Kirkkonummen

Naissaarentie 5:n alku-asunnot. Asuukos kukaan siellä tai osaako kertoa minkälainen meininki mahtaa olla? Rauhallista vai rauhatonta? Itse muuttamassa piakkoin sinnepäin ja ois kiva tietää k.o. paikasta jotain. Mitäs kirkkonummen kunnan/kaupungin osaa mahtaa olla?
8805
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

" Itse muuttamassa piakkoin sinnepäin ja ois kiva tietää k.o. paikasta jotain. Mitäs kirkkonummen kunnan/kaupungin osaa mahtaa olla?"

-taitaa äitimuorsi olla hommannut ton kämpän sulle, kun et edes tiedä missä tulet asumaan...

Äänestä

Kirkkonummen kaupunkiin. Niin se Naissaarentie 5 on lähellä kaupunki keskusta. Sinne pääsee hyvin ratikalla K 6. Siellä asuu vain Westendistä tulleita ja muutama Marjaniemestä.

Äänestä
  • Bro on kaupunginosa ja itse olen asunut siellä jonkin aikaa mutta reilusti yli parikymppisenä ja työssäkäyvänä naissaarentie 5 ei sopinut minulle..karmee meno aina viikonloppuisin ja välillä viikollakin jouduin poliisit monesti soittamaan. Täynnä teinipellejä jotka ovat juuri tod.näk. muuttaneet kotoa vanhempien helmoista pois ja saa siel toteuttaa itseään.. ÄLÄ MUUTA! toki poikkeuksiakin oli, eihän voi yleistää mutta suurin osa näitä levottomia teinejä jotka ikävä kyllä pilasi muiden asumisen ja kotirauhan..

Äänestä

Paranevat tulevaisuudessa. Alueelle on tulossa myös Metro, raideliikkenne on aika hyvä. Kaupungin bussiliikenne on hoidettu mallikkaasti.

Terveisin: Kirkkonummen Kaupungin Hallitus Oy.

Äänestä

Pikkasen vanha ketju, mutta nykymenosta voi todeta, että eipä tuo "karmea meno" ainakaan ulospäin näy mitenkään. Naissaarentien toisella puolella n. 10 vuotta asuneena en muista minkäänlaisia järjestys- tai meteliongelmia olleen tien toisella puolella.

Äänestä

Kirkko nummen joni tyylii asuu tuol vetää happoi ja sienii piri päissää ja huume refla päissää

Äänestä

Se joni ei näköjää vanhene koskaan. Aina se on jossain piri/huume ym sienipäissää.
Juttujen mukaan jonin pitäisi olla jo ainakin 48-vuotias.

Äänestä

kovis joni vittu thodellaki rulaa mut vittu ei se oo ku sen 24w mun muistaakseni vittu

Äänestä

Kommentoi aloitusta

muutto edessä kirjoitti:

Naissaarentie 5:n alku-asunnot. Asuukos kukaan siellä tai osaako kertoa minkälainen meininki mahtaa olla? Rauhallista vai rauhatonta? Itse muuttamassa piakkoin sinnepäin ja ois kiva tietää k.o. paikasta jotain. Mitäs kirkkonummen kunnan/kaupungin osaa mahtaa olla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu