Mihin perustuu Samulin suosio?

WTF`?

Ei vaan ymmärrä. Mun korviin sen ääni kuulostaa vastenmieliseltä. Ei johdu mistään ennakkoluuloista tai mistään. Esim Adam Lambert on tosi hyvä. Samulin ääni ei vaan yksinkertaisesti ole yhtään miellyttävä. Lähinnä etova. Onko mun kuulossa jotain vikaa vai äänestetäänkö häntä ihan oikeasti laulutaidon perusteella? Tuomaritkin tuntuvat jostain ihmeen syystä tykkäävän. En tiedä oliko tässä viestissä nyt mitään järkevää pointtia muutakuin se että olenko tosiaan näin eri kartalla maun suhteen lauluäänissä? Olisi pitänyt pudottaa Samuli jo ennen finaaleja...

38

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nurkki

      No, olen kyllä tismalleen samaa mieltä. Samulin lauluääni ärsyttää, esiintyminen on epävarmaa, eikä karismaa ole tippaakaan.
      Viimekertainen ns. toinen biisi oli jotenkin kaunis, mutta olisipa sen esittänyt vaikka Elias. Leena ja Elias osaavat laulaa, ja hyvin.

    • näinsevainon

      Meillä on jokaisella mielipiteemme. Oma mielipiteeni on taas se, että Samulin ääni on täysin uniikki ja muita poikkeava. Sellaista on kiva kuunnella. Kiva juttu on myös se, että suomalaisista suurin osa on samaa mieltä kanssani - ja ovat äänestäneet Samulin finaaliin.

      • xf

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä, äänen väri ei ole todellakaan tusinatavaraa. Lisäksi Sauli laulaa puhtaasti ja virheettömästi isolla skaalalla. Esim. Yrjänän äänialue oli sangen kapea.

        Tuolla viitattiin epävarmuuteen... Minusta se, ettei yritä olla enempää, kuin mitä on, on pikemminkin rehellisyyttä ja aitoutta. Lisäksi tietysti hänen sairautensa jossain määrin näkyy liikkumisessa.
        Samuli on saanut tuomariston sympatiat ja kasvattanut suosiotaan tv-yleisön ja "kisakatsomon" edessä.
        Kuten jo tänään aiemmin sanoin, veikkaan hänen olevan loppuskabassa yhdessä Eliaksen kanssa.
        Lopulta ihan sama, kumpi voittaa. Leena ei pärjää tuossa triossa, vaikka hyvä onkin.


      • tylsimys1

        Ei kyllä oo mitenkään uniikki, ainoastaan paska ja monotoninen. Harvinaisen tylsä ilmestys muuten, lukuun ottamatta taidepläjäystanssihihhulointia, joka oli ratkiriemukasta suorastaa naurettavaa.


      • gsysw

        se samuli vielä finaalissa ole! Ja toivottavasti ei sinne pääsekään. Ällö puupökkelö se on. Ai niin melkein unohdin samulin "tanssitaidot" korjaan käden heilutus taidot. hah hah :D yök


      • sairaus haittaa kyll
        xf kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä, äänen väri ei ole todellakaan tusinatavaraa. Lisäksi Sauli laulaa puhtaasti ja virheettömästi isolla skaalalla. Esim. Yrjänän äänialue oli sangen kapea.

        Tuolla viitattiin epävarmuuteen... Minusta se, ettei yritä olla enempää, kuin mitä on, on pikemminkin rehellisyyttä ja aitoutta. Lisäksi tietysti hänen sairautensa jossain määrin näkyy liikkumisessa.
        Samuli on saanut tuomariston sympatiat ja kasvattanut suosiotaan tv-yleisön ja "kisakatsomon" edessä.
        Kuten jo tänään aiemmin sanoin, veikkaan hänen olevan loppuskabassa yhdessä Eliaksen kanssa.
        Lopulta ihan sama, kumpi voittaa. Leena ei pärjää tuossa triossa, vaikka hyvä onkin.

        hyvä, jos joku arvioi, että on musikaalinen; tietysti täytyy olla, jos soittelee selloakin, valmiudet kehittyä ja olla vaikka nändin jäsen ei niinkään solisti, sen varalle voisi rakentaa varmaan kaikenlaista


    • aatami_11

      *Esim Adam Lambert on tosi hyvä. *

      Adam ja Samuli painivat ihan eri kastissa. Adam tekee tusinapoppia. Samuli taas on paljon taiteellisemmalla linjalla.

      • WTF`?

        Adam menestyy, Samuli tuskin. Mikä sairaus Samulilla on? En tiennyt että hänellä on joku sairaus, mutta eittämättä se on omiaan lisäämään sympatiaääniä, joille ei tässä kisassa pitäisi olla sijaa. Enkä tässä nyt arvostele mitenkään Samulia ihmisenä tai hänen "aitoutta". Ihmettelen vain suuresti miten hänen äänensä voi jonkun korvaan kuulostaa miellyttävältä. En ikinä vapaaehtoisesti kuuntelisi hänen laulamistaan. Jopa Silja Linen karaokessa olisin asenteella: next please.


    • sfdafda

      vetämään keikoille! ihan kivan oloinen mutta siihen jää.. leenakin tosi vaisun oloinen.

      • d'llödlödlöddöl

        samulista mitään tähteä tule, on niin kornin olonen tyyppii, että ei sitä kukaan yli 25-v halua mennä katsomaan.

        homppelit voi mennä katsomaan


    • kannattaja

      Tosiaan mielipide ero. Minun korvaani miellyttää Samulin ääni, se on juuri sellainen jota jaksaa kuunnella, ja todella monipuolinen. Mutta eihän kaikki voi tykätä.

      Muutenkin pidän Samulin olemuksesta, vaikuttaisi olevan luonteeltaan sopivan nöyrä, mutta päättäväinen, ja osaavan suhtautua palautteeseen oikein. Toki laulukilpailusta on kyse, mutta kyllä minulle merkkaa koko 'paketti', ei se pelkkä ääni riitä.

      Ja kun kyselit hänen sairaudestaan (joka ei mitenkään kyllä muten laulamiseen, lavaesiintymiseen ehkä), niin hänellähän on itseasiassa useampiakin sairauksia. Ainakin reumasta ja crohnin taudista hän on puhunut. Eikä siis säälipisteiden toivossa, vaan hänen kätensä tärisemistä ihmetellessä kertoi syyn.

      • hkvkf

        vastaapa rehellisesti, että menisitkö keikalle katsomaan samulin 1,5 h esitystä? Jos pystyt rehellisesti sanomaan, että kyllä niin ihmettelen syvästi!!!


      • sama kannattaja
        hkvkf kirjoitti:

        vastaapa rehellisesti, että menisitkö keikalle katsomaan samulin 1,5 h esitystä? Jos pystyt rehellisesti sanomaan, että kyllä niin ihmettelen syvästi!!!

        No ihan rehellisesti voin sanoa että menisin. Vaikka 2 h esitystäkin. Ja miksi en menisi? Kun pidän Samulin äänestä, ja olen kuunnellut hänen esityksiään sekä kuvan kanssa maikkarin sivuilta että pelkästään musiikkina netistä lataamillani kappaleilla, ja olen pitänyt siitä jokatapauksessa. Eli musiikillisesti kyllä.

        Ja kyllähän Samulia kelpaa katsella. Suorastaan mielumminhan hänen konserttiaan katselisi, kuin monen muun, sillä hän osaa tanssia, soittaa soittimia, ja vaikka mitä, eli olisi ihan show kasassa. Hän on esiintyjänä karismaattinen, ja välittää tunteita laulullaan, jopa television välityksellä. Olenkin harmitellut kun en ole päässyt x-factoria paikan päälle katsomaan, liveyleisöön vetoaa varmasti vielä enemmän.

        Siis pidän hänen äänestään ja tavastaan esiintyä, ja voin sinulle ihan rehellisesti sanoa että kyllä menisin konserttiin. Ja uskon että Samuli tuleekin tulevalla musiikkiurallaan konsertoimaan, ja aion mennä katsomaankin. Ihmettelit sinä miten paljon hyvänsä.


      • Samulin
        hkvkf kirjoitti:

        vastaapa rehellisesti, että menisitkö keikalle katsomaan samulin 1,5 h esitystä? Jos pystyt rehellisesti sanomaan, että kyllä niin ihmettelen syvästi!!!

        oikea paikka on jossakin musiikkiteatterin puolella. Ei keikkalaulajana.


      • enTaasTajua.
        hkvkf kirjoitti:

        vastaapa rehellisesti, että menisitkö keikalle katsomaan samulin 1,5 h esitystä? Jos pystyt rehellisesti sanomaan, että kyllä niin ihmettelen syvästi!!!

        >vastaapa rehellisesti, että menisitkö keikalle katsomaan samulin 1,5 h esitystä? Jos pystyt rehellisesti
        >sanomaan, että kyllä niin ihmettelen syvästi!!!

        Siis mitä kirjoitat? Samuli laulaa paremmin kuin kukaan lähihistoriassa Suomessa!. Etko tosiaan tajua sitä? Vai menetkö katsomaan jotain ulkoisesti päteviä looseri-kassa-magneetti-raha-sampoja. Kommenttisi huomioon ottaen ikäsi taitaa olla n. 13-16. Eli ole niissä konserteissa äiskän rahoilla.

        - p.s oli taas viikon typerin kommentti.


    • ei säväytä enään

      aika yksinkertainen selitys ja minua ainakin harmittaisi, jos se on osatekijä ja ratkaiseva sellainen;

      jonkun ohjelman välissä kun tuli joku sen viimeisiä pätkiä, kun en enää oel katsonut, niin eihän sen vibraatto ollenkaan sopinut ja kuulosti todella epävarmalta, kun kuuli muutaman sek.

    • hyvä mikä hyvä

      Niin se on.

    • mm

      Korvissas on vikaa koska samuli on hyvä laulaa ja sillä on hyvä lauluääni. -.-

      • taivastelen

        sitä kyllä ihmettelen miten hyvä ja monipuolinen tanssija se samuli oikein on , ja miten se jaksaa niin vaikeita ja monipuolisia vääntöjä tehdä ja että kuumahan siinä noin kovassa menossa jo tulee .


    • kannattaja

      Tänään nähtiin Samulista aivan uusi, UPEA puoli! Se Personal Jesus oli showna aivan mahtava, ja laulullisestikin sykähdytti! Tuollaista musiikkia minä haluan kuunnella! Ja Yli synkän virran... Koko kilpailussa ei ole kuultu vielä yhtään noin koskettavaa vetoa. Samuli on todellinen tähti!

      • eliasvoittoon

        Itsekin olen ihmetellyt Samulin suosiota. Samulin ääni on todella huono ja en kestä kuulla sitä edes yhden kappaleen verran. Poika ei osaa edes englanniksi laulaa, kauheaa mongerrusta. Joka kerta olen hävennyt Samulin puolesta, koska hän suoranaisesti raiskaa aina esittämänsä biisin. Samuli ei osaa laulaa pätkääkään, on lavalla kuin puupökkelö ja vielä väittää osaavansa tanssia. Ei luoja! Ja tuomarit vain kehuvat häntä. Ei voi muuta kuin ihmetellä. Pikkutytöt Samulin ovat jatkoon äänestäneet, koska se on niin ihku ja söpö, eivät ymmärrä mitään lauluäänestä tai esiintymisestä. Tämä näkyy myös hänen suosiossa ja levynmyynnissä. Toivon sydämeni pohjasta että Elias voittaa ja Samuli jäisi kakkoseksi. Häpeän Suomen kansan puolesta jos Samuli voittaa.


      • samase--
        eliasvoittoon kirjoitti:

        Itsekin olen ihmetellyt Samulin suosiota. Samulin ääni on todella huono ja en kestä kuulla sitä edes yhden kappaleen verran. Poika ei osaa edes englanniksi laulaa, kauheaa mongerrusta. Joka kerta olen hävennyt Samulin puolesta, koska hän suoranaisesti raiskaa aina esittämänsä biisin. Samuli ei osaa laulaa pätkääkään, on lavalla kuin puupökkelö ja vielä väittää osaavansa tanssia. Ei luoja! Ja tuomarit vain kehuvat häntä. Ei voi muuta kuin ihmetellä. Pikkutytöt Samulin ovat jatkoon äänestäneet, koska se on niin ihku ja söpö, eivät ymmärrä mitään lauluäänestä tai esiintymisestä. Tämä näkyy myös hänen suosiossa ja levynmyynnissä. Toivon sydämeni pohjasta että Elias voittaa ja Samuli jäisi kakkoseksi. Häpeän Suomen kansan puolesta jos Samuli voittaa.

        Samulin ääni on täysin uniikki ja mielettömän hieno. Kyllä kansa tietää. Eliaskin on mielettömän hyvä, mutta itse kaipaan Samulin kaltaista persoonallista ääntä.

        - loppupeleissä on ihan sama kumpi voittaa. Ennustan, että Samulin levy saattaa räjäyttää kuitenkin potin. Tosin Eliaskin on hieno tyyppi. Eli tässä on kaksi voittajaa, joita ainakin itse olen alusta asti kompannut.


      • veetiL.

        >! Ja Yli synkän virran... Koko kilpailussa ei ole kuultu vielä yhtään noin koskettavaa vetoa. Samuli on >todellinen tähti!
        Bridge over the troubled water oli loistava veto. Paras koko kisan aikana.


      • Samulin ääni on täys
        samase-- kirjoitti:

        Samulin ääni on täysin uniikki ja mielettömän hieno. Kyllä kansa tietää. Eliaskin on mielettömän hyvä, mutta itse kaipaan Samulin kaltaista persoonallista ääntä.

        - loppupeleissä on ihan sama kumpi voittaa. Ennustan, että Samulin levy saattaa räjäyttää kuitenkin potin. Tosin Eliaskin on hieno tyyppi. Eli tässä on kaksi voittajaa, joita ainakin itse olen alusta asti kompannut.

        Samulin ääni on täysin eunikki ja kuulostaa juuri niin hennolle kuin homopojan piipittävä ääni voi kuulostaakkin.

        tr homot ette tajua miten heterot oksentaa tollasta naisellista kakkia kuunnellessa.


      • 46-v
        eliasvoittoon kirjoitti:

        Itsekin olen ihmetellyt Samulin suosiota. Samulin ääni on todella huono ja en kestä kuulla sitä edes yhden kappaleen verran. Poika ei osaa edes englanniksi laulaa, kauheaa mongerrusta. Joka kerta olen hävennyt Samulin puolesta, koska hän suoranaisesti raiskaa aina esittämänsä biisin. Samuli ei osaa laulaa pätkääkään, on lavalla kuin puupökkelö ja vielä väittää osaavansa tanssia. Ei luoja! Ja tuomarit vain kehuvat häntä. Ei voi muuta kuin ihmetellä. Pikkutytöt Samulin ovat jatkoon äänestäneet, koska se on niin ihku ja söpö, eivät ymmärrä mitään lauluäänestä tai esiintymisestä. Tämä näkyy myös hänen suosiossa ja levynmyynnissä. Toivon sydämeni pohjasta että Elias voittaa ja Samuli jäisi kakkoseksi. Häpeän Suomen kansan puolesta jos Samuli voittaa.

        Täällä 46-vuotias pikkutyttö, joka äänesti Samulia ja tulee äänestämään finaalissakin. On käsittämätöntä, miten joidenkin mielestä Samuli ei osaa laulaa. Miten voi kuulla niin erilailla..? Hienoja taiteellisia persoonallisia esityksiä lisää odotan finaalilta. Toivon, että esittää Nature Boy-kappaleen, se on ollut vaikuttavin minun mielestäni.


      • Huono soundi
        veetiL. kirjoitti:

        >! Ja Yli synkän virran... Koko kilpailussa ei ole kuultu vielä yhtään noin koskettavaa vetoa. Samuli on >todellinen tähti!
        Bridge over the troubled water oli loistava veto. Paras koko kisan aikana.

        Kyse ei ole siitä, etteikö Samuli osaisi laulaa ja etteikö ääni olisi uniikki. Minullekaan ei vaan kerta kaikkiaan sen soundi putoa. Ei kuulosta korvaani kivalta.

        Yli synkän virran biisi olisi varmasti kuulostanut yhtä hyvältä Eliaksenkin laulamana, se vaan on sellainen biisi, johon saa fiiliksen ja nosteen hyvin ja jolla saa kosketettua ihmisiä...


      • dr. dolittle
        Samulin ääni on täys kirjoitti:

        Samulin ääni on täysin eunikki ja kuulostaa juuri niin hennolle kuin homopojan piipittävä ääni voi kuulostaakkin.

        tr homot ette tajua miten heterot oksentaa tollasta naisellista kakkia kuunnellessa.

        heh heh :D

        eunikki? uniikki eunukki?


      • että tuota
        Huono soundi kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä, etteikö Samuli osaisi laulaa ja etteikö ääni olisi uniikki. Minullekaan ei vaan kerta kaikkiaan sen soundi putoa. Ei kuulosta korvaani kivalta.

        Yli synkän virran biisi olisi varmasti kuulostanut yhtä hyvältä Eliaksenkin laulamana, se vaan on sellainen biisi, johon saa fiiliksen ja nosteen hyvin ja jolla saa kosketettua ihmisiä...

        Osaahan Samuli laulaa, mutta ei ääni mulle henk. koht. iske.. ja miksi mua jännittää koko ajan, että mitähän se taas hosuu käsillään. Se huitominen jotenkin vaan vaivaa.. Kyllä mä tykkään Eliaksen reilusta teeskentelemättömästä olemuksesta enemmän ja äänestä tietysti. :)


      • aurinko*
        että tuota kirjoitti:

        Osaahan Samuli laulaa, mutta ei ääni mulle henk. koht. iske.. ja miksi mua jännittää koko ajan, että mitähän se taas hosuu käsillään. Se huitominen jotenkin vaan vaivaa.. Kyllä mä tykkään Eliaksen reilusta teeskentelemättömästä olemuksesta enemmän ja äänestä tietysti. :)

        ei mitään lavaesiintymiskykyä. Oudot ilmeet ja eleet. Jestas kun Yrjänä oli hyvä lavalla. Täytti olemuksellaan koko lavan. En tajuu näitä äänestäjiä jotka näitä poikia äänestää. Pakko alistua pikku-tyttöjen aktiivisuuteen.


      • safasdgssssgas
        aurinko* kirjoitti:

        ei mitään lavaesiintymiskykyä. Oudot ilmeet ja eleet. Jestas kun Yrjänä oli hyvä lavalla. Täytti olemuksellaan koko lavan. En tajuu näitä äänestäjiä jotka näitä poikia äänestää. Pakko alistua pikku-tyttöjen aktiivisuuteen.

        Kuuntelen paljon musiikkia työkseni. Samuli on nuori, mutta hänen äänensä on jotain niin erilaista ja mahtavaa Suomessa, että toivon hänen voittavan tai ainakin levyttävän. Toisaalta voitto ei olisi mitenkään välttämättömyys, uskon, että Samulia haluaa moni kuunnella vielä myöhemmin.

        Tavallinen monotoninen iskelmälaulajaääni on NIIN kulunut jo, etten edes erota radiossa uusien "hittibiisien" esittäjiä toisistaan. En todellakaan tunnista ääniä vasta kuin pitkän kuuntelun jälkeen :)

        Äänen ja laulutaidon osalta Samuli on 1000 x parempi, esiintyminen on tottakai alkuun epävaraman oloista, olisi varmaan monilla.. mutta en ymmärrä, miten joku ei tajua tai pitää sitä outona?
        Mielestäni maailman yksi parhaimmista laulajista on Morrissey. Hän on myös (ehkä) homo, mutta voi että kun avaa suunsa, sieltä ei väärää ääntä tule livenäkään yhtään. Mahtavuutta.


      • jutst
        safasdgssssgas kirjoitti:

        Kuuntelen paljon musiikkia työkseni. Samuli on nuori, mutta hänen äänensä on jotain niin erilaista ja mahtavaa Suomessa, että toivon hänen voittavan tai ainakin levyttävän. Toisaalta voitto ei olisi mitenkään välttämättömyys, uskon, että Samulia haluaa moni kuunnella vielä myöhemmin.

        Tavallinen monotoninen iskelmälaulajaääni on NIIN kulunut jo, etten edes erota radiossa uusien "hittibiisien" esittäjiä toisistaan. En todellakaan tunnista ääniä vasta kuin pitkän kuuntelun jälkeen :)

        Äänen ja laulutaidon osalta Samuli on 1000 x parempi, esiintyminen on tottakai alkuun epävaraman oloista, olisi varmaan monilla.. mutta en ymmärrä, miten joku ei tajua tai pitää sitä outona?
        Mielestäni maailman yksi parhaimmista laulajista on Morrissey. Hän on myös (ehkä) homo, mutta voi että kun avaa suunsa, sieltä ei väärää ääntä tule livenäkään yhtään. Mahtavuutta.

        Samulilla on todellakin rasittava ääni, ja elehtiminen on jäykkää koomisen näköistä. Toinen käsi viuhtoo joitain ihmekuvioita kaiken aikaa. Ilmeet ovat myös oudon näköisiä, aivan pelottaa, että pyörtyykö siihen paikkaan.
        Toinen laulu oli kyllä tyyliltään yksi parhaita, koska miltei kaikki esitetyt biisit ovat olleet sellaisiakin latteita plössöjä, ettei pahemmmasta väliä.
        Eivätkö nuoret osaa enää esittää meneviä kappaleita, vai tuomaritko niitä eivät älyä valita??

        Eliaksella oli tosi surkeat biisit, ja vaikka pidän hänen raspiäänestään, odotan koko ajan, että koska sitä voluumia/voimaa tulee lisää? Tuntuu, kuin äänivarat olisivat vähissä.
        Leenalla äänivaroissa löytyy, ja toinen biisi meni tosi hyvin. Olisihan se ollut mukava, kun olisi ollut finaalissa mies ja nainen vastakkain, mutta miehet ne näköjään jylläävät.


      • xf
        Huono soundi kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä, etteikö Samuli osaisi laulaa ja etteikö ääni olisi uniikki. Minullekaan ei vaan kerta kaikkiaan sen soundi putoa. Ei kuulosta korvaani kivalta.

        Yli synkän virran biisi olisi varmasti kuulostanut yhtä hyvältä Eliaksenkin laulamana, se vaan on sellainen biisi, johon saa fiiliksen ja nosteen hyvin ja jolla saa kosketettua ihmisiä...

        Se OLI hieno esitys; itseäni häiritsi yhden säkeistön pois jättäminen, mutta muuten aivan mahtava ja antoi Samulin äänelle tilaa ja mahdollisuuksia.

        Hän on musiikillisesti eittämättä lahjakkain koko porukassa; en muista vastaavaa ääntä kuulleeni noissa skaboissa aikoihin. Idolseissa oli se kovaa ja korkealta laulava Ari Koivunen, mutta mitään alarekisteriä hänellä ei sitten ollutkaan. Samulilla on koko skaala hallussa.
        Mutta mitä tuota murehdit, jos ei kuulosta hyvältä, olkoon sitten niin. Minusta se soundi on enemmän kuin upea.


    • eijuueisittenkään

      tai ainakin vähiten huono Suomen X-factor kisaajista. Christian olisi ehkä ollut sittenkin paras näistä, vaikka surkea oli siis hänkin, varsinkin ottaen huomioon pitkän uran rockin ammattilaisena.

      Eliaskin oli alkuun hyvä, mutta ei ole kehittynyt yhtään, tai ehkä huonompaan suuntaan. Raspiinkin on jo kyllästytty. Silloin kun Ellu laulaa ilman raspia, kuulostaa määkimiseltä, samoin kuin Idols-Kristian Meurman. Ei nää feikkiraspit vaan osaa. Pitäis olla oikeeta raspia, niinkuin Chris Realla, Joe Cockerilla, Lemmy Kilmisterillä ja The Commitments vokalistilla.

    • ...........

      Ne kummatkin on huonoja mut kyl Elias on parempi kuin Samuli,ei Samuli ees laula nuotilleen.

    • ...

      Samulin suosio perustuu siihen, että hän on homo. Homous on nykyään trendikästä.

      • ......

        Itse en ainakaan yleensä edes pidä homoista, ja silti kannatan Samulia. Tuskinpa kukaan nyt kuitenkaan jotakuta äänestää pelkän homouden takia, eiköhän tarvita jotain muutakin että finaaliin asti on päässyt.


      • yrjänänro1
        ...... kirjoitti:

        Itse en ainakaan yleensä edes pidä homoista, ja silti kannatan Samulia. Tuskinpa kukaan nyt kuitenkaan jotakuta äänestää pelkän homouden takia, eiköhän tarvita jotain muutakin että finaaliin asti on päässyt.

        ei se ole tietysti keltään pois jos se samuli pääsee levyttämään..

        En kyllä tasan tarkkaan ostaisi sitä levyä. Sen ääni sattuu mun korvaan...ärsyttävä...erittäin ärsyttävä.

        Mutt kyllä maailmaan ääntä mahtuu, ja paskaa musiikkia.


      • xf
        yrjänänro1 kirjoitti:

        ei se ole tietysti keltään pois jos se samuli pääsee levyttämään..

        En kyllä tasan tarkkaan ostaisi sitä levyä. Sen ääni sattuu mun korvaan...ärsyttävä...erittäin ärsyttävä.

        Mutt kyllä maailmaan ääntä mahtuu, ja paskaa musiikkia.

        En muista, mistä julkaisusta tämän eilen luin, mutta siinä Gugi joka tapauksessa totesi, että "Samulilla on koulutettu kuoropojan ääni". Ja sehän näkyy puhtautena ja virheettömyytenä, laajana ääniskaalana.
        Moni musiikista jotain ymmärtävä antaa juuri noille tekijöille arvoa ja sillä mittakaavalla ne lavariehujat, kuten Cristian ja Yrjänä kertakaikkiaan vaan ovat aika "paskamusiikki" -sarjassa. Esim. Yrjänän menestys perustui alfauros -olemukseen, laulutaito oli suhteellisen heppoinen. Cristian veti paremmin, mutta ei olisi kestänyt kisassa loppuun saakka, kuten hän on itsekkin todennut. Dynamiitti voi toimia lavalla, mutta ei todellakaan levyllä.

        Ja tasan tarkkaan ostan Samulin ensimmäisen levyn, samoin kuin Eliaksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe