Impreza GL -99

Impreza GL1999

Elikkäs Imprezan check engine valo syttyy aina silloin tällöin ja ihan satunaisesti.
Huollossa ei löytynyt mitään vikakoodeja eikä muutakaan?!
Samoin airbag valo syttyy välillä ja siitäkään ei mitään vikaa löytynyt?

Nyt pitäs löytää joku subarun merkkihuoltoa viisaampi.

4

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samamulla

      Ehkäpä lamda sond tunnistin rikkoutumassa. ?

      • Impreza GL 1999

        jahas. pitääkin sitten kait ostaa uusi ja käydä asennuttamassa. (sondi jotain 50€)
        Sais noi varotusvalot pois ni olis auta taas täydellisessä kunnossa.
        Mun eka subaru, ajettu 195tkm. Ei ruostetta missään, kehrää nätisti ja tuntuu yllättävän pirteältä ikäisekseen. Ja vuodet ei ole heikentänyt ajo-ominaisuuksia mihinkään. Jotka subarua haukkuu ei ole kyllä itse moista omistanut tai sitten on ollut joku rajusti revittelemällä raiskattu pommi alla.


      • Impreza GL 1999
        Impreza GL 1999 kirjoitti:

        jahas. pitääkin sitten kait ostaa uusi ja käydä asennuttamassa. (sondi jotain 50€)
        Sais noi varotusvalot pois ni olis auta taas täydellisessä kunnossa.
        Mun eka subaru, ajettu 195tkm. Ei ruostetta missään, kehrää nätisti ja tuntuu yllättävän pirteältä ikäisekseen. Ja vuodet ei ole heikentänyt ajo-ominaisuuksia mihinkään. Jotka subarua haukkuu ei ole kyllä itse moista omistanut tai sitten on ollut joku rajusti revittelemällä raiskattu pommi alla.

        Elli vaihdoin ilmanputsarin suodattimen ja checkengine valoa katosi lopulta. Piti vielä äsken kävästä heittää pieni kierros ja tarkkailla ja noin vartin ajon jälkeen CE valo taas näyttäytyi noin 15sec ajan. Sen jälkeen ei taas näkynyt.
        Lienekkö paskanen se ilmamääräanturi?
        Sitä lamdaa en enää epäile koska mitään vikakoodeja ei löydy ja ei jaksas aina maksaa huoltamolle niiden etsimisestä.


      • Impreza GL 1999 kirjoitti:

        Elli vaihdoin ilmanputsarin suodattimen ja checkengine valoa katosi lopulta. Piti vielä äsken kävästä heittää pieni kierros ja tarkkailla ja noin vartin ajon jälkeen CE valo taas näyttäytyi noin 15sec ajan. Sen jälkeen ei taas näkynyt.
        Lienekkö paskanen se ilmamääräanturi?
        Sitä lamdaa en enää epäile koska mitään vikakoodeja ei löydy ja ei jaksas aina maksaa huoltamolle niiden etsimisestä.

        Minulla -99 turbo Foresterissa vaihdettiin aikanaan turhaan
        ensin "nakutuksenestoanturi", mutta ilmamäärämittarin vaihdon
        jälkeen vasta tuo valo sammui.

        Samalla veto parani oleellisesti pintakaasulla satasen vauhdissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe