Hei! Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia Tatu Tarkasta ja millaisia, hyviä, huonoja...? Rintaimplanttien laittoa suunnittelen ja kirurgia mietin...
Tatu Tarkka
7
1535
Vastaukset
- 0988743y
hän on? Plastiikkakirurgi?
- 59v.
plastiikkakirusrgi,joka on erikoisen kiinnostunut kasvokirurgiasta.Minulle hän teki yläluomi-sekä
keskikasvojen kohotusleikkauksen ja hyvää jälkeä tuli.Hän toimii Tampereen ja Hämeenlinnan
Mehiläisissä,sekä Ihoakatemiassa. - mbw
59v. kirjoitti:
plastiikkakirusrgi,joka on erikoisen kiinnostunut kasvokirurgiasta.Minulle hän teki yläluomi-sekä
keskikasvojen kohotusleikkauksen ja hyvää jälkeä tuli.Hän toimii Tampereen ja Hämeenlinnan
Mehiläisissä,sekä Ihoakatemiassa.Tiedän Tatun ja voin kertoa, että erittäin tarkka ja hyvä lääkäri, ihan nimensä veroinen. :)
- jogltb
Suosittelen lämpimästi Tatua. Huippujälkeä tekee ja kauniita rintoja mm.. Leikannut mut kahdesti. Hieno mies!
- ykako
Onko kokemuksia nenäleikkauksesta Tatulla?
- ei enää tuijotuksia
käyty on ja hyvä tuli.entinen nenä kuin turkkilaisukolla ja nykyinen paljon sievempi ja sopusuhtaisempi.nenää lyhennettiin,kavennettiin ja madallettiin
- Anonyymi
On kokemusta yläluomileikkauksesta, joka epäonnistui. Olen menossa jo toiseen korjausleikkaukseen. Kalliiksi tulee näiden tuhojen korjaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408