Auto Palin

porissa

Voi Vittu. Auto Palin Porissa pettää puhuu paskaa ja valehtelee. Poriin tuli uudet qasqait myyntiin. Myyjä lupasi viikokón miettimis aikaa, mutta se ei pitänyt paikkaansa ollenkaan vaan seuraavallalla viikolla myyjä väitti ettei näin ole, vaan tarjous olikin voimassa vaan pyhävuorokauden. Just joo jäi ostamatta.
Toinen tapaus Palin. Myytiin Volvoja 2010 mallia. Kuukasi ennen, kun tuli uusi malli 2011. 2010 mallia myytiin 1000 Euroa kalliimmalla hinnalla, kun uudempaa 2011 mallia. Että sillee, aina kannattaa vähän katsella ja miettiä, koska ostaa ja mitä.

10

3472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuuntunut

Me saatiin tällä viikolla niin paskaa palvelua Palinilla, ettei oo koskaan saatu. Tarjous vaihtoautosta s-postiin ja myyjä puhu et kyl me sopimus saadaan tehtyä niin että molempia osapuolia tyydyttää. Mentiin alkuviikosta tekee kauppoja niin eipä kuulemma enää kelvannutkaan, ku ei ollu samanlainen ku kuvissa. 200km lasten kanssa ja voitte olla varmoja, että vituttaa. Ihan kusetusta koko firma. En suosittele kenellekkään kyseistä firmaa.

• lflfl33

Jos tarjoat vaihtoautoasi virheellisillä tiedoilla niin 100% varmuudella väärillä tiedoilla arvioidun auton hinta arvioidaan oikein väärien tietojen paljastuttua.

• kyrpääntynyt

Autopaliniinilta olisin seuraavan autoni ostanut Vaan en osta Koska seurustelen myyntipäällikön isän kanssa Kohtelu on ollut törkeää Olen sen verran varakas että vituttaa

• rajraj

Loistava ketju! Selkeätä tekstiä.

• valistunut

Täysin uskomatonta käytöstä Volvo-myyjältä, ylimielistä ja suorastaa pilkallista. Kun kysyy uuden auton toimitusaikaa saa ympäripyöreän vastauksen ja kommmentilla "siitä vaan tilaamaan". Eli tapaamisesta jäi kuva että myyjän kiinnostus mahdolliseen kaupankäyntiin oli täysin nolla.
        Itselle tuli täysin selväksi että minun ei tarvitse sieltä autoa ostaa.

• Tervetuloauudestaan

En voinut tarjota sinulle pyytämääsi 18-vuoden rahoitusta, koska rahoitusyhtiöillä ei ole niin pitkiä sopimuksia. Tule uudestaan liikkeeseemme, katsotaan joku edullisempi vaihtoehto sinulle. Uskon esim. 10 t€:n rahoituksen 6 vuoden sopimuksella kohdallasi menevän läpi.

• pitääpä.tiedustella

Mitähän Auto Palin tuumaa tälläisestä vastauskesta?

• KaikenMaailmanHattivatit
        pitääpä.tiedustella kirjoitti:

Mitähän Auto Palin tuumaa tälläisestä vastauskesta?

Nyt sait tarjouksen mihin kuukausittaiset rahasi riittävät, missä ongelma?

• pankinmies

Palin lähti hyvinkäältä 80 - luvulla kun oli kusettanut riittävästi paikallisia

• 885

Itse ostin sieltä käytetyn auton korjattavaksi. Jälkeenpäin sain syytteen petoksesta että olisin itse aiheuttanut auton viat ja korvausvaatimus viisituhatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe