Sculptra, kokemuksia pidemmältä ajalta?

Sculptresse

Olen varannut tuotteen sivuilla nimetyltä lääkäriltä konsultaatioajan Sculptra-hoitoon. Olen tutkiskellut verkossa artikkeleita ja kokemuksia, ristiriitaista tietoa on saatavana. Ilmeisesti nyt suositeltu käytäntö painottaa voimakkaasti laimennetun vaikuttavan aineen annostelua kosmeettiseen tarkoitukseen. Olisiko linjoilla ketään, joka on ottanut hoidon ainakin puoli vuotta sitten? Onko ilmaantunut pelättyjä patteja?

12

5544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • younger

      Olen ottanut ko ainetta ylä ja alakasvoihini ja patteja ei ole missään kohtaa ja hyvältä näytän! Jotkut ovat kysyneet että olenko käynyt kasvojen kohotuksessa...mutta en vaan sculptran ansiota nuorentunut look. Pattien paras ennaltaehkäisy on kun hierot säännöllisesti pari viikkoa ja vaikka enempikin kun rasvaat naamaa...

      • tämä täti

        otti k.o. hoidon kasvojen alaosaan, olikohan marraskuussa. Minua luultiin rakastuneeksi, laihtuneeksi, ruskettuneeksi... :) Mitä pöllömpiä kommentteja kuulin kun ei oikein kukaan osannut sanoa, mikä muutos oli kasvoissa tapahtunut. Kieltämättä kutkutti.

        Pienet hiusjuonteet ovat edelleen minimissä aiempaan verrattun, nyt suunnittelen kuitenkin uusimista. Lopputulos kuulemma paranee vielä, kun sen uusii jokusen kerran. Tosin arveluttaa alkava kesä, kun piti monta viikkoa olla pois auringosta. Vai koskikohan se vain solariumia..? En nyt viitsi mokata pienellä, joten pitänee verestää muistia soittamalla klinikalle ja selvittämällä. Mutta siis täällä kokemukset tosi positiivisia! Ja patittomia :). (Hieroskelin kasvoja ohjeiden mukaan hoidon jälkeen, auttoikohan varmaankin se??)


    • halosenerja

      Valitettavasti. En olisi mennyt jos olisin lukenut ennakkoon tarpeeksi infoa asiasta. Nyt olen liian masentunut puhuakseni asiasta enempää. Ihmettelen koko hoitoa.
      En voi suositella.

      • Sculptresse

        Onpa harmi kuulla pateista. Toivottavasti olet ollut yhteydessä hoidon antaneeseen lääkäriin. Olen ollut ymmärtävinäni, että paitsi tuo riittävän laimea liuos niin ammattimainen pistosten antaminen, hierominen ja ohuiden ihon alueiden kuten silmänympäristöjen välttäminen olisi tärkeää. Vaan milläpä sitä ennakkoon tarkastamaan osaako hoidon antaja hommansa.

        Riskistä huolimatta ajattelin kuitenkin leuan alueelle hoitoa ottaa...


      • sculptra rules
        Sculptresse kirjoitti:

        Onpa harmi kuulla pateista. Toivottavasti olet ollut yhteydessä hoidon antaneeseen lääkäriin. Olen ollut ymmärtävinäni, että paitsi tuo riittävän laimea liuos niin ammattimainen pistosten antaminen, hierominen ja ohuiden ihon alueiden kuten silmänympäristöjen välttäminen olisi tärkeää. Vaan milläpä sitä ennakkoon tarkastamaan osaako hoidon antaja hommansa.

        Riskistä huolimatta ajattelin kuitenkin leuan alueelle hoitoa ottaa...

        minulle laitettiin yksi hoito vuosi sitten ja olen ollut todella tyytyväinen. Niitä patteja tulee kyllä jos ei huolehdi itse jälkihoidosta. Eli pistoskohtia pitää hieroa! ihan oikeasti!!
        Minulta sculptra vei ainakin 10 vuotta iästä pois.


      • maksaläiskätön
        sculptra rules kirjoitti:

        minulle laitettiin yksi hoito vuosi sitten ja olen ollut todella tyytyväinen. Niitä patteja tulee kyllä jos ei huolehdi itse jälkihoidosta. Eli pistoskohtia pitää hieroa! ihan oikeasti!!
        Minulta sculptra vei ainakin 10 vuotta iästä pois.

        ...hieroa pitää.
        Kaikki yllämainitut hyvät jutut pitää paikkaansa täälläkin, lisänä VALTAVA plussa: maksaläiskani ovat tipotiessään!! En yhtään tiedä, onko asialle jotakin tietellistä perustetta (jos täällä käy joku "alalta", please tell!), mutta fakta on se, että joka ikinen kesä jo lähemmäs 10 vuotta rusketukseni on alkanut maksaläiskillä. Ensin tulevat ne ja sitten kun väri syvenee, eivät enää niin pahasti erotu. Otin sculptraa talvella ja nyt kun on alkanut aurinko vaikuttaa pigmenttiin, huomasin yhtäkkiä että jotakin puuttuu :). Eikä kyllä yhtään itketä perään!


      • mahtavaa!
        maksaläiskätön kirjoitti:

        ...hieroa pitää.
        Kaikki yllämainitut hyvät jutut pitää paikkaansa täälläkin, lisänä VALTAVA plussa: maksaläiskani ovat tipotiessään!! En yhtään tiedä, onko asialle jotakin tietellistä perustetta (jos täällä käy joku "alalta", please tell!), mutta fakta on se, että joka ikinen kesä jo lähemmäs 10 vuotta rusketukseni on alkanut maksaläiskillä. Ensin tulevat ne ja sitten kun väri syvenee, eivät enää niin pahasti erotu. Otin sculptraa talvella ja nyt kun on alkanut aurinko vaikuttaa pigmenttiin, huomasin yhtäkkiä että jotakin puuttuu :). Eikä kyllä yhtään itketä perään!

        minulle laitettiin Sculptraa, ei ole mitään patteja. Hieroin ohjeiden mukaisesti (luulen että nämä jota saa patteja, eivät noudata neuvoja) ja minulle on muutenkin terveet elämäntavat, joten olen aika varma ettei niitä tule myöhemminkään. Olen hyvin tyytyväinen, näytän paljon nuoremmalta.


      • tätäkin toimenpidett
        mahtavaa! kirjoitti:

        minulle laitettiin Sculptraa, ei ole mitään patteja. Hieroin ohjeiden mukaisesti (luulen että nämä jota saa patteja, eivät noudata neuvoja) ja minulle on muutenkin terveet elämäntavat, joten olen aika varma ettei niitä tule myöhemminkään. Olen hyvin tyytyväinen, näytän paljon nuoremmalta.

        sillä silloin kun homma menee pieleen, seuraukset ovat ikävät. Katsokaapa esim seuraava linkki:

        http://www.realself.com/review/STAY-AWAY-FROM-SCULPTRA


      • Yksi hoito takana
        tätäkin toimenpidett kirjoitti:

        sillä silloin kun homma menee pieleen, seuraukset ovat ikävät. Katsokaapa esim seuraava linkki:

        http://www.realself.com/review/STAY-AWAY-FROM-SCULPTRA

        Hyvä aina oikeissa käsissä ja hyvin jälkihoidettuna. Vaatii tekijältä (pistäjältä) ammattitaitoa ja kokemusta sekä hoidettavalta motivoitumista jälkihoitoon. Myös kärsivällisyyttä tulosten suhteen, koska ne tulevat hitaasti esiin. ja kuten edellä olevassa linkissä nähdään, niin Sculptraa kuin muitakaan pitkäkestoisia tuotteita ei todellakaan laiteta silmäluomeen...


      • koska siellä oli
        Yksi hoito takana kirjoitti:

        Hyvä aina oikeissa käsissä ja hyvin jälkihoidettuna. Vaatii tekijältä (pistäjältä) ammattitaitoa ja kokemusta sekä hoidettavalta motivoitumista jälkihoitoon. Myös kärsivällisyyttä tulosten suhteen, koska ne tulevat hitaasti esiin. ja kuten edellä olevassa linkissä nähdään, niin Sculptraa kuin muitakaan pitkäkestoisia tuotteita ei todellakaan laiteta silmäluomeen...

        todella monia käyttäjäkokemuksia, hyviä ja huonoja. Silti yksi merkittävä pointti oli se, että niitä möykkyjä oli tullut ihmisille myös kohtiin, joihin ei ollut ikinä pistetty. Ja ikäänkuin syyllistetään ihmisiä, että ette ole tehneet jälkihoitoa hyvin, vaikka kysymyshän on myös pitkälti siitä, kuinka ärhäkkä kunkin immuunipuolustus on muodostamaan vastareaktioita vierasmateriaalille. Tästä syystä aids-potilaille on hoitolupa tällä tuotteella, että heikentyneestä immuunivatseesta johtuen heillä hylkimisreaktion ei pitäisi olla niin paha. Muun muassa näistä syistä johtuen kannattaisi odottaa käyttäjäkokemuksia 1v, 2v ja jopa 5 v pistojen jälkeen ja jos homma toimii, hyvä niin. Itse olisin ensimmäisten joukossa hakemassa tätä ihmeainetta, mutta en uskalla, sillä ihoni ärhäkkä reagoimaan mm leikkauskohdissa arven liikakasvulla, joten selkeästikään tämä ei ole minulle riskin arvoinen.


      • 35
        koska siellä oli kirjoitti:

        todella monia käyttäjäkokemuksia, hyviä ja huonoja. Silti yksi merkittävä pointti oli se, että niitä möykkyjä oli tullut ihmisille myös kohtiin, joihin ei ollut ikinä pistetty. Ja ikäänkuin syyllistetään ihmisiä, että ette ole tehneet jälkihoitoa hyvin, vaikka kysymyshän on myös pitkälti siitä, kuinka ärhäkkä kunkin immuunipuolustus on muodostamaan vastareaktioita vierasmateriaalille. Tästä syystä aids-potilaille on hoitolupa tällä tuotteella, että heikentyneestä immuunivatseesta johtuen heillä hylkimisreaktion ei pitäisi olla niin paha. Muun muassa näistä syistä johtuen kannattaisi odottaa käyttäjäkokemuksia 1v, 2v ja jopa 5 v pistojen jälkeen ja jos homma toimii, hyvä niin. Itse olisin ensimmäisten joukossa hakemassa tätä ihmeainetta, mutta en uskalla, sillä ihoni ärhäkkä reagoimaan mm leikkauskohdissa arven liikakasvulla, joten selkeästikään tämä ei ole minulle riskin arvoinen.

        nättää enemmänkin nyrkistä turpaan saaneelta, kuka tuo nyt tietää mistä kyse pelkän kuva perusteella. Ehkä korvausten toivossa esittää jotain.


      • Anonyymi

        Haluatko kertoa lisää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe