Hei!
Harrastan kädenvääntöä ja pari viikkoa sitten treenien jälkeen alkoii kipu jännästi hauiksen ja ojentajan välissä, ihan kuin käden sisällä. Kipu ei tunnu normaalissa elämässä, paitsi jos kokeilee kädellä sivuttaisliikettä esim hyllyä vasten (vähän kuin kättä vääntäisi hyllyä vastaan). Silloin pistää ja kamalasti.
Normaali hauiskääntö ei mitään, sormivoimat ok, punnerrukset ok.. Kipu tuntuu siis vain "kädenvääntö" -liikesuunnassa.
Googlettelin hieman ja olisiko värttinähermo kyseessä?
Onko muilla ollut vastaavaa? Montako viikkoa kesti parantua? Nyt on pari viikkoa mennyt eikä mitään asiaa treeneihin. Häviäisin kädenväännössä pikkusiskollekin
Pitäiskö käydä arvauskeskuksessa pyytämässä burana-kuuri?
värttinähermo? kipu "ojentajan ja hauiksen välissä"
Slaya83
2
4206
Vastaukset
- Anonyymi
Se on käsi paskana
- Anonyymi
Mulla vähä sama tunne hauiksen ja ojentajan väleissä mikä sulla oli siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227