

        Näin toukokuun alkupuolella unen eräänä yönä. Katselin kerrostalon ikkunasta suoraan eteenpäin loittonevalle kadulle ja näin taivaalla kohti lentävän hävittäjän, joka oli pitkän mallinen, miltei valkoinen ja siinä oli punaista. Ilmanottoaukot olivat rungon alapuolella. Tunnelma ei ollut painostava.

        Kuulin tai koin seuraavan lauseen: "Venäjä ----viimeistään marraskuun alkupuolella." Viivattu kohta jäi itselle epäselväksi, mutta selvänä pidin, että kyse oli Suomeen tulemisesta ja järkeilin unessa tämän tarkoittavan ennen 15.11.


        Nimimerkin "Karhunen" näky kesäkuussa 2010

        Ajattelin maailman tulevaisuutta ja kaikenlaisia asioita, kun näin aikajanan, joka oli tämä vuosi (2010).

        Kesän lopulla tai syksyn alusta keskelle janaa ilmestyi musta viiva. Sitten niitä tuli 3, sitten 6 eli viiva paksuni joulukuuhun mentäessä, kunnes se täytti melkein koko janan.

        Tämän jälkeen näin kuinka ihmiset ikään kuin leijailivat ilmassa niin pelästyneinä tai häkeltyneinä, etteivät uskaltaneet tai osanneet tehdä mitään.

        Erään suomalaisen miehen näky 6.10.2007

        Olin 6.10.2007 kotonani pikku vauva sylissäni, kun jouduin suuren liikutuksen valtaan ja minua alkoi itkettää.

        Silloin näin edessäni n. kolmen metrin päässä näyn. Syksyisessä koivumetsämaisemassa oli suomalainen sarkapukuinen sotilas poteroon kaivautuneena ase kädessä ja kulmikas lakki päässä. Silloin Herra sanoi:"Minä sallin uuden sodan tälle maalle, minä puhdistan tämän kansan."

        Nimimerkin ”Valvokaamme” saama ilmoitus Venäjän juutalaisista

        Sain 24.01.09 ajatuksen omaisen ilmoituksen/kuvan, jossa sumuisen loppukesän tai alkusyksyn suon usvan seasta nousee iso karhu takajaloilleen.

        Sain sanat mieleeni: Juutalaiset ajetaan pois Venäjältä.

        Silloin ei heitä halua avustaa Venäjä, ei Ruotsi, ei edes Suomen valtio heidän päästäkseen kotiin (Israeliin).

        Silloin Suomen uskovat auttavat heitä, syöttävät, juottavat, vaatettavat, kunnes saavat kerättyä kylliksi rahaa heidän lentolippuihinsa.

        1.10.2009

        Nimimerkin "Valvokaamme" saama sanoma Israelin hyökkäyksestä Iraniin 6.12.2009

        Uskon kuulleeni Herralta päivämäärän, kuudes joulukuuta, vieläpä ajatuksissani oli kellonaikakin, klo kaksi yöllä, joka olisi siis Israelin ja Iranin sodan aloituspäivä.

        Koska en ole kuitenkaan 100% vakuuttunut, kuulinko oikein, pyydän laittamaan tämän näille sivuille lähinnä mahdollisena päivämääränä, ja ikään kuin kysymyksenä. Jos jollakulla on asiaan lisävalaistusta, niin olisi hyvä kuulla siitä.

        Joka tapauksessa me Herran omat, kaikki jotka asioita seuraamme, tiedämme että on vain ajan kysymys, koska kuulemme sodanmelskettä jälleen. Israel tarvitsee kaiken aikaa meidän Herran omien rukousta nyt enemmän kuin koskaan. Rukoillaan myös että USA ei jätä Israelia yksin, vaan antaisi täyden tukensa, tuli mitä tuli.

        Erkki Kauppisen näky 3.3.1995

        Taivaan peitti hopeakylkiset lentokoneet. Hetkessä taivas oli sakeana laskuvarjohyppääjiä. Ääni sanoi takaoikealta rauhallisesti: "Ne ovat aseistettuja sotilaita, koska tulevat nopeasti alas."

        Sotilaita oli kaikkialla: mm. talojen katoilla, viljapelloissa. (Vuodenaika oli sellainen, että vilja oli jo pitkää, sotilaita kainaloihin asti, mutta oli vielä puimatta).

        Eteeni tuli vihreäpukuinen upseeri ja sanoi: "Olemme miehittäneet maanne, koska olette ryöstäneet meiltä kaiken kullan.

        Nimimerkki ss:n näky 17.3.2008

        Olin nukahtamaisillani hyvän Herran kanssa vietetyn ajan jälkeen kun yhtäkkiä näin silmissäni Venäjän ja Pohjois-Suomen rajaa. Venäjän puolella oli hyökkäysvaunut rajaa pitkin ylhäältä alas asti. Hyökkäysvaunut oli peitetty etelään asti vaaleanruskeilla pressuilla, mutta kuvassani ikään kuin "käsi" veti pressuja pois joidenkin hyökkäysvaunujen yltä.

        "Unessani" ikään kuin ajattelin, voi ei, joko on aika, mutta "käsi" veti pois pressuja vain tuon pohjoisimman matkan verran eli ehkä noin neljänneksen verran - sitten se pysähtyi.

        Itse ajattelen, että Jumalan kello käy ja vaikka ei vielä ole aika Venäjän hyökätä, rukouksemme ovat todella tarpeen että Suomen armonpäivä saa jatkua yhä.

        Se että pressut olivat vaaleanruskeat, puhuisi minulle keväästä tai kesästä, eiköhän nuo olisi talvella valkoiset?

        Sekin siis kävi mielessä, josko siis tulevana kesänä uhka jotenkin konkretisoituu aikaisempaa selvempänä.

        Tuusulalaisen Ritvan uni vuosia sitten

        Itse näin vuosia sitten unen, jossa ajoin pakettiautoa Suomen rajaa pitkin ylöspäin ja oikealla eli idästä päin nousi VALTAVA lumimyrsky, joka täytti taivaan ja se kaikki oli (tiesin unessa) Suomen rajan toisella puolella, mutta minun piti ajaa aivan hirvittävää vauhtia ylöspäin ja tiesin, että teen juutalaistyötä. Ajoin tuhatta ja sataa, sillä lunta tuli jo niin valtavasti, että se ikään kuin ajoi minua takaa ja kerkesin ihan hilkulla koko ajan eteenpäin, etten jäänyt siihen lumimyrskyyn ja jäähän. Kun olin Suomea jo aika paljon ylöspäin ajanut, jonnekin Kainuuseen, voisin ajatella, niin eteen tuli se sama lumimyrsky ja mylläkkä ja jääsade, joka nousi niin korkeana esteenä eteeni, että tiesin, etten pääse enää eteenpäin.

        Vuosia tämän jälkeen lukiessani esim. Tukholman profetiaa, olen ajatellut, että se eteen tuleva este on varmaankin se, että venäläiset ovat vallanneet jo pohjoisen osan Suomesta.

        Se miten tutustuin Tukholman profetiaan, oli ihmeellistä, sillä eräänä yönä pari vuotta sitten, näin unta, jossa enkeli opetti minulle sanaa Pajala. Hän antoi sen sanan ikään kuin käteeni ja minä söin sen, uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja kun aamulla heräsin, ihmettelin mikä ihmeen Pajala?

        Ihminen vai paikka vai mikä? Rukoilin asiaa ja kerroin sen parin päivän päästä ystävälleni, joka soitti illalla ja sanoi että hetkinen, hänellä on kasetti, jossa on Tukholman profetia ja siinä nimenomaisesti mainitaan Pajala. En ymmärrä miksi minun piti se paikannimi oppia, mutta kyllä se nyt on muistissa (on vähän huono muisti). Siksi ajattelin, että enkelin piti niin monta kertaa sitä asettaa minun käteeni.

        Poikani kertoi kuin ohimennen nähneensä unen, jossa oli uimassa ystäviensä kanssa ja kertoi heille, että kun ensilumet tulevat, alkaa sota. Taivaalla oli raskaat tummat pilvet.

        Nimimerkki Pave 7:n uninäky 2.2.2008

        Seisoin pääministerin edessä.

        Sanottiin: SUOMESSA ON KOLMEN VUODEN PÄÄSTÄ ASIAT KYMMENEN KERTAA HUONOMMIN KUIN MITÄ ON NYT.

        Pääministeri vastasi: ”Olet hullu mies.”

        Näky loppui tähän.


      • 5...
        4... kirjoitti:

        Erkki Kauppisen näky 3.3.1995

        Taivaan peitti hopeakylkiset lentokoneet. Hetkessä taivas oli sakeana laskuvarjohyppääjiä. Ääni sanoi takaoikealta rauhallisesti: "Ne ovat aseistettuja sotilaita, koska tulevat nopeasti alas."

        Sotilaita oli kaikkialla: mm. talojen katoilla, viljapelloissa. (Vuodenaika oli sellainen, että vilja oli jo pitkää, sotilaita kainaloihin asti, mutta oli vielä puimatta).

        Eteeni tuli vihreäpukuinen upseeri ja sanoi: "Olemme miehittäneet maanne, koska olette ryöstäneet meiltä kaiken kullan.

        Nimimerkki ss:n näky 17.3.2008

        Olin nukahtamaisillani hyvän Herran kanssa vietetyn ajan jälkeen kun yhtäkkiä näin silmissäni Venäjän ja Pohjois-Suomen rajaa. Venäjän puolella oli hyökkäysvaunut rajaa pitkin ylhäältä alas asti. Hyökkäysvaunut oli peitetty etelään asti vaaleanruskeilla pressuilla, mutta kuvassani ikään kuin "käsi" veti pressuja pois joidenkin hyökkäysvaunujen yltä.

        "Unessani" ikään kuin ajattelin, voi ei, joko on aika, mutta "käsi" veti pois pressuja vain tuon pohjoisimman matkan verran eli ehkä noin neljänneksen verran - sitten se pysähtyi.

        Itse ajattelen, että Jumalan kello käy ja vaikka ei vielä ole aika Venäjän hyökätä, rukouksemme ovat todella tarpeen että Suomen armonpäivä saa jatkua yhä.

        Se että pressut olivat vaaleanruskeat, puhuisi minulle keväästä tai kesästä, eiköhän nuo olisi talvella valkoiset?

        Sekin siis kävi mielessä, josko siis tulevana kesänä uhka jotenkin konkretisoituu aikaisempaa selvempänä.

        Tuusulalaisen Ritvan uni vuosia sitten

        Itse näin vuosia sitten unen, jossa ajoin pakettiautoa Suomen rajaa pitkin ylöspäin ja oikealla eli idästä päin nousi VALTAVA lumimyrsky, joka täytti taivaan ja se kaikki oli (tiesin unessa) Suomen rajan toisella puolella, mutta minun piti ajaa aivan hirvittävää vauhtia ylöspäin ja tiesin, että teen juutalaistyötä. Ajoin tuhatta ja sataa, sillä lunta tuli jo niin valtavasti, että se ikään kuin ajoi minua takaa ja kerkesin ihan hilkulla koko ajan eteenpäin, etten jäänyt siihen lumimyrskyyn ja jäähän. Kun olin Suomea jo aika paljon ylöspäin ajanut, jonnekin Kainuuseen, voisin ajatella, niin eteen tuli se sama lumimyrsky ja mylläkkä ja jääsade, joka nousi niin korkeana esteenä eteeni, että tiesin, etten pääse enää eteenpäin.

        Vuosia tämän jälkeen lukiessani esim. Tukholman profetiaa, olen ajatellut, että se eteen tuleva este on varmaankin se, että venäläiset ovat vallanneet jo pohjoisen osan Suomesta.

        Se miten tutustuin Tukholman profetiaan, oli ihmeellistä, sillä eräänä yönä pari vuotta sitten, näin unta, jossa enkeli opetti minulle sanaa Pajala. Hän antoi sen sanan ikään kuin käteeni ja minä söin sen, uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja kun aamulla heräsin, ihmettelin mikä ihmeen Pajala?

        Ihminen vai paikka vai mikä? Rukoilin asiaa ja kerroin sen parin päivän päästä ystävälleni, joka soitti illalla ja sanoi että hetkinen, hänellä on kasetti, jossa on Tukholman profetia ja siinä nimenomaisesti mainitaan Pajala. En ymmärrä miksi minun piti se paikannimi oppia, mutta kyllä se nyt on muistissa (on vähän huono muisti). Siksi ajattelin, että enkelin piti niin monta kertaa sitä asettaa minun käteeni.

        Poikani kertoi kuin ohimennen nähneensä unen, jossa oli uimassa ystäviensä kanssa ja kertoi heille, että kun ensilumet tulevat, alkaa sota. Taivaalla oli raskaat tummat pilvet.

        Nimimerkki Pave 7:n uninäky 2.2.2008

        Seisoin pääministerin edessä.

        Sanottiin: SUOMESSA ON KOLMEN VUODEN PÄÄSTÄ ASIAT KYMMENEN KERTAA HUONOMMIN KUIN MITÄ ON NYT.

        Pääministeri vastasi: ”Olet hullu mies.”

        Näky loppui tähän.

        Arkkipiispa Gustaf Johanssonin (1844-1930) enkeli-ilmestys Turun Tuomiokirkossa

        Eräänä myöhäisenä pimeänä iltana Gustaf Johansson oli iltakävelyllä.
        Hän käveli tuomiokirkon ohi ja havaitsi sen kirkkaasti valaistuna.
        Uteliaana hän meni katsomaan sisälle, että mikä tilaisuus vielä näin myöhällä oli.
        Kun hän saapui sisään, niin kirkon alttarin edessä, keskikäytävällä, seisoi valtavan suuri kirkas enkeli, paljastettu miekka kädessä.

        Jumalan lähettämänä enkeli ilmoitti, että Suomea kohtaa kolme kovaa tuomiota: Ensiksi miekan kärki kastuu, toiseksi miekka menee puoliväliin ja kolmanneksi miekka menee kahvaa myöten.


        Enkelin sanoma Urho Kyllöselle syyskuussa 1992

        Helsingin Siion-seurakunnan saarnaaja Urho Kyllönen sai vakavan sanoman enkelin kautta: Urho oli palaamassa puhujamatkalta Pohjanmaalta syyskuisena iltana 1992 kotiinsa Helsinkiin, kun ennen Hämeenlinnaa, Kalvolan tienhaaran kohdalla, välähti kirkas valo taivaalla.

        Valo lähestyi Urhon autoa, ja pian hän huomasi, että hyvin kookas, useita metrejä korkea, kirkas enkeli laskeutui paljastettu miekka kädessään aivan auton viereen. Urho pysäköi pelokkaana tien laitaan.

        Enkelillä oli viesti, joka kuului seuraavasti: ”Tuomiot, tuomiot, tuomiot ovat tulossa; aikaa ei enää anneta.

        Minä olen tuhlaamalla tuhlannut armoa Suomen kansan kohdalla, mutta sen sijaan, että Suomen kansa olisi tehnyt parannuksen, se on häväissyt ja pilkannut minun pyhää nimeäni.

        Sen synnin ja jumalattomuuden tähden, mikä rehottaa jopa seurakunnan keskellä, tuomiot ovat tulossa. Minä tulen, ja minä tulen pian.”

        Enkeli poistui, ja Urho istui pitkään pelokkaana autossaan ennen kuin sai jatketuksi matkaa Helsinkiin.


      • profetia...
        3!! kirjoitti:

        20.3.2010

        John Paul Jacksonin profetioita

        John Paul Jackson – Yliluonnollista! -ohjelmassa

        Haastattelijana Sid Roth.

        Jackson on koeteltu profeetta. Hän on nähnyt/tiennyt ennalta mm. seuraavia tapahtumia:

        - Avaruussukkula Challengerin tuhoutumisen edellisenä päivänä.

        - Israelin pääministerin Netanyahun valinnan tekemään vaikeita päätöksiä Israelin hyväksi.

        Hänellä oli vakava aivotulehdus 13-vuotiaana, hän kuoli ja siirtyi ruumiinsa ulkopuolelle, josta hän näki äitinsä rukoilevan ja muistuttavan Jumalaa enkelin välityksellä antamasta lupauksesta jo ennen pojan syntymää, että tämä julistaa Jumalan suunnitelmaa11. hetkellä ja Jeesuksen evankeliumia. Siitä merkkinä raskaus kesti 11 kuukautta!

        Sid Rothin mielestä John on ohjelmassa, koska hän kertoo, mitä tulee tapahtumaan seuraavan 10 vuoden aikana.

        Kun John vihdoin alkoi julistaa näkyjään julkisesti, ne alkoivat toteutua saman tien:

        - Täydellinen myrsky: sota, uskonto, politiikka, talous, maapallo.
        - Sota: Venäjän hyökkäys Georgiaan 8.8.2008, etninen mellakointi Kiinassa 5.7.2009.
        - Uskonto: Megakirkon tulevaisuus epävarma 6.11.2008. Obama: Amerikka ei ole enää kristitty 4.4.2009.
        - Politiikka: Illinoisin kuvernööri pidätetty korruption vuoksi 10.12.2008, Edwards myöntää suhteen 8.8.2008.
        - Talous: Pörssikurssit romahtivat päivässä enemmän kuin koskaan 29.9.2008, Bernie Madoff pidätettiin 11.12.2008.
        - Geofysiikka: Maanjäristyksiä Keski-USA:ssa 31.10.2008.
        - Terveys: Sikainfluenssa julistettiin pandemiaksi 11.6.2009.

        Talousnäkyjä (USA:ssa):

        - Korruption lisääntyminen.

        - Syksyllä 2009 aloitettu taloudellinen tukiohjelma ja uudet ohjelmat, jotka häiritsevät taloutta vielä enemmän ja joihin sisältyvä yllätystekijä ei auta taloutta ollenkaan.

        - Eräs mies valitaan tilanteen pelastajaksi, hän itse näkee itsensä pelastajana, jonkinlaisena vapauttajana. Hän asettaa USA:n taloutta vahingoittavia ohjelmia. Niiden on tarkoitus auttaa ihmisiä, mutta niin ei käy.

        - Vuosi 2010 tulee olemaan vaikea, erityisesti loppuvuodesta. Enkeli sanoi syvällä voimakkaalla äänellä kolmasti ”Vuoden 2012 murheet”.

        Maapallon tulevaisuus:

        - Vesipula, hyvin arvokasta, joissakin kaupungeissa hanavesi on öljyä kalliimpaa. Joissakin USA:n kaupungeissa evakuoitiin tuhansia vesipulan takia.
        - Ruoka: hybridisiemeniin tulee vitsaus: ne eivät idä tai eivät tuota satoa (jyviä), DNA-rakenteessa on vika, joka sen aiheuttaa. Nälänhätää USA:ssa.
        - Rikollisuus lisääntyy mm. ruokapulan hintoja nostavan vaikutuksen seurauksena, työttömyys ylittää 10 %, ruokarekkoja ryöstetään.
        - USA:n viholliset ryhtyvät toimiin: Kiina ja islamistit lietsovat pelkoa, pommit kouluissa ja ostoskeskuksissa, joita suljetaan. Itsemurhapommittajia, ajastettuja pommeja. Maalle muuttoa kaupungeista.
        - Sodat: yhä vihamielisempiä. Pohjois-Korean tilanne on merkityksellisempi kuin uskotaan. He antavat sotatarvikkeita muille maille. Sen seurauksena jokin fissiivinen materiaali räjäytetään.
        - Vakavin tilanne on Egyptissä, sitten Pakistanissa, joka muuttuu terroristiyhteisöksi ja katkaisee suhteet USA:han vallankumouksen seurauksena.
        - USA:ssa räjähtää ”likaisia pommeja”, ensimmäinen räjäytetään rannikkokaupungissa, jossa on tunneleita täynnä vettä.
        - Ydinmateriaalia tuotiin USA:han maanalaisia tunneleita pitkin jonkin kuivan alueen kautta (ehkä Meksikosta). Samoin tuodaan biologisia ja kemiallisia aseita tunnelien kautta islamilaisten maksamien kuriirien ja räjäyttäjien toimesta.
        - Islamilainen yhteisö tulee voimakkaasti mukaan politiikkaan, sadan vuoden suunnitelman tavoite on saada islamilainen presidentti viimeistään v. 2024. Kaupunginjohtajia, kuvernöörejä, senaattoreja, korkeimman oikeuden tuomareita useampi ym. sitä ennen. Islamilainen rukous kouluissa sallitaan, kristillistä ei sallita.
        - Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat.

        Jumalan kirkkaus tulee maapallolle tuhon, Jaakobin ahdistuksen keskellä:

        Se sukupolvi näkee sekä ahdistuksen että Jumalan kirkkauden. Psalmi 24 puhuu kirkkaudesta. Jumalan kirkkaus tulee takaisin kirkkoon, koteihin ja rukouspaikoille. Kirkkaus on tiheää kuin hunaja. Paikoissa, joihin kirkkaus laskeutui, oli eri kokoisia hohtavia sylintereitä, joista loisti hunajan tai meripihkan väristä valoa. Sen sisällä on vaikea liikkua, se on tiheää Herran läsnäoloa. Jokainen, joka siihen astui, parantui.

        Ruoka monistui monin paikoin. Rukoillessa pöydällä olevat tyhjät astiat täyttyivät kansien alla.

        Kirkossa oli polyteismiä ja kirkoissa esitettiin kauheaa ja rumaa moraalittomuutta.

        Malakian kirjan 3 luku tekee eron vanhurskaan ja jumalattoman välillä. Sekasorron keskeltä nousee johtajia, joilla on ideoita hädän keskellä, ideoita järjestää kuljetuksen ja järjestelyt, uskovia, joille Jumala avaa salaisuuksia, antaa yliluonnollista viisautta. Vrt. Isaskarin heimo, Psalmi 25:14 ”Herran neuvo on tunnettu niille, jotka häntä pelkäävät.”

        Sid Rothin viesti kuulijoille: lue Psalmi 91

        John Paul Jacksonin profetiaan liittyen!

        "- Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat."

        James Collierin uni 15.7.2008

        Amerikkalainen James Collier näki merkittävän varoitusunen 15.7.2008. Collier oli unessa jalkapallostadionin ulkopuolella, kun hän kuuli ottelun kuuluttajan ilmoittavan, että yksi pelinjohtaja (quarterback) ei voinutkaan pelata sairauden takia. Tämä poisjoutunut pelinjohtaja oli valkoinen, vanhempi ja kokeneempi pelaaja.

        Tilalle tuli toinen pelinjohtaja, joka oli pitkä ja hoikka musta kaveri, jonka iho oli kuitenkin vaaleampi kuin muilla mustilla. Mies näytti Barack Obamalta. Juuri kun ilmoitettiin, että tämä toinen pelinjohtaja astuisi ensimmäisen pelaajan tilalle, joku ampui häntä päähän.

        Kun James Collier heräsi unesta, hän sai Herralta selityksen: kyse on tämän syksyn USAn presidentinvaaleista ja siitä, että McCain sairastuu ja Obama ammutaan kuoliaaksi, joten USA tulee yhtäkkiä olemaan tilanteessa, jossa sillä ei ole yhtään presidenttiehdokasta.

        Lopuksi James Collier pyytää rukoilemaan asian puolesta sekä ilmoittamaan, mikäli kenelläkään muulla on sanomaa tästä samasta asiasta.

        Ohessa James Collierin koko sanoma englanniksi, mikä on luettavissa myös englanninkielisillä sivuillani osoitteessa www.kolumbus.fi/jouko.piho/english/english.htm .

        A.L.:n näky 14.2.2008

        Järkyttyneenä luin englanninkielisen uusimman profetiasi. Järkyttyneenä
        siksi, että itse olen nähnyt 14.2.2008 samantyyppisen näyn rukouksessa
        vaimoni kanssa. Ei ole siis kyseessä uni vaan selkeä näky.
        Vaimoni kirjaa aina näkyni ylös ja ne ovat päivätty aina sille päivälle kun
        ne olen nähnyt.

        Tässä muistiinpanot ko. illalta:

        "Stadion, nyt näky on valmis. (Ennen olen useampaan kertaan nähnyt tyhjän
        stadionin - lokakuusta 2007 lähtien ) Nyt stadionilla on ihmisiä, se on
        täynnä ihmisiä. Ilmeisesti Baseball -ottelu on käynnissä, en ole aivan
        varma, mutta amerikkalainen laji kuitenkin kyseessä. Kiväärimies on jossakin
        stadionilla. Hän on tarkka-ampuja."

        muutama uutinen aiheeseen liittyen!

        1.

        http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/40187-obama-yritetaan-murhata

        2.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/11/743386

        3.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.shtml/arkistot/ilmiot/2008/12/769295


      • profetiaa..
        profetia tullut... kirjoitti:

        7.6.2010

        Heikin uni v. 2009 maanjäristyksistä Kaliforniassa ja Suomessa

        Luen aina mielenkiinnolla sivustoasi. Itsekin todella havahduin noista maanjäristysprofetioista, koska olen nähnyt vastaavan unen. Näin unessa, että San Andreaksen siirroksessa tapahtui aivan valtava maanjäristys. Maa järisee myös Suomessa. Olin sillä hetkellä Turkuhallissa. En keksi muuta ajankohtaa, jolloin olisin Turkuhallissa kuin Maata Näkyvissä Festari (19.-21.11.2010). Näin myös, että maanjäristyksessä
        syntyi suuria tsunameja.

        Sid Rothin haastatteleman John Kilpatrickin näkyjä ja sanomia vuosina 2008-2010

        Seuraava n. 26 minuutin suomeksi tekstitetty haastattelu kannattaa katsoa. Kilpatrick tuo esille monia asioita, mutta voimakkaimmin sen, että jos Obama ja Clinton jatkavat Israelin painostamista Jerusalemin jakamiseksi, niin Jumala jakaa USAn sallimalla keskellä Yhdysvaltoja valtaisan maanjäristyksen jakaa maan kahtia.

        näyt ja sanomat alkavat vasta 12 min jälkeen

        http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=9754


      • vieraana...
        3!! kirjoitti:

        20.3.2010

        John Paul Jacksonin profetioita

        John Paul Jackson – Yliluonnollista! -ohjelmassa

        Haastattelijana Sid Roth.

        Jackson on koeteltu profeetta. Hän on nähnyt/tiennyt ennalta mm. seuraavia tapahtumia:

        - Avaruussukkula Challengerin tuhoutumisen edellisenä päivänä.

        - Israelin pääministerin Netanyahun valinnan tekemään vaikeita päätöksiä Israelin hyväksi.

        Hänellä oli vakava aivotulehdus 13-vuotiaana, hän kuoli ja siirtyi ruumiinsa ulkopuolelle, josta hän näki äitinsä rukoilevan ja muistuttavan Jumalaa enkelin välityksellä antamasta lupauksesta jo ennen pojan syntymää, että tämä julistaa Jumalan suunnitelmaa11. hetkellä ja Jeesuksen evankeliumia. Siitä merkkinä raskaus kesti 11 kuukautta!

        Sid Rothin mielestä John on ohjelmassa, koska hän kertoo, mitä tulee tapahtumaan seuraavan 10 vuoden aikana.

        Kun John vihdoin alkoi julistaa näkyjään julkisesti, ne alkoivat toteutua saman tien:

        - Täydellinen myrsky: sota, uskonto, politiikka, talous, maapallo.
        - Sota: Venäjän hyökkäys Georgiaan 8.8.2008, etninen mellakointi Kiinassa 5.7.2009.
        - Uskonto: Megakirkon tulevaisuus epävarma 6.11.2008. Obama: Amerikka ei ole enää kristitty 4.4.2009.
        - Politiikka: Illinoisin kuvernööri pidätetty korruption vuoksi 10.12.2008, Edwards myöntää suhteen 8.8.2008.
        - Talous: Pörssikurssit romahtivat päivässä enemmän kuin koskaan 29.9.2008, Bernie Madoff pidätettiin 11.12.2008.
        - Geofysiikka: Maanjäristyksiä Keski-USA:ssa 31.10.2008.
        - Terveys: Sikainfluenssa julistettiin pandemiaksi 11.6.2009.

        Talousnäkyjä (USA:ssa):

        - Korruption lisääntyminen.

        - Syksyllä 2009 aloitettu taloudellinen tukiohjelma ja uudet ohjelmat, jotka häiritsevät taloutta vielä enemmän ja joihin sisältyvä yllätystekijä ei auta taloutta ollenkaan.

        - Eräs mies valitaan tilanteen pelastajaksi, hän itse näkee itsensä pelastajana, jonkinlaisena vapauttajana. Hän asettaa USA:n taloutta vahingoittavia ohjelmia. Niiden on tarkoitus auttaa ihmisiä, mutta niin ei käy.

        - Vuosi 2010 tulee olemaan vaikea, erityisesti loppuvuodesta. Enkeli sanoi syvällä voimakkaalla äänellä kolmasti ”Vuoden 2012 murheet”.

        Maapallon tulevaisuus:

        - Vesipula, hyvin arvokasta, joissakin kaupungeissa hanavesi on öljyä kalliimpaa. Joissakin USA:n kaupungeissa evakuoitiin tuhansia vesipulan takia.
        - Ruoka: hybridisiemeniin tulee vitsaus: ne eivät idä tai eivät tuota satoa (jyviä), DNA-rakenteessa on vika, joka sen aiheuttaa. Nälänhätää USA:ssa.
        - Rikollisuus lisääntyy mm. ruokapulan hintoja nostavan vaikutuksen seurauksena, työttömyys ylittää 10 %, ruokarekkoja ryöstetään.
        - USA:n viholliset ryhtyvät toimiin: Kiina ja islamistit lietsovat pelkoa, pommit kouluissa ja ostoskeskuksissa, joita suljetaan. Itsemurhapommittajia, ajastettuja pommeja. Maalle muuttoa kaupungeista.
        - Sodat: yhä vihamielisempiä. Pohjois-Korean tilanne on merkityksellisempi kuin uskotaan. He antavat sotatarvikkeita muille maille. Sen seurauksena jokin fissiivinen materiaali räjäytetään.
        - Vakavin tilanne on Egyptissä, sitten Pakistanissa, joka muuttuu terroristiyhteisöksi ja katkaisee suhteet USA:han vallankumouksen seurauksena.
        - USA:ssa räjähtää ”likaisia pommeja”, ensimmäinen räjäytetään rannikkokaupungissa, jossa on tunneleita täynnä vettä.
        - Ydinmateriaalia tuotiin USA:han maanalaisia tunneleita pitkin jonkin kuivan alueen kautta (ehkä Meksikosta). Samoin tuodaan biologisia ja kemiallisia aseita tunnelien kautta islamilaisten maksamien kuriirien ja räjäyttäjien toimesta.
        - Islamilainen yhteisö tulee voimakkaasti mukaan politiikkaan, sadan vuoden suunnitelman tavoite on saada islamilainen presidentti viimeistään v. 2024. Kaupunginjohtajia, kuvernöörejä, senaattoreja, korkeimman oikeuden tuomareita useampi ym. sitä ennen. Islamilainen rukous kouluissa sallitaan, kristillistä ei sallita.
        - Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat.

        Jumalan kirkkaus tulee maapallolle tuhon, Jaakobin ahdistuksen keskellä:

        Se sukupolvi näkee sekä ahdistuksen että Jumalan kirkkauden. Psalmi 24 puhuu kirkkaudesta. Jumalan kirkkaus tulee takaisin kirkkoon, koteihin ja rukouspaikoille. Kirkkaus on tiheää kuin hunaja. Paikoissa, joihin kirkkaus laskeutui, oli eri kokoisia hohtavia sylintereitä, joista loisti hunajan tai meripihkan väristä valoa. Sen sisällä on vaikea liikkua, se on tiheää Herran läsnäoloa. Jokainen, joka siihen astui, parantui.

        Ruoka monistui monin paikoin. Rukoillessa pöydällä olevat tyhjät astiat täyttyivät kansien alla.

        Kirkossa oli polyteismiä ja kirkoissa esitettiin kauheaa ja rumaa moraalittomuutta.

        Malakian kirjan 3 luku tekee eron vanhurskaan ja jumalattoman välillä. Sekasorron keskeltä nousee johtajia, joilla on ideoita hädän keskellä, ideoita järjestää kuljetuksen ja järjestelyt, uskovia, joille Jumala avaa salaisuuksia, antaa yliluonnollista viisautta. Vrt. Isaskarin heimo, Psalmi 25:14 ”Herran neuvo on tunnettu niille, jotka häntä pelkäävät.”

        Sid Rothin viesti kuulijoille: lue Psalmi 91

        John Paul Jackson

        http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=10430

        ja

        John Paul Jacksonin The Perfect Storm

        http://www.youtube.com/watch?v=0UuCHUhU9WE


      • we ihq
        4!! kirjoitti:

        muutama uusi profetia tullut!

        Ari Dysterin saama sanoma keväällä 2010

        Näin sanoo Herra Israelin Jumala,

        minä annan tulla tänä vuonna tähän maahan suuren maanjäristyksen,

        koska tämä kansa on hyljännyt minut ja on kääntänyt selkänsä minulle. Minä otan pois teiltä teidän turvanne, johon te turvaatte, tämän hyvinvoinnin, ja silloin te käännytte etsimään minua, sanoo Herra Israelin Jumala. Ja nyt te minun omat lampaani, kerätkää neljän viikon kuivamuonatarpeet kukin kotiinsa, sillä hetkessä kaupat tyhjätään, mutta minä pidän teistä huolen sanoo Herra. Älkää peljätkö, minä olen teidän kanssanne ja varjelen teidät, sanoo Herra Israelin Jumala. Koska tämä kansa ei tahdo kääntyä minun puoleeni hyvinä aikoina, niin minä Herra laitan sen polvilleen, jotta minä voisin pelastaa teitä te Suomen kansa. Tämän saman asian on Jumala puhunut minulle kolmen kuukauden ajan.

        Jouko Pihon kommentti 11.5.2010

        Ari Dysterin saama sanoma Suomessa tapahtuvasta maanjäristyksestä on samankaltainen kuin Jukka T. Niemisen saama profetia Kouvolan keskuskirkossa 7.2.1990, joka on Profetioita-osiossa, mutta josta laitan tähän sen maanjäristysosan.

        "Ja katsokaa Minä taivutan tätä maata, niin kuin talon emäntä taivuttaa leipää. Ja te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata. Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan. Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle. Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa. Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta
        (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu.
        Minä suojelen teidät, Minä suojelen omani. Ja katsokaa, Minä rankaisen tällä tavalla tätä kansaa."


        Nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä" uni maanjäristyksestä v. 2008

        Näin samanlaisen unen kuin Ari Dyster noin kaksi vuotta sitten. Tosin mitään paikkakuntia en nähnyt, ainoastaan että valtava maanjäristys läpäisi koko Etelä-Suomen ja meni itärajan ohi.
        Tuosta Niemisen sanomasta en ollut aiemmin kuullut.

        Jouko Pihon kommentti 12.5.2010

        Tutkin äsken Profetioita-osiotani erään muun asian takia, niin silmiini osui kolme Suomea koskevaa maanjäristysprofetiaa, jotka laitan tähän. Voi olla, jos tarkemmin menisi kaikkia profetioita läpi, että maanjäristysprofetioita löytyisi useampiakin, mutta tällä hetkellä niitä on ainakin kuusi, eli Ari Dysterin, Jukka T. Niemisen, nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä", Reetta Santalan, Mirka Nurkan ja Anne Colling-Rautiaisen.

        Seuraavassa otteita vanhemmista profetioista.

        3.2.2009

        Reetta Santalan uni muutama vuosi sitten

        Luin profetioita äsken. Siellä oli joku nähnyt unen maajäristyksestä Suomessa. Jokin vuosi sitten näin myös unessa, miten Suomeen tuli suuri maanjäristys ja katkaisi Helsinki-Joensuun pahasti Suomessa.

        6.1.2009

        Mirka Nurkan unisanoma 25.12.2008

        Luin aamulla sivujasi ja huomioni kiinnittyi uuteen ilmoitukseen, Ken Petersin uneen englanninkielisellä sivullasi.

        Lukiessani noita pääkohtia, todella hätkähdin nähdessäni lauseen "Worldwide Earthquake kills millions of people” (maailmanlaajuinen maanjäristys surmaa miljoonia ihmisiä).

        Sain 25.12.2008 Herralta jotain, joka vahvistaa ainakin minulle tuon lauseen. Niin järisyttävää kuin se onkin. En voinut sitä aiemmin ilmoittaa. Nyt koen saaneeni siihen selvän vahvistuksen.

        Illalla olin rukouksessa ennen nukkumaanmenoani ja sain sanan: kartta. Jäin ihmettelemään, mikä ihmeen kartta?

        Pyysin Herraa antamaan tähän selityksen. Silloin en kuitenkaan saanut mitään ja kävin nukkumaan.

        Havahduin tietoisuuteen, vaikka olin, niin uskon, täydessä unessa. Tämä asia, jonka Herra näytti, oli selkeä, kuin olisin ollut hereillä näkemässä ja keskustelemassa jonkun kanssa. Se tuli aivan kesken unieni. Se kesti vain hetken, mutta vieläkin voin nähdä sen sieluni silmin: Maailman kartta taulukehyksissä; ei yksittäisiä maita, vaan monia maita, niin kuin niillä ei olisi ollut rajojakaan.

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.

        Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

        2.1.2005 näin unen, jossa Suomessa tapahtui jokin valtaisa maajäristystä muistuttava katastrofi. Kaaos oli valtava, ihmiset olivat hysteerisiä ja suuretkin rakennukset olivat kärsineet valtavia vaurioita.

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.


        Ihan vähän meni pieleen toi päivämäärä. Eilen oli maanjärjestys Suomessa jos vaikka toi ennustus tarkoitti tätä vuotta.


      • yksin armosta
        we ihq kirjoitti:

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.


        Ihan vähän meni pieleen toi päivämäärä. Eilen oli maanjärjestys Suomessa jos vaikka toi ennustus tarkoitti tätä vuotta.

        No eipähän ole vielä ollut tuota 24. päivää.

        Mutta asiaan: tuolla oli profetia Suomi-laivan keulan uppoamisesta. Se saattaisi merkitä Suomen antamia tukipaketteja. Muistaakseni ensimmäinen tukipaketti annettiin 2010 keväällä.


      • pieni järistys
        we ihq kirjoitti:

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.


        Ihan vähän meni pieleen toi päivämäärä. Eilen oli maanjärjestys Suomessa jos vaikka toi ennustus tarkoitti tätä vuotta.

        Eikä ollut suurikaan.


      • Anonyymi
        4!! kirjoitti:

        muutama uusi profetia tullut!

        Ari Dysterin saama sanoma keväällä 2010

        Näin sanoo Herra Israelin Jumala,

        minä annan tulla tänä vuonna tähän maahan suuren maanjäristyksen,

        koska tämä kansa on hyljännyt minut ja on kääntänyt selkänsä minulle. Minä otan pois teiltä teidän turvanne, johon te turvaatte, tämän hyvinvoinnin, ja silloin te käännytte etsimään minua, sanoo Herra Israelin Jumala. Ja nyt te minun omat lampaani, kerätkää neljän viikon kuivamuonatarpeet kukin kotiinsa, sillä hetkessä kaupat tyhjätään, mutta minä pidän teistä huolen sanoo Herra. Älkää peljätkö, minä olen teidän kanssanne ja varjelen teidät, sanoo Herra Israelin Jumala. Koska tämä kansa ei tahdo kääntyä minun puoleeni hyvinä aikoina, niin minä Herra laitan sen polvilleen, jotta minä voisin pelastaa teitä te Suomen kansa. Tämän saman asian on Jumala puhunut minulle kolmen kuukauden ajan.

        Jouko Pihon kommentti 11.5.2010

        Ari Dysterin saama sanoma Suomessa tapahtuvasta maanjäristyksestä on samankaltainen kuin Jukka T. Niemisen saama profetia Kouvolan keskuskirkossa 7.2.1990, joka on Profetioita-osiossa, mutta josta laitan tähän sen maanjäristysosan.

        "Ja katsokaa Minä taivutan tätä maata, niin kuin talon emäntä taivuttaa leipää. Ja te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata. Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan. Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle. Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa. Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta
        (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu.
        Minä suojelen teidät, Minä suojelen omani. Ja katsokaa, Minä rankaisen tällä tavalla tätä kansaa."


        Nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä" uni maanjäristyksestä v. 2008

        Näin samanlaisen unen kuin Ari Dyster noin kaksi vuotta sitten. Tosin mitään paikkakuntia en nähnyt, ainoastaan että valtava maanjäristys läpäisi koko Etelä-Suomen ja meni itärajan ohi.
        Tuosta Niemisen sanomasta en ollut aiemmin kuullut.

        Jouko Pihon kommentti 12.5.2010

        Tutkin äsken Profetioita-osiotani erään muun asian takia, niin silmiini osui kolme Suomea koskevaa maanjäristysprofetiaa, jotka laitan tähän. Voi olla, jos tarkemmin menisi kaikkia profetioita läpi, että maanjäristysprofetioita löytyisi useampiakin, mutta tällä hetkellä niitä on ainakin kuusi, eli Ari Dysterin, Jukka T. Niemisen, nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä", Reetta Santalan, Mirka Nurkan ja Anne Colling-Rautiaisen.

        Seuraavassa otteita vanhemmista profetioista.

        3.2.2009

        Reetta Santalan uni muutama vuosi sitten

        Luin profetioita äsken. Siellä oli joku nähnyt unen maajäristyksestä Suomessa. Jokin vuosi sitten näin myös unessa, miten Suomeen tuli suuri maanjäristys ja katkaisi Helsinki-Joensuun pahasti Suomessa.

        6.1.2009

        Mirka Nurkan unisanoma 25.12.2008

        Luin aamulla sivujasi ja huomioni kiinnittyi uuteen ilmoitukseen, Ken Petersin uneen englanninkielisellä sivullasi.

        Lukiessani noita pääkohtia, todella hätkähdin nähdessäni lauseen "Worldwide Earthquake kills millions of people” (maailmanlaajuinen maanjäristys surmaa miljoonia ihmisiä).

        Sain 25.12.2008 Herralta jotain, joka vahvistaa ainakin minulle tuon lauseen. Niin järisyttävää kuin se onkin. En voinut sitä aiemmin ilmoittaa. Nyt koen saaneeni siihen selvän vahvistuksen.

        Illalla olin rukouksessa ennen nukkumaanmenoani ja sain sanan: kartta. Jäin ihmettelemään, mikä ihmeen kartta?

        Pyysin Herraa antamaan tähän selityksen. Silloin en kuitenkaan saanut mitään ja kävin nukkumaan.

        Havahduin tietoisuuteen, vaikka olin, niin uskon, täydessä unessa. Tämä asia, jonka Herra näytti, oli selkeä, kuin olisin ollut hereillä näkemässä ja keskustelemassa jonkun kanssa. Se tuli aivan kesken unieni. Se kesti vain hetken, mutta vieläkin voin nähdä sen sieluni silmin: Maailman kartta taulukehyksissä; ei yksittäisiä maita, vaan monia maita, niin kuin niillä ei olisi ollut rajojakaan.

        Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.

        Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

        2.1.2005 näin unen, jossa Suomessa tapahtui jokin valtaisa maajäristystä muistuttava katastrofi. Kaaos oli valtava, ihmiset olivat hysteerisiä ja suuretkin rakennukset olivat kärsineet valtavia vaurioita.

        "Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan."

        Vuoden 2020 loppusyksylle on pari henkilöä ennustanut ainakin mahdollista sotaa, mutta on nähty unia, että maanjäristys tulee mm. siksi ettei Venäjän armeija pääse etenemään lännemmäs. Eräässä unessa taas panssarivaunu eteni länsisuomeen saakka, mutta kääntyi sitten takaisin.


    • 4er

      jos sinäkin käyttäisit aikasi ihan jonkin hyödyllisen opiskeluun tämän roskan sijasta. Voisit olla jotain.

      • Tontosion

        Uskovan ihmisen ei kuulu "olla jotain". Hän antaa mitä hänelle annetaan ylhäältä.


    • URGENT

      Mitä sanoo Wikipedia aiheesta:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Vihan_ja_ahdistuksen_aika

      Ahdistuksen aikakauden alussa tai sitä ennen on Hes 38-39 ilmoittama Googin sota, jossa Goog ja sen liittolaiset hyökkäävät Israelin vuorille.

      Googin kohtaloksi tulee koitumaan Raamatun mukaan Jumalan yliluonnollinen apu taivaasta. Monet asiaa tutkineet liittävät tapahtumiin länsivaltojen voimaakaan iskun, jossa käytetään todennäköisesti jopa ydinaseita ja biologisia aseita. Jumala sanoo Googin tuomiosta näin:

      "Minä käyn oikeutta hänen kanssansa rutolla ja verellä. Ja minä annan sataa kaatosadetta, raekiviä, tulta ja tulikiveä hänen päällensä, hänen sotalaumojensa päälle ja lukuisien kansojen päälle, jotka hänen kanssansa ovat." (Hes. 38:22;ks. myös Hes. 39:5, 6)

      Joissakin lähteissä ajatellaan että Googin sodassa neljäs petovalta (Danielin kirjan ennustukset) asettuu Israelin puolelle ja tekee sodan loputtua sen kanssa 7-vuotisen liiton, jonka se kuitenkin vihan ja ahdistuksen ajan puolessavälissä rikkoo. Tuolloin sopimuksen rikkojaksi paljastuu Antikristus.

      • Tarkkaa

        Wikipedia on vajaa tietolähde. Näyttää myös jonkin verran värittyneeltä.


    • tuntee selvästi

      Profetiat ennustavat huonoja aikoja ja ne ovat jo alkaneet, Jumala ottaa rahanvallan pois. Maanjäristykset, tulivuoren tuhkat, öljytuhot, maiden velkaantumiset kaikki tämä' on alkua. Nyt eivät taloustieteilijöden positiiviset ennusteet pidä. Kaksi profetiaa ainakin on oikeat, Norjalaisen 90 vuotiaan naisen profetia vuodelta 1968 ja Pastori Jon Matutisinin vuonna 2008 näkemä. näiden välikin on tasan 40 vuotta mikä on raamatussakin koettelemuksen aika, koeaika tai koetus.. Koeteltu on mutta ihmiskunta ei opi kunnioittamaan Jumalaa eikä toimimaan kuin Jumala haluaa, raha on vienyt voiton, nyt sen mahti otetaan pois.. Jeesukseen uskovalla ei ole hätää mutta uskottomilla on. Kannattaa ajatella iäisyysasioita.

      • 11+5

        ja Acharya Wembulapalli ovat saaneet viestin Jeesukselta, että tulossa ollaan ja profetiat oli samankaltaisia.Pistää miettimään!


      • Tapahtui, tapahtuu

        Katso Kauppalehti perjantai (eilen) : Talouden verilöyly edessä. Toukokuussa ei tietoakaan.
        Siis on sota tai ei on maanjäristyksiä tai ei, mutta luultavasti rahamarkkinatkin jo koettelevat ihmiskunnan kestokyvyn. Eli Näky-kirjan lama - tekoelvytys - todellinen romahdus!


    • profetia tullut

      Tuija Suistomaan näkyjä keväällä 2010

      Parahin Jouko Piho!

      Olen kipuillut viimeisten noin neljän kuukauden ajan, mitä tehdä uninäyille, jotka koen Herramme puheeksi. Olen pyytänyt, että minut töytäistäisiin liikkeelle, mikäli on tarkoitus, että näyt tuodaan julki.

      Tänä aamuna Herra antoi minulle päivän sanaksi Matteus 10:27! Siksi rohkaistuin kertomaan näyt Teille.

      Herra toisti tämän näyn kolme kertaa. Minulle näytettiin risti, josta puuttui keskipalkin oikeanpuoleinen poikkisakara. Risti oli siis juuri sen verran vielä keskeneräinen.

      Tiedostin, että risti tulisi olemaan valmis noin vuonna 2017.

      Uninäky, jossa minulle sanottiin yksinkertaisesti, että Jeesus tulee ( ymmärsin: noutamaan omiaan ) keväällä 2012!

      Ja kolmas näky noin viikko sitten! Sanat ”aika loppuu” toistettiin kolme kertaa.

      Ajan loppumiseen olisi noin puolitoista vuotta.

      Aikamääre osuisi siis kutakuinkin edellisen näyn kevääseen 2012.

      Tiedän vallan mainiosti, että kukaan ei tiedä aikoja eikä paikkoja. Siitä huolimatta jätän
      asian arvioitavaksenne.

      Ystävällisesti

      Tuija Suistomaa

      - - - - - - -


      Jouko Pihon kommentti 28.9.2010

      En tiennyt, mikä raamatunkohta tuo Matteus 10:27 on, mutta minulle tuli heti mieleeni, että kyseessä on varmaan se kohta, jossa puhutaan katoilta kuuluttamisesta. Ja niinhän asia olikin.
      Kyseinen raamatunkohta kuuluu: "Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan,
      se kuuluttakaa julki katoilta." Se että minulle tuli heti mieleen oikea raamatunkohta, oli minulle vahvistus siitä, että nämä näyt on syytä julkaista.

      Julkaisen nämä näyt siitäkin huolimatta, että niissä on aikamääriä. Ehkä niilläkin on kuitenkin jokin merkitys.
      Ensin vuosi 2017, jolloin näyssä nähty keskeneräinen risti tulisi olemaan valmis. Näyn näkijällä ei ole siihen selitystä eikä ole minullakaan. Ainoa mikä tulee mieleen on se, että viime aikoina on ollut muitakin sanomia vuoden 2017 merkityksestä.

      Se että aika loppuu puolentoista vuoden kuluttua ja että silloin, keväällä 2012, Jeesus tulee, ei viittaa minun käsittääkseni Jeesuksen takaisintuloon noutamaan omiaan ylös taivaaseen, kuten näyn näkijä unensa ymmärsi. Olen posttribulationisti eli uskon, että uskovat ovat maan päällä Antikristuksen vaivanajassa ja uskovien ylöstempaus tapahtuu vasta Pedon 3½ vuotta kestävän valtakauden loppuaikoina. Koska Antikristus ei ole vielä ilmestynyt, niin mikäli Ilmestyskirjan tulkintani on oikea, niin Jeesus ei voi tulla vielä v. 2012. Ajan loppuminen ja Jeesuksen tuleminen keväällä 2012 voisi sen sijaan tarkoittaa nykyisen kaltaisen ajan ja rauhallisen elämänmenon loppumista sekä Jeesuksen tulemista Suomen kansalle suuren hengellisen herätyksen muodossa.

      • tuhat ja yksi

        karvas pala pettyä ! Taas joittenkin ihmisten kohtaloksi sellainen tulee noitten vuosimäärien suhteen joita nykyäänkin Jumala heille jakelee.

        Miettikää nyt vähän noitten unienne merkitystä ja todenperäisyyttä.


      • tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        karvas pala pettyä ! Taas joittenkin ihmisten kohtaloksi sellainen tulee noitten vuosimäärien suhteen joita nykyäänkin Jumala heille jakelee.

        Miettikää nyt vähän noitten unienne merkitystä ja todenperäisyyttä.

        marraskuu nalulla 2010 , jos järjen vie profetioitten ja päivämäärien toteutumattomuus niin eikö silloin olisi viisainta myöntää erhe ,eikä sen erheen peittelemiseksi näytellä mielipuolista .
        ( Niinkuin nuo viimeaikaiset kirjoittelut tällä osastolla ovat n,kahden viikon aikan eteenkin olleet.)


      • Toinen realisti.
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        marraskuu nalulla 2010 , jos järjen vie profetioitten ja päivämäärien toteutumattomuus niin eikö silloin olisi viisainta myöntää erhe ,eikä sen erheen peittelemiseksi näytellä mielipuolista .
        ( Niinkuin nuo viimeaikaiset kirjoittelut tällä osastolla ovat n,kahden viikon aikan eteenkin olleet.)

        Eihän sellaista mietitä vaikka joku,tai jotkut,tällekin vuodelle osoitetut profetiat eivät toteudukaan.
        Mutta eiväthän ne ole toteutuneet ennenkään.Ja kun mikään luvattu ei toteudu niin sitten vaihdetaan aihetta kunnes löytyy uutta tulkittavaa.

        Marraskuukin on kohta lopussa ja vuodenvaihde lähestyy ja kohta alkaa vuosi 2011.Aika näyttää,mitä sinä ehkä ilmeisesti tapahtuu.Tai sitten ei.


    • ...

      ...

    • ???

      ???

    • mielenkiintoisia

      profetioita

      • mielenkiintoinen...

        jakso tulossa syyskuusta marraskuun loppuun.

        paljon pitäisi tapahtua näiden kuukausien aikana!

        saas nähä mitä tulee tapahtumaan vai tapahtuuko mitään?


    • herätys

      Kristityt nukkuu.

    • hasuut profetiat

      Se on hassua että 1970-luvulla silloiset uskovaisten raamatuntulkinnat esittivät aivan varmana tietona että googin ja maagogin sota alkaa aivan justiinsa, siis 1970-l.

    • mielenkiintoinenn

      uutinen!

      Varoitus Israelista: "Radikaalin islamin talvi" voi johtaa sotaan

      Israelin puolustusvoimien komentaja varoittaa "radikaalin islamin talvesta".

      Tunisian vallankumouksesta alkanut arabikevät voi vaihtua "radikaalin islamin talveksi" ja johtaa sotaan Lähi-idässä, varoitti Israelin puolustusvoimien kotirintaman maanpuolustusalueen komentaja, majuri Eyal Eisenberg maanantaina.

      - Se mitä pidettiin arabien keväänä voi muuttua radikaalin islamin talveksi, Eisenberg sanoi.

      Eisenbergin mukaan arabimaailman vallankumoukset ja Israelin ja Turkin välien kiristyminen lisäävät alueellisen sodan todennäköisyyttä. Jos tällainen konflikti puhkeaa, siinä saatetaan Eisenbergin mukaan käyttää joukkotuhoaseita.

      Israelin tiedotusvälineissä Eisenbergin on arveltu viitanneen Syyrian kemiallisiin aseisiin, jotka voivat joutua ääri-islamilaisten käsiin, jos presidentti Bashar al-Assadin hallinto romahtaa.

      Eisenberg myös muistutti, ettei Iran ole hylännyt ydinohjelmaansa, vaan jatkaa "täyttä höyryä eteenpäin". Egyptissä armeija puolestaan on romahtamassa tavallisten turvallisuusoperaatioiden taakan alla. Eisenbergin mukaan tämä voi johtaa siihen, että Siinain niemimaa luisuu islamistien hallintaan.

      "Uusi ase"

      Eisenbergin mukaan Gazan terroristijärjestöjen hallusta on hiljattain löytynyt "uusi ase", joka on aiempaa vaarallisempi. Tämän vuoksi siviilejä on ohjeistettu olemaan tavallista varovaisempia.

      Jotkut Israelin turvallisuusviranomaisista raivostuivat Eisenbergin kommenteista ja syyttivät tätä salaisten tietojen paljastamisesta ja alueellisten jännitteiden lietsomisesta.

      Tiistaina keskusteluun puuttui Israelin puolustusministeri Ehud Barak. Barak sanoi, ettei näe suurta konfliktia lähitulevaisuudessa eikä usko maan vihollisten turvautuvan joukkotuhoaseisiin.

      Lähteet: Ynetnews.com, Jerusalem Post, The Economic Times

      lähde: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011090614334488_ul.shtml

      • toinen mielenkiin-

        toinen uutinen!

        Israel varoitti Turkkia suojelemasta avustuslaivueita sota-aluksilla

        Israel varoitti perjantaina Turkkia turvautumasta sota-aluksiin saadakseen perille apua saarrettuun Gazaan.

        Sota-alusten lähettäminen merelle olisi vakava uhka, sanoi Israelin tiedusteluministeri Dan Meridor.

        Turkin pääministeri Recep Tayyip Erdogan sanoi torstaina, että Turkin laivaston alukset voisivat suojella Gazaan lähetettäviä avustussaattueita. Näin vältettäisiin Israelin hyökkäykset avustusaluksia vastaan.

        Viime vuoden toukokuussa Israelin joukot hyökkäsivät Gazaan matkalla ollutta laivuetta vastaan, ja tappoivat yhdeksän turkkilaista Mavi Marmara -aluksella.

        - Turkkilaiset sota-alukset saavat määräyksen suojella turkkilaisia aluksia, jotka vievät humanitaarista apua Gazaan, Erdogan sanoi uutiskanava al-Jazeeralle.

        - Tällaiset lausunnot ovat huolestuttavia ja vakavia, mutta emme halua jatkaa tätä väittelyä, Meridor kommentoi.

        STT-AFP

        lähde: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011090914354425_ul.shtml


      • yksi uutinen lisää
        toinen mielenkiin- kirjoitti:

        toinen uutinen!

        Israel varoitti Turkkia suojelemasta avustuslaivueita sota-aluksilla

        Israel varoitti perjantaina Turkkia turvautumasta sota-aluksiin saadakseen perille apua saarrettuun Gazaan.

        Sota-alusten lähettäminen merelle olisi vakava uhka, sanoi Israelin tiedusteluministeri Dan Meridor.

        Turkin pääministeri Recep Tayyip Erdogan sanoi torstaina, että Turkin laivaston alukset voisivat suojella Gazaan lähetettäviä avustussaattueita. Näin vältettäisiin Israelin hyökkäykset avustusaluksia vastaan.

        Viime vuoden toukokuussa Israelin joukot hyökkäsivät Gazaan matkalla ollutta laivuetta vastaan, ja tappoivat yhdeksän turkkilaista Mavi Marmara -aluksella.

        - Turkkilaiset sota-alukset saavat määräyksen suojella turkkilaisia aluksia, jotka vievät humanitaarista apua Gazaan, Erdogan sanoi uutiskanava al-Jazeeralle.

        - Tällaiset lausunnot ovat huolestuttavia ja vakavia, mutta emme halua jatkaa tätä väittelyä, Meridor kommentoi.

        STT-AFP

        lähde: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011090914354425_ul.shtml

        Israelin pääministeri uskoo Egyptin rauhansopimuksen kestävän

        STT–AFP

        Jerusalem. Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu tyynnytteli sunnuntaina puheita, joiden mukaan Israelin ja Egyptin vuoden 1979 rauhansopimus on joutunut hyökkäyksen kohteeksi Egyptissä.

        Israel evakuoi viikonvaihteessa suurlähettiläänsä Egyptistä, koska mielenosoittajat hyökkäsivät suurlähetystöön Kairossa.

        "Olen iloinen, että Egyptissä on toisiakin voimia – Egyptin hallitus mukaan lukien – jotka ovat kiinnostuneita rauhan edistämisestä", Netanjahu sanoi hallituksen istunnossa.

        Hän vakuutti Israelin pitävän kiinni rauhansopimuksesta omalta osaltaan.

        Vastineeksi rauhansopimuksesta Israelin kanssa Egypti on saanut avokätistä tukea Yhdysvalloilta.

        Presidentti Hosni Mubarak piti valtakaudellaan Israelin vastaiset mielenosoitukset kurissa. Vallanvaihdon jälkeen Egyptissä on vaadittu kovempaa linjaa suhteessa Israeliin.

        lähde: http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Israelin pääministeri uskoo Egyptin rauhansopimuksen kestävän/1135269268667


    • Totisesti,

      näin on käyvä!

      • Faktaa.

        Näin ei tule käymään!


    • ...

      ...

    • ?????

      Ajattelin vain kysäistä sitä,että ovatko tässä viestiketjussa esille tulleet profetiat sekä
      uni-ja muut näyt millään tavoin käyneet toteen?

      Vai ovatko niiden esittäjät valheprofeettoja sekä harhojen näkijöitä ja uneksijoita?

      • Kritk

        Kuten on kirjoitettu:"Nkyjä näkevät ja unia uneksivat. Ei niden toteutumista ole luvattukaan.


      • Ovat..

        täsmälleen yhtä tosia ja toteutuneita kuin sadat, tuhannet ja sadattuhannet povaukset tällä palstalla ja tämän palstan ulkopuolisilla foorumeilla.
        Kun kuitenkaan ei mitään tapahdu, niin selitetään selittämisen jälkeen asioita vääristellen sekä siirretään tulevat tapahtumat kauas tulevaisuuteen ettei kukaan ei niitä enää silloin muista ja vaadi povareita tilille valehtelustaan.
        Niinpä nämä lierot voi työntää mielinmäärin paskaa palstalle toisten samankaltaisten idioottien tukemana eikä pieninkään itsekritiikki tai omantunnon kolkutus näytä olevan toiminnassa.


      • ei voi olla valetta

        Ehdottomasti millintarkasti toteen käyneitä ennustuksia!

        Googin sota käytiin vuonna 2011!


      • Jäi huomaamatta
        ei voi olla valetta kirjoitti:

        Ehdottomasti millintarkasti toteen käyneitä ennustuksia!

        Googin sota käytiin vuonna 2011!

        sekin tapahtuma, mutta se on sellaista täällä maaseudulla ettei uutisetkaan ennätä tänne minkaanlaisen tiedotusvälineen kautta kuin melkoisella viiveellä.
        Kyllä nyt ahistaa kun hyvä sota jäi näkemättä, ja kun olivat vielä mainostaneet sitä ihan isommanpuoleiseksi.
        Vaan niinpä se jäi seuraavanlainenkin tapahtuma,. ja tämä on itse Yeshuan, tuon kaikkein luotettavimmista luotetuimman povarin ennustama suoraan Suoli24 -profetia palstalta!
        .
        Päivitys 7.10.2008: runsaasti hyville suomi24-palstoille kirjoittanut luotettavan tuntuinen nimimerkki Yeshua antoi vihdoinkin tarkan viimehetken profetian, jossa on tapahtumien päivämääräkin. Tuo päivä on nimittäin tänään. Los Angeles mm. pyyhkiytyy maantasalle. Tämä varmasti ehdottomasti toteutuu, koska se olisi 5.Moos 18:22, eikä varmasti näin voi olla, että valehteleva kyykäärmeen sikiö olisi kyseessä! Laskuri siis kiireesti pystyyn.

        Huomenna 7.10.2008
        Kirjoittanut: Jyrähtää 6.10.2008 klo 22.45

        Yhdysvalloissa tapahtuu suuria huomenna, sellaista mikä aiheuttaa poikkeustilan. Los Angeles pyyhkiytyy maantasalle ja Venäjän ohjusharjoitus lähellä Alaskaa aiheuttaa, jotain mitä kukaan ei olisi toivonunut. Sienipilvi kohoaa ja Sarah Palin hehkuttaa : "Mitä minä sanoin, Putin nostaa päätään Alaskasta."
        Kaikki saa lakunsa täydellisestä talouden kaaoksesta mikä tapahtuu jo huomenna. Sen jälkeen tulee poikkeustila suurinpaan osaan maailmaa, ensin Yhdysvaltoihin. Olen nähnyt sinikypäräisiä miehiä Helsingissä ja ympäri maailmaa yhdessä mustiin pukeutuneiden kanssa rauhoittamassa mellakoita. Nyt se alkaa ja sille ei mahda kukaan mitään, eikä sillä ole niin väliä sillä näin on pakko käydä. Ollaan oltu niin lähellä finaalia muutenkin, köyhät köyhtyy, rikkaat rikasttuu, kansalla on huveja silmät ymmyrkäisinä ettei kukaan näe, kuule eikä tajua miten on rypenyt orjuudessa ja valheessa. Kun saa silmille, korville ja aivoille täytettä niin ei ehdi huomata tai ajatella mitä tapahtuu. Mutta nyt ne aitit aukeaa ja kunnolla. Hyvä niin.
        Ei muuta kun heikunkeikun ja pitäkää kiinni lähimmistänne sillä tämä vuoristorata loppuu yllättäen kun kiskot ei enää jatku.

        Yeshua


      • unohtunut linkki
        Jäi huomaamatta kirjoitti:

        sekin tapahtuma, mutta se on sellaista täällä maaseudulla ettei uutisetkaan ennätä tänne minkaanlaisen tiedotusvälineen kautta kuin melkoisella viiveellä.
        Kyllä nyt ahistaa kun hyvä sota jäi näkemättä, ja kun olivat vielä mainostaneet sitä ihan isommanpuoleiseksi.
        Vaan niinpä se jäi seuraavanlainenkin tapahtuma,. ja tämä on itse Yeshuan, tuon kaikkein luotettavimmista luotetuimman povarin ennustama suoraan Suoli24 -profetia palstalta!
        .
        Päivitys 7.10.2008: runsaasti hyville suomi24-palstoille kirjoittanut luotettavan tuntuinen nimimerkki Yeshua antoi vihdoinkin tarkan viimehetken profetian, jossa on tapahtumien päivämääräkin. Tuo päivä on nimittäin tänään. Los Angeles mm. pyyhkiytyy maantasalle. Tämä varmasti ehdottomasti toteutuu, koska se olisi 5.Moos 18:22, eikä varmasti näin voi olla, että valehteleva kyykäärmeen sikiö olisi kyseessä! Laskuri siis kiireesti pystyyn.

        Huomenna 7.10.2008
        Kirjoittanut: Jyrähtää 6.10.2008 klo 22.45

        Yhdysvalloissa tapahtuu suuria huomenna, sellaista mikä aiheuttaa poikkeustilan. Los Angeles pyyhkiytyy maantasalle ja Venäjän ohjusharjoitus lähellä Alaskaa aiheuttaa, jotain mitä kukaan ei olisi toivonunut. Sienipilvi kohoaa ja Sarah Palin hehkuttaa : "Mitä minä sanoin, Putin nostaa päätään Alaskasta."
        Kaikki saa lakunsa täydellisestä talouden kaaoksesta mikä tapahtuu jo huomenna. Sen jälkeen tulee poikkeustila suurinpaan osaan maailmaa, ensin Yhdysvaltoihin. Olen nähnyt sinikypäräisiä miehiä Helsingissä ja ympäri maailmaa yhdessä mustiin pukeutuneiden kanssa rauhoittamassa mellakoita. Nyt se alkaa ja sille ei mahda kukaan mitään, eikä sillä ole niin väliä sillä näin on pakko käydä. Ollaan oltu niin lähellä finaalia muutenkin, köyhät köyhtyy, rikkaat rikasttuu, kansalla on huveja silmät ymmyrkäisinä ettei kukaan näe, kuule eikä tajua miten on rypenyt orjuudessa ja valheessa. Kun saa silmille, korville ja aivoille täytettä niin ei ehdi huomata tai ajatella mitä tapahtuu. Mutta nyt ne aitit aukeaa ja kunnolla. Hyvä niin.
        Ei muuta kun heikunkeikun ja pitäkää kiinni lähimmistänne sillä tämä vuoristorata loppuu yllättäen kun kiskot ei enää jatku.

        Yeshua

        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto.html


    • htoabeS

      Nämä erittäin tärkeät profetiat sekä uni-ja muut näyt eivät siis toteutuneet.

      Mutta eihän siinä mitään uutta ole siinä mielessä,että kun jotkut profetiat eivät toteudu,ne lakaistaan maton alle ja unohdetaan autuaasti.

      Ja sitten aletaan kiireesti etsimään muita profetioita sekä uni-ja muita näkyjä
      tulkittaviksi.

      Niin ja tietysti nykytrendin mukaisesti julkaistaan taivaallisia käskykirjeitä ja
      Herran ilmoituksia.

      Ja sitten aletaan kiireesti keräämään ruokavarastoja....

    • ...

      ....

    • ....

      ....

    • ???

      ???

    • ?? !! ?? ??

      Nämä ovat todellakin niin äärettömän mielettömän tärkeitä profetioita joten olisi ihan kiva tietää se,että onko niiden suhteen tullut uusia päivityksiä?

    • No?

      No?

    • Guuggeli.

      Haloo profeetat ja muut povarit!

      Ellette satu tietämään,niin nyt eletään jo vuotta 2013 ja edellälin esille tulleet profetiat ovat edelleen jääneet toteutumatta.

      • Juuri niin!

        Varmaa on ettei kukaan tule vastaamaan teoistaan, vaan yhä uudelleen työnnetään samaa paskaa palstalle yhtään edes häpeämättä ja katumatta.
        Jos ketkä niin uskovaiset on kaikkein perkeleellisempiä olioita maanpäällä, sillä tuskin edes rikollisjengit yltää valehtelullaan ja kieroilullaan samalle tasolle.
        Lisäksi on huomattava ettei rikolliset houri vuodesta toiseen sairaita ajatuksia, uniaan ja päästä kuuluvia ääniä jonkun yliluonnollisen olion tuottamiksi voesteiksi kuten uskovaiseksi itseään nimittävät.


    • Profetiatämäkin

      Uskovathan ovat valona mailmassa, että uskomattomat näkee Herran työt meissä.
      Totuus taitaa olla tosin toisenlainen. Likainen paita päällä yritämme puhdistaa toisen paitaa. Teidän pitää. ..
      Jossakin ketjussa vain omia kotisivuja mainostettiin, oltiin niin uskovaista, että..

      Mitä nämä horinat täällä auttaa ketään? Ihmettelen "oikeaa" Herran kansaa, miksi hyväksymme kaiken roinan, mitä päättäjät tekee. Hyväksymme yleisesti lehdistössä, tv-ohjelmissa ym. Jumalan pilkan. Hyväksymme kristillisessä maassa uskonnon opetuksen kieltämisen kouluissa. Hyväksymme suvivirren kieltämisenkin lapsilta. Hyväksymme rikkaiden sos.avut, jotka otetaan pois vähäisimmiltä jne. Hyväksymme kaiken, mitä päättäjät tekee.
      Sitten profetoimme toisille, että tehkää parannus, mutta itse emme sitä tee.
      "Miksi huudatte Herra, Herra, mutta ette tee niin kuin minä käsken"
      Uskovat nyt ääntä ja kaikki yhdessä - Emme hyväksy Jumalatonta menoa Suomessa. Presidentti Kallion rukoukset voimaan.

    • Vaffan prolo.

      Onko näille profetioille,povauksille sekä uni-ja muille näyille tullut,tai tulossa,ihkun
      uusia jatko-osia?

    • Kunhan kyselen.

      Niin että missä ne jatko-osat näille profetioille viipyvät?

    • KTS (Ei kirj.)

      Alkoiko se Googin sota 2011

      Kait sitten koska kerran peräti "oikelta" ääni kuului:

      "Yhtäkkiä kuului oikealla ääni joka sanoi: "Googin sota alkaa 2011." "

      Vai mitä sanoo lössi?

    • o-o-

      ._.

    • pakananpiru

      Eikös sen pakanoitten ajan pitänyt täytyä tänä vuonna?

      Alkaa olemaan vähän kiire...ei ole montaa päivää jäljellä vuodesta 2017!

    • syttyyköööö

      20.3.2010

      John Paul Jacksonin profetioita

      - Vakavin tilanne on Egyptissä, sitten Pakistanissa, joka muuttuu terroristiyhteisöksi ja katkaisee suhteet USA:han vallankumouksen seurauksena.

      ------------------

      https://yle.fi/uutiset/3-10663130

      Intian ilmavoimat pommitti Pakistania

      Kyseessä oli ensimmäinen ilmahyökkäys Kashmiria jakavan rajalinjan toiselle puolelle sitten vuoden 1971 sodan.

      Jammu ja Kashmir26.2.2019 klo 12:08päivitetty 26.2.2019 klo 16:02

      Intian hävittäjät ovat tehneet ilmahyökkäyksen Pakistanin alueelle Kashmirissa.
      Intia ja Pakistan jakavat keskenään kiistellyn Kashmirin vuoristoalueen. Kyseessä oli ensimmäinen ilmahyökkäys Kashmirin hallintorajan yli sen jälkeen, kun maat olivat sodassa vuonna 1971.

      Intian ulkoministeriön mukaan pommituksen kohteena oli islamistisen Jaish-e-Mohammed -militanttiryhmän koulutusleiri vuoristoseudulla Balakotin lähellä.
      Intia on syyttänyt ryhmittymää tämän kuun alkupuolella Intian alueella Pulwamassa tehdystä itsemurhaiskusta, jossa kuoli noin 40 intialaista sotilasta.
      Intia on arvostellut Pakistania siitä, että se sallii terroristiryhmittymän toimivan alueellaan ja jopa tukee sitä. Pakistan on kiistänyt Intian syytökset.
      Intia kertoo saaneensa vakuuttavaa tiedustelutietoa siitä, että leirissä harjoiteltiin uusia terrori-iskuja.

      – Koska kyseessä oli ilmiselvä uhka, ennaltaehkäisevä isku oli välttämätön, sanoi Intian ulkoministeri Vijay Gokhale.

      Intian mukaan iskuissa kuoli 300 Jaish-e-Mohammedin jäsentä.

      Pakistanin hallitus sanoo, että sen ilmavoimien hävittäjät estivät Intian Mirage-2000-koneita pääsemästä kohteisiinsa. Intialaiskoneet joutuivat pudottamaan pommilastinsa asumattomalle vuoristoseudulle ja pakenemaan. Asiasta kertoo esimerkiksi pakistanilainen Dawn-lehti
      (siirryt toiseen palveluun)
      .
      Pakistan sanoo vastaavansa Intian hyökkäykseen "sopivalla hetkellä ja sopivassa paikassa".

      Intian ulkoministeriön tiedote pommituksen kohdealueesta on epäselvä. Ministeriö sanoo kohteen olleen Balakotin lähellä. Kashmirissa on kaksi Balakot-nimistä asutuskeskusta. Toinen on kylä maiden välisellä tulitaukolinjalla alueella, jota molemmat maat vaativat itselleen. Toinen Balakot on suurempi kaupunki, joka on selkeästi Pakistanin rajojen sisällä.

      Toistaiseksi on epäselvää, kumman Balakotin lähelle isku tehtiin, kertoo The Guardian -lehti
      (siirryt toiseen palveluun)
      .
      Intian ja Pakistanin kiista Kashmirin alueen hallinnasta on jatkunut vuosia. Alueella on ollut pieniä yhteenottoja ja tykistötulta jatkuvasti, mutta ilmaisku saattaa laajentaa konflktia.
      Vuonna 1999 maiden välillä käytiin Kashmirin alueella niin sanottu Kargilin sota. Siinä pakistanilaiset joukot tunkeutuivat Intian hallitsemalle alueelle Kashmirissa.

      Intian joukot löivät pakistanilaiset takaisin. Vastahyökkäysten tukena käytettiin ilmavoimia, mutta pommitushyökkäykset suuntautuivat Intian hallitsemalle alueelle.
      Lue lisää Intian ja Pakistanin konflikteista BBC:n sivuilta
      (siirryt toiseen palveluun)
      .
      Uutista täydennetty 26.2. klo 15.57 Kargilin sodan osalta.

      Lähteet: AFP, Reuters

    • maanjäristysss

      Ari Dysterin saama sanoma keväällä 2010

      Näin sanoo Herra Israelin Jumala,

      minä annan tulla tänä vuonna tähän maahan suuren maanjäristyksen,

      koska tämä kansa on hyljännyt minut ja on kääntänyt selkänsä minulle. Minä otan pois teiltä teidän turvanne, johon te turvaatte, tämän hyvinvoinnin, ja silloin te käännytte etsimään minua, sanoo Herra Israelin Jumala. Ja nyt te minun omat lampaani, kerätkää neljän viikon kuivamuonatarpeet kukin kotiinsa, sillä hetkessä kaupat tyhjätään, mutta minä pidän teistä huolen sanoo Herra. Älkää peljätkö, minä olen teidän kanssanne ja varjelen teidät, sanoo Herra Israelin Jumala. Koska tämä kansa ei tahdo kääntyä minun puoleeni hyvinä aikoina, niin minä Herra laitan sen polvilleen, jotta minä voisin pelastaa teitä te Suomen kansa. Tämän saman asian on Jumala puhunut minulle kolmen kuukauden ajan.

      Jouko Pihon kommentti 11.5.2010

      Ari Dysterin saama sanoma Suomessa tapahtuvasta maanjäristyksestä on samankaltainen kuin Jukka T. Niemisen saama profetia Kouvolan keskuskirkossa 7.2.1990, joka on Profetioita-osiossa, mutta josta laitan tähän sen maanjäristysosan.

      "Ja katsokaa Minä taivutan tätä maata, niin kuin talon emäntä taivuttaa leipää. Ja te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata. Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan. Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle. Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa. Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta
      (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu.
      Minä suojelen teidät, Minä suojelen omani. Ja katsokaa, Minä rankaisen tällä tavalla tätä kansaa."

      Nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä" uni maanjäristyksestä v. 2008

      Näin samanlaisen unen kuin Ari Dyster noin kaksi vuotta sitten. Tosin mitään paikkakuntia en nähnyt, ainoastaan että valtava maanjäristys läpäisi koko Etelä-Suomen ja meni itärajan ohi.
      Tuosta Niemisen sanomasta en ollut aiemmin kuullut.

      Jouko Pihon kommentti 12.5.2010

      Tutkin äsken Profetioita-osiotani erään muun asian takia, niin silmiini osui kolme Suomea koskevaa maanjäristysprofetiaa, jotka laitan tähän. Voi olla, jos tarkemmin menisi kaikkia profetioita läpi, että maanjäristysprofetioita löytyisi useampiakin, mutta tällä hetkellä niitä on ainakin kuusi, eli Ari Dysterin, Jukka T. Niemisen, nimimerkin "Mies itärajan läheisyydestä", Reetta Santalan, Mirka Nurkan ja Anne Colling-Rautiaisen.

      Seuraavassa otteita vanhemmista profetioista.

      3.2.2009

      Reetta Santalan uni muutama vuosi sitten

      Luin profetioita äsken. Siellä oli joku nähnyt unen maajäristyksestä Suomessa. Jokin vuosi sitten näin myös unessa, miten Suomeen tuli suuri maanjäristys ja katkaisi Helsinki-Joensuun pahasti Suomessa.

      6.1.2009

      Mirka Nurkan unisanoma 25.12.2008

      Luin aamulla sivujasi ja huomioni kiinnittyi uuteen ilmoitukseen, Ken Petersin uneen englanninkielisellä sivullasi.

      Lukiessani noita pääkohtia, todella hätkähdin nähdessäni lauseen "Worldwide Earthquake kills millions of people” (maailmanlaajuinen maanjäristys surmaa miljoonia ihmisiä).

      Sain 25.12.2008 Herralta jotain, joka vahvistaa ainakin minulle tuon lauseen. Niin järisyttävää kuin se onkin. En voinut sitä aiemmin ilmoittaa. Nyt koen saaneeni siihen selvän vahvistuksen.

      Illalla olin rukouksessa ennen nukkumaanmenoani ja sain sanan: kartta. Jäin ihmettelemään, mikä ihmeen kartta?

      Pyysin Herraa antamaan tähän selityksen. Silloin en kuitenkaan saanut mitään ja kävin nukkumaan.

      Havahduin tietoisuuteen, vaikka olin, niin uskon, täydessä unessa. Tämä asia, jonka Herra näytti, oli selkeä, kuin olisin ollut hereillä näkemässä ja keskustelemassa jonkun kanssa. Se tuli aivan kesken unieni. Se kesti vain hetken, mutta vieläkin voin nähdä sen sieluni silmin: Maailman kartta taulukehyksissä; ei yksittäisiä maita, vaan monia maita, niin kuin niillä ei olisi ollut rajojakaan.

      Minulle sanottiin: "Tulee suuri maanjäristys, joka koskettaa Suomeakin." Sitten näin numerot 24.11. Siis ajankohta tuolle tapahtumalle? Näin käsitän. Ei mitään vuosilukua kuitenkaan.

      Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

      2.1.2005 näin unen, jossa Suomessa tapahtui jokin valtaisa maajäristystä muistuttava katastrofi. Kaaos oli valtava, ihmiset olivat hysteerisiä ja suuretkin rakennukset olivat kärsineet valtavia vaurioita.

      7.6.2010

      Heikin uni v. 2009 maanjäristyksistä Kaliforniassa ja Suomessa

      Luen aina mielenkiinnolla sivustoasi. Itsekin todella havahduin noista maanjäristysprofetioista, koska olen nähnyt vastaavan unen. Näin unessa, että San Andreaksen siirroksessa tapahtui aivan valtava maanjäristys. Maa järisee myös Suomessa. Olin sillä hetkellä Turkuhallissa. En keksi muuta ajankohtaa, jolloin olisin Turkuhallissa kuin Maata Näkyvissä Festari (19.-21.11.2010). Näin myös, että maanjäristyksessä
      syntyi suuria tsunameja.

      • maanjäristysss

        http://www.armo.info/blogi/article/1036/kauhistuttava-maanjaristys-tulossa

        Kauhistuttava maanjäristys tulossa

        Julkaistu 25 11 2018 - 18:23 by Keijo

        Itäinen Tyynenmeren vedenalainen maanjäristys tulee pian Profetia 05.11.2018 Sadhu Sundar Selvaraj

        “A Great Earthquake is going to come upon the earth very soon’,
        ‘Under Sea Earthquake of great magnitude will strike the east
        pacific ocean very soon and it will be terrible’, ‘Unknown creatures
        and fishes size of whales will be found dead on sea shores”

        -------------------

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a2ab0a5e-785b-4414-a742-52ee90483a91?fbclid=IwAR0jg4TDvJEkQf-rw70t4LGn86AkLXAJojhCrHPLV6ldgM2zGiJXv4kBN0k

        Harvinaiset airokalat nousivat Japanissa pintaan - valtava maanjäristys on ”vain ajan kysymys”

        keskiviikko 27.02.2019 klo 8:24

        Tutkijoiden mukaan airokalat saattavat aistia magneettikentän muutokset, jotka edeltävät mannerlaattojen liikkumista.

        11. maaliskuuta 2011 Japanissa tapahtui tuhoisa maanjäristys. Noin 19 000 ihmistä sai surmansa järistyksen ja sitä seuranneen tsunamin seurauksena. Fukushiman ydinvoimala tuhoutui, kun sen jäähdytysjärjestelmä petti.

        Ennen maanjäristystä Japanin rannikolle alkoi ilmestyä harvinaisia airokaloja. Jopa yli 10-metriseksi kasvavat kalat elävät normaalisti 200 - 1 000 metrin syvyydessä.
        Nyt näitä kaloja on taas ilmestynyt rannoille ja kalastajien pyydyksiin. Monet pitävät sitä merkkinä siitä, että kohta rytisee, isosti.

        Airokalat voivat kasvaa yli 10 metrin mittaisiksi. Normaalisti niitä ei ihminen juuri koskaan näe, koska ne elävät valtameren syvyyksissä.

        Pyydyksiin ja rannoille

        Airokaloja on tullut pintaan eri puolilla Japania. Okinawan saarella kaksi oli tarttunut kalastajien pyydyksiin.

        – Olen vain kuullut tarinoita airokaloista, en ole koskaan nähnyt niitä aikaisemmin, kertoi paikallisen kalastusosuuskunnan jäsen Takashi Yamauchi uutistoimisto AFP:lle.


        – Kun näin ne satamassa, olin aika järkyttynyt.
        Airokaloja on ajautunut myös Japanin rannoille. Yhteensä niitä on löytynyt jo 12.

        Merenjumalan sanansaattaja
        Japaniksi kalan nimi on ryugu no tsukai, merenjumalan palatsin sanansaattaja. Vanhan uskomuksen mukaan airokalat nousevat pintaan ennen vedenalaisia maanjäristyksiä ja tsunameja.

        Selkeää tutkimusnäyttöä tästä ei ole. Yhden teorian mukaan airokalat saattavat aistia maan magneettikentän muutoksia, jotka ovat seurausta mannerlaattojen liikkeistä ennen maanjäristystä.

        Toinen mahdollinen selitys voisi olla se, että ennen maanjäristystä liikahdukset maankuoressa aiheuttavat veden virtaukseen muutoksia.

        – Liikahdukset voivat kääntää virtauksia ja työntää kaloja pohjasta pintaan, sanoo Uozussa sijaitsevan akvaarion johtaja ja kalatutkija Kazusa Saiba CNN:lle.


      • mangneettiiii

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/92bbe9c8-d1f0-4c18-810b-3d30a38029ba

        Mitä ihmettä planeetassamme tapahtuu? Magneettinen pohjoisnapa liikkuu niin nopeasti, että gps-laskelmia korjataan etuajassa

        12.01.2019 klo 17:38

        Maan sisuksissa tapahtuu todennäköisesti jotain, joka liikuttaa magneettista pohjoisnapaa oletettua nopeammin.

        Jotain outoa tapahtuu maapallon huipulla, kerrottaan tuoreessa Nature-tiedelehdessä. Magneettinen pohjoisnapa liikkuu Kanadasta kohti Siperiaa vauhdilla, joka pakottaa asiantuntijoita muuttamaan etuajassa mallia, jonka mukaan muun muassa Google Maps -karttapalvelu toimii.

        Suomessa asiasta kertoi ensimmäisenä Tiede.

        Magneettisen pohjoisnavan siirtyminen ei sinänsä ole ihmeellistä. Mallia on tähän asti korjattu viiden vuoden välein. Seuraava korjaus oli suunnitelmissa vuonna 2020.
        Nyt korjaaminen joudutaan tekemään jo tammikuussa, sillä navigoinnin virhemarginaali alkaa olla luvattoman suuri.

        – Virhemarginaali kasvaa koko ajan, sanoo tutkija Arnaud Chulliat Neture-lehdelle.




        Magneettikentän pohjoinen napa liikkuu Kanadasta kohti Siperiaa. WDC for Geomagnetism, Kyoto

        Maan magneettikenttä syntyy, kun sula rauta virtaa maan sisuksissa. Magneettikenttä, ja sen mukana magneettiset navat, liikkuu maansisäisten virtausten myötä.

        1990-luvulla vauhti kiihtyi 15 kilometrin vuosiliikkeestä 55 kilometrin liikkeeseen vuodessa. Viime vuonna magneettinen pohjoisnapa siirtyi itäiselle pallonpuoliskolle.

        Tutkijat yrittävät selvittää tarkemmin, miksi magneettikenttä liikkuu nopeammin kuin on odotettu. Yksi vaihtoehto on, että maapallon ytimestä peräisin olevat hydromagneettiset pulssit tekevät muutoksia ennakoitua nopeammin.

        Navan siirtyminen voi johtua sulan raudan napavirtauksista. Tiede-lehden mukaan virtaukset liikkuvat 40 kilometriä vuodessa, joka on kolminkertainen vauhti tavanomaiseen virtausnopeuteen verrattuna.

        Magneettisen navan sijainti riippuu kahdesta, Kanadan alla ja Siperian alla olevista magneettikentistä. Napavirtaus näyttää heikentävän Kanadan alla olevaa magneettikenttää.
        – Siperian kenttä näyttää voittavan kisan, sanoo tutkija Phil Livermore Neture-lehdelle.


      • siirtyiii

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000384963.html

        Uudet GPS-luvut: Japani siirtyikin 4 metriä, maapallon pyörimisnopeus muuttui

        Julkaistu: 14.3.2011 21:14 , Päivitetty: 14.3.2011 21:48

        Japanin maanjäristys siirsi maan rantaviivaa jopa neljä metriä itään, väittävät asiantuntijat.
        Asiasta kertovan BBC:n mukaan mittaustulos perustuu yli 1200 ympäri Japania sijoitetun GPS-mittauspisteen lukemiin.

        BBC:n haastatteleman tutkijan mukaan näin suuri siirtymä on näin voimakkaan järistyksen jälkeen odotettavissa.

        Perjantaina iskeneen maanjäristyksen lasketaan olleen voimakkuudeltaan 8,9 magnitudia. Japanin meteorologian laitos on kuitenkin ehdottanut sen päivittämistä yhdeksään.

        Järistyksen vuoksi maapallon arvioidaan siirtyneen akselillaan noin 16,5 senttiä. Tämän kerrotaan vaikuttaneen Maan pyörimisnopeuteen ja lyhentäneen päivää 1,8 sekunnin miljoonasosalla.

        Aikaisemmin uutiskanava CNN kertoi arviosta, jonka mukaan Japani olisi liikkunut 2,6 metriä.

        Suomessa mittaustulosta on epäilty. Seismologi Matti Tarvainen kommentoi arviota Japanin siirtymisestä IS:lle lauantaina sanomalla, ettei sellaista voi tapahtua.

        Maan akselin siirtymiseen hän sen sijaan uskoo.


    • pulaaaa

      Kuolema Niilillä: Loppuuko Egyptistä vesi? Vakava vesipula uhkaa maailman pisimmän joen varren asukkaita

      Egypti on kieltänyt vettä kuluttavien viljelykasvien viljelyn. Riisinviljelijöitä on jo joutunut vankilaan.

      Egypti30.4.2018 klo 06:15päivitetty 1.5.2018 klo 13:06

      Faraoiden mukaan Egypti oli Niilin lahja. Nyt ikiaikainen suhde on vaarassa: sadan miljoonan asukkaan Egypti saattaa pian kärsiä vakavasta juoma- ja kasteluvesipulasta.

      Edellytys Egyptin muinaisen valtakunnan syntyyn pyramideineen oli Niili – maailman pisin joki. Se tarjosi kapean, ravinteikkaan kaistaleen viljelysmaata aavikon keskelle.

      Niilin asema ei ole muuttunut faraoiden ajasta. Se tarjoaa yhä hedelmällisen kaistaleen aavikolle. Mikään valtio maailmassa ei ole yhtä riippuvainen yhdestä ainoasta joesta: jopa yli 90 prosenttia Egyptin vesivaroista tulee Niilistä. Vettä käytetään juomavetenä, kasteluvetenä ja teollisuudessa – vain alle 10 prosenttia Niilin vedestä virtaa mereen saakka.

      Joen vesistä käydään nyt valtavaa kiistaa, kun Etiopia on rakentamassa suurpatoaan, joka vähentää Niilin virtausta dramaattisesti. Patohanke on edennyt siihen pisteeseen, että pato saattaa valmistua jo tänä vuonna.

      Reilut neljä miljardia maksava Grand Renaissance Dam valmistuu Sinisen-Niilin yläjuoksulle. Noin 80 prosenttia Egyptin Niilin vedestä tulee tästä haarasta.

      Egypti ja Etiopia eivät ole päässeet neuvotteluissa yhtään eteenpäin. Tilanne on niin vaikea, että Egypti on uhannut asiassa jopa sodalla.

      Vesipula alle kymmenessä vuodessa

      Egyptissä on jo nyt erittäin vähän vettä.

      Asukasta kohden veden käyttösaatavuus on vuodessa vain noin 660 kuutiometriä, mikä on maailman alhaisimpia lukuja. Suomessa vastaava luku on noin 20 000 kuutiometriä vettä asukasta kohden.

      Kaiken lisäksi Egyptin asukasmäärän ennustetaan tuplaantuvan 50 vuodessa. Vedestä tulee kuitenkin nykyiselläkin saannilla puutetta jo paljon sitä ennen.

      Viimeistään vuonna 2025 egyptiläiset kärsivät veden puutteesta.

    • Anonyymi

      Nyt se on virallista" – Saksan valtiovarainministeri Scholz SPD:n kansleriehdokkaaksi

      Nykyinen liittokansleri Angela Merkel on ilmoittanut jättävänsä politiikan syksyn 2021 vaaleissa.

      10.8.2020

      https://yle.fi/uutiset/3-11486431

      -----------------------------------------

      Analyysi: Merkelin jälkeinen aika on myös EU:lle hyppy tuntemattomaan

      29.10.2018

      https://yle.fi/uutiset/3-10481763

    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-11724095

      Iran toteutti uhkauksensa – ilmoitti rikastaneensa uraania jo 20-prosenttiseksi
      Kyseessä on vakavin rikkomus ydinsopimusta vastaan.

      Iran

      5.1. 09:46

      Iran on ilmoittanut rikastaneensa uraania 20 prosentin vahvuiseksi. Kyseessä on vakavin rikkomus Iranin ja suurvaltojen vuonna 2015 solmimaa ydinsopimusta vastaan.

      Kansainvälinen Atomienergiajärjestö IAEA kertoi jo eilen maanantaina, että Iran on aloittanut väkevän uraanin rikastamisen maanalaisessa Fordon ydinlaitoksessa.

      Iranin mukaan kyseessä on vastatoimi sitä vastaan asetetuille pakotteille.

      Presidentti Donald Trump veti Yhdysvallat pois ydinsopimuksesta vuonna 2018. Virkaan astuva presidentti Joe Biden on ilmoittanut olevansa valmis liittämään Yhdysvallat takaisin sopimukseen, jos Iran noudattaa sen ehtoja.

      Ydinsopimuksessa asetettiin ehdot Iranin rikastaman uraanin väkevyydelle ja määrälle.

      Ydinvoimalaitoksissa käytetyn uraanin rikastusaste vaihtelee yleensä noin 3–6 prosentin välillä. Ydinasekelpoisen uraanin pitää olla yli 90-prosenttista rikastusasteeltaan.

      Samanaikaisesti väkevämmän uraanin rikastamisen aloittamisen kanssa Iranin laivasto otti eilen kiinni Etelä-Korean lipun alla olevan öljytankkerin Hormuzinsalmella.

      Iran ilmoitti pysäyttämisen syyksi epäilyt siitä, että alus saastuttaa. Ilmeisesti Iran pyrkii kuitenkin kiristämään Etelä-Koreaa, joka on jäädyttänyt pakotteiden takia noin seitsemän miljardia dollaria Iranin varoja.

      Iranin keskuspankki ilmoitti aikaisemmin haluavansa käyttää varat koronarokotteiden ostamiseen. Etelä-Korea on vaatinut Irania vapauttamaan öljytankkerin miehistöineen. Myös Yhdysvallat on vaatinut samaa.

    • Anonyymi

      Itse olen tehnyt parannusta, ja jos joskus koen saavani jotain profetaalista, en mainitse aikamääriä, en edes vaikka uskoisin saaneeni jonkun. Jumalan kädessähän ajat ovat. Ja halveksisimme rukousten voimaa jos emme huomioisi, joissain tapauksissa Herra on antanut lisää armonaikaa. Kuitenkin kyllä meitä, uskovia, on syytä herätellä, puolinukuksissa kuljemme.

    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010280110.html

      CNN: Yhdysvallat valmistautui Venäjän mahdolliseen ydiniskuun Ukrainassa vuonna 2022

      HS seuraa Ukrainan sotaa ja sen seurauksia hetki hetkeltä.

      16:43
      CNN: Yhdysvallat valmistautui Venäjän mahdolliseen ydiniskuun Ukrainassa vuoden 2022 lopulla
      Yhdysvallat valmistautui vuoden 2022 lopulla siihen, että Venäjä käyttäisi Ukrainassa ydinasetta, kaksi korkea-arvoista Yhdysvaltain hallinnon virkamiestä kertoo nimettöminä CNN:lle.

      Kyseessä olisi ollut ensimmäinen kerta, kun ydinasetta olisi käytetty sen jälkeen, kun Yhdysvallat pudotti atomipommeja Japanin Hiroshimaan ja Nagasakiin lähes 80 vuotta sitten.

      Lähteiden mukaan presidentti Joe Bidenin hallinto oli erityisen huolissaan siitä, että Venäjä käyttäisi taktista tai taistelukentällä olevaa ydinasetta.

      Toinen haastatelluista kertoo aikovansa paljastaa tulevassa kirjassaan yksityiskohtia siitä, miten Yhdysvallat varautui Venäjän ydinaseen käyttöön. Lähteen mukaan ”Bidenin hallinnon ylemmät jäsenet olivat jatkuvasti yhä huolestuneempia tilanteesta”.

      Lähteen mukaan Yhdysvallat arvioi ydinuhan korkeaksi saamansa ”erittäin arkaluontoisen” tiedustelutiedon pohjalta. Virkamiehen mukaan Yhdysvallat varautui tilanteeseen hyvin vakavasti.

      ”Meidän [Yhdysvaltojen] oli suunniteltava kaikki valmiiksi, jotta olisimme parhaassa mahdollisessa asemassa, mikäli ydinasetta todella käytettäisiin”, hallinnon virkamies kertoi CNN:lle.

      Kriittisin ajanjakso alkoi loppukesällä 2022 ja kesti saman vuoden syksyyn. Sen aikana Yhdysvaltain kansallinen turvallisuusneuvosto kutsui koolle kokouksia, joissa laadittiin varautumissuunnitelmia.

      Lähteen mukaan Yhdysvallat valmistautui skenaarioon, joka vain muutamaa vuotta aiemmin olisi ollut lähinnä kaiku vuosikymmenten takaa.

      Lopulta ydinuhka hälveni, kun hyökkäyssota eteni Venäjän näkökulmasta umpikujaan Itä-Ukrainassa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe