jarruremontti

keikkamersu

Mercedes-Benz 508:n jarrut pitäisi laittaa katsastuskuntoon. Jos Turusta tai lähiseuduilta löytyy asentajaa, ni saa laittaa s-postia. Tästä "mukava" lisähomma osaavalle, opiskelijalle, työttömälle, eläkeläiselle. tms.
Mailatkaa: [email protected]

7

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangröbba

      ooot kyllä typerä,halvalla ja hyvää vai

      • keikkamersu

        No eiköhän pääasia ole, että jarrut saadaan kuntoon. Tässä mitään hyvästä ja halvastakaan puhuttu...Typerä taitaa olla frangröbba. Amis vai?


      • Auto masentaja 2
        keikkamersu kirjoitti:

        No eiköhän pääasia ole, että jarrut saadaan kuntoon. Tässä mitään hyvästä ja halvastakaan puhuttu...Typerä taitaa olla frangröbba. Amis vai?

        Olisko paikallinen Veho tai muu oikea korjaamo mitään?
        Tulisi vielä kuntoonkin.


    • Jos sinä haluat saada 508 jarrut kuntoon niin että ne menee katsastuksesta läpi niin sovi jarruremontin tekijän kanssa että se myös katsastaa auton, muuten voi käydä että ajelet sillä katsastukonttorin ja tämän kyläsepän väliä useemman kerra, siinä menee hermot ja rahat.

      • kyläseppä xyx

        Mitäs ihmeellistä niissä muka on.
        Ihan tavalliset jarrut , ne saa kuntoon jokainen jos ei aivan tumpelo.
        Merkkiliikkeessä vain maksaa 500 eur


      • kyläseppä xyx kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä niissä muka on.
        Ihan tavalliset jarrut , ne saa kuntoon jokainen jos ei aivan tumpelo.
        Merkkiliikkeessä vain maksaa 500 eur

        Lue aloittaja viesti, työtä tarjottiin monelle ryhmälle, moniko niistä ottaa vastuun ensiremontin ja rahat saatuaan vastuun siitä ettei se menekkään katsastuksesta läpi, saat vastata itse itsellesi.

        Tuon ikäisiä jarruja voi korjata jokaine monellakin tavalla katsastus kuntoon, putsaamalla ja säätämällä, mutta jos rummut tai hihnat on kuluneet niin joitakin osia on vaihdettava ja niihin takajarruihin kuluu myös käsijarru joka olennaisesti kuluu myös kyseisen kohteen työhön. millä sinä jarruremontin jälkeen todistat että kaikki on kunnossa eli esim. jarruvoimat erot alle 30% ?

        En tarkoittanut että auton pitää viedä merkkikorjaamoon, vaan firmaan mikä hoitaa myös katsastuksen, niillä on yleensä suhteita paikkoihin joissa on dynamometrit millä mitata jarrut joten turhia konttorikäyntejä ei tule tai ainakin kustannukset menee korjaamon piikkiin.


      • keikkamersu
        RK-asentaja kirjoitti:

        Lue aloittaja viesti, työtä tarjottiin monelle ryhmälle, moniko niistä ottaa vastuun ensiremontin ja rahat saatuaan vastuun siitä ettei se menekkään katsastuksesta läpi, saat vastata itse itsellesi.

        Tuon ikäisiä jarruja voi korjata jokaine monellakin tavalla katsastus kuntoon, putsaamalla ja säätämällä, mutta jos rummut tai hihnat on kuluneet niin joitakin osia on vaihdettava ja niihin takajarruihin kuluu myös käsijarru joka olennaisesti kuluu myös kyseisen kohteen työhön. millä sinä jarruremontin jälkeen todistat että kaikki on kunnossa eli esim. jarruvoimat erot alle 30% ?

        En tarkoittanut että auton pitää viedä merkkikorjaamoon, vaan firmaan mikä hoitaa myös katsastuksen, niillä on yleensä suhteita paikkoihin joissa on dynamometrit millä mitata jarrut joten turhia konttorikäyntejä ei tule tai ainakin kustannukset menee korjaamon piikkiin.

        Mahtaisko kellään olla tietoa kohtuu hintaisesta korjaamosta Turun puolella, jossa tälläisen möhkäleen jarrut saisi katsastuskuntoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe