kertokaa miksi

jaaappa

eli oon mm-tasolla ihmetellyt paria juttua. eli miksi helkkarissa alivoima pelaajat purkaa ränniin jos voi laittaa 4 metrin korkeudella keskeltä kenttää. kaikki lataavat hanat ränniin missä puolustaja on usein ottamassa kiekkoa tai sitten se jää ränniin jo aikaisemmin. ja kattokaa yle areenasta http://areena.yle.fi/video/781174

ja sanokaa miksi jotkut molset tekee niinkuin nabbe tekee. siis toi leijuu että hieno heittäytyminen ja kiekko lentää kauniisiti ylänurkkaan. miksi ei voi torjua niinkuin normaalisti pystyssä???

eilen tsekki teki suomelle rankkarimaalin ja mertaranta sanoi: kaspar pistää kiekon häkkiin. sit kun immonen teki samanlaisen maalin, mertaranta ärjyy: LOOOOOOOOOIIIISSSSTAAAAAVAAAAA MAAAAALIIIIII!!!!!!!!!!
vaikka oli identtinen. ja vokoun pysäytti rännissä ja jatkoi kiekon laitaan ja mertaranta sanoi: vokoun pysäyttää kiekon maalin takana ja jatkaa sen tsekkipuolustukseen. rinne teki saman tempun ja mertaranta:hienosti rinne ottaa kiekon maalin takana, loistava jatko ränniin suomen pelaajalle.

selittäkää noi ekat, tiedän viimeisten syyt eli mertaranta on vähän suomi-fani

3

762

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mijaaaam

En ole tätä ränni-ilmiötä huomannut. Kyllä laitetaan korkea kiekko päätyyn jos voidaan.

• Jepjep**

Minä kyllä olen huomannu, hirveen huonoja purkuja omasta päästä. Yks mikä minun silmään on kans jääny, on et aika vähän on ollu taklauspeliä.

• a.r.s.k.a

Oon huomannu ton ränni-ilmiön varsinkin suomen peleissä. En tiedä mistä johtuu tulee varmaa liian kiirre ja täytyy purkaa nopeesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      316
      1125
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      67
      945
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      77
      938
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      805
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      721
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      715
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      627
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      627
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      51
      579
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      551
    Aihe