Mercedes-Benz E 270 CDI 2003 HZH-792
Mittarilukema: 250000 km
"Mittarilukeman voi varmaan kertoa kahdella niin ollaan lähellä totuutta"
Myyjä: Jyrki Hänninen, Kotka, 050-5385605
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3238390
eli tuo liike:
http://www.nettiauto.com/jh
Oikeasti Hänninen tietää erittäin hyvin, että autolla on ajettu 700 000 - 750 000 kilomeriä eli noin kolme kertaa enemmän kuin ruuvatussa mittarissa on.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8696408/flat
http://www.tuulilasi.fi/keskustelu/auto-ja-verotus/rehellista-suomalaista-autokauppaa-mittarilukemat-puolittuu
MB 270 CDI HZH-792 taas myynnissä
49
5412
Vastaukset
- Huijausta
500 tkm ajetun Mersun arvo olisi 12000 - 13000 euroa, mutta 750 tkm ajetun arvo on korkeintaan 10000 euroa. Tuossa yritetään siis ostajia harhaanjohtamalla saada autosta useita tuhansia euroja kovempi hinta kuin kertomalla totuus.
- Kilsat
Ei kyllä hyvältä näytä / vaikuta...
- Samaa sarjaa
En ostaisi autoa noista yhdestäkään.
- Kuka tietää?
- luotettavaa kauppaa?
miksi ei voi olla rehellinen?
- ei onneks
lue tätä palstaa ja niinollen saa oikeeta tietoo ja menee ostamaan paskaa koko paketillisen.
Jälkikäteen on turha vinkua ettn mää tiänny
- Kyylä 2
Olen kyllä harrastelija tällä saralla. Olet yliveto, hattua nostan tavatessa. t. Kyylä 2 ( aito)
- Tsemppiä sullekin
Kaikki rehelliset ihmiset ovat varmasti tyytyväisiä, kun epämääräisiä keinoja käyttävät myyjät paljastetaan.
- kykhjmh
Tsemppiä sullekin kirjoitti:
Kaikki rehelliset ihmiset ovat varmasti tyytyväisiä, kun epämääräisiä keinoja käyttävät myyjät paljastetaan.
Ollaan tosi tyytyväisiä,voitasko pystyttää sulle patsas jonnekkin?
- Pakita nuppiin
Oho! Osui ja upposi. Sinähän suutuit ihan aikuisten oikeasti.
- Kuvataiteilija
Patsaan arvoista toimintaa ehdottomasti! Tärkeänä detaljina kuitenkin huomioitava patsasta tehdessä että raaka-aineena pitää käyttää kanaverkolla tuettua sementtiä, päälle musta massa ja hattu tehdään lopuksi alumiinista.
- OstaakoVaiEi?
Ei tuolla ole myynnissä kun paljon ajettuja... Onko kaikku ruuvattuja?
Mitäs jos on suomiauto ja huoltokirja? Voiko silloinkaan luottaa..- osta suomalanen auto
Suomiautoon voi aina luottaa.
Saksantuonnit on ruuvattuja. Suomiautot ei. - erehdyit hoM0
osta suomalanen auto kirjoitti:
Suomiautoon voi aina luottaa.
Saksantuonnit on ruuvattuja. Suomiautot ei.Tää ruuvattu mersuhan on suomiauto!
- paskahousut
erehdyit hoM0 kirjoitti:
Tää ruuvattu mersuhan on suomiauto!
Mutta huoltokirjaton semmoinen...
- Suomiautoa alle...
Niin.. On se kumma kun saksassa.. ruotsissa jne.. Ei ajeta kuin " 200tkm " :)
- Piilosilla
Onko kenelläkään tietoa missä autot ovat? Kun ei ole tarkkaa osoitetta?
- Etsi Jeppe!
Piilosilla kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa missä autot ovat? Kun ei ole tarkkaa osoitetta?
http://www.google.fi/maps?q=&layer=c&z=17&iwloc=A&sll=60.481849,26.904708&cid=5474343435275762123&cbp=13,103.6,5.1,0,0&panoid=nRsherKhW2WUQVzHaWkcOQ&q=jyrki hänninen kotka&ei=M8WnT52QLM7b4QTU2-zLCQ&sa=X&oi=local_result&ct=streetview-image-link&cd=1&resnum=4&ved=0CAYQnwIoADAD
Etkö osaa käyttää googlea? - saksastatietävä
Suomiautoja ruuvataan siinä missä saksalaisiakin.
Tyhmät ostaa ruuvatun auton saksasta. Jos osaa ottaa asioista selvää, saksasta saa hyvän ja vähänajetun auton halvalla.
Saksassa on perheissä usein useempi auto ja siks kilometrejä ei tule niin paljon. Ja esim avoautot on oikeesti vaan kesäkäytössä, toisin kuin suomessa.
Itse muutin saksaan vuonna 2002 ja olen asunut täälä siitä asti.
Pihasta löytyy 3 autoa, kaikissa on alle 100 000km mittarissa.
Ja kaikkien tuttujenkin autot on max 100 000km ajettuja - Suomi24Juttumiehet
saksastatietävä kirjoitti:
Tyhmät ostaa ruuvatun auton saksasta. Jos osaa ottaa asioista selvää, saksasta saa hyvän ja vähänajetun auton halvalla.
Saksassa on perheissä usein useempi auto ja siks kilometrejä ei tule niin paljon. Ja esim avoautot on oikeesti vaan kesäkäytössä, toisin kuin suomessa.
Ja kaikkien tuttujenkin autot on max 100 000km ajettujaNo kyllä on taas jutut! HAH HAH HAAA
- Tyhmä ostaa
saksastatietävä kirjoitti:
Ja kaikkien tuttujenkin autot on max 100 000km ajettujaaina sen halvimman ja myy sen vielä tyhmemmälle - Suomessa. Superhyvistä, vähänajetuista mutta ei aivan halvimmista autoista suomalainen ei tiedä mitään eikä voi edes kuvitella että sellaisiakin on olemassa, ulkomailla paljonkin. Minullakin on ulkomailla asuvana arvoauto jolla on nyt 10 vuotiaana ajettu 40 tkm. Talviautona on tylsä Audi A6 3.0 Tdi. Poikaset Suomessa eivät osaa edes kuvitella että tällainen olisi mahdollista. On se ja helppoakin vielä. Kouluja pitää tietysti nuorena käydä ja elämässä menestyä muutenkin. Siihenhän se Suomessa useimmiten tökkää kun jäädään vain haaveilemaan.
- Ei kilometrejä kerry
Outoa.. pitkien etäisyyksien maita, kuten Suomi.
- onko järkee vai ei
Ei kilometrejä kerry kirjoitti:
Outoa.. pitkien etäisyyksien maita, kuten Suomi.
Menit ja kaivoit esille neljä vuotta vanhan jutun?
- Oivoivoi
Onko kokemuksia kyseisestä liikkeestä?
- PeXXXXXXxxx
Luotettavaa kauppaa vuodesta -88... Kaupparekisteriin tosin vasta -07...
- VitunEki
Hyvä jätkä.. Asia autot ja hinta...
- f vcx
Aloituskin vuodelta"miekka ja kilpi.
- JykäOnÄijä
Tosi hyvä autoliike.. Suosittelen lämpimästi...
Olen ostanut aina kaikki autot Jyrkiltä... - iggSssIGG
Myy kunnossa olevia ja viimisen päälle hyviä autoja!! Olen aina ostanut häneltä... Autoille myös super takuu, korvaa todellähyvin kaiken...
- 5+16
Ja kaikki uskoo,eikö;)
- 1+1=11?
Jyrki, jyrki älä tyrki vaan tee joskus miehen työ......
- l0ud
Autot eivät ainakaa näytä paljoa vaihtuvan... Kuvissa näkyy lunta vielä :D
- T008
Jyrkillä ok hintaista perus käyttöpeliä, käytettyjä autoja.. Mutta ilmeisen toimivia.. Yhden auton hakenut 2v sitten ja hyvä maku jäi.
- werwer
Kierrän ja kaarran kaukaa... Omat ja parin kaverin kokemukset...
- AinaLiikkeestäAutot
Olen ostanut JH:lta vuoden sisällä auton. Kauppakirjassa lukee " riita-asiat ratkotkaan kotkan käräjäoikeudessa. " Mitä tuo tarjoittaa?
- Kauppureita piisaa
No sehän lukee siinä ihan selkokielellä, jos autoosi tulee joku vika ns. 6kk:n kuluttajasuojan (virhevastuu) aikana kaupan teosta ja liikkeen kuuluisi se sinulle korvata, niin eivät korvaa ennenkuin on oikeudessa ratkottu korvausvastuu, eli haistattavat ilmeisesti pitkät kuluttajasuojan mukaiselle korvausvastuulle.
- Tirkisteliä
No tuohan houkuttaa ostamaan tollaisesta liikkeestä auton. Voi hemmetti, ilmankos siellä näyttää lunta myyntikuvissa olevan.
- balbowa
Jyrki on samanlainen kauppias kun kaikki muutkin... Ostaa halvalla ja myy pikku voitolla...
- kuluttajaasmies
Erittäin huonoja kokemuksia tästä kotkan autodiileristä, en suosittele kenellekään!
- Dieselvolvo
Jykä myi kaverille selkeästi viallisen auton (vetari rikki) ja osittaista korvausta haettaessa tuli vaan huutoa ja röhönaurua päin naamaa. Ei voi suositella kyseistä kauppiasta kenellekään.
- DieselAudi
Vetari on kulutusosa.
Minkään autoliikkeen ei tatrvitse sellaisen korjailuun/vaihtoihin ottaa osaa. - dieselauti
DieselAudi kirjoitti:
Vetari on kulutusosa.
Minkään autoliikkeen ei tatrvitse sellaisen korjailuun/vaihtoihin ottaa osaa.Mutta jykä sähän just möit auton jossa vetari rikki, vaikka sen kerroit myynnissä olevan kunnossa. Mistä näitä pellejä sikiää ku valehtelevat ku must....... Ei oo mitään moraalia
- kadillakki
ostettiin joskus jykältä käkkylä, öljypohjan tiiviste vain piti vuotaa. Asiaa tutkittuamme siinä vuosikin kansipahvit! Ihan 2 eri asiaa!
- Eikö vaan.
Ostakaa autonne Kaivokselan Toyotalta. Sieltä saa palvelun lisäksi kunnon autoja, jotka ovat tarkastettu.
- -BeoRRRRR-
Aikaisemmin ainakin kun tuolta haki auton niin " Riita-asiat ratkaistaan Kotkan käräjäoikeudessa "... Mulla on vieläkin kauppakirja tallessa vaikka autoa ei oo ollu enää aikoihin... Oli pakko säilyttää, kun en oo aikaisemmin moista lappua saanut vaikka autoja ollut tän 45v aikana jo aika monta :)
- BBBaaa
Nykysin lukee paperissa " Asiakas vastaa itse ilmenevistä vioista " muistaakseni noin :)
Hieno mies...- Käkikelli
Liikkeenä mainostaa, mutta ei liikkeen velvollisuksia täytä.
Ihan ok autot ja ok hintaset.. Pari hakenu..
- Anonyymi
Ketku kaveri edelleen, suosittelen välttelemään ellet halua olla tekemisissä puolimustalaisen kanssa.
- Anonyymi
Eikö tuonkin ja kaiken muun tutkimisen ajan käytön sijaan,
voisi keskittyä vain ja ainoastaan omiin pieniin asioihinsa,
niin ei tarvisi tutkia tuollaistakaan,
kun menestyisi niin hyvin ,
että aika menisi oikeisiin omiin asioihin ,
joilla pärjää ettei tarvi kateellisena miettiä toisten asioita?
Vanhoja mersunromuja tutkiessa ei todellakaan kukaan tiedä oikeita kilometrejä eikä taustoja täysin varmasti, faktaa.
Moni kuvittelee ettei uusimmissakaan voi kilometrejä muuttaa, voi ja voi, ette ymmärä ulkomailla olevista huipputekijöistä, ja moni auto ei koskaan paljastu missään .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735