Lopetan palstalla!

Ilmoitus.

21

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.K.

      mitäpä väliä,moi vaan.

    • Mietinpä vaan,

      että kuinkahan monta kertaa oot jo aikaisemminkin ´lopettanut´ ?

      • minäkin mietin.
        Viimeksi jäin kun kehuivat minun olevan teidän aurinko ja päivänsäde jne. Olin onnellinen. Päivän päästä palstalla oli ketju otsikolla APPELSIINI.
        Miten appelsiini liittyy helluntailaisuuteen?

        En vieläkään tiedä sitä.


    • -----------------------------

      • Rotia palstalle.

        Sopimatonta nostaa kirjoituksensa ensimmäiseksi pelkillä viivoilla... vaikka joku sen viestin käsittäisikin. Tuo ei ole keskustelua a.b.


      • leahim
        Rotia palstalle. kirjoitti:

        Sopimatonta nostaa kirjoituksensa ensimmäiseksi pelkillä viivoilla... vaikka joku sen viestin käsittäisikin. Tuo ei ole keskustelua a.b.

        Se siitä auringon paisteesta!


      • Rotia palstalle. kirjoitti:

        Sopimatonta nostaa kirjoituksensa ensimmäiseksi pelkillä viivoilla... vaikka joku sen viestin käsittäisikin. Tuo ei ole keskustelua a.b.

        En tahtoisi keskustella vaaan lopettaa vaan.

        En jaksa. Ilmotin ettei enää mun vanhoja kirjoituksia kostoln vuoksi nostettais. Sen vaan halusin viivalla viestittää, ymmärrätkö?


      • Rotia palstalle
        auroraboreallis kirjoitti:

        En tahtoisi keskustella vaaan lopettaa vaan.

        En jaksa. Ilmotin ettei enää mun vanhoja kirjoituksia kostoln vuoksi nostettais. Sen vaan halusin viivalla viestittää, ymmärrätkö?

        Ymmärsin. Totesin vain, että kaikki eivät varmasti ymmärrä. Joka kerta kun vastaat viivoillasi sekoitat palstaa sen alkupään keskustelujen osalta ja näin oravanpyöräsi vain jatkuu.


      • Rotia palstalle kirjoitti:

        Ymmärsin. Totesin vain, että kaikki eivät varmasti ymmärrä. Joka kerta kun vastaat viivoillasi sekoitat palstaa sen alkupään keskustelujen osalta ja näin oravanpyöräsi vain jatkuu.

        Jos se on Leahimilta oikein, nostella vanhoja juttuja, niin sitten se on myös minulta.


      • oli kauniisti sanottu. Koetko että sinulla on opettamisen armolahja?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        oli kauniisti sanottu. Koetko että sinulla on opettamisen armolahja?

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !


      • se sinäkin
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !

        Jaksathan se sinäkin olemattomia haastella vuodesta toiseen, senkin huorintekoa luvallisena pitävä pukki.


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !

        varmaan kirjoitit. Onhan L. sinunkin kirjoituksiasi mollannut. Ja Toden. Ja Betsyn.
        Nyt hänellä ja Betsyllä on kalavelat selvittämättä ja minä tulin väliin.
        Nyt on saanut Betsy rauhassa kirjoittaa.
        Häirikön viha on niin sokeaa ... Se ohdistuu asian sijasta ihan mihin vaan. Oli helppo kiinnittää huomio minuun. Mutta en tahdo enää olla sijaiskärsijänä.
        Nm.Eroe lopetti... nm.poikalapsikin lopetti.
        Nyt on niin paljon huonoja muistoja palstalta tapahtuneista, että en aio enää edes puskasta kirjoitella.

        "Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle "

        No, 5 vuoden kirjottelun jälkeen sallinet tämän viestin. Jos vielä syytetään mua että olen joku joka en ole, en ehkä ole puolustautumassa.


        Olen kyllästynyt olemaan palstan sijaiskärsijän roolissa.


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Eikö jo olisi aika lopettaa tuo välisenne tyhmä paremmuus leikkinne ! Jompikumpi voi olla viisas, ja lopettaa, yksin ei kauaa kukaan jaksa vinoilla olemattomalle !

        itsekin sen aina oikeassa olemisen. Mohikaani, nöyrry rukoukseen ja pyydä syntejäsi anteeksi Jumalalta. Elät niin eksyksissä lakihenkisyydessäsi ja Sinulla ei ole muutenkaan opettajan valtuuksia menneen elämäsi rikkinäisyyden vuoksi. Voisit kirjoitella eläkeläisten palstalla oloneuvoksen maallisista tekemisistä.


      • averea
        mazdels kirjoitti:

        itsekin sen aina oikeassa olemisen. Mohikaani, nöyrry rukoukseen ja pyydä syntejäsi anteeksi Jumalalta. Elät niin eksyksissä lakihenkisyydessäsi ja Sinulla ei ole muutenkaan opettajan valtuuksia menneen elämäsi rikkinäisyyden vuoksi. Voisit kirjoitella eläkeläisten palstalla oloneuvoksen maallisista tekemisistä.

        No juu, jotain tiedän. Olin toinen vierailija sivullas. Olet päälle neljäkymppinen mies Itä-Suomesta. Ilta-Sanomien linkki taisi olla myös, juuri kun olin ajatellut nimenomaista lehden nettiversiota... Aikoinaan sain sen päivittäin sähköpostiini.


      • averea
        averea kirjoitti:

        No juu, jotain tiedän. Olin toinen vierailija sivullas. Olet päälle neljäkymppinen mies Itä-Suomesta. Ilta-Sanomien linkki taisi olla myös, juuri kun olin ajatellut nimenomaista lehden nettiversiota... Aikoinaan sain sen päivittäin sähköpostiini.

        Olen sama kuin auroraboreallis. Nyt unohtui millä nikillä kirjauduin sisälle.


      • averea
        se sinäkin kirjoitti:

        Jaksathan se sinäkin olemattomia haastella vuodesta toiseen, senkin huorintekoa luvallisena pitävä pukki.

        Hei-hei ja kiitos kaikesta.


    • betsy.e

      ilmoituksesi on rekisteröity.
      Sinä päätät.
      Hyvää elämää sinulle!

      • auroraborelis

        Toivon todella ettei ennee tule turhia juttuja että kirjoitan salaa puskista.
        Jos joku sellaista väittää se ei sitten ole totta.

        Tiedoksi sekin veilä ja nyt loppu.


    • palstaa seuraava:

      et sä lopeta. jatkat vaan eri nimimerkeillä.

      • averea

        Lue nuo viestit jotka olen tänään kirjoittanut.

        Ei mulla ole enää aikaa roikkua palstalla teidän haukuttavana. Hermot männöö...

        Toivon sulle kaikesta huolimatta hyvää ja iloista mieltä ja lämmintä ihanaa kesää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe