Minkä kokoiset ovat pienet rinnat?

Gallup1

Tuntuu, että kaikki tällä palstalla silikoneja vastustavat ovat "pienirintaisia" ja niiiiin tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Mitkä teidän mielestänne ovat pienet rinnat? Mun mielestä pienet rinnat ovat kokoa rinnaton, 70 AA, 75 AA ja 70 A ja ehkä vielä 75 A. Itsellä, jos olisi ollut tuo 75 A olisin varmaan tyytynyt luomurintoihini.

9

1074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,

on mielestäni pienet rinnat, ne on kokoa 80A, mutta olen 177cm pitkä ja painan 70kg. Kokooni nähden rinnat ovat ihan nysät. B-kuppi olisi kiva. Mutta en aio leikkaukseen mennä, ei tämä pienirintaisuus niin paljon menoa sentään haittaa.

• ....

Rinnat ovat pienet jos ovat sitä vielä raskaudenkin jälkeen ;) mulla a-->c raskauden seurauksena. Kiva jos olisin sinne tunkenut silikoonit aiemmin! Toisen raskauden jälkeen voin täyttää rinnat jos tuntuvat menevän piloille.

• bvhjv

mulla kävi valitettavasti toisinpäin! A --> AA, kun olin lopettanut imetyksen. Eikä ole vielä ainakaan, puoli vuotta imetyksen lopettamisen jälkeen, palautuneet edes siihen entiseen kokoon.

• näin olettaisin

A ja B ovat pieniä ja vasta C-kuppi on keskikoko. Suurimmalla osalla naisista on kaiketi C-kupin rinnat, eli normaalin kokoiset, ja siitä johtuu se luokitus, mutta suomalaisilla on keskimäärin pienemmät.

• "Pienet rinnat"

että, vielä B-kupin omaavakin pitää itseään pienirintaisena ja ilmoittaa, että on tyytyväinen "pieniin rintoihinsa", eikä ikinä menisi ottamaan silikoneja. Kun täysin rinnaton tai AA-kuppinen saa silikoneilla B-kupin rinnat, hän ei todellakaan ajattele, että rinnat ovat pienet! C-kuppi on jo isot rinnat. D-kuppi jättimelonit ja sitä suuremmilla hinkeillä ei enää tarvita EU-tukia maidontuotantoon!

• tietoa!

Tuntuu ristiriitaiselta kun rintaliivien kuppikoot mittaamalla ilmoitetaan aina samaksi vaikka rinnanympärys vaihtuu. Kuitenkin kupin tilavuus muuttuu paljon siirryttäessä esimerkiksi 70A:sta 90A:ksi. Kuitenkin mittataulukoissa ilmoitetaan yleensä A-kupin rinnan alta ja päältä mittaeroksi 13 cm, huomioimatta ympärysmittaa rintojen alta.

• normi A
        tietoa! kirjoitti:

Tuntuu ristiriitaiselta kun rintaliivien kuppikoot mittaamalla ilmoitetaan aina samaksi vaikka rinnanympärys vaihtuu. Kuitenkin kupin tilavuus muuttuu paljon siirryttäessä esimerkiksi 70A:sta 90A:ksi. Kuitenkin mittataulukoissa ilmoitetaan yleensä A-kupin rinnan alta ja päältä mittaeroksi 13 cm, huomioimatta ympärysmittaa rintojen alta.

Sehän tarkoittaa just että minkäkokoiset ne on suhteessa muuhun kokoon. Esim. js 180/80 käyttää kokoa 85A, on hänelllä kkonsa nähdenienehkötrinnat, taas js 150/45 käyttää 70D, jossa on samankokoinen kuppi, ovat ne hänelle isot rinnat Ap:lle sanoisin myös, että ei vois siis sanoa että 75A on tarpeeksi iso ja 70A ei, sehän riippuu henkilön koosta. Mulla on 75A ja olen 175 cm pitkä, ystävälläni 70A ja hän on 160 cm. Molemmat ollaan pienirintaisia, mä ehkä suhteessa vielä enemmän.

Musta joku B-kupi on ihanne, mutta kyllä A-kupin rinnatkin on rinnat, ja en ymmärrä miksi niihin pitäisi lähteä varaosia työntämään. Mä sanosiin että luomurinta on yleensä parempi kuin silikonirinta, mutta silikonirinta on parempi kuin ei rintaa ollenkaan. Itse en lähtisi missään taauksessa leikkaamaan omia 75A-rintojani, mutta jos olisin täysin lankku, ettei olisi yhtään mitään, silloin varmasti lähtisin.

Eli kysehän on normaaliuden määrittelystä. Kyllä A-kuppi on ihan normaali tilanne, ilman rintoja ei. Toisaalta ei silikoni ole keino tulla normaaliksi siinä mielessä, että ei silikonirinta ole koskaan normaalirinta, vaan pyrkimys jäljitellä selllaista. Tarkoitukseni ei todella ole olla ilkeä, htia vain "normaalirinnan" olemusta.

• hfeowffeghie

Mielestäni kukaan ei ole rinnaton, vaikka olisi pienempi kuin 70 AA !

• nähnyt!

Olin mielestäni rinnaton kun kokoni oli 90AA. Monella miehelläkin oli isommat rinnat. Nyt on rinnat kun implanteilla saatiin 90C.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82