Mikä strategiassani kusee? Ammattilaiset hoi!

Rikkaaksi?

Hei.
En tiedä vedonlyönnistä paljoakaan enkä seuraa urheilua ihmeemmin. Tiedän vedonlyönnin teoriaa ja laskuja mutta en ole niitä soveltanut.
Avasin muutamia kuukausia sitten pelitilin nordicbetille. Pistin satasen talletuksen sinne. Olen tehny niin että valitsen listalta umpipähkään ihan sama mitä pelejä ja veikkaan voittajaa. Veikkaan voittajaa kertoimien perusteella ideana tämä:
Mitä suurempi ero kertoimissa sitä varmemmin pienemmän kertoimen omaava voittaa. Eli pistän 50 senttiä tälle "varmalle" voittajalle. Näitä vetoja olen sitten tehnyt ympäriinsä jalkapallon, jääkiekon, tenniksen ja golffin vetoihin. Pienemmän kertoimen omaavan kohteenhan on veikkaustoimiston ammattilaiset todenneet paremmaksi? En siis veikkaa päättömästi vaan veikkaan noita pienikertoimisia pienillä panoksilla jollon vedot jakautuu usealle eri kohteelle ja riski pienenee.
Noh.. vetoja en tehty parisataa ja pelitili on hyvässä kasvussa. Pian tuplattu. Olen silti pitänyt panoksen samana n. 50 sentissä. Tiedän että homma ei voi olla näin helppoa joten kertokaa joku mikä asia on unohtunut sillä itse en sitä keksi? Mikä tässä tekniikassa alkaa kusemaan jossain vaiheessa?

6

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että pelaat alikertoimia. Kertoimien kuulusi olla 2,00 ja 2,00, mutta nordicbet tarjoaa 1,85 ja 1,85 tai 3,00 3,00 3,00 ja otettu pois 2,70, 2,70,270. Alikertoimia pelaamalla et siis pitkäänjuoksuun voita.

      pistän 50 senttiä tälle "varmalle" voittajalle.

      Vedonlyönissä mikään ei ole varmaa. Toiset joukkeeet ovat toki selvästi parempia kuin toiset, mutta joskus vaan suosikkijoukkueen peli ei kulje ja altavastaaja pääsee yllätämään. Suomi-Tanska peli on hyvä esimerkki siitä, että mitään varmaa voittajaa ei ole. Toki jos Suomi ja Tanska pelaisivat 100 kertaa Suomi voittaisi varmaan 90 peliä, mutta ei millään kaikkia 100 peliä. Tappio tulee siis jokus. joten kertoimien 1,05 pelaaminen tuo tappiota. Koska mikään ei ole varmaa.

      Kaikista tärkein vedonlönissä on se kerroin. esim. http://www.tip-ex.com/ täältä voit vertailla kertoimia eri vedonlöntiyhtiöiden kanssa ja aina pelata sinne mitsä saa suurimman kertoimen. Vain pelaamalla virheelisiä ylikertoimia voi vedonlönissä voittaa pitkälläaikavälillä. Yleensä ylikerroin löytyy altavastaajilta eikä suosikeilta.

      Toki poikkeuksiakin löytyy http://www.pokerisivut.com/news/pokeriammattilaisen-iso-veto-s%C3%A4ik%C3%A4ytti-veikkauksen.html Slovakia -V. venäjä pelissä veikkaus mokasi antamalla solovakialle 1,95 kertoimien. ESBCarvio Slovakialle oli 60% joten kysyeessä oli oikein mehukas ja hyvällä todenäköisyydellä osuva ylikerroin. Itse laitoin tosin vaan 300€. Ko. pokeriammatilainen panosti mielestäni liikkaa. Joten panostuksen ja kassanhallinan kanssa kannttaa olla myös varovainen ja perustaa vaikka pelikassa ja laskee panos kelyllä ja jakaa vaikka k/8 http://fi.wikipedia.org/wiki/Urheiluvedonly%C3%B6nti

      Panostaminen
      Eniten käytettyjä panostusmenetelmiä lienevät tasapanostus ja Kellyn kaavalla panostuksen laskeminen.

      Tasapanostus tarkoittaa sitä, että jokaiseen pelattuun kohteeseen sijoitetaan sama määrä rahaa. Harrastajapelurit saattavat käyttää aina panoksena vedonlyöntitoimiston minimipanosta.

      Kellyn kaava:

      ,
      missä p on kohteen todennäköisyysarvo, k kerroin ja A pelikassan koko. Kellyn kaava maksimoi teoriassa pelikassan kasvunopeuden, mutta käytännössä Kellyn kaavalla panostaminen on riskialtista, sillä todennäköisyyksien ollessa epätarkkoja Kellyn kaava saattaa antaa liian suuren panossuosituksen vedolle, jolloin ylikertoimisesta vedostakin voi tulla tappiollinen. Usein Kellyn kaavan panokseen käytetään jakajaa (kuten 4 tai 8) pienentämään pelikassan heilahteluja ja suojaamaan ylipanostukselta.

      • nb

        Millä perusteella voi arvioida että tarjotaanko jostakin kohteesta ylikerrointa? Lukemani perusteella ylikertoimien löytäminen edellyttäisi urheilun täysipäiväistä seuraamista ja omien todennäköisyyksien ja kertoimien arvioimista jokaiselle kohteelle. Jumalaton homma ja mikä minimoi omien kertoimien arvoimisessa virheiden tekemistä, koko homma voi mennä pieleen jos arvioi todennäköisyydet pari prosenttia väärin?

        Esim Suomi - Tanska pelin kaltaisia yllätyksiä voi minimoida pelaamalla molempien voittoa mutta erikokoisilla panoksilla. Betsson ottaa vastaan 0,1 € panoksia joten voisi panostaa Betssonilla altavastaajaa, jolla on kerroin yli 11 ja vaikka Veikkauksella 1 €:n panoksella ja kertoimella 1,2. Molemmissa tapauksissa jää voitolle vähän.


      • nb kirjoitti:

        Millä perusteella voi arvioida että tarjotaanko jostakin kohteesta ylikerrointa? Lukemani perusteella ylikertoimien löytäminen edellyttäisi urheilun täysipäiväistä seuraamista ja omien todennäköisyyksien ja kertoimien arvioimista jokaiselle kohteelle. Jumalaton homma ja mikä minimoi omien kertoimien arvoimisessa virheiden tekemistä, koko homma voi mennä pieleen jos arvioi todennäköisyydet pari prosenttia väärin?

        Esim Suomi - Tanska pelin kaltaisia yllätyksiä voi minimoida pelaamalla molempien voittoa mutta erikokoisilla panoksilla. Betsson ottaa vastaan 0,1 € panoksia joten voisi panostaa Betssonilla altavastaajaa, jolla on kerroin yli 11 ja vaikka Veikkauksella 1 €:n panoksella ja kertoimella 1,2. Molemmissa tapauksissa jää voitolle vähän.

        Millä perusteella voi arvioida että tarjotaanko jostakin kohteesta ylikerrointa?

        Vertaamalla kertoimia eri saittien välillä voi löytää ylkertoimia, mutta tämäkään ei ole varmaa sillä jotkut saitit matkivat toisten kertoimia. Kuitenkin ainakaan veikkaus ei matki ketään ja veikkauksen ylikertoimia voi löytää tipexin avulla, mutta arvio ei välttämättä ole kovinkaan tarkka sillä kertoimet voi mennä senkin mukaan miten ihmiset pelaa. Varmimmat arvoit saa ESBC:ltä

        Hankalahan niitä itse on arvoida, mutta itse ostan ESBC:n arvoit. Olen n.5v pellannut suhteelisen säänöllisesti enimmäkseen LA ja SU jollaon on runsaasti pelejä ja olen voitolla. olen pelannut n. 10 eri saitille enkä pelkästään veikkaukselle. Joskus on tullut rajujakin tappioputkia, mutta joskus taas menee todella hyvin. Voitiolle kuitenkin jää ESBC vihjeillä jos osaa panostaa järkevästi ja maltillisesti vaikka kelly/8 kueten minä.



        Esim Suomi - Tanska pelin kaltaisia yllätyksiä voi minimoida pelaamalla molempien voittoa mutta erikokoisilla panoksilla. Betsson ottaa vastaan 0,1 € panoksia joten voisi panostaa Betssonilla altavastaajaa, jolla on kerroin yli 11 ja vaikka Veikkauksella 1 €:n panoksella ja kertoimella 1,2. Molemmissa tapauksissa jää voitolle vähän.

        Jääkö?. Unohdit tasapelin joka tulee joskus ja romuttaa systeemisi.


      • nb
        HeteroGambler kirjoitti:

        Millä perusteella voi arvioida että tarjotaanko jostakin kohteesta ylikerrointa?

        Vertaamalla kertoimia eri saittien välillä voi löytää ylkertoimia, mutta tämäkään ei ole varmaa sillä jotkut saitit matkivat toisten kertoimia. Kuitenkin ainakaan veikkaus ei matki ketään ja veikkauksen ylikertoimia voi löytää tipexin avulla, mutta arvio ei välttämättä ole kovinkaan tarkka sillä kertoimet voi mennä senkin mukaan miten ihmiset pelaa. Varmimmat arvoit saa ESBC:ltä

        Hankalahan niitä itse on arvoida, mutta itse ostan ESBC:n arvoit. Olen n.5v pellannut suhteelisen säänöllisesti enimmäkseen LA ja SU jollaon on runsaasti pelejä ja olen voitolla. olen pelannut n. 10 eri saitille enkä pelkästään veikkaukselle. Joskus on tullut rajujakin tappioputkia, mutta joskus taas menee todella hyvin. Voitiolle kuitenkin jää ESBC vihjeillä jos osaa panostaa järkevästi ja maltillisesti vaikka kelly/8 kueten minä.



        Esim Suomi - Tanska pelin kaltaisia yllätyksiä voi minimoida pelaamalla molempien voittoa mutta erikokoisilla panoksilla. Betsson ottaa vastaan 0,1 € panoksia joten voisi panostaa Betssonilla altavastaajaa, jolla on kerroin yli 11 ja vaikka Veikkauksella 1 €:n panoksella ja kertoimella 1,2. Molemmissa tapauksissa jää voitolle vähän.

        Jääkö?. Unohdit tasapelin joka tulee joskus ja romuttaa systeemisi.

        Mielestäni en puhunut tasapeleistä yhtään mitään. MOLEMMISSA tapauksissa eli jompi kumpi voittaa, en sanonut että kaikissa tapauksissa.


      • nb kirjoitti:

        Mielestäni en puhunut tasapeleistä yhtään mitään. MOLEMMISSA tapauksissa eli jompi kumpi voittaa, en sanonut että kaikissa tapauksissa.

        Hain vaan sitä, että tuo on pitkäänjuoksuun tappiollista.

        Eli jos tuota pelataan satoja keroja niin se taspeli tulee joksus ei jompi kumpi vai aina voittaa pihtäähän se tasankin joskus päättyä jos tasapelimahdollisuus on olemassa ja tasapelillä häviät molemmat panoksesi 1 ja 2 Eli pitkäänjuoksuun tuo on tappiollinen systeemi.

        Toki ns. Surebettejä voi löytää jos poimii keroimia eri saiteillla jonka palautus ylittää 100%, mutta tuo ei ole surebet jos vaihtoehto X on mukana.

        Esim- 1. 1.20 veikkaus x12.00 unibet 2: 25.00 betsson.

        Palautus ylittää sadan 4,53%:lla

        panostetaan 1000€ 1. 871€ X 87€ 2 42€ voittaa n. 45€ ihan varmasti päätty peli miten hyvänsä.

        Toki rikastumaan surebteillä ei pääse sillä surebetit on aika harvinaisia, mutta joskus niitä on ollut ja monille saiteille ei saa kovin suuria maximi panoksia eli surebetillä saa vain ihan muutamia euroja.


    • Vetokuni

      Taidatte olla vedon lyönnistä aivan kuutamolla siihen ei ole kuin yksi tapa pärjätä siinä ja se on se että tietää mitä tekee kumpikin täysin puuha uunoja ja amatöörejä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe