olen käyttänyt samoja e-pillereitä 4-vuotta nyt olen hieman hämilläni
kun vuodon piti alkaa lauantaina ainostaan tuli vain paritippaa sunnuntaina ei
ollenkaan maanantaina ja eilen vain taas pari tippaa.. tänään tein testin ja
näytti negaa. olen pystynyt seuraamaan hyvin vuotojen määrää kun käytän
kuukuppia ja yleensä ne on runsaat ja olleet säännölliset. ainostaan
poikkeamaa oli jo edellisissä kuukautisissa jossa oli seassa hyytymiä.
kävin silloin gynellä papa oli ok mutta tutkinnan yhteydessä löyty
tuumoreita kävin tähystyksessä jossa niitä ei löytynyt ja samalla otettiin
koepaloja jotka oli ok. en omasta mielestä ressannut asiaa nuoresta
iästäni johtuen en uskonut mitään löytyvän, painossakaan ei ole tapahtunut
muutoksia. lääkäriinkään en enään kehtaa ottaa yhteyttä kun minulla
on kumminkin testailtu nyt pienen ajan sisällä niin paljon..
esim. sokeritautiakin epäiltiin minulla oli testeissä kohonneet arvot mutta asiaa
päätettiin toistaiseksi seurailla. en kylläkään osaa kantaa mistään huolta.
se tulee mikä on tullakseen kuinka yleistä on tälläinen?
e-pillerit ja niukka vuoto ? ? ?
4
1269
Vastaukset
- .
olet ollut viimeksi yhdynnässä? Kas kun raskaus ei heti tule esille, siinä mene n. kaksi viikkoa ennen kuin testi näyttää oikein.
Itse menisin veritestiin- .salt.
reilu kaksi viikkoa takaperin olin viimeksi yhdennässä.
sen takia oletin itse myös sen näkyvän testissä.. - '''''''''''
.salt. kirjoitti:
reilu kaksi viikkoa takaperin olin viimeksi yhdennässä.
sen takia oletin itse myös sen näkyvän testissä..Mun pillereiden pakkausselosteessa ainakin lukee, että ei kannata huolestua jos pillerit jää pois kerran, on ihan normaali sivuvaikutus (siis vaikka olisi pitkänkin käyttöajan jälkeen). Mulla ainakin näin on käynyt, tiputtelua tuli vielä pillerijakson aikana mutta ei vuotoa ollenkaan kun piti. Seuraava vuoto tuli ajallaan. Seuraavalla gynekäynnillä testasivat sukupulitaudit yms. varmuuden vuoksi mutrta mitään ei ollut. Eli sinuna odottaisin ja kattoisin tuleeko seuraava vuoto ajallaan. Jos ei niin kannattaa ehkä kuitenkin kääntyä lääkärin puoleen. Parempi on tutkia ja todeta ettei mitään ole kuin vuosien päästä surkutella että kun ei sitten mennyt. Ethän sinä oireillesi mitään voi.
- .salt.
''''''''''' kirjoitti:
Mun pillereiden pakkausselosteessa ainakin lukee, että ei kannata huolestua jos pillerit jää pois kerran, on ihan normaali sivuvaikutus (siis vaikka olisi pitkänkin käyttöajan jälkeen). Mulla ainakin näin on käynyt, tiputtelua tuli vielä pillerijakson aikana mutta ei vuotoa ollenkaan kun piti. Seuraava vuoto tuli ajallaan. Seuraavalla gynekäynnillä testasivat sukupulitaudit yms. varmuuden vuoksi mutrta mitään ei ollut. Eli sinuna odottaisin ja kattoisin tuleeko seuraava vuoto ajallaan. Jos ei niin kannattaa ehkä kuitenkin kääntyä lääkärin puoleen. Parempi on tutkia ja todeta ettei mitään ole kuin vuosien päästä surkutella että kun ei sitten mennyt. Ethän sinä oireillesi mitään voi.
onko kenellekkään pitempään e-pillereitä käyttäneelle sattunut että vuoto jäisi tulematta kun ne on ennen ajallaan tulleet ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989