Hei! Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia Tatu Tarkasta ja millaisia, hyviä, huonoja...? Rintaimplanttien laittoa suunnittelen ja kirurgia mietin...
Tatu Tarkka
8
1748
Vastaukset
- 0988743y
hän on? Plastiikkakirurgi?
- 59v.
plastiikkakirusrgi,joka on erikoisen kiinnostunut kasvokirurgiasta.Minulle hän teki yläluomi-sekä
keskikasvojen kohotusleikkauksen ja hyvää jälkeä tuli.Hän toimii Tampereen ja Hämeenlinnan
Mehiläisissä,sekä Ihoakatemiassa. - mbw
59v. kirjoitti:
plastiikkakirusrgi,joka on erikoisen kiinnostunut kasvokirurgiasta.Minulle hän teki yläluomi-sekä
keskikasvojen kohotusleikkauksen ja hyvää jälkeä tuli.Hän toimii Tampereen ja Hämeenlinnan
Mehiläisissä,sekä Ihoakatemiassa.Tiedän Tatun ja voin kertoa, että erittäin tarkka ja hyvä lääkäri, ihan nimensä veroinen. :)
- jogltb
Suosittelen lämpimästi Tatua. Huippujälkeä tekee ja kauniita rintoja mm.. Leikannut mut kahdesti. Hieno mies!
- ykako
Onko kokemuksia nenäleikkauksesta Tatulla?
- ei enää tuijotuksia
käyty on ja hyvä tuli.entinen nenä kuin turkkilaisukolla ja nykyinen paljon sievempi ja sopusuhtaisempi.nenää lyhennettiin,kavennettiin ja madallettiin
- Anonyymi
On kokemusta yläluomileikkauksesta, joka epäonnistui. Olen menossa jo toiseen korjausleikkaukseen. Kalliiksi tulee näiden tuhojen korjaaminen.
- Anonyymi
Minulle teki alakasvojen kohotuksen kolme vuotta sitten. Leuan sivuosat ja korvalehtien alaosat jäivät ilmeisesti pysyvästi hieman puutuneen tuntuisiksi. Ulkonäöllisesti lopputulos oli hyvä, mutta en menisi uudelleen, jos voisin valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302612- 111292
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361027- 45922
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44740
- 44726
- 46666