Kun nyt alkaa suomalainen ruoka loppumaan kaupoista vähitellen niin minä ainakin siirryn ostamaan saksalaista ruokaa, jota Lidl myy ja vieläpä halvemmalla kuin mitä muiden kauppojen hinnat ovat.Laatu on jopa parempaa kuin näissä muka hyvissä kotimaisissa tuoteissa. Ei mulle ainakaan tuota vaikeuksia vieroittautua pysyvästi Atrian sun muiden firmojen tuotteista, sulkekaa putiikit vaikka pysyvästi. joten pysykääpä lakossa.
Lidl tekee hyvän tilin
12
481
Vastaukset
- laatutieto
Millä tavoin lidlin röppö on parempaa?
Laadukasta ruokaa ei saa kuin itse metsästä pyssyn kanssa hakemalla. Kuitujakaan ei tartte saksanmaalta asti lähteä hakemaan. Autonhakureissulla kannattaa toki ladata takaboksi täyteen viinaksia.- ap.
hirvenliha ainakin on parasta lihaa, mitä voi olla. just hiljattain söin hirven paistia eikä sen parempaa ruokaa olisi voinut olla. mutta ei sitä joka paikasta saa. lidlin liekkeleet ja makkarat ovat kyllä maukkaampia kuin täkäläiset, samoin esim juustot. maitotuotteista esim. lidlin milbona-jogurtit ja rahkat hyviä, valion litkuja en ole enää vuosiin ostanut. myös ruotsalaisen arlan maitotuotteet ovat parempia kuin esim. valion. kuituja saa hedelmistä ja kasviksista sekä siemenistä, leipää ja muita viljatuotteita en käytä. tässä kun on tullut saksassa pari kuukautta aina kesäisin vietettyä, onhan siellä tullut totuttua paikallisiin ruokiin, ei siellä suomalaista myydä. ainoat suomalaiset ruoat mitä siellä kaipaan ovat leipäjuusto ja mämmi.
vilikaassut esim kartanon jauhelihojen tuoteselostuksiin yms. kannattee kattoo niistä valmistajat ja vai meinaatko pelkästään syödä jotain brassilihaa, makkaroita tai pakasteita?
- ap
en käytä jauhelihaa enkä kovin paljon nautaa. en ole koskaan ostanut kartanon lihatuotteita Lidlistä, tuskin ostan nytkään. brassilihoja en liioin ole ostanut, mutta voishan sitä kerran kokeilla. kaupoista löytyy kyllä mm. saksanhirveä pakasteesta, samoin muita lihoja. kotona joudun yleensä joka tapauksessa pistämään lihat ym. pakasteeseen, koska ei yhden ihmisen huushollissa suuria määriä kerralla mene.
jokainen syö mitä haluaa, mutta ihmisten on syötävä joka päivä. jos kotimainen ruoka on kaupoista loppu ja hyllyt tyhjinä, kyllä se ruoka jostakin hommataan. toivotaan että sovinto syntyy osapuolien välille. - ap
täällä on totuttu ajatteleaan, että lihan pitää olla kotimaista. ok. siksi esim. brassiliha kaivertaa joidenkin mieli, koska se ve ostajia kotimaiselta lihalta. mutta tuskin se on sen kehnompaa. minä vietän kesäisin muutaman viikon saksassa eräässä perheessä, jossa syödään turkkilaisessa teurastamossa teurastettua naudan ja lampaan lihaa, naudan jauhelihaa,lihat ja metwursti ostetaan turkkilaisesta kaupasta. koskaan ei ole ollut mitään ongelmia lihojen takia. uskon edelleen, että suomalaisen lihan voi korvata ulkolaisella.
- buhaha
ap kirjoitti:
täällä on totuttu ajatteleaan, että lihan pitää olla kotimaista. ok. siksi esim. brassiliha kaivertaa joidenkin mieli, koska se ve ostajia kotimaiselta lihalta. mutta tuskin se on sen kehnompaa. minä vietän kesäisin muutaman viikon saksassa eräässä perheessä, jossa syödään turkkilaisessa teurastamossa teurastettua naudan ja lampaan lihaa, naudan jauhelihaa,lihat ja metwursti ostetaan turkkilaisesta kaupasta. koskaan ei ole ollut mitään ongelmia lihojen takia. uskon edelleen, että suomalaisen lihan voi korvata ulkolaisella.
ei voi korvata, liitot kieltää, stana rikkuri ;)
- ap.
buhaha kirjoitti:
ei voi korvata, liitot kieltää, stana rikkuri ;)
Rikkuri? Minä olen eläkeläinen, miten tässä rikkuriksi alkaisin ? Minä puhuin lihasta, en työvoimasta. Sellaista ammattiliittoa ei ole olemassakaan, joka voisi kieltää ulkomaalaisen lihan syömistä. Suksi kuuseen.
- hjhpmitimyijmij
Suuri osa Lidlin tavarasta on sellaista bulkkitavaraa josta pysyn kyllä mielellään erossa jos vaihtoehtoja on.
- ap
terve aikuinen ihminen voi elää muutaman viikon pelkällä vedellä ja näkkileivällä. niistä ei ole puutetta. koska minä en sairauden takia voi elää vedellä ja näkkileivällä, minun on PAKKO saada lihaa, samoin maitotuotteita, muuten makaan hetken päästä sairaalassa. Jos ei ole sitä kotimaista mitä yleensä ostan, liha on hommattava mistä vain, olkoon bulkkitavaraa tai mitä tahansa. nyt alkoi taas lakko, joka voi venyä jos ei tule sopua. tulkoot lihat ja maidot sitten vaikka saksasta, tanskasta, ruotsista, brasiliasta tai vaikka uudestaseelannista, sillä ei ole mitään väliä. teitä vituttaa vain se, että joku voi syödä muutakin kuin atrian tai hk:n safkoja; ja laadustakin on joskus pakko tinkiä mikäli vaihtoehtoja ei ole. mutta ei tämä lakko teidän syytänne yksin ole, työnantaja on pelissä mukana.
- Ja halpaa
selvitty Lidlin tuotteilla espanjassa asuessa kuin myös täällä.
Maukasta hyvää safkaa.
- .-,-.,-.,-.,-.,,.-.,
niinhän siinä mainoksessakin jo sanotaan. Ja kyllä sen huomaa kun katsoo kuittia.
Sitten jos niistä Lidlin makkaroista aletaan puhumaan ni nehän on helkkarin maukkaita ja lihapitosia pötkylöitä. Kyllä saksalainen ruoka on hyvää!- makkarat
on laatutuotteita, lopetin "kotimaisen" pötköjensyönnin jo jokin aika sitten.
Saksalainen makkara sentään maistuukin joltain, jopa kylmänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808