Kateus

oikeassa elämässä sitä toki esiintyy, mutta...jos joku väittää tosissaan, että myös jossain anonyymillä keskustelupalstalla-missä puuttuu katsekontakti ja kaikki muutkin efektit-olisi katetutta kirjoittajien välillä, niin ajattelen että sellainen ihminen on "vähän" hullu.

Tai sitten niin loukkaantunut saamastaan palautteesta ettei edes mieti mitä kirjoittaa.


http://www.youtube.com/watch?v=iLRgdKV0ImE&feature=related


"Mutta ei ainakaan mitenkään erityisen ujo, koska uskaltaa nolata itsensä"


MarttyyriMallari-TTt

16

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riittäkö vähän vai pannaanko samantein paljon?

      • mistä syystä olisit kateellinen minulle?


        "Katsotaan keksitkö mitään ovelaa repliikkä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • hieno biisivalinta...

        Vähänks mä oon sulle kade!


      • Cinnamon.Girl kirjoitti:

        hieno biisivalinta...

        Vähänks mä oon sulle kade!

        enhän minä sitä biisiä ole tehnyt, ainoastaan linkitin sen.

        "Kunnia sille kenelle se kuuluu"

        MarttyyriMallari-TTt


    • i.n.n.o.sence

      Eikö susta voi olla kateellinen vaikka niistä asioista, mitä sillä toisella ihmisellä on? Miksi se vaatisi katsekontaktin?

      • minun mielestä täytyisi olla jotain konkreettista näyttöä jostain asiasta ennenkuin joku voi olla kateellinen toiselle.

        "Muuten se on sananhelinää"

        MarttyyriMallari-TTt


      • i.n.n.o.sence
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minun mielestä täytyisi olla jotain konkreettista näyttöä jostain asiasta ennenkuin joku voi olla kateellinen toiselle.

        "Muuten se on sananhelinää"

        MarttyyriMallari-TTt

        Niin no, kyllä noinkin, mutta en minä nyt usko, että täällä kovin moni on koko elämäänsä omasta päästään keksinyt ja sitten vuosia osannut valehdella samalla tavalla. Tai mistäs sitä tietää... :)


      • i.n.n.o.sence kirjoitti:

        Niin no, kyllä noinkin, mutta en minä nyt usko, että täällä kovin moni on koko elämäänsä omasta päästään keksinyt ja sitten vuosia osannut valehdella samalla tavalla. Tai mistäs sitä tietää... :)

        en minäkään usko, että joku aikuinen viitsisi väittää olevansa jotain sellaista mitä ei oikeasti ole.

        "Suhtaudun tosin tietyllä varauksella eräisiin asioihin"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Notta virtuaalinen itsensä viemäristä vetäminen on kuulemma terveellistä ja suositeltavaa. Samuli Putroa lainaten voisi sanoa: itsensä pestyään siinä tuntee muuttuneensa itsensä kokoiseksi.

      Tämä variksenlento-oppi tuulessa alkoi siitä kun eräs suosikkitoimittajatar arveli iso-pyöräni heittävän niin, että sratosfääriin leikkasi kiinni.
      Ilmottauduin oitistansa egon kaventamiskurssille vuosia sitten. Toimii kuin entisajan junan klosetit.

      • en tiedä, mutta sinulla on ainakin ovela nimmari.

        "Se tuo mieleeni jotain, mutta en nyt heti muista mitä se on"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Noh niin,

      tämäkin kirjoituksesi kertoo taas hyvin paljon enemmän sinusta itsestäsi kuin kenestäkään muusta.

      • mutta mitä sitten?

        "Tässä on se mitä ajattelen tästä aiheesta"

        MarttyyriMallari-TTt


    • salapoliiti.

      huomannut, että ne ovat aina ne samat henkilöt, jotka väittävät muita kateelliseksi.

      Siis tällä keskustelupalstalla.

      • MarttyyriMallari-TTt

        niin varmaan, mutta hyvä ettet maininnut mitään nimiä.

        "Se oli kohtelias ele heitä kohtaan"

        MarttyyriMallari-TTt


      • salapoliiti.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin varmaan, mutta hyvä ettet maininnut mitään nimiä.

        "Se oli kohtelias ele heitä kohtaan"

        MarttyyriMallari-TTt

        olen tehnyt sen jo niin moneen otteeseen etten enää jaksa :o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe