Kokeilin selata aiempia hampaidenvalkaisu topikkeja mutta ihan vastaavaa en löytänyt.
Mikä olisi paras keino ?
En tarvitse mitään hollywood kiiltoa eikä hampaiden valkaisu ole mikään päähänpinttymä niinkuin monella.
Itse en mitään tahnoja suuhun kotona levittele, jääköön se ammattilaisille.
Tavallaan koen valkaisun miehelle turha/turhamaiseksi mutta jos se nyt vaan parisataa maksaa niin miksipäs ei. Olen kuitenkin asiakaspalvelutyössä.
Juon kahvia everyday ja poltin 14v tupakkaan. en tosin enää, mutta valkaistavaa varmasti löytyisi.
On kristallivalkaisua ja laseria jne.. mikä olisi paras keino ?
En halua mitään linkkejä nyt minkään jenkkifirman sivuille tai jotain esimerkkejä eri valkaisuasteista ja niiden koostumuksista. ennemminkin kokemuksia ja vinkkejä.
Yksinketaisesti mikä näistä tavoista on paras ja helpoin sekä sopuhintainen ?
joku kirjoitti jostain reijän poraamisesta, aineen vaikutuksesta viikon verra ja paikkauksesta jne.. ei mitään tuollaisia.
Paremminkin tunniksi makaamaan johonkin ja thats it. Kivuton juttu on ehdoton. Ei saa olla mitäään vihlomisia tai muita.
Mitkä olisi suosituimpia paikkoja espoossa ja stadissa ?
Jos on esimerkkejä paikasta ja hinnasta niin saa kertoa. Omaa paikkaa on turha mainostaa.
Hampaiden valkaisu keinoja ?
64
13312
Vastaukset
- Top100000
Paras, kivuton, 100% valkaistumistakuu! MediSmile kauppakeskus Jumbo Vantaa. Avataan toukokuussa 2010.
- mr.whitening
Millä keinolle ne sen tekevät ?
Entä nämä muut laserit jne.. ? - Vaarallisempi valint
Medismile käyttää vanhaa tekniikkaa, joka ei ole laser, vaan hammaskiillettä tuhoavampaa valkaisuainetta, jossa valkaisuprosessi on pitkä ja hampaita erittäin paljon tuhoava. Jos haluat pitää hampaistasi huolta, valitset aidon laserin.
- Geeniperimä
mr.whitening kirjoitti:
Millä keinolle ne sen tekevät ?
Entä nämä muut laserit jne.. ?Entäpä jos maalailis naamansa vain mustaksi niin eikö silloin hampaatkin näyttäsi paljon valkoisimmilta?
- Merivaan
Geeniperimä kirjoitti:
Entäpä jos maalailis naamansa vain mustaksi niin eikö silloin hampaatkin näyttäsi paljon valkoisimmilta?
Pro Bright hammasharja pelastaa sinut pulasta.
- Anonyymi
Hampaiden valkaisu kotona - http://hespac.com/valkaisu.htm Hyvä vaihtoehto hammaslääkärin valkaisuun.. ja selvästi halvemmalla.
- omituinen höpöttäjä
No laitanpa nyt viestin vaiks yleensä en mihinkään juttuihin kirjoittele ja tämäkin tuli ihan googlen kautta muitten asioiden takia eteeni.
Olen itse miltein päivittäin tekemisissä näiden valkaisujen kanssa, sillä olen hammashoitaja ja ollut lukuisissa paikoissa töissä. Sinun kannattaa nyt hieman enemmän miettiä tuota valkaisua, sillä sen ei pitäisi olla mikään "no mulla on nyt pari hynää ylimääräistä, joten menenpä valkaisemaan hampaita"-juttu. Joka paikassa missä olen ollut töissä, on siis valkaisuja tehty, on lääkäreitä jotka tekevät sitä mielellään ja lääkäreitä, jotka tekevät sitä teorian jälkeen jos asiakas sitä vieläkin vaatii ja on lääkäreitä jotka kieltäytyvät sitä tekemästä -ja niitä on enemmän (siis kieltäytyviä) kuin niitä tekeviä. Niin ja sitten on suuhygienistit, jotka varmaankin kaikki niitä tekevät, koska heidät on koulutettu niitä tekemään... Asiaa kun ei ole tutkittu vielä tarpeeksi, miten tuo aine vaikuttaa kokonaisuuteen yms. Ja myrkkyähän se on!
Lisäksi kirjoitit ettet halua mitään vihlomisia yms. Sitähän et voi tietää, onko sinun hampaasi vihlomiseen taipuvaiset, sillä se vihlominen on hyvin yleistä ja yksilöllistä, joten samat aineet/laitteet vihlovat joillain ja taas toisilla ei.
Mutta nyt mietippä pari kertaa että ovatko hampaasi nyt oikeasti valkaisun tarpeessa vai eivät. Koulussakin opittiin, että keltainen hammaskudos on paljon terveellisempää kuin valkoinen...
Ja jos haluat ammattilaisten mielipiteitä niin soita vaikka ensin sellaiseen paikkaan missä niitä tehdään, muttei ole sen aseman pääasia, koska tällöin sinua ei yritetä aivopestä kalliiseen hoitoon vaan saat oikeanlaista tietoa. Ja jos vielä sen jälkeen olet sitä mieltä, että haluat valkaista hampaasi niin silloin kannattaisi olla yhteydessä vain niihin erikoistuneisiin paikkoihin, sillä tavallisella hammaslääkäriasemalla niitä ei välttämättä osata niin taidokkaasti tehdäkään. - huoh...
...miksi et vain harjaisi hampaitasi?
- Hymyä-59
Olen itse menossa myös. Katso yhteystiedot jollekin suuhygienistille. Tämä jolle minä olen menossa käyttää
Youtel-nimistä ainetta eli sama merkki jota myydään hammastahnana apteekissa. Ensin ikenet suojataan
ja sen jälkeen aine levitetään hampaille, muuta en tiedäkään. En usko että voi olla mitään haitallista ham-
paille.
Ps. Todella positiivistä että miehetkin huolehtivat hampaiden ulkonäöstä.- 11-lll
Pulittaa parisataa valkoisista hampaista? No turhamaisuudella ei ole näköjään rajaa. Hampaiden ulkonäköön panostaisisn itse jos ne olisivat oikeasti erittäin etovat tai ns tavallisista poikkeavat. Ja vielä vanhat ihmisetki jaksaa hurahtaa tommosiin :P Telkkarissa joidenkin näyttelijöiden valkaisu menee jo yli, lähinnä koomiselta näyttää sellainen säihky.
- -teknikko-
Tekohampaat voi tilata minkävärisenä tahansa. Ehkäpä vaikka vaaleanpunaisena...
Tekarit on helpot pestä ja kivuttomat hoitaa. Itsekkin voi tehdä pikkukorjauksia. - donniemarkovinova
Huoh eiköhän paras, helpoin ja halvin tapa olisi ollut säännöllinen harjaaminen.
- Valkoiset hampaat42
Hyvä hampaiden valkaisua harkitseva. Jos sinulla on nuorena ollut valkoiset hampaat, niin ihan suuhygienistin tekemä hampaiden ja ikenien peruspuhdistus ja pesu erikoistahnalla jo postaa pahimpia tummentumia j itse olen käyttänyt tallnnasta ostettua tahnaa DENBLAN nimistä tahanaa n.15e tuubi Tallinkin sataman vieressä olevasta ososkeskuksen kampaamosta olen tuotetta ostanut.Netistäkin voi kai tilata. Käytetään joka kahdesti päivässä tavallisen tahnan sijaan. Olen jo muutaman vuoden käyttänyt. Minusta valkaiseehyvin kun aloin käyttää kavertkin huomasi että hampaani ovat valkoisemmat, en ollut puhunut mitään asiasta, eikä ole ollut vihlomisia( minulla on erittäin vihlomis herkät hampaat). Tosi joka kerta kun käyn hammashoitajalla peruspudistuksessa n.2 krt/ vuodessa. Pyydän fluorikäsittelyn. Se auttaa vihlomiseen. Susittelen Helsingissä City-hammaslääkärit klinikkaa. On ammattitaitoista henkilökuntaa. Tekevät myös valkaisuja. Mutta itse en niihin menisi.
- Noona
valkaisevien hammastahnojen käytössä pidä pitää taukoa? Niissä on muistaakseni niin paljon hankaavia aineita, ettei hampaat tykkää jatkuvasta käytöstä..
- Donna_Kuu
Noona kirjoitti:
valkaisevien hammastahnojen käytössä pidä pitää taukoa? Niissä on muistaakseni niin paljon hankaavia aineita, ettei hampaat tykkää jatkuvasta käytöstä..
Apteekista saa uutta Youtel-hammastahnaa. Maksaa noin 14-17 euroa. Sitä käytetään kolme kertaa päivässä. Muistaakseni jopa vahvistaa hammaskiillettä. Ei tee siis hallaa hampaille. Kannattaa kysyä ammattilaisilta, mitkä on hyviä tahnoja.
- Tinke88
Lopetat sen kahvin lipityksen, ni johan autto ;)
- aaaaatsi
eihän se kahvin juomisen lopettaminen poista jo olemassaolevia tummentumia? ehkäisee ehkä uusilta, mutta.
- lovetti
on olemassa hoito jossa ensin pestään hampaat vedellä sitten levitetään tahnaa ja laitetaan johonkin valokoneeseen sen jälkeen hampaat on valkeat
- Akselinta 123
Ensinnäkin on totta että jokainen itse päättäköön mitä itselleen tekee :) otin kokeilun vuoksi Medismile Jumbon liikkeessä hampaiden valkaisun ja maksoin siitä 295 e. Minulle se sopi ja jälki on erittäin hyvää . ei mitään kiuja ( tosin varmaan yksilöllistä) tunnin hoito ja takaisin shoppailemaan:) ainakin kaverini (miespuoleiset) huomasivat suuren eron hampaissani.
- raijahw
Moi,kysynin työkaverilta miten hänellä on niin valkoiset hampaat.Hän vastasi että oli käynyt soodahuuhtelussa hammaslääkärillä.Lisäksi hän ahkerasti harjaa hampaitaan sähköhammasharjalla ja oli suositeltu käyttämään useita eri hammastahnoja,ei vain yhtä tuubia kunnes se loppuu vaan yhtä yhtenä päivänä ja toista toisena jne
- Luomukka
Silloin tällöin leivinjauhetta hammasharjaan ja pesu niin jopa valkenee.Ei jokapäiväisenn käyttöön, ettei kiille lähde.
- toimiiko?
Toimiiko tämä ihan oikeasti? Onko joku kokeillut? Meinaan itelle joskus on sama välähtänyt mieleen mutten ole kokeillut.
kloriitilla lähtee hyvin. Purskuta sillä. Se on halvin tapa...mutta toisaalta voi tappaa...
- Ja hampaat eivät ede
Olin ns. laser valkaisussa. Etuhampaani ohenivat ja kaikki paikat putosivat pois. Joten jos haluat säilyttää omat hampaasi, älä valkaise...
- tiiaa.....
Hammastahnoista paras on apteekista saatava yotuel hammastahna. ite käytän. lisää noista: -> http://www.yotuel.fi/yotuel.asp?viewID=236
Jos et haluu hollywood hymyy ni miks vitussa ees valkaset hampaitas. ihan turhaa keltaset ne hampaat pitää olla!
- hymyä hampailla
Normaali hampaiden pesu ja muu suuhygienia on kaiken a ja o. Ja sitten nikisi: kirkkaanpunainen huulipuna saa hampaat näyttämään valkoisemmilta.
- Dr Jon
Murskattu hiili (esim grillihiili) ja suola, ainakin kemiallisesti katsottuna mitä tulee hampaan emalin koostumukseen nähden. Hammasharja hiilisuola seokseen ja harjaamaan,,,
- valmistuva insinööri
Dr Jon kirjoitti:
Murskattu hiili (esim grillihiili) ja suola, ainakin kemiallisesti katsottuna mitä tulee hampaan emalin koostumukseen nähden. Hammasharja hiilisuola seokseen ja harjaamaan,,,
Älkää nyt ihmeessä tehkö valkaisua laser menetelmällä, se on oikeasti vaarallista. Hampaiden valkaisu muuten on ihan turvallista kun sen tekevät ammattilaiset hammaslääkärit ja suuhygienistit. katsokaa netistä kuinka moni hammaslääkäri asema valkaisua oikein tekee .yli puolet. suomessa on hyvin ammattitaitoista tämä puoli ja jos hekin niitä tekevät niin ei se kovin vaarallista voi olla jos olisi niin ei niitä silloin esim. oral ketjussa tehtäisi... saatika mehiläisessä. Ulkomailla palvelu vain on tuotu lähemmäksi ihmisä ja hinnoittelukin on sillä tasolla että se on järkevää. Tuo medismilen liike jumbossa on hyvin raikas ja tyylikäs, uskon että se tuo keskustelua ja jos ihmiset haluavat valkaista hampaita niin tuohan on ihan huippua kun menet kampaajalle tai ostoksille muuten vain jumboon ni pääset samalla valkaisuun on sitten kysymyksessä hiukset tai hampaat taikka kynnet.. hyvä idea..
- Yaks
Kyllä ne usein näyttää ton väriyhdistelmän kanssa entistä keltasemmilta!!!
- jäit kiinni
valmistuva insinööri kirjoitti:
Älkää nyt ihmeessä tehkö valkaisua laser menetelmällä, se on oikeasti vaarallista. Hampaiden valkaisu muuten on ihan turvallista kun sen tekevät ammattilaiset hammaslääkärit ja suuhygienistit. katsokaa netistä kuinka moni hammaslääkäri asema valkaisua oikein tekee .yli puolet. suomessa on hyvin ammattitaitoista tämä puoli ja jos hekin niitä tekevät niin ei se kovin vaarallista voi olla jos olisi niin ei niitä silloin esim. oral ketjussa tehtäisi... saatika mehiläisessä. Ulkomailla palvelu vain on tuotu lähemmäksi ihmisä ja hinnoittelukin on sillä tasolla että se on järkevää. Tuo medismilen liike jumbossa on hyvin raikas ja tyylikäs, uskon että se tuo keskustelua ja jos ihmiset haluavat valkaista hampaita niin tuohan on ihan huippua kun menet kampaajalle tai ostoksille muuten vain jumboon ni pääset samalla valkaisuun on sitten kysymyksessä hiukset tai hampaat taikka kynnet.. hyvä idea..
kiva mainos medismilen edustaja ;)
- hähmitä
valmistuva insinööri kirjoitti:
eikö siellä käytetä myös jotain valoa tai laaseria?
- jesukko
No vaikka pese hampaat
- tyttö31v.
No onpas sinulla erikoinen asenne, jos omaa paikkaa ei saa mainostaa! Voipi olla, että saattaisit kävellä onnesi ohi, jos sellaiset hylkäät.
- mk
syö koiran paskaa joka päivä se auttaa hampaitten valkaisuun!!! =)
- mä rakasta naisia
juo spermaa joka päivä niin se auttaa hampaitten valkaisuun!
- vitun homo kusipää
Vittu oot nolo
- ccccvvvv
Vittu oot vitun homo saatanan mällim kerääjä (mk) vittu sun nimimerkkiski
- Popsi porkkanaa
- Valkaiseva hammastahna
- Oral-B:n sähköhammasharja
- Siihen valkaisevan hammastahnan kanssa käytettäväksi tarkoitettu harjaspää tavallinen jokapäiväiseen käyttöön
Ja valkaisevaa tahnaa käytetään vaan joinain päivinä, eikä jatkuvasti.
Eipä tule vahingossa kerralla liian valkoiset.
Ja tuohan toimii vain, jos keltaisuus on hampaan pinnalla, niinkuin se hyvin voisi olla sikäli kun johtuu kahvista ja tupakasta. - no please
Kävin suuhygienistille ja kielsi ehdottomasti valkaisevat hammastahnat, suositteli sähköhammasharjaa, ja sanoi ettei KOSKAAN suosittelisi valkaisua, koska aine joka valkaisee --> valkoiset hampaat (valkaisun tulee tämän jälkeen olla säännöllistä) huonoa: aiheuttaa kariesta ja vihlontaa...
- n00b sä 00t
Miten saan valkoiset hampaat helposti ja halvalla?
No syömällä purkkaa joka päivä noin 3-5 palaa päivässä ja harjaamalla hampaat kunnolla aamuin ja illoin!!!!! Kävin tänä keväänä Glosshymyn kevytvalkaisussa (100€, 45min) Helsingissä Snellmaninkadulla ja voin lämpimästi suositella. Ei vihlontaa, tosi mukava hammashoitaja, hyvä lopputulos: luonnollsen vaalea, ei mikään hollywood kiilto. Kotihoitona kevyesti valkaiseva hammastahna iltaisin. Aion käydä päivittämässä tilanteen syksyllä.
- Hymyä-59
... kun ihmisillä on vaikeaa. Viestin aloittajalla ihan asiallinen kysymys ja ihmiset kirjoittaa kaikkea paskaa
vastaukseksi. Jyväskylässä valkaisun hinta on n. 79.00 euroa. Tämä valopäät täällä laittaa saman rahan
viikossa tupakkaan ja kaljaan ja sitten arvostellaan jos joku haluaa huolehtia ulkonäöstään. Itsekin menen
valkaisuun, enkä usko että tuollainen "kevytvalkaisu" mitenkään vahingollista on.- H.E.Tula
Älä käytä ainakaan niitä televisiossa mainostettuja tököttejä. Mainos lupasi luonnollisen valkoiset hampaat, mutta lopputulos oli täysin päinvastainen, luonnottoman valkoiset hampaat.
- kk
kostuta haammasharja laita reilusti harjaan ruokasoodaa,kokeile pari kertaa ja ylläty.
- juu...
Fluori saa hampaat keltaiseksi.
- Suuhygienisti
Mikäli hampaitasi ei ole tupakoinnin lopettamisen jälkeen ammattimaisesti (esim.suuhygienisti) puhdistettu, voi tällaisestakin puhdistuksesta jo olla apua sinulle, etenkin kun mainitsit, ettet halua mitään Hollywood-smileä. Soitapa jollekin hammaslääkäriasemalle tai yksityiselle suuhygienistille(googlettamallakin löydät varmasti), ja kysy soodapuhdistusmahdollisuudesta. Se ja sitä ennen tehtävä peruspuhdistus(mm. hammaskiven poisto) yleensä kirkastaa hampaat mainittavasti. Mikäli sen jälkeen koet vielä tarpeelliseksi, voi suuhygienisti kertoa sinulle valkaisuvaihtoehdoista, jotka vastaanotolla tehtynä ovat turvallisia (toki kuten hammashoitaja jo sinulle vastasi, eihän näistä aineista ole vielä kovinkaan pitkän aikavälin näyttöä niiden turvallisuudesta). Mutta siis hampaiston peruspuhdistukseen ensin! Ja itse suuhygienistinä tiedän, että ammattikuntamme toimesta tehty puhdistus on perusteellinen ja lähes kivuton :-)
- of cake
Siellä asiakaspalvelussasi kyttäät vaan jonkun isommanpuoleisen asiakkaan, selvittelet hänen vastuuvakuutuksensa voimassaolon ja sen jälkeen vaan vittuilet urakalla niin kauan, että kaveri huolehtii nykyisen hammaskalustosi vaihtoon. Ei välttämättä ihan kivutonta, mutta näin saat hohtavat hamput, joita voit sitten itse myöhemmin kiillotella vaikka rättilaikalla ! Kätevää, eikö totta !
- mr.whitening
Kirjoitettuani aloitusviestin ei vastauksia muutamaan päivään kuulunut ja nyt vasta älysin tarkistaa aloittamani topikin ja viestejähän on vallan paljon.
Kiitos tuhannesti kaikille asiallisesti vastanneille.
Hymyä59, omituinen höpöttäjä, suuhygienisti jne..
Kaiklle "pese hampaat" urpoille tiedoksi että pestään pestään. aamuin ja illoin.
Mutta se ei valkaise hampaitani kun tupakkaa poltin 14 vuotta nuorempana ja hampaiden pesu oli kerran päivässä.
Myös kaikille "turhuuksia" kommentoijille tiedoksi että ehkä se on parempi että otatte ne toyota corollat, tarjoustalon turvakengät ja karjala lippikset ja suksitte jonnekkin minne päivä ei paista.
Jokapäivä useiden asiakkaiden kanssa face to face keskusteluissa huoliteltu olemus on kaiken A ja O.
Kosmetologeilla käyvät höpöhöpö pojat ovat sitten asia erikseen.
Kuten ensimmäisessä viestissäni kerroinkin en halua mitän koti tahnoja, konsteja tai valoja. Se pari sataa ei talouttani kaada ja mielelläni annan jonkun muun nähdä vaivan hampaideni eteen tällä yhdellä kerralla.
En usko valkaiseviin hammastahnoihin, tai jos ne valkaisevat niin siinä menee kyllä kiille samalla ja se on tärkeämpää kuin valkaiseminen tietysti !
Hampaitani ei ole puhdistettu ikinä hygienistin toimesta, normaalilla yksityisellä hammaslääkäärillä olen käynyt, se joskus hieman hammaskiveä raaputteli ohimennen pois mutta mitään operaatioita ei ole asian eteen tehty.
Varmasti siis hygienisti saa katsottua pystyykö hamnpaille tekemään jotain jotta ne saisi vaaleammiksi.
- Omat hampaat hautaan
Omat ja ehjät hampaat, vaikka olisi keltaiset...kuin valkoiset, risat, paikatut hampaat. Paikat ei ole ikuisia ne tummuu ja lohkeilee. Eli omat ehjät hampaat on aina paljon paremmat kuin pussillinen uusia.
P.S. valkaisu vihloo, vaikka reikiä ja paikkoja nolla.- Irikku
Pearlwhite hampaiden valkaisu
Koen velvollisuudekseni varoittaa ihmisiä Pearlwhite hampaidenvalkaisusta, jota niin kovasti nyt markkinoilla on tarjolla. Tekijät ovat yleensä kosmetologeja ja hinnat edullisia, 159 € suunnilleen.
En hoksannut tarkistaa ko valkaisuasiaa sen tarkemmin, vaan tilasin ajan eräälle näistä kosmetologeista. Hän ei saanut koskea minuun, joten minun piti itse laittaa laite suuhuni. Laite sisälsi hampaidenvalkaisuaineen, jota meni myös reippaasti ikenille. Ikeniä ei suojattu mitenkään.
Tuoli oli äärimmäisen epämukava ja siinä piti istua puoli tuntia suunnilleen liikkumatta - selkähän siinä tuli kipeäksi.
Mainoksissa luvattiin takuu, jos hampaat ei valkene asteella, niin rahat saa takaisin. No ainahan ne sen asteen verran kai valkenee, niin muka minullakin, vaikkei esim. miehenikään edes tarkalla tarkastelulla huomannut mitään.
Aamulla oli huulet ihan turvoksissa, kun aine oli niitä ärsyttänyt ja selkä kipeä huonon tuolin vuoksi (minulla ei yleensä ole selkävaivoja - hyvät selkälihakset).
Otin kuvat hampaistani ennen ja jälkeen valkaisun ja tismalleen samassa valossa kuvaten ja mitään eroa ei hampaissa huomannut.
En todellakaan voi suositella. Rahat meni ja huulet olivat ihan ärsyyntyneet aineesta. Hampaat ihan yhtä keltaiset kuin ennenkin - no ehkä hivenen laikukkaat entisten tasakeltaisen sijaan, joten kai siinä jotain tapahtui, mutta rumemmaksi hampaat menivät vain.
Varmaan moni näistä Pearlwhite -valkaisijoista uskoon vilpittömästi asiaansa, mutta ettei ikeniäkään suojata ollenkaan ja asiakas hoitaa itse laitteen suuhun laittamisen, pois ottamisen ja suun huuhtelun - hoh hoijaa, jo on bisnestä ja nimenomaan pelkkää bisnestä!
- toimiva konsti 44%
Osta hampaiden valkaisukynä 44% , sillä voit valkaista itse ja helposti. Tuo 44% tarkoittaa karpamidiperoksin voimakkuutta ja 44% on löytämistäni vahvin. Jos tämä ei toimi, niin sitten ei mikään. Ei tarvitse laittaa mitään hankalia kiskoja suuhun, markkinoilla on kylläkin kaikenmaailman höpöhöpö myyjiä naissä tuotteissa ja monet eivät ole sitä mitä pitäisi valitettavasti, monet ovat pettyneet, kun ei ole toiminutkaan.
- kokkarekyrä
Imekää kaikki munaa ni hyvä tulee!!!
- jokuvain
Hei vaan kaikille!
Itse otin jostain grouponilta hienosti mainostetun "hampaiden tehovalkaisun" jolle väitettiin normaalihinnan olevan 250-300 tai jotain sinne päin kuitenkin. Grouponin kautta sain valkaisun hintaan 99 ja tämä tehtiin Medismile firmassa joka sijaitsi Sello -ostoskeskuksessa Espoossa. Heillä on myös Vantaalla toimipiste.
Valkaisu käsittääkseni olisi joku laservalkaisu kun hintaakin noin reippaasti mutta eih...! Vaan sellainen tavallinen valkaisugeeli mitä sain muutamalla kympillä kotiinkin joskus aikoinaan! Kyllähän siinä suojattiin ikeniä juu ja laitettiin hieno laite sitten jotain maagista sinistä valoa muka tehostamaan valkaisua.
No lopputulos: Hampaita vihloi suurimman osan ajasta ja välillä niin hemmetistikin että piti penkistä puristaa molemmin käsin kun teki niin kipeää. Hoitoa siis antoi ihan tavallinen suuhygienisti joka myös kertoi että firma on jonkun liikemiehen omistama. Istuin hoidossa noin tunnin ja ajattelin että kun mulla kerta hampaita vihloo happamien energiajuomien tai valkoviinin jälkeen jos koitan syödä jotain niin että saa se vähän vihloo se valkaisukin jos kuitenkin lopuksi saan valkoisemmat hampaat...
mutta eihän siitä edes mun mielestä kyllä yhtään vaalenneet! suuhygienisti siinä koitti näyttää valkaisutaulukolla miten muka olisi vaalenneet ja kertoi vielä että vaalentuminen jatkuu päivien ajan niin enpä siinä sit alkanut mitään vastaankaan sanomaan.
Eipä ne siitä sit myöhemminkään vaalentunu kyllä yhtään ja nyt mitä olen vielä lukenut niin tuo valkaisumenetelmä tuhoaa sitä kiillettäkin, aivan samalla tavalla miten valkaisevat hammastahnat tekee! että jatkossa taidan tarkkaan lukea valkaisumenetelmistä, eri firmoista jne enkä lähde halvimman vaihtoehdon perässä juoksemaan kun yleensä hyvä ja halpa ei vaan yksinkertaisesti ole totta - ja taas piti se kantapään kautta oppia..
P.S. Hammaslääkärin suosituksesta ostin sitten apteekista fluoritabletteja ja fluoria vahvistavaa hammastahnaa kun idioottina käytin vuosia valkaisevaa tahnaa ja se oli kerennyt jo tuhojaan tekemään..- kipuinen
Itselle jäi samassa paikassa tehdystä tehovalkaisusta jatkuva pieni vihlonta ainakin etuhampaisiin... :'(
Ei varmaan ikinä lähde pois?
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
- eki111
Oho!
Medismile onkin nykyään Vainion valkaisut Oy !
Pienellä googlettamisella löytyi velkojista lista:
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=Vainion valkaisut Oy &ta=&paivamaara=&tabs=&submit=Hae
Web of Trust
En taida mennäkkään asiakkaaksi.- eki111
Ja vainionvalkaisut on medismile.
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=medismile oy&ta=&paivamaara=&tabs=&submit=Hae
- tenkkapoo2
Eräs henkilö osti joululahjaksi lahjakortin Medismileen ja olihan se käytettävä.
Ilmoitin heti mennessäni että kukaan muu perheestä ei halunnut käyttää niin minä sitten suostuin. Alkuesittely oli surkea. Ennakkoon ei ei kerrottu prosessin kulusta.
Huonoa suomea puhuva käski mennä paikalleen ja sitten homma alkoi
Ensimmäisenä "suunlevittäjä" ei meinannut pysyä suussa, kun ei neuvottu puremaan sitä. Kiire tuntui olevan kova. Varoitin että minulla on kaksi kruuna joita tietenkään ei pitäisi valkaista kun ovat vaaleammat kuin omani on.
Peroksiidia hampaisiin ja UV valoa perään 15 min. Tämän jäkeen tyttö tuli kysymään onko kaikki hyvin, yritin sanoa ettei ei jolloin happoa roiskahti limakalvoille. Tyttö yritti huuhdella vedellä mutta vauriot oli jo tulleet. Olisi pitänyt kertoa ettei mitään suunliikeitä saa tehdä kesken prosessin. Taas jäin yksin 15min. Sama toistui vielä kerran. Kun pääsin pois piinapenkista ja pystyin puhumaan,, kysyin. Mikä koulutus tähän tarvitaan? Suuhykieenikkö kuulemma.
Sanoin että paremppi esittely olisi ollut paikallaan ekakertalaiselle. Palvelu oli mielestäni huonoa. Siihen tiukka vastaus, muut on oleet tyytyväisiä. Te tulitte huonolla asenteella joten ei voinut saada parempaa. Ajattelin että jos olisin ilmoittanut tullessani että tulin sarjahoitoon olisinko saanut parempaa palvelua?
Uskon että tässä menee osa pimeenä kassaan, en nähnyt kenenkään saavan kuittia. - niinpä_så
"Ilmoitin heti mennessäni että kukaan muu perheestä ei halunnut käyttää niin minä sitten suostuin. Alkuesittely oli surkea."
Olen samaa mieltä. Tuo oli aika surkea avaus. Heti kättelyssä asiakas sanoo ettei oikeastaan halua tai arvosta tuotetta, jota on tullut lunastamaan kortilla.
Pitäisi olla edes vähän psykologista silmää miten ihmisten kanssa vuorovaikutetaan. Ei kannata aloittaa toisen vähättelyllä. Vaikka asiakaspalvelussa pitäisi olla erityisen joustava ja kaikkisietävä, niin ihmisiä sielläkin on.
"Varoitin että minulla on kaksi kruuna joita tietenkään ei pitäisi valkaista kun ovat vaaleammat kuin omani on. "
Tietääkseni valkaisu ei vaikuta kruunuihin. Korjatkaa jos olen väärässä. - kook
Onkohan Medismile menossa konkurssiin, kun ei pysty edes pikkulaskujaan maksamaan?
http://yritys.taloussanomat.fi/protestit/vainion-valkaisut-oy/vantaa/2328279-2/ - huigjbkn
onko jotain kotivalkaisua
- kpojhg
Ruokasooda
- soodapuhdistus
Sooda auttaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222140
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171326- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23885- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34823