Katselkaa ja kummastelkaa sekä ihmetelkää :) ???
http://video.godlikeproductions.com/video/Famous_2_Angels_and_Child_Video_-_Stabilized?id=e3000825c8c875c4edd
Toivottavasti saatte linkin auki.
EnkeliVideo
10
913
Vastaukset
- Engells
Aurinko heijastus akkunassa
- sukka12345
Aika hieno!!!
- walencia667
Tossa näkyy selvästi heijastus ikkunan edessä olevasta lampusta. Kameraa kun liikuttelee ylös alas niin heijastuskin ikkunasta näyttää liikkuvan, tietysti. Ei tuossa nyt mitään niin ihmeellistä minun mielestäni ole.
- näkevaaneinäe
Kuinka ikkunan heijastus tulee läpi katon ja nousee taivaalle? Aika iso heijastus siellä taivaalla on...
- 17+3
pöh. Yksi tunnetuista hoaxeista.
- 10 pot 22
näkemistäni enkeleistä!! Todella upea!
- Jaakko Lipponen
Surkein kameran käyttäjä jonka olen eläissäni nähnyt.Miksi ihmeessä kameraa piti heilutella edestakaisin,suurimmaksi osaksi poissa kohteesta.???
- Ainoastaan usko.
Jaakko Lipponen kirjoitti:
Surkein kameran käyttäjä jonka olen eläissäni nähnyt.Miksi ihmeessä kameraa piti heilutella edestakaisin,suurimmaksi osaksi poissa kohteesta.???
tämä... tahi, että te tahtoisitte nähdä enkeliä tässä, tai missään muullakaan.
Enkelihän on "palveleva henki - tulenliekki, niitä varten jottka uskovat; Jeesukseen Kristukseen", siis Jumalan lapsiin. Näetkö rakkauden, vihan, kateuden tms.? Et näe, enkä minäkään niitä näe, vaan tunnen.
Enkelin värin arvelisin, tiedän, olevan kirkkaamman. Ei siis keltaisen, mustan tai punaisen, vaan Kirkkaan valoisan.
Joten... unohda näkemäsi harha. - Maadre
Ainoastaan usko. kirjoitti:
Enkelihän on "palveleva henki - tulenliekki, niitä varten jottka uskovat; Jeesukseen Kristukseen", siis Jumalan lapsiin. Näetkö rakkauden, vihan, kateuden tms.? Et näe, enkä minäkään niitä näe, vaan tunnen.
Enkelin värin arvelisin, tiedän, olevan kirkkaamman. Ei siis keltaisen, mustan tai punaisen, vaan Kirkkaan valoisan.
Joten... unohda näkemäsi harha.Niihän sie kuvittelet kunnes ite niät.
- päähalki
Ainoastaan usko. kirjoitti:
Joten... unohda näkemäsi harha.Itse näin "enkelin" nukkuessani ollessani 7 vuotias ja silloin vakavasti sairas. Enkeli tuli sanomaan minulle,että lähde *****minun mukaani. Mutta jostain kumman syystä vastasin tälle enkelille(?) että" en ole vielä valmis.Tällöin enkeli(?) katosi unestani. Tämä kaikki sattui elämäni jatkumon ratkaisevan leikkauksen jälkeen. Jostain ihmeen syystä minusta on tullut ateisti, enkä usko tällaisiin "ihmeisiin",mutta tämä jäi mieleeni kummittelemaan tuonpuoleisesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3504087Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1293635Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku82363- 1181759
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181718Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei81540Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1341110Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481020Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79905