ISMON "MILJOONAOMAISUUDEN" MENETYS

KIKI.

SARJASSAHAN EI ASIOIDEN KUULU IKINÄ MENNÄ NAPPIIN, SEHÄN ON JO NÄHTY...

MUTTA MITEN LUULETTE, MILLÄ TAVOIN ISMO TULEE TÄLLÄ KERTAA MENETTÄMÄÄN MILJOONAOMAISUUDEN, VELATHAN ON MELKEIN MAKSETTU, JOTEN TULEEKO KENTIES RYÖSTÖ, LAHJOITUS (TAAS) HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN, YLIHINTA ELSAN KULMASTA, TAI MITÄ ITSE VEIKKAATTE?

51

1977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetero1111111

homo

• ...........

Kauden päätösjakso "Ismon hiihtoretki saa jäätävän lopun".

Ismo ja Liisa menevät heikoille jäille. Liisa hukkuu, mutta Ismo selviää ja lahjoittaa miljoonansa hyväntekeväisyyteen.

• KIKI.

SARJAAN VASTA KUIN VIIMEISESSÄ JAKSOSSA, KOSKA SIINÄ ON SITTEN HYVÄ MIETTIÄ MIKSI LIISA ONKIN ELOSSA YMS ;)

• Liisa Ihmemaassa

Näin asian näkisin. Sarjassa ei ole koskaan ollut kahta samannimistä hahmoa. Ihmettelisin jos nyt olisi, vaikka Liisaa ei olekaan sarjassa nähty.

• takkari

Samaa mietin, että miten Ismo menettää rahansa. Olisi Ismon tyylistä...

Miksi muuten huudat?

• huijakoijari

että kun Ismo palkkaa varainhoitajan kuten Seppo ehdotti, tämä varainhoitaja pistää rahat omaan taskuun ja tekee katoamistempun ja Ismo jää puille paljaille. Niinhän on käynyt monen monta kertaa oikeassakin elämässä kuten lehdistäkin saa lukea.

• jeps.

Eikö Ismo ostanut jo helikopterin?

• Tsemppiä Ismo

Toivoisin todellakin, että Ismokin saisi sellaisen käsikirjoituksen osakseen, että onni olisi myötä. Ismo saisi perustettua oman kaupan ja löytäisi rinnalleen uuden vaimon. Vaikkapa tuon mystisen Liisan. Ismo on ollut koko sarjan ajan kaltoin kohdeltu. Menettänyt aina kaiken.... Ja joutunut aina ponnistamaan pohjamudasta. Tsemppiä Ismolle!

• Salkkis-fani

Mies joka on pelannut omaisuutensa, ja mättänyt eukkoaan ja lapsiaan turpaan, kaltoin kohdeltu....huh huh. Jotain rajaa.

• verorästit

Ismo törsää ison osan rahoista eikä tajua että perinnöstä pitää maksaa perintövero ja se onkin iso prosentti siitä potista... joutuu myymään vielä asuntonsakin!

• Salkkareissa

maksaa perintöveroakin?

• salkkareissa
        Salkkareissa kirjoitti:

maksaa perintöveroakin?

No ei tietenkään tarvii

• pieru-petteri
        Salkkareissa kirjoitti:

maksaa perintöveroakin?

tottahan toki pitää maksaa!!! :D Tämä sarjahan on totisinta totta, minäkin olen nähnyt ismon monesti kadulla.. kyllä se on olemassa ihan oikeasti!

• salkkarifani84
        pieru-petteri kirjoitti:

tottahan toki pitää maksaa!!! :D Tämä sarjahan on totisinta totta, minäkin olen nähnyt ismon monesti kadulla.. kyllä se on olemassa ihan oikeasti!

minäkin nähnyt, mutta hänet tunnetaan kyllä tv:n ulkopuolella eri nimellä: Esko Kovero.

• määmy

suvun ulkopuolinen, on myös veroprosentti korkeampi, kaksinkertainen lähisukulaista katsoen.

Eli minun ymmärryksen mukaan, Ismo maksaisi millistä 310 000 veroa

http://prosentti.vero.fi/Vero.Pela.Laskuri/EtusivuPerintovero.aspx

• KIKI.

ETTÄ ISMO TALLETTAA RAHAT JOHONKIN "KORKEAKORKOISELLE" JA ASIA UNOHDETAAN TYYNESTI, KUTEN ON UNOHDETTU KENTAURIT JA MONET MUUTKIN ASIAT...

• hfdgh

kuoleeko ismo viimeisessä jaksossa?

• KIKI.
        hfdgh kirjoitti:

kuoleeko ismo viimeisessä jaksossa?

KOSKA VIIMEISTÄ JAKSOA EI OLE VIELÄ KÄSIKIRJOITETTU, KOSKA EI SARJA OLE VIELÄ LOPPUMASSA.

MUTTA KEVÄÄN VIIMEINEN JAKSO LOPPUU SIIHEN KUN ISMO JA LIISA (ISMON JA MUIDEN KUOLLEEKSI LUULEMA HENKILÖ) KOHTAA, TOKI LIISA VARMAAN TULEE SARJAAN JO AIKAISEMMIN "VAKOILEMAAN" ELI TÄMÄ NS. IIRIS KUVIO TOISTUU TAAS...

ON VAAN SITTEN JÄNNÄ TIETÄÄ, MITEN ON 20V "KUOLLEENA" OLLUT HENKILÖ PALAAKIN SARJAAN YHTÄKKIÄ, ELI MILLÄ SYYLLÄ EI OLEKAAN KUOLLUT

• ,.,.,.,,
        KIKI. kirjoitti:

KOSKA VIIMEISTÄ JAKSOA EI OLE VIELÄ KÄSIKIRJOITETTU, KOSKA EI SARJA OLE VIELÄ LOPPUMASSA.

MUTTA KEVÄÄN VIIMEINEN JAKSO LOPPUU SIIHEN KUN ISMO JA LIISA (ISMON JA MUIDEN KUOLLEEKSI LUULEMA HENKILÖ) KOHTAA, TOKI LIISA VARMAAN TULEE SARJAAN JO AIKAISEMMIN "VAKOILEMAAN" ELI TÄMÄ NS. IIRIS KUVIO TOISTUU TAAS...

ON VAAN SITTEN JÄNNÄ TIETÄÄ, MITEN ON 20V "KUOLLEENA" OLLUT HENKILÖ PALAAKIN SARJAAN YHTÄKKIÄ, ELI MILLÄ SYYLLÄ EI OLEKAAN KUOLLUT

Ei käy noin KIKI.
        Lopeta provoilu.
        kuule viimeinen jakso on jo käsikirjoitettu nää jaksot on kuvattu 2009 vuonna.

• KIKI.
        ,.,.,.,, kirjoitti:

Ei käy noin KIKI.
        Lopeta provoilu.
        kuule viimeinen jakso on jo käsikirjoitettu nää jaksot on kuvattu 2009 vuonna.

TUSKIN, KOSKA SARJA LOPPUU VARMAANKIN VASTA 2015, JOTEN EI TAATUSTI OLE KUVATTU/KÄSIKIRJOITETTU/SUUNNITELTU KO. JAKSOJA VIELÄ...

• .........
        KIKI. kirjoitti:

TUSKIN, KOSKA SARJA LOPPUU VARMAANKIN VASTA 2015, JOTEN EI TAATUSTI OLE KUVATTU/KÄSIKIRJOITETTU/SUUNNITELTU KO. JAKSOJA VIELÄ...

LOL
        KIKI. nyt puhuttiinki kesätauolle menosta...
        viimeinen jakso daa tajusitko

• KIKI.
        ......... kirjoitti:

LOL
        KIKI. nyt puhuttiinki kesätauolle menosta...
        viimeinen jakso daa tajusitko

JAKSO NYT TULEVA PÄÄTÖSJAKSO, TAJUSITKO, SARJAA ON TEHTY NOIN 8KK ETEENPÄIN...

JA EI TIETENKÄÄN ISMO KUOLE VIIMEISESSÄ JAKSOSSA, MUTTA ISMON "KUOLLUT" VAIMO TULEE TAKAISIN, SEN NYT KAIKKI TIETÄÄ.

JA USEIN KUN PÄÄHENKILÖ POISTUU, ON SIITÄ PAAALJON ETUKÄEN TIEDOSSA JO...

• höpsönen....
        KIKI. kirjoitti:

JA EI TIETENKÄÄN ISMO KUOLE VIIMEISESSÄ JAKSOSSA, MUTTA ISMON "KUOLLUT" VAIMO TULEE TAKAISIN, SEN NYT KAIKKI TIETÄÄ.

Sä oot niin pimee :D

• KIKI.
        höpsönen.... kirjoitti:

Sä oot niin pimee :D

NTTH?

• .......
        KIKI. kirjoitti:

Eli et tajunnu KIKI.
        SIIS TOI TARKOITTI TÄMÄN KUUN VIIMEISTÄ JAKSOO JA SITTE ALKAA KESÄLOMA...
        AUTTAKAA!!!KU TOI EI NÄYTÄ TAJUAVAN NÄIN YKSINKERTAISTA ASIAA.

• sadgfsda
        ....... kirjoitti:

Eli et tajunnu KIKI.
        SIIS TOI TARKOITTI TÄMÄN KUUN VIIMEISTÄ JAKSOO JA SITTE ALKAA KESÄLOMA...
        AUTTAKAA!!!KU TOI EI NÄYTÄ TAJUAVAN NÄIN YKSINKERTAISTA ASIAA.

Voi luoja mitä idiootteja. Sarjan viimeinen jakso on se, johon sarja päättyy. Kauden viimeinen jakso ei ole THE viimeinen jakso, tampio! Haukupa sitten vielä muita, kun et itse tajua. Idiootti!

• rose3635
        sadgfsda kirjoitti:

Voi luoja mitä idiootteja. Sarjan viimeinen jakso on se, johon sarja päättyy. Kauden viimeinen jakso ei ole THE viimeinen jakso, tampio! Haukupa sitten vielä muita, kun et itse tajua. Idiootti!

Mä uskon, että Ismo on hiihtämässä metsässä yksin. Sitten se kuulee että joku huutaa järvellä apua, ja Ismo menee apuun. Ismo saa pelastettua sen tyypin, ja sitten ne siinä lämmitellessä juttelee. Ismo miettii että kylläpä se muistuttaa sitä Liisaa paljon. Sit Ismo sanoo sillee et "Mä olen muuten Ismo.", ja se tyyppi vastaa että "Mä olen Liisa. Liisa Laitela" . Ja sit se jakso loppuu siihen

• ...........
        rose3635 kirjoitti:

Mä uskon, että Ismo on hiihtämässä metsässä yksin. Sitten se kuulee että joku huutaa järvellä apua, ja Ismo menee apuun. Ismo saa pelastettua sen tyypin, ja sitten ne siinä lämmitellessä juttelee. Ismo miettii että kylläpä se muistuttaa sitä Liisaa paljon. Sit Ismo sanoo sillee et "Mä olen muuten Ismo.", ja se tyyppi vastaa että "Mä olen Liisa. Liisa Laitela" . Ja sit se jakso loppuu siihen

Mä veikkaan että Ismo menee heikoille jäille...ja sitte syksyn jaksoissa,joku pelastaa Ismon ehkä se on Elsan tytär mutta en usko sen olevan Laitelan Liisa.

• vaihtoehto?
        ........... kirjoitti:

Mä veikkaan että Ismo menee heikoille jäille...ja sitte syksyn jaksoissa,joku pelastaa Ismon ehkä se on Elsan tytär mutta en usko sen olevan Laitelan Liisa.

Minä taas luulen että ismo hiihtää 2 valkoista latua isoon nenäänsä ja kuolee yliannostukseen kun ottaa kyytipojaksi ei ihan kalleinta konjamiinia

• ippeman
        KIKI. kirjoitti:

Pesää.

• asdlföfjölk

Siinä se pärjää Laitelan poika missä rotat ja torakatkin.

• @ws me!

Kuka jaksaa tällästä alkaa arvailee? Käsikirjoittajien päähänpistoista on aika vaikee ottaa selvää, ja etenkin kun on kyse salkkareista... Huohh.

• roskaaa

KIKIKIKIKIKI: KIRJOITA KUNNOLLA ÄLÄKÄ AINA VAAN NÄIN. PUHUISIT EDES ASIAA.

• -.-

KIKI.:ltä tippurin, ja loput rahoistaaan se käyttää sen hoitamiseen...

• KIKI.

TOSIN VIELÄ EI OLE VARMAA ETTÄ MITEN LOPPUJEN LOPUKSI KÄY, MUTTA KUTEN SANOTTU "SARJASSAHAN EI ASIOIDEN KUULU MENNÄ NAPPIIN" KUTEN EI OLE MENNYTKÄÄN, JOTEN TUSKIN MENEE TÄSSÄKÄÄN ASIASSA.

• 9kk viive, 9kk viive

Kerro mulle millä perusteella salkkarit esitetään kuvauksesta 9kk viiveellä, kiki!

Miksi Kesäkuussa 2010 näytettiin talvikohtausta, kun sinun logiikallasi tuolloin olisi pitänyt olla syyskuu? Miksi Sampon näyttelijän uutisoitiin lopettaneen salkkareiden kuvauksissa käymisen Marraskuun aikoihin ja hahmo poistuu maalis-huhtikuun aikoihin eli puolet lyhyemmässä ajassa kuin sinun 9kk.

Kerro hei perusteluja kamu, kun olet niin viisas!

• kiki.
        9kk viive, 9kk viive kirjoitti:

Kerro mulle millä perusteella salkkarit esitetään kuvauksesta 9kk viiveellä, kiki!

Miksi Kesäkuussa 2010 näytettiin talvikohtausta, kun sinun logiikallasi tuolloin olisi pitänyt olla syyskuu? Miksi Sampon näyttelijän uutisoitiin lopettaneen salkkareiden kuvauksissa käymisen Marraskuun aikoihin ja hahmo poistuu maalis-huhtikuun aikoihin eli puolet lyhyemmässä ajassa kuin sinun 9kk.

Kerro hei perusteluja kamu, kun olet niin viisas!

Mutta jos sulla on yhtään maalaisjärkeä niin tajuat että ei sarjaa kuvata tismalleen samassa järjestykessä kuin se tulee telkkarista, niinpä tuo 9kk on tuollainen "arvio" joka voi olla joskus pidempi, joskus lyhyempi.

Salkkareissahan ei ikinä puhuta viikonpäivistä saati kuukausista, joten tarkkaa aikaa on vaikea arvioida :)

Toki olisi hienoa jos salkkareita kuvattaisi kuten Emmerdalea, eli muutamien päivin viivvellä, ja jos esim näyttelijä on kipeenä ja ei pääse hommiin, niin juonta vain muutetaan niin että häntä ei näy silloin, mutta ei taida onnistua, koska salkkareitahan kuvataan aikapaljon studion ulkopuolellakin, kun taasen emmerdalessa kaikki, siis aivan kaikki mahdollinen on lavasteita ;)

• .
        kiki. kirjoitti:

Mutta jos sulla on yhtään maalaisjärkeä niin tajuat että ei sarjaa kuvata tismalleen samassa järjestykessä kuin se tulee telkkarista, niinpä tuo 9kk on tuollainen "arvio" joka voi olla joskus pidempi, joskus lyhyempi.

Salkkareissahan ei ikinä puhuta viikonpäivistä saati kuukausista, joten tarkkaa aikaa on vaikea arvioida :)

Toki olisi hienoa jos salkkareita kuvattaisi kuten Emmerdalea, eli muutamien päivin viivvellä, ja jos esim näyttelijä on kipeenä ja ei pääse hommiin, niin juonta vain muutetaan niin että häntä ei näy silloin, mutta ei taida onnistua, koska salkkareitahan kuvataan aikapaljon studion ulkopuolellakin, kun taasen emmerdalessa kaikki, siis aivan kaikki mahdollinen on lavasteita ;)

Ettei salkkarit ole kuvattu reaaliajassa, mutta toi sinun 9kk viive ei pidä paikkaansa.Eikä pidä paikkaansa myöskään se että emmentaali olisi lavastetta, itse emmentaali kylässä käyneenä tiedän että tosi kuin vesi.Todellisuuden tajua kiki, todellisuuden tajua....

• kiki.
        . kirjoitti:

Ettei salkkarit ole kuvattu reaaliajassa, mutta toi sinun 9kk viive ei pidä paikkaansa.Eikä pidä paikkaansa myöskään se että emmentaali olisi lavastetta, itse emmentaali kylässä käyneenä tiedän että tosi kuin vesi.Todellisuuden tajua kiki, todellisuuden tajua....

Varmaan HESALAISENA osaat paremmin määritellä ton, ja sitähän ei kuvata tismalleen siinä järjestyksessä kun se telkkarista tulee, joten tietenkin muutaman kuuakuden heittoja ajassa tulee eteen ja taaksepäin...

Ja toki toi toinen paskasarja on lavaste, on vaan vähän isommalla budjetilla tehty, ja taitaa asunnotkin olla muuten lähe oikeita, korkeintaan jotkut vessat yms puuttuu ;)

Mutta salkkareitahan tulee vain Suomi:ssa joten koko kaupungin lavastaminen tulisi liian kalliiksi...

• .
        kiki. kirjoitti:

Varmaan HESALAISENA osaat paremmin määritellä ton, ja sitähän ei kuvata tismalleen siinä järjestyksessä kun se telkkarista tulee, joten tietenkin muutaman kuuakuden heittoja ajassa tulee eteen ja taaksepäin...

Ja toki toi toinen paskasarja on lavaste, on vaan vähän isommalla budjetilla tehty, ja taitaa asunnotkin olla muuten lähe oikeita, korkeintaan jotkut vessat yms puuttuu ;)

Mutta salkkareitahan tulee vain Suomi:ssa joten koko kaupungin lavastaminen tulisi liian kalliiksi...

Hesalainen, viive muutama kuukausi korkeintaan.Emmerdale on ihan oikea kylä, jossa asuu oikeita ihmisiä ja kuvataan sarjaa.En seuraa sarjaa,ei lavasteita paljoakaan.Luulet tietäväsi kaikista sarjoista lavasteet ja kuvaus viiveet, et todellakaan tiedä.

• kiki.
        . kirjoitti:

Hesalainen, viive muutama kuukausi korkeintaan.Emmerdale on ihan oikea kylä, jossa asuu oikeita ihmisiä ja kuvataan sarjaa.En seuraa sarjaa,ei lavasteita paljoakaan.Luulet tietäväsi kaikista sarjoista lavasteet ja kuvaus viiveet, et todellakaan tiedä.

niin syyskuussahan salkkareissa oliv eilä täys talvi...

Eli kyllä se ainakin reilu 6kk se viive on.

Tosin en tiedä onko Emmerdale nimistä paikkaa olemassa myös OIKESTI, mutta se missä sarja kuvataan on täysin lavastettu, ei yhtään mitään aitoa paikkaa jossa olisi toimintaa sarjan ulkopuolella, toisin kuin esim salkkareissa...

• .
        kiki. kirjoitti:

Tosin en tiedä onko Emmerdale nimistä paikkaa olemassa myös OIKESTI, mutta se missä sarja kuvataan on täysin lavastettu, ei yhtään mitään aitoa paikkaa jossa olisi toimintaa sarjan ulkopuolella, toisin kuin esim salkkareissa...

Luulit tietäväsi mutta todellisuudessa et tiedäkkään mitään, vai lavasteita, huhu huh.

• ewfrewf weg
        kiki. kirjoitti:

Ja Kesäkuussa oli myös täysi talvi joten sen viiveen on pakko olla 4kk! HIIH!IH!IH!IHIHi1i1i1h1ihi1h1hhiiiiii

Tietenkin viive kasvaa kun kesätauko on ohi ja sarja alkaa uudestaan. Tällöin näytetään se talven materiaali mitä on kuvattu. Siinä olet oikeassa, että tuolloin viive on hieman pidempi.

Kuitenkin tuo viive pienenee esityskauden edetessä. Muistaakseni marraskuun paikkeilla sarjaan tulee selvä kesä. En toki ole täysin varma.

• .
        ewfrewf weg kirjoitti:

Ja Kesäkuussa oli myös täysi talvi joten sen viiveen on pakko olla 4kk! HIIH!IH!IH!IHIHi1i1i1h1ihi1h1hhiiiiii

Tietenkin viive kasvaa kun kesätauko on ohi ja sarja alkaa uudestaan. Tällöin näytetään se talven materiaali mitä on kuvattu. Siinä olet oikeassa, että tuolloin viive on hieman pidempi.

Kuitenkin tuo viive pienenee esityskauden edetessä. Muistaakseni marraskuun paikkeilla sarjaan tulee selvä kesä. En toki ole täysin varma.

Että elämäsi on myös lavastettu?

• kiki.
        . kirjoitti:

Että elämäsi on myös lavastettu?

Mun elämä on täysin totta, täällä mun elämässä kukaan ei määrää mitä pitää sanoa ja tehdä, vaan sen päätän itse.

Tosin moni, todella moni on unohtanut että JOKAINEN salkkareihahmo tekee aina palkallista työtä kun hän on ruudussa...

• .
        kiki. kirjoitti:

Mun elämä on täysin totta, täällä mun elämässä kukaan ei määrää mitä pitää sanoa ja tehdä, vaan sen päätän itse.

Tosin moni, todella moni on unohtanut että JOKAINEN salkkareihahmo tekee aina palkallista työtä kun hän on ruudussa...

Lavastettua työtä ja lavastettu palkka.Jokainenhan sen tietää

• sinsi
        . kirjoitti:

Lavastettua työtä ja lavastettu palkka.Jokainenhan sen tietää

Ei luoja mitä porukkaa. Ja ei, ei menny veikkaukset oikein, ei ollu Laitelan Liisa.
        Ja siitä viiveestä, on reippaasti yli pari kuukautta, semmonen puolvuot.

Olin ite avustelemas joskus huhtikuussa, ja viime kuussa jakso tuli.

että semmosta.

• määmy

Silloin kun sai huijauksella vakuutusrahat, antoi hyväntekeväisyyteen ja sen ansiosta kauppa meni konkkaan.
      Pelihimossa ja Tanjan (mikä roolinimi Tanjalla olikaan) hemmotteluun kului osake ja velkavankeus tuli jossain vaiheessa.
      Velat käsittääkseni jo maksettu.

• 546564546465

EI menetetty (ihme kyllä) asia vain on unohdettu

• EHKÄ hän lahjoitti rahat Sannille... Kaipa tuokin joskus selviää

• Elämämennytylsäksi

No johan on taas nostettu iänikusen vanha ketju tänne. Eikö oo viiteen vuoteen tapahtunut mitään, että täytyy tämmösiä vanhoja juttuja alkaa ruatiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      298
      6588
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5786
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      184
      5236
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4033
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3318
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3293
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3227
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      2998
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2222
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      998
    Aihe