Olen ajatellut mennä rintojen kohotusleikkaukseen ja kysyisinkin, että pieneneekö rinnat tällä toimenpiteellä? En haluaisi rintojeni pienentyvän yhtään. Pitäisikö siis samalla laittaa silikonit? Onko kenelläkään kokemuksia asiasta?
Pienentääkö rintojen kohotus?
4
438
Vastaukset
- rintuli
eikös kohotuksessa leikata vain ihoa. rintoja voi pienentää jos haluaa mutta täytettä niissä on samanverran kuin ennen leikkausta vain vähemmän ihoa ettei rinnat roiku
- pieneni ne
Minulle tehtiin 3v sitten kohotus Suomessa. Rinnoista tuli toki kauniit, mutta nyt olen varannut ajan silikoonien laittoon :/ Sen verran suuri tuo koko ero on että häiritsee itseäänikin.
- UuNaNa
Minulla oli tyhjät D/DD-kupit ennen kohotusta (käytin C-kupin liivejä koska ihoa piti sen verran paljon "kuroa" sinne sisään...), ja kohotuksen jälkeen olivat "täydet" B-kupit. Eli riippuu paljonko ihoa on, paljonko koko pienenee. Nyt toisen lapsen jälkeen kävin ottamassa silikonit, koska omaa rasvaa olisi ollut enää A-kupin verran. Silloin ennen kohotusta neuvottiin nostamaan tissi ylös nännistä, niin sai käsityksen minkä kokoinen/mallinen rinta tulee (tosin nänni nyt ei onneksi niin ylös jää ;D).
Mutta tykkäsin kyllä niistä pienemmistä rinnoista, olivat helpot ja kivat; liivejä löytyi aina vaikka minkälaisia ja topit meni "kevyesti" ilman liivejäkin =) makuasia siis kokeeko tarvitsevansa implantit. - sillä enää
73-vuotiaana väliä...? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549