Lopetan palstalla!

Ilmoitus.

21

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.K.

      mitäpä väliä,moi vaan.

    • Mietinpä vaan,

      että kuinkahan monta kertaa oot jo aikaisemminkin ´lopettanut´ ?

      • minäkin mietin.
        Viimeksi jäin kun kehuivat minun olevan teidän aurinko ja päivänsäde jne. Olin onnellinen. Päivän päästä palstalla oli ketju otsikolla APPELSIINI.
        Miten appelsiini liittyy helluntailaisuuteen?

        En vieläkään tiedä sitä.


    • -----------------------------

      • Rotia palstalle.

        Sopimatonta nostaa kirjoituksensa ensimmäiseksi pelkillä viivoilla... vaikka joku sen viestin käsittäisikin. Tuo ei ole keskustelua a.b.


      • leahim
        Rotia palstalle. kirjoitti:

        Sopimatonta nostaa kirjoituksensa ensimmäiseksi pelkillä viivoilla... vaikka joku sen viestin käsittäisikin. Tuo ei ole keskustelua a.b.

        Se siitä auringon paisteesta!


      • Rotia palstalle. kirjoitti:

        Sopimatonta nostaa kirjoituksensa ensimmäiseksi pelkillä viivoilla... vaikka joku sen viestin käsittäisikin. Tuo ei ole keskustelua a.b.

        En tahtoisi keskustella vaaan lopettaa vaan.

        En jaksa. Ilmotin ettei enää mun vanhoja kirjoituksia kostoln vuoksi nostettais. Sen vaan halusin viivalla viestittää, ymmärrätkö?


      • Rotia palstalle
        auroraboreallis kirjoitti:

        En tahtoisi keskustella vaaan lopettaa vaan.

        En jaksa. Ilmotin ettei enää mun vanhoja kirjoituksia kostoln vuoksi nostettais. Sen vaan halusin viivalla viestittää, ymmärrätkö?

        Ymmärsin. Totesin vain, että kaikki eivät varmasti ymmärrä. Joka kerta kun vastaat viivoillasi sekoitat palstaa sen alkupään keskustelujen osalta ja näin oravanpyöräsi vain jatkuu.


      • Rotia palstalle kirjoitti:

        Ymmärsin. Totesin vain, että kaikki eivät varmasti ymmärrä. Joka kerta kun vastaat viivoillasi sekoitat palstaa sen alkupään keskustelujen osalta ja näin oravanpyöräsi vain jatkuu.

        Jos se on Leahimilta oikein, nostella vanhoja juttuja, niin sitten se on myös minulta.


      • oli kauniisti sanottu. Koetko että sinulla on opettamisen armolahja?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        oli kauniisti sanottu. Koetko että sinulla on opettamisen armolahja?

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !


      • se sinäkin
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !

        Jaksathan se sinäkin olemattomia haastella vuodesta toiseen, senkin huorintekoa luvallisena pitävä pukki.


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !

        varmaan kirjoitit. Onhan L. sinunkin kirjoituksiasi mollannut. Ja Toden. Ja Betsyn.
        Nyt hänellä ja Betsyllä on kalavelat selvittämättä ja minä tulin väliin.
        Nyt on saanut Betsy rauhassa kirjoittaa.
        Häirikön viha on niin sokeaa ... Se ohdistuu asian sijasta ihan mihin vaan. Oli helppo kiinnittää huomio minuun. Mutta en tahdo enää olla sijaiskärsijänä.
        Nm.Eroe lopetti... nm.poikalapsikin lopetti.
        Nyt on niin paljon huonoja muistoja palstalta tapahtuneista, että en aio enää edes puskasta kirjoitella.

        "Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle "

        No, 5 vuoden kirjottelun jälkeen sallinet tämän viestin. Jos vielä syytetään mua että olen joku joka en ole, en ehkä ole puolustautumassa.


        Olen kyllästynyt olemaan palstan sijaiskärsijän roolissa.


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !

        itsekin sen aina oikeassa olemisen. Mohikaani, nöyrry rukoukseen ja pyydä syntejäsi anteeksi Jumalalta. Elät niin eksyksissä lakihenkisyydessäsi ja Sinulla ei ole muutenkaan opettajan valtuuksia menneen elämäsi rikkinäisyyden vuoksi. Voisit kirjoitella eläkeläisten palstalla oloneuvoksen maallisista tekemisistä.


      • averea
        mazdels kirjoitti:

        itsekin sen aina oikeassa olemisen. Mohikaani, nöyrry rukoukseen ja pyydä syntejäsi anteeksi Jumalalta. Elät niin eksyksissä lakihenkisyydessäsi ja Sinulla ei ole muutenkaan opettajan valtuuksia menneen elämäsi rikkinäisyyden vuoksi. Voisit kirjoitella eläkeläisten palstalla oloneuvoksen maallisista tekemisistä.

        No juu, jotain tiedän. Olin toinen vierailija sivullas. Olet päälle neljäkymppinen mies Itä-Suomesta. Ilta-Sanomien linkki taisi olla myös, juuri kun olin ajatellut nimenomaista lehden nettiversiota... Aikoinaan sain sen päivittäin sähköpostiini.


      • averea
        averea kirjoitti:

        No juu, jotain tiedän. Olin toinen vierailija sivullas. Olet päälle neljäkymppinen mies Itä-Suomesta. Ilta-Sanomien linkki taisi olla myös, juuri kun olin ajatellut nimenomaista lehden nettiversiota... Aikoinaan sain sen päivittäin sähköpostiini.

        Olen sama kuin auroraboreallis. Nyt unohtui millä nikillä kirjauduin sisälle.


      • averea
        se sinäkin kirjoitti:

        Jaksathan se sinäkin olemattomia haastella vuodesta toiseen, senkin huorintekoa luvallisena pitävä pukki.

        Hei-hei ja kiitos kaikesta.


    • betsy.e

      ilmoituksesi on rekisteröity.
      Sinä päätät.
      Hyvää elämää sinulle!

      • auroraborelis

        Toivon todella ettei ennee tule turhia juttuja että kirjoitan salaa puskista.
        Jos joku sellaista väittää se ei sitten ole totta.

        Tiedoksi sekin veilä ja nyt loppu.


    • palstaa seuraava:

      et sä lopeta. jatkat vaan eri nimimerkeillä.

      • averea

        Lue nuo viestit jotka olen tänään kirjoittanut.

        Ei mulla ole enää aikaa roikkua palstalla teidän haukuttavana. Hermot männöö...

        Toivon sulle kaikesta huolimatta hyvää ja iloista mieltä ja lämmintä ihanaa kesää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe