Kuva naisen ihannevartalosta

M37vee

11

2945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zhesus

Pikkupojan kroppa, no kaitpa toi menettelee :)

• anii*

..mut mulla ei oo tollasta kammo pöheikköä jalkovälissä.

• Rinnat ja peppu
        anii* kirjoitti:

..mut mulla ei oo tollasta kammo pöheikköä jalkovälissä.

Kyllä ne karvat alkaa kasvaa kun itse kasvat. Tavallinen teini-ikäisen vartalo, itse pidän naisen mallisesta vartalosta.

• anii*
        Rinnat ja peppu kirjoitti:

Kyllä ne karvat alkaa kasvaa kun itse kasvat. Tavallinen teini-ikäisen vartalo, itse pidän naisen mallisesta vartalosta.

...ikäähän miulla on 26 vuotta mutta en vaan tuosta kummemmaksi ole lihonut vaikka syönkin ihan niinku normi ihmiset enkä kutvota.. :D En tosin ole varmaan yhtä lyhyt ku tuo mimmi, olen 175cm.. Ja ihan hygienian ja itseni iloksi ja vuoksi sheivailen tai vahautan karvat veke, ei tykkää! Makuja yhtä monia ku miehiä..

• maalaisjärellinen

Harvinaisen leveä lantio sillä sun pikkupojallas. En nää mitään pikkupoikaa tuossa. Ja voivathan pikkupojatkin olla läskejä. Naiselliset muodot ne on hoikillakin naisilla. Jos sä näät iän mahasta nii hrrmph

• yök löllöjä!

Ei roiku läskit mahassa.

Hirveä näky kun jollain sukkahousuilla ja teipillä piiloon vedetty lantiomakkara löllähtää esiin kun ottaa kuteita pois.

Jyrkkä ei perunasäkeille!

• ...

vatsalihakset??

Rasvaprosenttia alemmas, että näkyy vatsassa jotain kiinteyttä! Tuosta reidestä kun sormien väliin nappais niin jäis kiva köntti rasvaa näppien väliin. Eli kiinteyttä lisää!

• kuvantyttökö?

Kun katsoin postaamasi kuvan, säikähdin! Tuossa voisin olla minä! Näytin kuvan myös miehelleni ja hänkään ei ollut uskoa silmiään. Kaksoisolento?
      No, kiitos kuitenkin kamalasti, että pidät kaltaistani naista ihanteena. =)
      Moni muukin olis musta tykänny, mutta sydän sykkii vaan yhteen suuntaan. =D

piristit päivääni!

• naisena minun
      • mies23veee

naisessa pitää olla hiukan rasvaa ja pehmeyttä, enkä nyt tarkoita riippuvaa läskimahaa yms vaan sitä että saa olla rintaa ja lantiota. aloittajan postaaman kuvan likka on kuin mikäkin teini, liian laiha kukkakeppi joka ei omaa minkäänlaisia muotoja. olen samaa mieltä ylläolevan kanssa että beyoncella on todellakin kaunis ja täydellinen naisellinen vartalo ilman ylimääristä, häiritsevää läskiä.

• Liian laiheliinin näköinen, eikä rintoja oikein ollenkaan. Ei siis mitään liikaa, totta, mutta jotain liian vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      68
      5214
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      262
      4309
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      101
      3940
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      181
      2325
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1643
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1371
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      1009
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      37
      953
    9. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      939
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94