Kysymys rekisteröidyille kirjoittajille

Eli...kehtaisitteko pukeutua sellaiseen t-paitaan, johon olisi kirjailtu nimimerkkinne?
Paitojen ulkoasu olisi neutraali ja yksinkertainen (väri tyylikkään musta ja tekstit olisivat kirjoitettu valkoisella)
Hinta: "vain" 50 €/kpl :)

http://www.youtube.com/watch#!v=RngZRcQn74c&feature=related


"Jos kiinnostuneita on tarpeeksi, niin Eniro ryhtyy tuumasta toimeen"


MarttyyriMallari-TTt

34

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1O€ sopiva hinta

      Olen tätä funtsannu. Tosin noilla eräiden lehtien ilmoituksilla haluttu teksti T.paitaan tehdään huomattavast halvemmalla.
      Seutukunnallamme tiedetään rekattu nikkini. Alkuun se tuntu melko huimalta, mut sitten meinasin, ett kovat kärsät kirjoittavan omalla nimellään.

      • mutta silloinhan se ei olisi aito Suomi24-paita.

        "Mieti sitä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • mut : !!111!!!

      kyl YRMIÖN pelipaidan voisin ostaa!!!!111!

      • KESKISORMI::..!!!%+?

        .

        olis kyl hyvä myyntivaltti!!!!!111!!!!

        .


      • PERSE::..!!!1!1#%+?
        KESKISORMI::..!!!%+? kirjoitti:

        .

        olis kyl hyvä myyntivaltti!!!!!111!!!!

        .

        .

        vois olla vielä parempi!!!!11!!!!1

        .


      • et maksaisi vaivaista viittäkymppiä elämäsi tärkeimmästä vaatekappaleesta?

        "Ei se olisi mikä tahansa rätti :)"

        MarttyyriMallari-TTt


    • kirpela

      jättää väliin? Ei muuten, mutta ajattelen ihan muita ihmisiä.

      • kommentistasi tuli mieleen ne lukuisat ihmiset, jotka olen suututtanut netissä...

        "Ehkä tämä ei ollutkaan hyvä idea :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • kirpela
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kommentistasi tuli mieleen ne lukuisat ihmiset, jotka olen suututtanut netissä...

        "Ehkä tämä ei ollutkaan hyvä idea :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        etten suuttunut :)

        *oot niin lutunen*


      • kirpela kirjoitti:

        etten suuttunut :)

        *oot niin lutunen*

        vaan ole sellainen...mitä tuohon voisi vastata.

        "Kiitos :/"

        MarttyyriMallari-TTt


      • kirpela
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vaan ole sellainen...mitä tuohon voisi vastata.

        "Kiitos :/"

        MarttyyriMallari-TTt

        vaan joutuu nielemään jotkut jutut.

        Aidosti *anteeksi, jos aiheutin taas pettymyksen*


    • BlueNightSatin
      • kiitos kommentista, joka edesauttaa hankkeen toteutumista.

        "En tiedä miksi, mutta jostain syystä en pidä nimimerkistäsi :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • BlueNightSatin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiitos kommentista, joka edesauttaa hankkeen toteutumista.

        "En tiedä miksi, mutta jostain syystä en pidä nimimerkistäsi :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        mittään, mää paan niccini pian jäihin :)


    • :))

      löytyy jo sellainen paita tai paremminkin toppi jota käytän treenatessa, joten mistä mahtoi löytyä nimimerkki jota en nyt kerrokkaan.

      • Rättikuski

        siihen tksti viel miehn logiikka niin ei pääse miesten saunaan edes
        Ratikalla pääsisi ilmaiseksi


    • mutta tekisin itse silkkipainannalla-

      ps.
      Silminnäkijä: Seksirikoksen jälkeen
      TV2 Klo: 22.05 Pvm: 24.05.2010

      Katuuko lapsiinsekaantuja vankilassa? Mitä hän ajattelee teoistaan? Mikä pysäyttää seksuaalirikollisen? Toimittaja Nina Malmberg

      • jokaisella aikuisella täytyy olla varaa laittaa 50 euroa näin tärkeään juttuun.

        "Eihän se ole kuin vajaa 300 markkaa"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Mitä jos muutkin saisivat ostaa nimimerkilläsi varustettuja t-paitoja?
      Jospa minä kulkisin ympäriinsä MarttyyriMallari t-paidassa ja tulisit kaupungilla vastaan?
      Miten reagoisit?

      ... en taida kannattaa hanketta...

    • Kehtaisin mutten mä siitä 10e:tä enempää maksaisi.

    • ah,

      mä haluan fanipaidan! Tiedänkin kenen nimmari siinä olisi sydämin koristeltuna... ♥

      • kerrokerrokerro

        Kenen???!!!! Palstalla on oikeus tietää tulevatkin palstasuhteet!!11!!


    • MMies

      OLEMMEHAN MEKIN PALSTALAISIA!

      NIIN!

      HAHA! :D

      • PUSKA::...!!!%?+!1

        .

        sellaista paitaa vois ylpeänä kantaa

        .


    • relaxed.eyes

      koska tämä eräs samanlaisen nikin rekannut tyyppi voisi ottaa nokkiinsa, jos esiintyisin galleria-kuvassani "relaxed.eyes"-paidassa.

    • rose18

      tohon hintaan kallista lystiä..

      oisiko mukavaa jos minut tunnistetaan kadulla ja kävelisin selkäsuorana, kun ehkä valehtelee..

      osittain koen sellaista mahtia miksen....mutta oisiko se sen arvoista heittääkö ihmiset minua kananmunilla vai säääliskö minua, peräti suunittelee ampuvansa.

      • sykiatrii-dazzuu

        syystä ajattelet niin, että ihmiset halveksivat sinua?


      • rose18
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        syystä ajattelet niin, että ihmiset halveksivat sinua?

        ja annan kovan kannan mielipiteisiin..
        ehkäpä johtuneen siitä että olen kokenut jyrkän mielipiteen kannatuksen ääripäät.

        ikävä kyllä se alkaa näkyy jyrkissä mielipiteisissä ja ihmisten jakautumisessa.
        en koe itseäni puolustelun hyvänä koska se o niin väsyttävää ja kaikki ihmiset kokee pienenkin sanan erillaisena kuvana..
        minusta ei pdetä ja harvat pitää.. toiset sääliin ja toiset ei siedä ilman perusteluja ja toiset ottavat asiat henk, kohtaisesti ja täältä ei voi karsia sananvapautta.. täällä ei voi karsia hyviä kuin pahoja erikseen.
        aina kuintenkin olen rehellinen ja erittäin avoin..


      • relaxed.eyes
        rose18 kirjoitti:

        ja annan kovan kannan mielipiteisiin..
        ehkäpä johtuneen siitä että olen kokenut jyrkän mielipiteen kannatuksen ääripäät.

        ikävä kyllä se alkaa näkyy jyrkissä mielipiteisissä ja ihmisten jakautumisessa.
        en koe itseäni puolustelun hyvänä koska se o niin väsyttävää ja kaikki ihmiset kokee pienenkin sanan erillaisena kuvana..
        minusta ei pdetä ja harvat pitää.. toiset sääliin ja toiset ei siedä ilman perusteluja ja toiset ottavat asiat henk, kohtaisesti ja täältä ei voi karsia sananvapautta.. täällä ei voi karsia hyviä kuin pahoja erikseen.
        aina kuintenkin olen rehellinen ja erittäin avoin..

        kirjoita ämmien palstalle?

        Ei täältä heru sympatiaa heikoille.


      • rose18
        rose18 kirjoitti:

        ja annan kovan kannan mielipiteisiin..
        ehkäpä johtuneen siitä että olen kokenut jyrkän mielipiteen kannatuksen ääripäät.

        ikävä kyllä se alkaa näkyy jyrkissä mielipiteisissä ja ihmisten jakautumisessa.
        en koe itseäni puolustelun hyvänä koska se o niin väsyttävää ja kaikki ihmiset kokee pienenkin sanan erillaisena kuvana..
        minusta ei pdetä ja harvat pitää.. toiset sääliin ja toiset ei siedä ilman perusteluja ja toiset ottavat asiat henk, kohtaisesti ja täältä ei voi karsia sananvapautta.. täällä ei voi karsia hyviä kuin pahoja erikseen.
        aina kuintenkin olen rehellinen ja erittäin avoin..

        täältä ei voi karsia sananvapautta: täältä voi karsia sanan vapautta.


      • rose18
        relaxed.eyes kirjoitti:

        kirjoita ämmien palstalle?

        Ei täältä heru sympatiaa heikoille.

        sinulta en sitä kaipaakkaan, mene itse sinne herumaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe