http://www.jpnews.fi/kulttuuri/tapsan-polku-rentomeininkinen-patikka-soinin-vuorenmaassa/
Tapsan polku
22
502
Vastaukset
Vaikuttaa hauskalta tapahtumalta ! :D Menisin itekkin mielelläni patikoimaan tonne Tapsan johdolla, mut matkaa Soiniin on täältä n. 300 kilometriä, joten täytyy jättää se väliin.
Sinähän läähätät sen perään niin että kyllä tuonnekin voisit painua. Mun mielestä kuulostaa todella tylsältä tapahtumalta, eikä vähiten sen Tapsukan takia.
- oukkidoukki
*** kirjoitti:
Sinähän läähätät sen perään niin että kyllä tuonnekin voisit painua. Mun mielestä kuulostaa todella tylsältä tapahtumalta, eikä vähiten sen Tapsukan takia.
Tapsan seurassa ei ole koskaan tylsää. Tuo patikointi oppana T.Kansa on varmaan hyvinkin ikimuistettava kokemus.
- onkin sitten ihan
eri juttu. Onneksi se jokavuotinen tapahtuma järjestetään oikeasti miehekkään laulajan eli Tapio Rautavaaran kunniaksi !
Hänellä kun oli tuota karismaa ja esiintymistaitoa vaikka muille jakaa.
Jotkut joutuvat tyytymään vain patikkaretkiin, jotta saavat nimensä jonkun tapahtuman otsikkoon.- OK.
Voi voi, kun se nyt näyttää olevan ylitsepääsemättömän kova paikka taas Tapsan vastustajille, että Tapsa Kansalla on tälläinen oma nimikkotapahtuma.
Kari Tapion nimellä nyt ei ainakaan voi tälläisiä tapahtumia järjestää, kas kun se ukkeli makaa vaan sohvalla Reino-tossut jalassa.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Kari Tapion nimellä nyt ei ainakaan voi tälläisiä tapahtumia järjestää, kas kun se ukkeli makaa vaan sohvalla Reino-tossut jalassa.
Miksi taas Karin vedät mukaan. Tässä maassa on muita artisteja roppakaupalla. Kari nimellä voisi kyllä järjestää sellaisen "relax"-tapahtuman jossa kukaan ei nipottaisi eikä kiukuttelisi. Tapsukan nimellä ei sellainen todellakaan onnistuisi, kun hän sattuu olemaan kiukuttelun mestari. Ja mitä siitä jos on Reinot jalassa, ne on todella mukavat tossut.
- Pikku Justiina
Justiinax kirjoitti:
sitten ottaa kovasti pannuun tuo Kari Tapion menestys ! Olen sen verran ollut tekemisissä Mr.Jalkasen kanssa, että nuo Reinot kuvaavat oikein hyvin hänen luonnettaan ja mukavuuttaan ihmisenä.
Onhan se tietysti kova paikka Pikku Justiinalle kun oma superidolinsa ei ole alkuunkaan menestynyt levy- ja keikkamyynnissä samalla tasolla kuin Klabbi, jota tanssikansa rakastaa yli kaiken.
Kari Tapio on erittäin hyvä laulaja, hänellä on miehekkään soiva ääni, tekee loistavia levyjä, on mukava ihmisenä ja mikä tärkeintä, ei kiukuttele yleisölle, eikä bändilleen, kuten ........
Joten jätä nyt hyvä tytöntyllerö se Kari rauhaan ja keskity nyt vain oman idolisi hehkutukseen. Siinä sinulla pitäisi hommaa riittää, koska hänestä et saa koko kansan rakastamaa laulajaa millään. Vain pieni marginaaliryhmä pitää hänet leivässä. - Sepitini
Pikku Justiina kirjoitti:
sitten ottaa kovasti pannuun tuo Kari Tapion menestys ! Olen sen verran ollut tekemisissä Mr.Jalkasen kanssa, että nuo Reinot kuvaavat oikein hyvin hänen luonnettaan ja mukavuuttaan ihmisenä.
Onhan se tietysti kova paikka Pikku Justiinalle kun oma superidolinsa ei ole alkuunkaan menestynyt levy- ja keikkamyynnissä samalla tasolla kuin Klabbi, jota tanssikansa rakastaa yli kaiken.
Kari Tapio on erittäin hyvä laulaja, hänellä on miehekkään soiva ääni, tekee loistavia levyjä, on mukava ihmisenä ja mikä tärkeintä, ei kiukuttele yleisölle, eikä bändilleen, kuten ........
Joten jätä nyt hyvä tytöntyllerö se Kari rauhaan ja keskity nyt vain oman idolisi hehkutukseen. Siinä sinulla pitäisi hommaa riittää, koska hänestä et saa koko kansan rakastamaa laulajaa millään. Vain pieni marginaaliryhmä pitää hänet leivässä.Kyllä on todella naiivia väittää ,että Kari Tapio olisi koko kansan rakastama laulaja. Ei todellakaan ole. Itsekkin tiedän lukemattoman määrän ihmisiä jotka häntä eivät voi sietää.
Ei voi myöskään sanoa, että tanssikansa rakastaisi häntä yli kaiken, vaan olen useinkin kuullut purnausta liian yksipuolisesta ohjelmistosta ja liian kovista volyymeistä jms. Yksi jos toinenkin on todennut ,että sai olla viimeienen kerta Kari Tapion tahdittamissa tansseissa. Hurmosfanit ovat tietysti asia eriseen. Tapani Kansa oli muuten mm. viime vuonna Turun DBTL- festareilla suurenyleisön mieleen paljon enemmän, kuin häntä ennen esiintynyt Kari Tapio. Ablodit ja suosionosoitukset olivat Tapsalle huomattavasti kovempaa luokkaa. - ***
Sepitini kirjoitti:
Kyllä on todella naiivia väittää ,että Kari Tapio olisi koko kansan rakastama laulaja. Ei todellakaan ole. Itsekkin tiedän lukemattoman määrän ihmisiä jotka häntä eivät voi sietää.
Ei voi myöskään sanoa, että tanssikansa rakastaisi häntä yli kaiken, vaan olen useinkin kuullut purnausta liian yksipuolisesta ohjelmistosta ja liian kovista volyymeistä jms. Yksi jos toinenkin on todennut ,että sai olla viimeienen kerta Kari Tapion tahdittamissa tansseissa. Hurmosfanit ovat tietysti asia eriseen. Tapani Kansa oli muuten mm. viime vuonna Turun DBTL- festareilla suurenyleisön mieleen paljon enemmän, kuin häntä ennen esiintynyt Kari Tapio. Ablodit ja suosionosoitukset olivat Tapsalle huomattavasti kovempaa luokkaa.Kuinka mittasit ne aplodit? Oliko sinulla kenties äänenvoimakkuusmittari?
- Sepitini
*** kirjoitti:
Kuinka mittasit ne aplodit? Oliko sinulla kenties äänenvoimakkuusmittari?
Kyllä sen nyt korvakuulolla kuulee ja aistii kumman esiintyessä yleisö oli paremmin mukana ja enemmän fiiliksissä.
Sepitini kirjoitti:
Kyllä sen nyt korvakuulolla kuulee ja aistii kumman esiintyessä yleisö oli paremmin mukana ja enemmän fiiliksissä.
Juu, kyllä se korvakuulo on aika epätasapuolinen mittari. Fanien korvat kun ovat aika puolueellisia. Voisit aluksi vaikka yrittää kaivaa sitä vaikkua sieltä sun korvistasi. Jos vaikka alkaisit kuulla oikeasti hyviä ääniä.
Pikku Justiina kirjoitti:
Joten jätä nyt hyvä tytöntyllerö se Kari rauhaan ja keskity nyt vain oman idolisi hehkutukseen. Siinä sinulla pitäisi hommaa riittää, koska hänestä et saa koko kansan rakastamaa laulajaa millään. Vain pieni marginaaliryhmä pitää hänet leivässä.Mua ei ota Karin "menestys" pannuun tippaakaan. Kyllähän Matti Nykäselläkin kannattajia riittää pilvinpimein vaikka surkea laulaja onkin.
Ja mistä lähtien kengät ovat kertoneet ihmisen luonteesta ja mukavuudesta jotain ? Reinoja käyttää laiskanpulskeat tohvelisankari-sohvaperunat.- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Mua ei ota Karin "menestys" pannuun tippaakaan. Kyllähän Matti Nykäselläkin kannattajia riittää pilvinpimein vaikka surkea laulaja onkin.
Ja mistä lähtien kengät ovat kertoneet ihmisen luonteesta ja mukavuudesta jotain ? Reinoja käyttää laiskanpulskeat tohvelisankari-sohvaperunat.Tuossa eräänä päivänä näin eräällä ihan kivasti pukeutuneella nuorella tytöllä vaaleanpunaiset reinot ja oikein hyvältä näytti.
- Karipia
Justiinax kirjoitti:
Mua ei ota Karin "menestys" pannuun tippaakaan. Kyllähän Matti Nykäselläkin kannattajia riittää pilvinpimein vaikka surkea laulaja onkin.
Ja mistä lähtien kengät ovat kertoneet ihmisen luonteesta ja mukavuudesta jotain ? Reinoja käyttää laiskanpulskeat tohvelisankari-sohvaperunat.Minun aikuinen poika teki Tallinnan reissun Reiskat jalassa eikä häntä voi todellakaan sanoa sohvaperunaksi
mieluummin tuo on sitten tohvelisankari ;)) - wanharouwa
Justiinax kirjoitti:
Ja mistä lähtien kengät ovat kertoneet ihmisen luonteesta ja mukavuudesta jotain ? Reinoja käyttää laiskanpulskeat tohvelisankari-sohvaperunat.Reinoja käyttävät trendikkäät ihmiset.
Sekoitat nyt varmaan Reinot noihin jäljitelmärockseihin, joita ällömpiä jalkineita ei olekaan. On todella karmaiseva näky kun joka suuntaan hyllyvät tyylittömät tyypit vaappuvat ne koivissaan.....yök! - Karipia
wanharouwa kirjoitti:
Reinoja käyttävät trendikkäät ihmiset.
Sekoitat nyt varmaan Reinot noihin jäljitelmärockseihin, joita ällömpiä jalkineita ei olekaan. On todella karmaiseva näky kun joka suuntaan hyllyvät tyylittömät tyypit vaappuvat ne koivissaan.....yök!Kyllä minä Reiskat eroitan noista muovitohveleista:/ Eli poikani olikin trendikäs ja minä äitinä häpesin ihan turhaan;))
- tyylikkäin
wanharouwa kirjoitti:
Sekoitat nyt varmaan Reinot noihin jäljitelmärockseihin, joita ällömpiä jalkineita ei olekaan. On todella karmaiseva näky kun joka suuntaan hyllyvät tyylittömät tyypit vaappuvat ne koivissaan.....yök!Niissä on varmaan jalkahiki mukana,kun ne on niin trendikkäät.Vanhoille rouville ne kyllä passaavatkin,muttei Suomen parhaimpiin pukeutujiin kuuluvalle Tapani Kansalle.
- justa ja joo
wanharouwa kirjoitti:
Sekoitat nyt varmaan Reinot noihin jäljitelmärockseihin, joita ällömpiä jalkineita ei olekaan. On todella karmaiseva näky kun joka suuntaan hyllyvät tyylittömät tyypit vaappuvat ne koivissaan.....yök!omapa älykäs mielipide Tapani Kansan musiikista, jälleen kerran.
- Safira~
Tässä vähän lisää tietoa tapahtumasta.
http://www.elamyskeskus.fi/node/208Entistä enmmän vaan mieli halajaisi tuonen patikoimaan. Voi hitsit sentään.... Kukahan mut kuskaisi tuonne Soiniin ? Seuravana päivänä olisi kirsikkana kakun päällä vielä Tapsan konserttikin Soinin naapurikunnassa joten se kruunaisi tuon viikonlopun.
(Wanhanrouwan pitäisi mennä tuonne patikoimaan ( kun kerran kehuu sitä patikointia harrastavansa ja oppisi samalla tuntemaan Tapsaakin vähän paremmin ,ettei tarvitsisi ihan kaikkea sontaa kirjoittaa.)- juu...
Justiinax kirjoitti:
Entistä enmmän vaan mieli halajaisi tuonen patikoimaan. Voi hitsit sentään.... Kukahan mut kuskaisi tuonne Soiniin ? Seuravana päivänä olisi kirsikkana kakun päällä vielä Tapsan konserttikin Soinin naapurikunnassa joten se kruunaisi tuon viikonlopun.
(Wanhanrouwan pitäisi mennä tuonne patikoimaan ( kun kerran kehuu sitä patikointia harrastavansa ja oppisi samalla tuntemaan Tapsaakin vähän paremmin ,ettei tarvitsisi ihan kaikkea sontaa kirjoittaa.)Ällöttää koko mies ja typerä patikointi. "Herkkua" yäk!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303