sovittiin alustavasti autokaupat puhelimessa(niin ainakin minä asian ymmärsin),takrkempaa ajnkohtaa ilmoittaessani liikkeeseen koska olen tulossa tekemään kaupat,saan vastaukseksi että, AUTO MYYNTIIN EILEN KATSO JOKIN MUU AUTO, vittu minua mikään muu enään kyllä kiinnosta, jatkossa kierrän tämän puljun kaukaa.
järvenpään autoliikkeet
18
935
Vastaukset
- 27
Kyllähän ne autot siellä liikkeessä aivan myyntiä varten ovat.
Seuraavalla kerralla siltä istumalta kauppaan tai maksa kauppiaan tilille käsiraha.
Melko paljon noille autokaupoille tulee ns. varauksia puhelimitse.- entinen ostaja
Niin olisi ilmeisesti täytynyt tehdä, mutta kysyin et, pystyykö maksaa osan summasta kortilla liikkeessä,kuulemma onnistuu sekin, no maailmahan on autoja täynnä.
- syövät jahkailijat
entinen ostaja kirjoitti:
Niin olisi ilmeisesti täytynyt tehdä, mutta kysyin et, pystyykö maksaa osan summasta kortilla liikkeessä,kuulemma onnistuu sekin, no maailmahan on autoja täynnä.
Olisi varmasti onnistunutkin, mutta kun aikailit. Olisit mennyt samantien hoitamaan pois päiväjärjestyksestä.
Ei autoja voida varailla yhdelle sun toiselle ilman käsirahaa, kun asiakkaat eivät pysy puheissaan.
Jos sille henkilölle, joka auton osti, olisi todettu että "sorry, auto on varattu", ja sinä joko et olisi saapunut paikalle ollenkaan, tai sitten et olisi kelpuuttanut tuotetta, niin eikös ko. liike olisi kohtuullisen tökerössä tilanteessa? Etenkin, kun tämä auton ostanut olisi torjutuksi tulemisensa jälkeen ostanut toisen auton toisesta liikkeestä.
- lkdfvmslkd
mitä opimme tästä. liike olisi pitänyt sulle varattuna ja sitten kun olis tullut se hetki kättä taskuun ja iloista ilmettä niin olisit sanonut mä käyn vielä yhtä kattoo tai pitää jutella vaimon kanssa, ja autoliike piti turhaan varattuna. olet itku pilli
- nyhve rö
ollut sopinut edes milloin menet liikkeeseen. Kauppa on ollut siinä vaiheessa hyvin kaukana. Olisit kertonut (esim.), että ostan auton ja tulen perjantaina 14.00 - 16.00 välillä tekemään paperit kuntoon.
- AUTOLIIKE
Liikkeet saavat puheluita/uteluja autoista ja ns."tosiostaja" on varaavinaan auton nimimerkillä "tulen ehkä ensviikolla".
Se ei ole varaus.
Varaus on toteutunut, kun ennakkomaksu autosta on myyjäliikkeen tilillä tai kassassa ja lopullinen kaupantekopäivä sovittu. - auton ostajat
AUTOLIIKE kirjoitti:
Liikkeet saavat puheluita/uteluja autoista ja ns."tosiostaja" on varaavinaan auton nimimerkillä "tulen ehkä ensviikolla".
Se ei ole varaus.
Varaus on toteutunut, kun ennakkomaksu autosta on myyjäliikkeen tilillä tai kassassa ja lopullinen kaupantekopäivä sovittu.Kävin eräänä päivänä katsomassa yhtä vaihdokkia ja kiinnostuin siitä. Perheessä auton hankinta kun on yhteinen asia, niin sovin myyjän kanssa että tulen vaimon kera koeajamaan autoa sovittuna päivänä sovittuun aikaan. Tämä kävi myyjälle ja luvattiin palata asiaan. No sovittuna päivänä olin jo nostamassa ahteriani työtuoliltani, kun myyjä soittaa että auto meni jo. No eihän siinä mitä, soitin vaimolle joka oli jo matkalla hakemaan minua, että teeppä uukkari se auto on jo myyty. En syytä myyjää tai liikettä tästä toiminnasta, mutta mielestäni myyjän olisi pitänyt olla vähän jyrkempi tyyliin "Koeajatte sen nyt tai jätätte".
- AUTOLIIKE
auton ostajat kirjoitti:
Kävin eräänä päivänä katsomassa yhtä vaihdokkia ja kiinnostuin siitä. Perheessä auton hankinta kun on yhteinen asia, niin sovin myyjän kanssa että tulen vaimon kera koeajamaan autoa sovittuna päivänä sovittuun aikaan. Tämä kävi myyjälle ja luvattiin palata asiaan. No sovittuna päivänä olin jo nostamassa ahteriani työtuoliltani, kun myyjä soittaa että auto meni jo. No eihän siinä mitä, soitin vaimolle joka oli jo matkalla hakemaan minua, että teeppä uukkari se auto on jo myyty. En syytä myyjää tai liikettä tästä toiminnasta, mutta mielestäni myyjän olisi pitänyt olla vähän jyrkempi tyyliin "Koeajatte sen nyt tai jätätte".
Varaus on sitova, kun ENNAKKOMAKSU autosta on maksettu.
- näinnäin
auton ostajat kirjoitti:
Kävin eräänä päivänä katsomassa yhtä vaihdokkia ja kiinnostuin siitä. Perheessä auton hankinta kun on yhteinen asia, niin sovin myyjän kanssa että tulen vaimon kera koeajamaan autoa sovittuna päivänä sovittuun aikaan. Tämä kävi myyjälle ja luvattiin palata asiaan. No sovittuna päivänä olin jo nostamassa ahteriani työtuoliltani, kun myyjä soittaa että auto meni jo. No eihän siinä mitä, soitin vaimolle joka oli jo matkalla hakemaan minua, että teeppä uukkari se auto on jo myyty. En syytä myyjää tai liikettä tästä toiminnasta, mutta mielestäni myyjän olisi pitänyt olla vähän jyrkempi tyyliin "Koeajatte sen nyt tai jätätte".
Kun myyjä olisi sanonut sinulle jyrkemmin, että koeajatte nyt tai jätätte, niin olisit täällä valittamassa sitä kun myyjät on röyhkeitä ja että kyllä niitä myytäviä autoja on maailma pullollaan..
- autokaupassa
näinnäin kirjoitti:
Kun myyjä olisi sanonut sinulle jyrkemmin, että koeajatte nyt tai jätätte, niin olisit täällä valittamassa sitä kun myyjät on röyhkeitä ja että kyllä niitä myytäviä autoja on maailma pullollaan..
Tosin ei ehkä noin jyrkkiä, mutta hienotunteisemmin "Autosta on jo niin paljon kiinnostuneita, että päätös kannattaisi tehdä mahd. pian".
- silleen ##
autokaupassa kirjoitti:
Tosin ei ehkä noin jyrkkiä, mutta hienotunteisemmin "Autosta on jo niin paljon kiinnostuneita, että päätös kannattaisi tehdä mahd. pian".
toi on se maailman vanhin kikka jota kauppias käyttää kun auto ei mee kaupaks.
jonossa asiakkaita yksin tarjos just 43,500 ja silläsaa heti joka tuo rahat käteen... ai nii se sama roju on edelleen nörtissä kaupan kaks kuukautta sit oli kovaa kiinnostusta. - näinnäin
silleen ## kirjoitti:
toi on se maailman vanhin kikka jota kauppias käyttää kun auto ei mee kaupaks.
jonossa asiakkaita yksin tarjos just 43,500 ja silläsaa heti joka tuo rahat käteen... ai nii se sama roju on edelleen nörtissä kaupan kaks kuukautta sit oli kovaa kiinnostusta.Mutta se on silti kaikkein säälittävintä kun asiakas alkaa määkimään siitä, että joku auto on jo myyty sillä välin kun hän tuumaa ja miettii...
T:Asiakas itsekin - VW-MIES (nyt)
näinnäin kirjoitti:
Mutta se on silti kaikkein säälittävintä kun asiakas alkaa määkimään siitä, että joku auto on jo myyty sillä välin kun hän tuumaa ja miettii...
T:Asiakas itsekinOstin juuri (06.08.2010) Järvenpääläisestä autoliikkeestä (pieni yhden omistaja/myyjän liike) auton ja koeajon jälkeen totesin auton kelvolliseksi.
MYYJÄ (Huom!Huom!) tosin kertoi(kun en itse tiennyt), että jakohihna pitää vaihtaa n.10000km kuluttua huoltokirjan mukaisesti.
Kerroin, että sehän on vuoden ajot mulla (ajan vähän) ja kysyin hintaa moiselle hommalle.
Myyjäliike soitti paikalliseen merkkihuoltoon ja paikalliseen varaosaliikkeeseen samointein.
Tulos: merkkiliikkeessä töineen 500euroa, varaosaliikkeessä osat 150euroa työ (arvioi n. 150euroa), joten pyysin ostamaan osat valmiiksi.
Muitta mutkitta (yllätys minulle) liike kustansi osat ja sain ne mukaani tulevaa vaihtoa varten.
HIENO PALVELU ja auto oli edullinen (vrt.vastaaviin muissa liikkeissä/isommissa liikkeissä).
Kiitos (ainakin tähän mennessä autolla ajanut nyt 500km) hyvästä ja iloisen tuntuisesta palvelusta!
- ,.,...............
Mulle kävi niin että kaupanhieronnan jälkeen myyjä itse soitti että vaihdetaanko autot ja tinkasin puhelimessa hinnat kohdilleen ja sovittiin seuraavana päivänä autojen vaihto liikkeessä...No ei muuta kuin töiden jälkeen renkaat takakonttiin ja auton siivous omista kamoista, ajoin Hyrylään ja pääsin pihaan niin myyjaä ilmoitti että auto onkin myyty!
En voinut uskoa silmiäni ja korviani ja annoin mojovan palautteen ja kiitin kun ei viitsinyt edes soittaa mulle, sanoin kyllä että on viimeinen kerta kun tulen lähellekkään tommosta äijjää!
Huom! tämä kaikki siis myyjän omasta aloitteesta eli kyllä näitä herroja on joka lähtöön.- 6tm7ryu8nu
soita kun eivät tule sovittuna aikana. miksi myyjänkään pitäisi?
- j5enrt
Mutta lupasit ilmoittaa tarkemmin, milloin tulet tekemään kaupat. Eli et ollut tehnyt vielä yhtään mitään.
- AUTOjaKAUPPA
Eli oman mokasi ja kömpelyytesi (kaupanteon marssijärjestyksessä) jälkeen lyttäät Järvenpään KAIKKI autoliikkeet?
OK.
Minä ostin Kuopion K-Marketista pilaantuneen kalakukon ja nyt mielestäni Kuopiolaiset liikkeet myyvät kaikki pilaantuneita kalakukkoja. Hyi. - savosta etelään
Niin? Mikä liike olikaan kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768