Kirkkonummen

muutto edessä

Naissaarentie 5:n alku-asunnot. Asuukos kukaan siellä tai osaako kertoa minkälainen meininki mahtaa olla? Rauhallista vai rauhatonta? Itse muuttamassa piakkoin sinnepäin ja ois kiva tietää k.o. paikasta jotain. Mitäs kirkkonummen kunnan/kaupungin osaa mahtaa olla?

8

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joppe Joutomies

      " Itse muuttamassa piakkoin sinnepäin ja ois kiva tietää k.o. paikasta jotain. Mitäs kirkkonummen kunnan/kaupungin osaa mahtaa olla?"

      -taitaa äitimuorsi olla hommannut ton kämpän sulle, kun et edes tiedä missä tulet asumaan...

    • joooo,.,.,.

      Kirkkonummen kaupunkiin. Niin se Naissaarentie 5 on lähellä kaupunki keskusta. Sinne pääsee hyvin ratikalla K 6. Siellä asuu vain Westendistä tulleita ja muutama Marjaniemestä.

      • onneksi pääsin pois

        Bro on kaupunginosa ja itse olen asunut siellä jonkin aikaa mutta reilusti yli parikymppisenä ja työssäkäyvänä naissaarentie 5 ei sopinut minulle..karmee meno aina viikonloppuisin ja välillä viikollakin jouduin poliisit monesti soittamaan. Täynnä teinipellejä jotka ovat juuri tod.näk. muuttaneet kotoa vanhempien helmoista pois ja saa siel toteuttaa itseään.. ÄLÄ MUUTA! toki poikkeuksiakin oli, eihän voi yleistää mutta suurin osa näitä levottomia teinejä jotka ikävä kyllä pilasi muiden asumisen ja kotirauhan..


    • Puh.joh.

      Paranevat tulevaisuudessa. Alueelle on tulossa myös Metro, raideliikkenne on aika hyvä. Kaupungin bussiliikenne on hoidettu mallikkaasti.

      Terveisin: Kirkkonummen Kaupungin Hallitus Oy.

    • Keke-74

      Pikkasen vanha ketju, mutta nykymenosta voi todeta, että eipä tuo "karmea meno" ainakaan ulospäin näy mitenkään. Naissaarentien toisella puolella n. 10 vuotta asuneena en muista minkäänlaisia järjestys- tai meteliongelmia olleen tien toisella puolella.

    • huuuuumekovis

      Kirkko nummen joni tyylii asuu tuol vetää happoi ja sienii piri päissää ja huume refla päissää

    • jonirulaa

      Se joni ei näköjää vanhene koskaan. Aina se on jossain piri/huume ym sienipäissää.
      Juttujen mukaan jonin pitäisi olla jo ainakin 48-vuotias.

    • vitttttttu

      kovis joni vittu thodellaki rulaa mut vittu ei se oo ku sen 24w mun muistaakseni vittu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe