Mamut asuu 400.000 e LUXUS

ASUNNOISSA!?

Helsingin kaupungin Asuntotuotantotoimisto ATT rakennuttaa kovan rahan asuntoja, joihin se ottaa asukkaiksi myös maahanmuuttajaperheitä, jolloin valtio maksaa suurimman osan asumismenoista kolmen vuoden täyden korvausjakson jälkeenkin. Kaupungin virkamies selittikin maahanmuuton hintaa tutkivalle, että uusissa luksustason asunnoissa asuvien maahanmuuttajien asuminen ei maksa kaupungille mitään.

Sosiaaliturvan varassa voi tänään elää asunnossa, joka maksaa 400.000 euroa. Esimerkiksi maahanmuuttajille on annettu tällaisia asuntoja Helsingissä, koska tavoitteena on estää maahanmuuttajien ghettoutuminen ja asuminen samalla asuntoalueella. Monilapsisille perheille ei suurasuntoja ole riittävästi kaupungin vuokrataloissa, minkä vuoksi monet sosiaaliturvan varassa elävät perheet ovat saaneet asunnon uusista kovan rahan asunnoista.

Esimerkki tällaisesta asunnosta voidaan katsoa YouTubesta (2/3 osa, http://www.youtube.com/watch?v=tqffZXahL38 0:17 ja 0:59), jossa on vielä nähtävissä Yle TV1:n helmikuinen ohjelma Maahanmuuton hinta.

Kalliissa asunnossa asuva ei pysty koskaan ansaitsemaan niin paljon, että hän voisi omilla rahoillaan asua paremmin. Ei, vaikka hänestä tulisi ministeri. Kun asuntoon maksetaan vielä verorahoista kaikki kalusteet ulkomailta tuotavia luksusparivuoteita myöten, on viety viimeisetkin kotoutumisen mahdollisuuksien rippeet.

Valtio maksaa asumistukia 528 ja opiskelijoiden asumislisiä 271 miljoonaa euroa. Toimeentulotuen sisällä maksetaan asumiskustannuksia yli 100 miljoonaa. Lisäksi yhteiskunta maksaa erilaisia erityisryhmien asumismenoja. Asumistuen määrä ylittää miljardi euroa vuodessa.

http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2010/05/18/”mita-tukia-on-mahdollista-saada-nyt-kun-muutetaan-yhteen-poikaystavan-kanssa-eli-ollaan-avoliitossa”/

28

480

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • politiikka sit

on.

• äänestä peruss

äänestä peruss. sdp on kokoomustakin pahempi mamuttaja. itse asiassa sdp on pahin mamuttaja arhinmäen kanssa.

• hallituskaudella
        äänestä peruss kirjoitti:

äänestä peruss. sdp on kokoomustakin pahempi mamuttaja. itse asiassa sdp on pahin mamuttaja arhinmäen kanssa.

on maahan tullut muslimeja enemmän kuin koskaan.

• .

Nyt riitti saatana. Apinat Afrikkaan RY

• vuokra-asunnoilla?

"Oleskeluluvan saanut vastaanottokeskuksen asukas kikkailee yhä useammin asunnoilla siten, että hänen lähipiirinsä järjestää asunnon. Takuuvuokra maksetaan vastaanottokeskuksissa säästyneillä rahoilla tai lähipiirin toimesta. Kun asuntoon on päästy, sosiaalitoimen on pakko maksaa asunnon vuokra, vaikka vuokra olisi korkeakin."

"Nuoret AITOsuomalaisperheet, jotka itse maksavat elämisensä ja asumisensa, joutuvat muuttamaan yhä kauemmas periferiaan pääkaupunkiseudulta.
      Sen sijaan keskustassa ja sen läheisyydessä asuu yhä enemmän asukkaita, joiden asumisen maksaa yhteiskunta, vaikka he eivät ole edes aikeissa mennä töihin.
      Tämän nurinkurisen tilanteen voi korjata vain sillä, että kansalaiset, joiden eläminen maksetaan yhteisistä varoista, siirretään pois kaupunkien keskustoista ja kauemmas pois pääkaupunkiseudulta. Suomessa on tyhjillään kokonaisia kerrostaloja, ja niiden käyttöönotto on paljon edullisempaa kuin rakentaa Helsinkiin uusia asuntoja."

• SAATANAN MAMUSIAT!

VAAN ME VERONMAKSAJAT.

On se perkele että rhelliselläm työllä suomessa pärjää huonommin kuin saatanan mamuloisimalla.

Toivon että kansa hermostuu kokonaan ja muuttuu väkivaltaiseksi, ei kai tässä ole saatana enää mitään järkeä,.

Ja vielä joku saatanan ammattitaidoton ruotsinkielinen elättijuristi, todellinen paskajuristi, sanoo "olkaa rauhallisia maksajat". Voi olla että ... TOIVOTTAVASTI.

• Perskuta..

Edellä kuvailemanne pitää paikkansa, niin kysymyksessä on rikollinen toiminta, eli asuntoja rakennuttaneet kultapossukerholaiset kuppaavat räikeällä tavalla veronmaksajien valtion kassaan tikistämiä euroja.

Suomesta on tullut korriptiopoliitikkojen myötä täysin mätää pursuava valtakunta ja oikeuslaitos taitaa olla samaa maata!

• 400.000 e kämpässä?

"Helsingin Sanomat kirjoitti 18.3.2010 siitä kuinka somalit asuvat ahtaasti. Esimerkkiperheen kahdella perheenjäsenellä oli Espoon Olarissa 59 m2 asunto, jonne isä ei mahdu kolmanneksi. Jokainen oman asunnon ostanut osaa arvioida kuinka kohtuutonta tällainen valittaminen on.

Suomalaisen elämänmenon kannalta kohtuuttominta on tukea moniavioisuutta siten, että jokaiselle yksinhuoltajana esiintyvälle vaimolle annetaan asunto ja myös mies saa oman yhteiskunnan maksaman asunnon. Veronmaksajat toimivat meille kuulumattoman kulttuurin aisankannattajina."

• Perskuta..

Varmaa ettei "rauhanomaisesta rinnakkainelosta" taida tulla noilla ehdoilla kovin pitkäaikaista vaihetta, liian moni selväjärkinen hermostuu noihin kohtuuttomuuksiin, varsinkin kun kotoperäisiä avuntarvitsijoitakin työtilaisuuksien puutteen vuoksi heikoilla.

Aisankannattajiksi ajautuminen jonkun noin pimeän kulttuurin suhteen on melko hulvatonta touhua, miksi nuo erikoisuudet, kuten moniavioisuus, ovat edes voimassa noidenkaan suhteen, miten kävisi, jos suomalaiset eläisivät virallisesti noin, kuin siat pellossa?

• EI OLE, EIKÄ TULE !!

oikeutta käyttää maksamiani verorahoja paskasakin elättämiseen.

painukoot poliitikko- ja muut siat hevonvitun helvettiin..

Toivon tuolle paskasakille TODELLA vaikeaa tulevaisuutta.

Minulla ei ole mitään velvollisuutta elättää paskasakkia.

• ymmärtää

tätä lainsäädäntöä ja väärinkäyttöä varsinkin mamujen kohdalla.

1. Noi vitun perheenyhdistämisprojektit heti jäihin
      2. Asunto jostakin kunnasta väkisin missä halvatt vuokrat
      3 Jossei noi neliöt riitä 59 kahdelle niin pihalle sitten perkele. Itse olen asunut 4 vuotta 22 neliön kämpässä muijan kanssa kunnei ollut muuhun varaa.
      4. Kaikki noi helvetin maksetut lennot heti jäihin. On se kumma kun mamut pääse lomailemaan kotimaahaansa valtion kustannuksella ja itsellä ei edes varaa ruotsinristeilyyn.
      5. Jos kerran ei maksa vuokraansa niin pihalle sitten! Itsekin pihalle lentäisin jos vuokraa en maksaisi.

Saatan kun pääsis tohon Thorsin paikalle niin alkaisi tapahtumaan ja päitä tippumaan.

• omalta kohdalta

Vuonna 2005 sain vuoden määräikaisen pestin Hesasta ja oli pakko asunto saada.

Sain sen sitten loppujen lopuksi vuokrattua pasilasta kaksion syyrialaiselta mieheltä.

Itse hän asui toisella puolella pasilaa oman suomalaisen tyttöystävänsä luona.

Näin laskettuna syyrialisen tulot olivat seuraava.

- sossu maksoi vuokran 600 €
        - minä maksoin syyrialaiselle käteen 650€
        - kaveri sai vielä sossusta sen pakollisen 440 € joka jokaiselle on jäätävä pakollisten menojen jälkeen.

eli yht. 1690€ käteen tekemättä mitään!

näin pystyy suomalainenkin tekemään mutta silloin ei vuokraa makseta kokonaan.

Niin ja tässä ei ole huomioitu sähkölaskuja, sairauskuluja, reseptilääkkeitä jne.

Yksikään mamu ei tässä maassa mene töihin koska tulot ovat paremmat tukien kanssa. Mamuja paapotaan!

• paskasakkia.

Elätttejä molemmat. Siinä syy siihen miksi virkamiehet ja poliitikot roudaavat paskamamuja Suomeen.

Minä haluan luopua molemmista.

• vuokralainen,palkans

Toivottavasti moni kokoomuksen, kepun tai vihreiden ja rkp:n äänestäjä/jäsen jolla hyvä tulotaso, hankkisi noista taloista asunnon ja saisi seinänaapurikseen jonkun pakoLOISEN! Olisi nautinto. Saisivat paskapäät maistaa omaa monikulttuurisuuden ihanuutta ja toki samalla myös muutkin omistusasujat joutuvat avaamaan silmänsä. Toivottavasti näkyisi seuraavissa vaaleissa myös.

• "ommoon taskuun, omm

liiveihinsä käärivät taitanevat olla juuri niitä rikkaita (esim. rkp, kokoomus, kepu), jotka ovat hallituksessa, eppäilen vaan... Olisi kait tähän puututtu, JOS EI ISO RAHA JUOKSISI JOLLEKULLE TASKUUN.. Vertaa: kokoomuksen holmlundin veljen bisnekset, esimerkiksi, siitä jo voitaneen suuntaa päätellä. Rahhoo tulloo sulle-mulle...

• LappiinKalalle

No, mulla on tohon sama vastaus kuin suurimmalla osalla, eli:
      Eli mitä sitten?, ei vaikuta minun elämään yhtään milläänlailla, joten ei kiinnosta. Hyvää juhannusta!

• Hannele K.

Voi hellanlettas sentään, on se kamalaa jos kammottavia kotimaassaan kokeneet maahanmuuttajat saavat asunnoin oiken KOVAN rahan taloista! Erottelet siis ihmiset hyviin (oikeus kovan rahan talojen asuntoon) ja huonoihin (mikä tahansa vuokrakasarmi riittää)?

On ehdottoman järkevää sijoittaa maahanmuuttajia myös kaikentyyppisiin taloihin, sekä vuokra-että omistustaloihin. Näin autamme heitä sopeutumaan ja saamaan kontakteja kaikenlaisiin kansalaisiin. Maamme on sikarikas, joten on varaa asuttaa turvapaikanhakijoita myös yksityismarkkinoiden asuntoihin. Onneksi maamme päättäjät ovat myös lähiaikoina antamassa asunnot myös romanikerjäläisille.

• Kiitos aploodeista !

Kuolet kuin paska torakka heti kun naapurit lopettavat ruokkimasta sinua.
        Toivomme sinulle nopeaa ratkaisua.

• 89=?/()=

hihasta ravistettua tietoa, onneksi tilanne on juuri päinvastainen ja romanikerjäläisiä ollaan nopeutetussa tahdissa poistamassa suomesta.

• Hannele K.
        89=?/()= kirjoitti:

hihasta ravistettua tietoa, onneksi tilanne on juuri päinvastainen ja romanikerjäläisiä ollaan nopeutetussa tahdissa poistamassa suomesta.

Kyllä onneksi vaan on niin, että sekä sosiaali-ja terveysministeriön, vähemmistövaltuutetun, Helsingin kaupungin sosiaalitoimen että romanijärjestöjen kesken on perustettu työryhmä, ja sen tavoitteet ovat sellaiset, että ainakin lapsiperheelliset romanit saisivat jatkossa kaupungilta asunnon. Olen tästä tietoinen, kun työskentelen vapaaehtoisena Kalasatamassa romanien parissa.

• "muut elättää"

suomalaiselta veronmaksajalta pois!!! Luuletko, että ne itse mitään maksavat? Mistäs kuvittelet rahan tulevan? Kyllä se tässä hölmölässä revitään aivan korkeasti verotetun, pitkää päivää ja työrupeamaa painavan tavallisen usein pienipalkkaisen veronmaksajan selkänahasta!!! Toinen asia: IHMISEN OMA VASTUUNTUNTO JA OMASTA SEKÄ PERHEENSÄ ELÄMÄSTÄ VASTUUN OTTAMINEN. Se näkyy täysin puuttuvan monilta ns. muka "sodassa" olevasta maasta "paenneilta, jopa kymmenenkin "ottolapsen" kansaa. Järkevästi ja vastuuntuntoisesti ajatteleva ihminen ei varmaankaan tee lapsia joka vuosi, jos maa aivan todella on vuosikymmenet TODELLISESSA sotatilassa ja ruoasta TODELLA on pulaa! Voisi tietysti hyvällä syyyllä kysyä, että miksi eivät tule kotimaassaankaan keskenään toimeen? Se, että kaikelaisia huijauksia ja vippaskonsteja käyttäen pyritää toiselle puolelle maapalloa korkean sosiaaliturvan maahan, osoittanee jo hitaamallekin mistä on kyse...

• HYI HELVETIN SIKA.
        Hannele K. kirjoitti:

Kyllä onneksi vaan on niin, että sekä sosiaali-ja terveysministeriön, vähemmistövaltuutetun, Helsingin kaupungin sosiaalitoimen että romanijärjestöjen kesken on perustettu työryhmä, ja sen tavoitteet ovat sellaiset, että ainakin lapsiperheelliset romanit saisivat jatkossa kaupungilta asunnon. Olen tästä tietoinen, kun työskentelen vapaaehtoisena Kalasatamassa romanien parissa.

ET PASKA-AIVO PYSY PÄIVÄÄKÄÄN ELOSSA ILMAN NAAPUREIDEN RUOKINTAA.

Toivottavasti ruokintasi lopetetaan. Ja sitten tulee nopea ratkaisu.

• päähän potkittu
        "muut elättää" kirjoitti:

suomalaiselta veronmaksajalta pois!!! Luuletko, että ne itse mitään maksavat? Mistäs kuvittelet rahan tulevan? Kyllä se tässä hölmölässä revitään aivan korkeasti verotetun, pitkää päivää ja työrupeamaa painavan tavallisen usein pienipalkkaisen veronmaksajan selkänahasta!!! Toinen asia: IHMISEN OMA VASTUUNTUNTO JA OMASTA SEKÄ PERHEENSÄ ELÄMÄSTÄ VASTUUN OTTAMINEN. Se näkyy täysin puuttuvan monilta ns. muka "sodassa" olevasta maasta "paenneilta, jopa kymmenenkin "ottolapsen" kansaa. Järkevästi ja vastuuntuntoisesti ajatteleva ihminen ei varmaankaan tee lapsia joka vuosi, jos maa aivan todella on vuosikymmenet TODELLISESSA sotatilassa ja ruoasta TODELLA on pulaa! Voisi tietysti hyvällä syyyllä kysyä, että miksi eivät tule kotimaassaankaan keskenään toimeen? Se, että kaikelaisia huijauksia ja vippaskonsteja käyttäen pyritää toiselle puolelle maapalloa korkean sosiaaliturvan maahan, osoittanee jo hitaamallekin mistä on kyse...

Totta. Tuollainen aiheuttaa kateutta. Mä teen kahta duunia, jotta saan maksettua puolta halvemman ja pienemmän perheemme asunnon ehkä 20 vuodessa. Ja toiset saa puolta isomman ilmaiseksi mun maksamilla verorahoilla!!! Ja jos valitan epäreilusta tilanteesta niin syyttävät rasistiksi???
        Ja sitten joku vielä kehtaa sanoa, että eihän se multa ole pois...

• Neljäs?

"Esimerkiksi maahanmuuttajille on annettu tällaisia asuntoja Helsingissä, koska tavoitteena on estää maahanmuuttajien ghettoutuminen ja asuminen samalla asuntoalueella."

Fiktiivinen näkemys?:

Mutta nämähän ovat sotilasjohdolle tarkoitettuja? Jihad on tulossa, ja nämä sotilaskouluttajat, jotka ovat kotimaassaan tottuneet että heillä on 5 palvelijaa hääräämässä, eivät tule tänne jos eivät saa hyvät oltavat?

EU tekee kaikkensa jotta mamuja lappaa tänne mahd. paljon. Kai sillä joku tarkoituskin on??

http://truth11.com/2009/05/12/top-nazis-planned-eu-style-fourth-reich/

Tuo neljäs valtakunta tarvitsee ehdottoman kuuliaan, sekä brutaalin, sotilas/poliisivoiman. Mikä sen parempaa kuin muslimit, joiden ideologiaa Hitler ylisti aikanaan? Heidät on helppo aivopestä toteuttamaan Koraanin kirjaimen, ei-muslimien orjuuttamisen?

Yhtäaikainen kantaväestön lisääntymättömyys ja mamujen jopa 9-henkiset perheet takaavat muslimivoimien nopean syntymisen mahamme.

• Leksu-66

Itse olen 44 v, työssäkäyvä eli teen vittumaisen vaativaa ja henkisesti kuormittavaa työtä, maksan pirusti veroja joka muodossa mutta vastineet ovat aika kehnot. Raha menee nykyisin Neuvostoliiton sijaan mamuille, siis turvapaikkaturisteille ja heistä suuri osa muslimeja.

Islam valtaa maamme 30-40 v kuluessa ja minareeteista käy silloin käsky rukoukseen. Toisinajattelijoilta katkaistaan kaula. Me alkuperäiset suomalaiset rivikansalaiset emme halua moista yhteiskuntaa, vaan se tulee vääjäämättä kiitos poliitikkojemme ja eri järjestöjen hyysäreiden.

Ainoa keino välttää eläminen islamilaisessa Suomessa on tehdä itsari. Itse aion tehdä niin, jos elän ja näen muutoin tuon ajan kynnyksen. En näe mitään iloa elää moisessa paskauskonnon alaisessa maassa.

• OK?!
        Leksu-66 kirjoitti:

Itse olen 44 v, työssäkäyvä eli teen vittumaisen vaativaa ja henkisesti kuormittavaa työtä, maksan pirusti veroja joka muodossa mutta vastineet ovat aika kehnot. Raha menee nykyisin Neuvostoliiton sijaan mamuille, siis turvapaikkaturisteille ja heistä suuri osa muslimeja.

Islam valtaa maamme 30-40 v kuluessa ja minareeteista käy silloin käsky rukoukseen. Toisinajattelijoilta katkaistaan kaula. Me alkuperäiset suomalaiset rivikansalaiset emme halua moista yhteiskuntaa, vaan se tulee vääjäämättä kiitos poliitikkojemme ja eri järjestöjen hyysäreiden.

Ainoa keino välttää eläminen islamilaisessa Suomessa on tehdä itsari. Itse aion tehdä niin, jos elän ja näen muutoin tuon ajan kynnyksen. En näe mitään iloa elää moisessa paskauskonnon alaisessa maassa.

Jos ei meininki miellytä niin muuta maahan jossa tilanne on eri. Vaikkapa Ranskaan? Siellä johtoporsaat edes väittävät että ovat sodassa muslimi-invaasiota vastaan..

"The Muslim invasion routes are increasingly organized. The networks of Muslim invasion are improving and generate considerable revenue on top of conquered space. France has decided to commence a war against these priory sectors of invasion.

The UN claims that the illegal Muslim invasion racket is the world’s third largest criminal activity measured by the income it generates. The trafficking of Muslim invaders has been in the attention of the French police.

http://www.meforum.org/338/islam-in-france-the-french-have-themselves-to

• ei tilille!

Viranomaiset maksavat asunnon vuokraan tarvittavat rahat mamun tilille.
      Sosiaalitoimen virkailija sanoi syyksi, että niin opetetaan asukas käyttämään rahaa. Ja hyvin ovat oppineet. Jotkut pitävät rahat itse ja käyttävät vuokrarahat erilaiseen kivaan. Rahoilla jopa matkustetaan lomalle kotimaahan, josta on paettu hengen uhalla. Kun tullaan Suomeen takaisin on vuokrat maksamatta, mutta ei hätää, sosiaalitoimi ei laita asukasta kadulle, vaan maksaa kiltisti toiseen kertaan vuokrat. Jos nyt ei muuta osata tehdä, pitäisi vuokrat maksaa suoraan sosiaalitoimesta vuokranantajalle ja tämä kikkailu loppuisi. Vuokran omavastuuosa voidaan tällöin vähentää suoraan toimeentulotuesta."

• Anonyymi00029

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      204
      1974
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1156
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      172
      1044
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      99
      752
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      76
      709
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      647
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      24
      645
    Aihe