Mikä maa voittaa jääkiekon maailmanmestaruuden?

KeisariVladimir

Mikä maa juhlii saksan kisoissa?
Venäjä vaiko sittenkin Kanada? Vaiko jokin yllättäjä?
Entä uskotko leijonien mahdollisuuteen voittaa kultaa?

16

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

      1.kanada 2.venäjä 3.ruotsi 4.suomi 5.usa 6.slovakia viimeseks jää italia toka vikaks ranska ja kolmanneks vikaks tanska

      • hääääh

        suomi ei pääse enää jatkoo..
        hävii tanskalle ja usalle tällä tahdilla..


      • kjghb

        ja tsekki diskataan vai? kun se ei ollut tuossa listassa...


      • että näin
        kjghb kirjoitti:

        ja tsekki diskataan vai? kun se ei ollut tuossa listassa...

        tsekki unohtu no veikkaan et on neljäs suomen paikalla siis kirjotin ton ennen tanska peliä mut nyt näyttää siltä et jellonat joutuu karsintaan prkl


      • gdfzgsdfgbsd

        must tuntuu jtn 1kanada2venäjä3ruotsi ja sitten jotain tällasta ku tanska slovakia suomi tsekki sitten valkovenäjää sveitsiä saksaa norjaa latviaa... ja jos suomi nyt voittaa usan nii eihän usa pääse ees jatkolohkoihin :DDD (mut toisinaan jos saksa voittaa tanskan ja usa suomen nii sitte suomi ei pääse..) mut mitalipeleihin ei usalla eikä suomella oo mahiksia... jos tanska jatkaa samaa vauhtia nii pääsee ruottin kanssa pronssimatsiin tai jotain? :) ja norjakin voitti tsekin että sekin sijottuu ehkä tavallista korkeemmalle(tai sitte se oli vaa se yks matsi)... saksa, valkovenäjä, sveitsi ja slovakiakin on pelannu suht vahvasti...

        kuka tietää, se nähää sit:)


      • muuan mies
        hääääh kirjoitti:

        suomi ei pääse enää jatkoo..
        hävii tanskalle ja usalle tällä tahdilla..

        ähä kutti


      • AjitnutnaisaäktälELY

        1.Venäjä 2.Sveitsi 3.Suomi 4.Kanada


    • fingod
    • minä vaan

      kuka voittaa : Suomi jos hyvin käy, kuin 1995 !!! se oli hyvä vuosi, vai onko seuraavaan tosiaan
      sata vuotta ...?

    • suomessa

      samma på svenska

      • I know that !

        FINLAND !


      • ...ei jää viimeiseks
        I know that ! kirjoitti:

        FINLAND !

        Suomea tietysti toivon, mutta jos jostain syystä kompastutaan seuraavassa pelissä, niin pohjoismaa Tanskalle oikeastaan soisi voiton. (Norjalle ei...on niin suuri talviurheilumaa hiihdossa ja mäkihypyssäkin, että jotain rajaa sentään, heh.) Tai sitten pitkän linjan puurtaja Sveitsille. Ei vaan sittenkin kisaisäntä Saksalle. No ihan mikä vaan näistä kolmesta, jos Suomi ei voita.

        Optimistina veikkaan silti, että Suomi voittaa finaalissa Venäjän tai Kanadan. Pronssipelissä ainakin luulisi olevan Ruotsin ja Tsekin, mutta yhtä hyvin siinä voi olla nyt vaikka Saksa, Sveitsi, Tanska ja Slovakia. Aika kiharaista. Harvinaisen tasaista moniin vuosiin. Onneksi.


    • Suomi voitti USA:n täpärästi 3-2,joten Suomi pääsee kolmen parhaan joukkoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • craft_

      Venäjä on ainakin suuri ennakkosuosikki kun on saanut lähes olympiatasoisen ryhmän kasaan. Mutta joukkueessa saattaa olla jopa liikaa tähtiä ja sitten se peli menee yksinyrittämiseen. Kanada on kanssa vahvoilla. Eli jompikumpi niistä.

    • Malkin

      Venajä. Sillä edellytyksellä, että Bykov saa tähtisikermänsä pelaamaan JOUKKUEENA. Jos näin käy, Venäjä pesee muilla joukkueilla lattiaa, jos ei, niin noutaja tulee, ennemmin tai myöhemmin.

      Venäjällä kun on sitä kuuluisaa yksilötaitoa aika perkeleesti.

      • Smyth

        1.Kanada 2.Venäjä 3.Ruotsi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe