Kun muut maat lähettävät nuoria tyttöjä viisuihin, Suomi lähettää keski-iän ohittaneita harppuja kasakkahumpalla.
Toinen noista harpuista herjasi tänään radiohaastattelussa vuoden takaista Teräsbetonin viisua. Taitavat ylimielisyydessään olla sukua Bengt-åkelle. Nämä harput vain ovat ylimielisiä jo ennen karsintaa, Bengt-åke oli
mitalin varmistuttua.
Ylimielisyys tulee kostautumaan torstaina. Torstain jälkeen kyseistä yli-ikäistä kasakkapartiota kutsutaan nimellä "peräaukkoon lokakuun-kuiskaajat"
Kuunkuiskaajat - 2 ylimielistä vanhaa ämmää
17
721
Vastaukset
väitteisiisi. Tämä kasakkapartio on vaan nähnyt vähän enemmän kuin moni muu, myös sitä menestystä...:) Onnea kisaan!!!
- QQ
Olet pahinta esimurkkuikääsi elävä teini. Tänä vuonna on mukana poikkeuksellisen monta alle 20 vuotiasta esiintyjää. Jos 30 vuotta täyttänyt on keski-iän ylittänyt, niin pikkaisen on asennepuolella jo vikaa.
Muutenkin alkaa ihmetyttää tämä suomalaisten asenne omia edustajia kohtaan. Kuitenkin 42 prossaa äänestäneistä halusi nimen omaan Kuunkuiskaajat Osloon. Nyt näyttää siltä kuin kukaan ei olisi tätä biisiä halunnut sinne lähettää.
Kun katselee promovideoita juutuubilta, niin siellä täysin paskoja kipaleita puolustetaan ja kehutaan henkeen ja vereen. Siis ko. maan tuubbarit. Suomi tekee tässä - täysin arvatunlaisen - poikkeuksen. Minua ei hävetä tämänvuotinen edustuskipale esittäjineen. Minua hävettää tämä helvetin selkään puukotus, mutta katotaanpa, niinhän oli Lordinkin esityksen kanssa. Ensin piruiltiin, vittuiltiin ja hävettiin olla suomalaisia. Voiton jälkeen oltiin niin lääpänlääpän Lordi-faneja.
MIKÄ VITTU KAIKKIA VAIVAA? KATSOTAAN NYT HUOMINEN SEMI JA MOLLATAAN SITTEN JOS ON AIHETTA.
Oma veikkaukseni: Finaalissa ollaan - kaikkien arvostelijoiden suureksi vitutukseksi.- joka taas tää alkaa
Ettekö te jumal**ta koskaan opi. Niin ihan kivahan se olisi mutta kun ei. Kyllästyttää tämä joka vuotinen perusteeton hehkutus että taas ollaan ennakkosuosikki. Samanlainen yltiö positiivisuus oli päällä sillanpään biisistäkin ja sanoin silloinkin että ei jakoja finaaliin ja miten kävi? Lordi taas oli helppo nakki sinne ennustaa.
Siis väittääkö joku että tällaista musiikkia kuunnellaan vapaaehtoisesti ympäri eurooppaa mitä työlki ellää on?? haloo.
Jos tämä kuitenkin jollain käsittämättömällä ilveellä menisi finaaliin niin 5 viimeisen joukossa se siellä olisi. - Suomen puolesta
Itse ihmettelen aina samaa, että miten hiton huono itsetunto meillä suomalaisilla on, kun joka vuosi pitää haukkua oma edustaja! Aina pitää kannustaa suomalaista vaikka mitä sinne kisoihin lähetettäisiin. Ei voi käsittää. Sitä paitsi kuunkuiskaajat osaavat esittää biisinsä loistavasti, tiedän kun olin paikalla katsomassa suomen karsintaa. Minusta ovat hyvin edustuskelpoisia, iloisia, kauniita ja raikkaita. Tsemppia illan koitokseen!
- tällä
viikolla.
- lööperipööperi
Olen QQ kanssasi AIVAN SAMAA MIELTÄ!
Helvetti on se niin vitun kumma ku ei suomalaisille mikään kelpaa. Hävettää olla tollasten paskassavellovien haukkujien keskellä. Kaikki on aina huonosti ja kaikki poljetaan aina alimpaan maanrakoon! Menkää itse edustamaan jos olette kerran niin hyviä että on varaa aina muista puhua paskaa!
Muistaakseni Lordinkin kanssa kävi vielä niin että täällä sitä haukuttiin voiton jälkeenkin. Sanottiin että huonoa esimerkkiä lapsille yms yms yms.
MIHINKÄÄN ETTE OLE KOSKAAN TYYTYVÄISIÄ TE KIITTÄMÄTTÖMÄT PASKIAISET!
Olen omasta puolestani onnellinen että joku tollasia ihmisiä ja tätä maata menee edes maailmalle edustamaan. Saatana!
Tällä palstalla varsinkin saa aina törmätä tähän iänikuseen negatiivisuuteen ja jossitteluun. Haistakaa te huonoitsetuntoset paska. Mahtaa olla rankka elämä kun aina vaan pitää mollata.
- paras aikoihin
Kerrankin lähtee erittäin fiksu naisduo edustamaan maatamme. Voimme olla ylpeitä heistä, käy kisassa
sitten miten vain.
Finland.............12 points !!- 8779798
>Voimme olla ylpeitä heistä, käy kisassa
>sitten miten vain.
hah, niinkun aina - olimme ylpeitä, kun 'Nuku pommiin' raikui koko euroopalle:)= - ei ole
sama kuin sävelkorva. Latteuksia huutelemalla ylimieliset feministit huutelevat itsensä hourulaan!
- kihjvsdgj
Voi sinua aloittaja-asiantuntijaa. Nytkö jo vertailet ikiä, että kuin MUILLA mailla on nuoria tyttöjä ja Suomi lähettää harppuja... miten voit olla noin alemmuudentuntoinen ja säälittävä... Nuorilla tytöilläkö tämä kisa voitetaan? Viime vuonnakin taisi voittaja Aleksandr Rybak olla nuori tyttö... ja häntä edeltävä Dima Bilan oli myös nuori tyttö... tai sitten ei. Jos olet niin pinnallinen ja tyhmä, että mielestäsi tärkeintä on lähettää kisoihin nuoria tyttöjä, niin sinun ei kannata katsoa kisaa ollenkaan. Kaiken kukkuraksi Kuunkuiskaajat eivät edes ole "vanhoja ämmiä". En vain mitenkään saanut järkevää pointtia esille tuosta sinun oksennuksestasi.
- QQ
Olsenin liki kuusikymppiset veljekset, jotka voittivat viisut Tanskalle v. 2000, ne ne vasta nättejä nuoria tyttöjä olivatkin!
- Hair of the Dog
Tämän illan jälkeen sitä ei tarvi enää kuulla radiosta....Onneksi.
- harppu vain...
Kyseessä on euroviisut, ei mitkään vitun missikisat. Huomaa ettei sinulla ole musiikista pienintäkään ymmärrystä. Juuri sinunlaiset taukit lähettää niitä keskenkasvuisia karaokevoittajia määkimään sinne ja heiluttamaan persettä.
Itse olen opiskellut musiikkia noin 9 vuotta joten ymmärrän asiasta vähän enemmän kuin sinä. Oikeastaan sinun musiikin ymmärrystä voisi verrata kuolaavaan vihannekseen Nasan palkkalistoilla. emmäkää tykkää , jos jtn vitu mumm0humppaa pistetää viisuihi. mutta kuiskaajat TEKEVÄT kansan musaa...
mutt haluaisin vähä särmää viisuihin, tai koko paska jää kattomatta. -.-- two poäng
kyl noitakkii ylimielisii peräaukkoon laittais.
- Kuis Kaaja
niin ensi vuonna sitten varmasti!
- muah hah hah hah haa
ei nähdä niitä enää ensvuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111571Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931131- 83991
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49771
- 50766