Tästä on tullut parisuhteen uusi ongelma. Miksi kumppani deittailee netissä ja hakee seuraa? Eikö oma kumppani riitä? Vastatkaa te jotka elätte parisuhteessa ja haette netistä seuraa. Miksi? Haetteko jännitystä? Oletteko kyllästyneet kumppaniinne? Miksette voi kertoa asiasta kumppanillenne, ja antaa kumppanille valinnanvaraa, haluaako hänkin hakea uutta seuraa, vai lopettaa suhteen, vai hyväksyä tilanteen semmoisena kun se on? Eikö ole munaa kertoa totuus? Ja jos ei niin miksi? Koetteko sen itse pettämiseksi ja sen takia ei voi kertoa, vasta sitten kun kumppani on saannut tietää sen toisella tavalla puhuaan siitä? Onko se tervettä, että omassa kodissa istutaan ja haetaan uutta kumppania, toisen aavistamatta mitään? Voiko semmoinen henkilö lopettaa nettideittailun joka on jäännyt siihen koukkuun? Hyväksyttekö, että kumppaninnekin hakee netistä seuraa, vai onko se vaan teidän oikeus? Välitättekö kumppanistanne, vai onko suhde ohi, ettekä uskalla erota ennen kuin toinen kumppani on tiedossa? Miten on teidän itsetunnon laita? Olisi mielenkiintoista saada kuulla, mitä teidän päässänne liikkuu, teidän jotka vaarannatte parisuhteen ja tiedätte että luottamus ja kunnioitus ei koskaan enää siinä suhteessa palaa, vai palaako? Kertokaa oletteko saannut parisuhteenne toimimaan sen jälkeen kun profiilinne on paljastunut? Vastatkaa myöskin te jotka olette saanneet parisuhteenne toimimaan tämmöisen jälkeen, vai onko se mahdotonta, voiko enää koskaan luottaa toiseen. Monia on petetty tällä tavalla, ja moni varmaan haluaisi kuulla miksi? Onko munaa vastata?
VASTATKAA TE JOTKA ELÄTTE PARISUHTEESSA JA DEITTAILETTE NETISSÄ
20
667
Vastaukset
- ooddaa
Seurustelin miehen kanssa joka kaiken ajan roikkui netissä deiteillä. Halusi kai ihailijapostia ja kohotti sillä lailla itsetuntoaan ja sai jotain narsistista nautintoa. Näytti kyllä minullekin keneltä sai postia. RASITTAVAA!! Jos seuraava ukko tekee samaa niin kenkää tulee jo ekasta kerrasta.
- khkjkhk
Omalla kohdalla se ettei parisuhteessa pysty enää saamaan lapsia, mitä siis kumpikin olisi halunnut.
Pitää katsoa jos se onnistuisi muuten eikä se vaimollekaan kovin vastenmielinen asia olisi. - 9+10
Miksi kumppani deittailee netissä ja hakee seuraa? Eikö oma kumppani riitä? Vastatkaa te jotka elätte parisuhteessa ja haette netistä seuraa. Miksi? Haetteko jännitystä? Oletteko kyllästyneet kumppaniinne? Monia on petetty tällä tavalla, ja moni varmaan haluaisi kuulla miksi?
- Teen näin, koska en ole tyytyväinen omaan suhteeseeni oikeastaan millään tavalla. Siitä puuttuu lämpö, läheisyys, arvostus ja ymmärrys. Lisäksi siinä on vielä muitakin ongelmia, jotka liittyvät olosuhteisiin (mm. pitkä etäisyys). Asiat eivät ole hyvin ja kumppanin kanssa niistä ei voi oikeastaan edes järkevästi puhua, koska itse olen liian heikko luonne kun taas hän on varsinainen tyranni.
Miksette voi kertoa asiasta kumppanillenne, ja antaa kumppanille valinnanvaraa, haluaako hänkin hakea uutta seuraa, vai lopettaa suhteen, vai hyväksyä tilanteen semmoisena kun se on? Koetteko sen itse pettämiseksi ja sen takia ei voi kertoa, vasta sitten kun kumppani on saannut tietää sen toisella tavalla puhuaan siitä? Hyväksyttekö, että kumppaninnekin hakee netistä seuraa, vai onko se vaan teidän oikeus?
- Koska suhde loppuisi luonnollisesti siihen enkä voisi ikinä hyväksyä, että toinen pelehtisi muiden kanssa. Totta helvetissä se on pettämistä ja toivon, ettei saa koskaan tietää. Emme asu yhdessä, joten pidän mahdollisena etten jää koskaan kiinni ellen löydä jotain muuta.
Onko se tervettä, että omassa kodissa istutaan ja haetaan uutta kumppania, toisen aavistamatta mitään?
- No ei todellakaan. Ikävä olohan siitä tulee.
Voiko semmoinen henkilö lopettaa nettideittailun joka on jäännyt siihen koukkuun?
- Riippuu siitä haluaako sitä. Jos ja melko varmasti kun suhde ei parane, niin tuskin. Ei kyse ole mistään koukussa olemisesta, vaan ahdistuksesta ja tavasta purkaa sitä.
Välitättekö kumppanistanne, vai onko suhde ohi, ettekä uskalla erota ennen kuin toinen kumppani on tiedossa? Eikö ole munaa kertoa totuus? Ja jos ei niin miksi? Miten on teidän itsetunnon laita?
- Juurikin näin. Huono itsetunto miljoonan eri asian takia sekä karvaat muistot siitä, että miten pirun vaikea oli hankkia tämäkin suhde. Mieluummin sitä etsii uuden ensin, jotta ei jää tyhjän päälle. Tai jos ei onnistu, niin voi ainakin yrittää palata sitten vanhaan.
Olisi mielenkiintoista saada kuulla, mitä teidän päässänne liikkuu, teidän jotka vaarannatte parisuhteen ja tiedätte että luottamus ja kunnioitus ei koskaan enää siinä suhteessa palaa, vai palaako? Kertokaa oletteko saannut parisuhteenne toimimaan sen jälkeen kun profiilinne on paljastunut? Vastatkaa myöskin te jotka olette saanneet parisuhteenne toimimaan tämmöisen jälkeen, vai onko se mahdotonta, voiko enää koskaan luottaa toiseen.
- En ole jäänyt kiinni, joten en tiedä. Enkä tiedä myöskään välittäisinkö vaikka jäisinkin kiinni. Saattaisi olla jopa helpotus. Jos oikeasti välittäisin, niin tuskin olisin edes alkanut hommaan.
Onko munaa vastata?
- Vastattu on- Säälittävää
Vaikutat todella munattomalta nyhveröltä.
- 5+7
Ei voi kuvata kuin yhdellä sanalla: ITSEKÄSTÄ.
Rakkaudeta ei tässä suhteessa voi puhua. Kyse on omien tarpeiden tyydyttämisestä. Mahdatkohan edes tietää mitä on toisen rakastaminen. Mikä siinä nyt on niin hankalaa?
Jos asiat on noin hullusti ja haet jo uutta niin mikset pistä tätä nykyistä suhdetta poikki ja aloita puhtaalta pöydältä?
- Voi sex =/#¤%&(/)?
Olen sinkku nainen ja minulla oli treffi ilmo netissä. Kuinka ollakkaan tuttavani mies vastasi ilmoon häämatkaltaan, se oli jo niin paksua puuroa että mietin onko mies hullu vai mitä oikeen haluaa.
- Itkevä
Miehelläni oli profiili netissä, haki kuulemma juttuseuraa, mutta kumma kyllä ihannenaista omalta kotikunnalta ja sinkkuna. En tiedä onko hänellä profiilia enään, kuulemma ei, mutta en tiedä saanko koskaan luottamukseni takaisin, yritän kyllä, mutta en tiedä onnistuuko se. Aika näyttää. Jotain hienoa kuoli, se puhdas luottamus ja ihana tunne kun ryömii hänen kainaloon on vaikea saada takaisin, enkä tiedä onnistuuko sen palauttaminen koskaan. Mutta se oli hänen valintansa, ei näköjään tuntenut samaa minua kohtaan, ja se mun täytyy hyväksyä, en näköjään riitä hänelle, ja sen kanssa minä nyt kamppailen. Hyväksynkö sen ja jatkan meidän suhdetta näillä ehdoilla, vai olenko minä kuitenkin sen arvoinen, että voin mieheltäni toivoa rehellisyyttä ja sen että minä riitän hänelle, ja jos en riitä, niin sanoo sen minulle rehellisesti eikä lusmuile selkäni takana. Olen tällä hetkellä varuillani, en luota, ja se on tietenkin luonnollista koska minä koen sen harkituksi pettämiseksi jos kumppani hakee netistä sinkkuna ihannenaista itselleen. Tietenkin käyn läpi meidän suhdetta ja mietin mitä olen tehnyt väärin, missä meni vikaan, onko vika minussa vai hänessä, ja mikä meidän suhteessa on pielessä, kannattaako yrittää korjata sitä vai antaako sen mennä ja suunnata katseensa kohti tulevaisuutta ja ehkä uutta suhdetta. En tiedä miten tässä käy, mutta haluan kokeilla jos saadaan tämä korjatuksi, palaako edes osa luottamuksesta ja uskon tunteesta. Nainen on niin ihmeellinen, että se haluaa olla omalle miehelleen ainutlaatuinen ja ainoa nainen.
- leidired
Itkevä kirjoitti:
Miehelläni oli profiili netissä, haki kuulemma juttuseuraa, mutta kumma kyllä ihannenaista omalta kotikunnalta ja sinkkuna. En tiedä onko hänellä profiilia enään, kuulemma ei, mutta en tiedä saanko koskaan luottamukseni takaisin, yritän kyllä, mutta en tiedä onnistuuko se. Aika näyttää. Jotain hienoa kuoli, se puhdas luottamus ja ihana tunne kun ryömii hänen kainaloon on vaikea saada takaisin, enkä tiedä onnistuuko sen palauttaminen koskaan. Mutta se oli hänen valintansa, ei näköjään tuntenut samaa minua kohtaan, ja se mun täytyy hyväksyä, en näköjään riitä hänelle, ja sen kanssa minä nyt kamppailen. Hyväksynkö sen ja jatkan meidän suhdetta näillä ehdoilla, vai olenko minä kuitenkin sen arvoinen, että voin mieheltäni toivoa rehellisyyttä ja sen että minä riitän hänelle, ja jos en riitä, niin sanoo sen minulle rehellisesti eikä lusmuile selkäni takana. Olen tällä hetkellä varuillani, en luota, ja se on tietenkin luonnollista koska minä koen sen harkituksi pettämiseksi jos kumppani hakee netistä sinkkuna ihannenaista itselleen. Tietenkin käyn läpi meidän suhdetta ja mietin mitä olen tehnyt väärin, missä meni vikaan, onko vika minussa vai hänessä, ja mikä meidän suhteessa on pielessä, kannattaako yrittää korjata sitä vai antaako sen mennä ja suunnata katseensa kohti tulevaisuutta ja ehkä uutta suhdetta. En tiedä miten tässä käy, mutta haluan kokeilla jos saadaan tämä korjatuksi, palaako edes osa luottamuksesta ja uskon tunteesta. Nainen on niin ihmeellinen, että se haluaa olla omalle miehelleen ainutlaatuinen ja ainoa nainen.
"Mieluummin sitä etsii uuden ensin, jotta ei jää tyhjän päälle."
Niin että siis joku nainen (ja nimenomaan joku nainen vaan, ei kukaan tietty) pitää aina olla.
Olisi kamala olla noin paljon toisista riippuvainen. Kiitos silti rehellisestä vastauksesta. Toivottavasti saat vielä itsetuntosi kuntoon tässä elämässä.
Sinkkunaiselle sanoisin, että ei tullut sitten mieleesi paljastaa tuota ukonkuvatusta? Tuo on jo niin törkeä, että varmaan itse sen tekisin. Jokainen sinkkunainenhan on saanut jos jonkinlaista ehdotusta sekä netissä että livenä varatuilta miehiltä. Onkohan kenellekään näistä tullut mieleen, että itsenäinen sinkkunainen pitää tällaisia miehiä yksinkertaisesti ällöttävinä? - NNainen
leidired kirjoitti:
Niin että siis joku nainen (ja nimenomaan joku nainen vaan, ei kukaan tietty) pitää aina olla.
Olisi kamala olla noin paljon toisista riippuvainen. Kiitos silti rehellisestä vastauksesta. Toivottavasti saat vielä itsetuntosi kuntoon tässä elämässä.
Sinkkunaiselle sanoisin, että ei tullut sitten mieleesi paljastaa tuota ukonkuvatusta? Tuo on jo niin törkeä, että varmaan itse sen tekisin. Jokainen sinkkunainenhan on saanut jos jonkinlaista ehdotusta sekä netissä että livenä varatuilta miehiltä. Onkohan kenellekään näistä tullut mieleen, että itsenäinen sinkkunainen pitää tällaisia miehiä yksinkertaisesti ällöttävinä?Varatut miehet väittää, että siksi he hakevat seuraa netistä kun omalta vaimolta ei saa seksiä. Mahtaakohan pitää paikkansa?
- 5+7
NNainen kirjoitti:
Varatut miehet väittää, että siksi he hakevat seuraa netistä kun omalta vaimolta ei saa seksiä. Mahtaakohan pitää paikkansa?
Ei pidä. Meillä oli seksiä joka päivä. Ongelma on yläpäässä.
- 19+2
NNainen kirjoitti:
Varatut miehet väittää, että siksi he hakevat seuraa netistä kun omalta vaimolta ei saa seksiä. Mahtaakohan pitää paikkansa?
Juu, on sillä iso merkitys omassa tapauksessani.
- 7+14
leidired kirjoitti:
Sinkkunaiselle sanoisin, että ei tullut sitten mieleesi paljastaa tuota ukonkuvatusta? Tuo on jo niin törkeä, että varmaan itse sen tekisin. Jokainen sinkkunainenhan on saanut jos jonkinlaista ehdotusta sekä netissä että livenä varatuilta miehiltä. Onkohan kenellekään näistä tullut mieleen, että itsenäinen sinkkunainen pitää tällaisia miehiä yksinkertaisesti ällöttävinä?"Niin että siis joku nainen (ja nimenomaan joku nainen vaan, ei kukaan tietty) pitää aina olla. "
Ei. Ensimmäinen suhde oli juurikin sillä periaatteella hankittu. Toisessa voi käyttää jo paljon tarkempaa seulaa, varsinkaan kun ei ole tyhjänpäällä. Mikäs ihmeen järki siinä olisi, että siirtyisi yhdestä huonosta suhteesta toiseen? NNainen kirjoitti:
Meillä on seksiä joten sen vuoksi ei tarvitse treffipalstalla notkua.
Kolme vuotta oltu kohta yhdessä,päivittäin notkuu suomi24.treffisivulla,aina kun käy omalla kämpällään,muka salaa.
Säälittäväähän se on mutta itse tietää miten toimii.
Ei ole tyytyväinen tähän suhteeseen,miksi muuten notkuisi sinkkuna etsimässä seuraa,vakavampaakin jos niikseen tulee.
Olen asiasta kysellyt,vaan eipä tuo siihen vastaa muuta kun suuttumalla että käyn kyttäämässä ja että ilmoitus on siellä ollut ja tulee pysymäänkin.
Huono itsetuntohan sillä on kun pitää pönkittää sitä pyörimällä treffipalstoilla haaveillen elämänsä prinsessasta kun ei osaa tyytyä siihen mikä on jokaopäiväisessä elämässä kumppanina.
Jonakin päivänä sen ymmärtää mutta se voui olla myöhäistä.- leidired
7+14 kirjoitti:
"Niin että siis joku nainen (ja nimenomaan joku nainen vaan, ei kukaan tietty) pitää aina olla. "
Ei. Ensimmäinen suhde oli juurikin sillä periaatteella hankittu. Toisessa voi käyttää jo paljon tarkempaa seulaa, varsinkaan kun ei ole tyhjänpäällä. Mikäs ihmeen järki siinä olisi, että siirtyisi yhdestä huonosta suhteesta toiseen?"varsinkaan kun ei ole tyhjänpäällä"
niin eikö tuo nyt osoita, että sulla pitää olla joku nainen vaan? Et kykene olemaan ilman, hetkeäkään yksin ilman naista, jättämään huonoa suhdettasi ja sitten eron jälkeen pystypäisesti hakemaan vapaata naista vapaana miehenä... ja suomaan samaa oikeutta myös tälle naisellesi.
Luuletko oikeasti että kukaan fiksu laatunainen suostuu ottamaan varatun miehen? Tai edes kiinnostumaan? Voi jösses, mikä paradoksi! Korkeintaan joku äärimmäisen epätoivoinen. Tai sitten joo, varmaan "metsästätkin" meitä sinkkuna muka-vapaana miehenä - eli koko suhde perustuu jo lähtökohtaisesti valheelle... Siinäpä vasta loistava asetelma suhteen alkajaisiksi! Hehheh...
Olet oman "tuomiosi" langettanut. Onnea vaan tuohon vankilaan. - surullinen juttu
7+14 kirjoitti:
"Niin että siis joku nainen (ja nimenomaan joku nainen vaan, ei kukaan tietty) pitää aina olla. "
Ei. Ensimmäinen suhde oli juurikin sillä periaatteella hankittu. Toisessa voi käyttää jo paljon tarkempaa seulaa, varsinkaan kun ei ole tyhjänpäällä. Mikäs ihmeen järki siinä olisi, että siirtyisi yhdestä huonosta suhteesta toiseen?Eiköhän tossa tarkoitettu, että miehellä pitää koko ajan olla nainen. Koko ajan joku suhde. Että vaikka ei olla suhteeseen tyytyväisiä, siitä ei lähdetä ennen kuin on löydetty parempi. Että notkutaan vain suhteessa odottamassa sitä parempaa.
Se on surullista.
Miksi ei lähdetä toimimattomasta ja huonosta suhteesta, eletä yksin ja etsutö sitä parempaa sinkkuna. - 19+4
leidired kirjoitti:
"varsinkaan kun ei ole tyhjänpäällä"
niin eikö tuo nyt osoita, että sulla pitää olla joku nainen vaan? Et kykene olemaan ilman, hetkeäkään yksin ilman naista, jättämään huonoa suhdettasi ja sitten eron jälkeen pystypäisesti hakemaan vapaata naista vapaana miehenä... ja suomaan samaa oikeutta myös tälle naisellesi.
Luuletko oikeasti että kukaan fiksu laatunainen suostuu ottamaan varatun miehen? Tai edes kiinnostumaan? Voi jösses, mikä paradoksi! Korkeintaan joku äärimmäisen epätoivoinen. Tai sitten joo, varmaan "metsästätkin" meitä sinkkuna muka-vapaana miehenä - eli koko suhde perustuu jo lähtökohtaisesti valheelle... Siinäpä vasta loistava asetelma suhteen alkajaisiksi! Hehheh...
Olet oman "tuomiosi" langettanut. Onnea vaan tuohon vankilaan.Mitäpä tuohon lisäämään. Näinhän se on. En voi kuin hävetä itseäni kun olen sellainen pelkuri, etten tee sitä mikä pitäisi.
- sAMA NAINEN
MÄ VASTASIN JO TOISEEN KETJUUN, MUTTA SAMA VASTAUS KÄY SULLEKI YHTÄLAILLA: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9091572
- normilintu
Eiköhän tuossa pitäisi ajatella, että miltä se sinusta tuntuu eikä sitä, mitä muut asiasta ajattelee, koska kyse on sinun elämästäsi. Ilmeisesti asia sinua kuitenkin vaivaa eikä mikään ihme, koska monen mielestä tuo on jo selvää pettämistä, enemmän kuin jalka ovenvälissä vaan pikemminkin kumppanillasi on samanlainen haku päällä kuin sinkulla. Sinun kanssasi varmaan on niin kauan kuin löytää sopivamman. Syitä siihen miksi toinen pysyy suhteessa, jossa ei rakasta toista on monia: rahansäästö, fyysinen läheisyys, turvallisempi elämä ja kotona on kuitenkin se hätävara jos ei löydykään ihan heti uutta tuttavuutta.
Sillähän ei ole väliä sinun elämäsi kannalta, mitä minä ajattelen, mutta kun kyselet niin vastaan seuraavasti: heittäisin kyseisen "kumppanin" samantien pellolle elämästäni.
Arvosta itseäsi, rakasta itseäsi - kuinka muuten kukaan muukaan voi sinua arvostaa, rakasta tai kunnoittaa. Älä suostu tuollaiseen kohteluun. - Elewish
Pikku vinkki: Enteriä voi käyttää, niin paranee luettavuus ;)
> Miksi kumppani deittailee netissä ja hakee seuraa?
Tämän piti ilmeisesti olla vielä johdantoa, ei kysymys?
> Eikö oma kumppani riitä?
Ei.
> Vastatkaa te jotka elätte parisuhteessa ja haette netistä seuraa.
Tuohon edelliseen vai kaikkiin kysymyksiin? No, vastaan kuitenkin.
> Miksi?
Päättäisit haetko vastausta yleisellä tasolla vai noilla täsmäkysymyksillä.
> Haetteko jännitystä? Oletteko kyllästyneet kumppaniinne?
En hae. Olen.
> Miksette voi kertoa asiasta kumppanillenne, ja antaa kumppanille valinnanvaraa, haluaako hänkin hakea uutta seuraa, vai lopettaa suhteen, vai hyväksyä tilanteen semmoisena kun se on?
Hän tietää asian ja hyväksyy tilanteen. En tiedä onko syynä pelkästään elintason menetys vai mikä.
> Eikö ole munaa kertoa totuus? Ja jos ei niin miksi?
On.
> Koetteko sen itse pettämiseksi ja sen takia ei voi kertoa, vasta sitten kun kumppani on saannut tietää sen toisella tavalla puhuaan siitä?
Seuran etsimistä ei voine pitää pettämisenä.. muutenhan toisen katsominen sillä silmällä olisi jo pettämistä.. tai tuhmien unien näkeminen naapurin rouvasta.
> Onko se tervettä, että omassa kodissa istutaan ja haetaan uutta kumppania, toisen aavistamatta mitään?
Eikait se ole tervettä silloinkaan, jos toinen ei tajua nostaa kytkintä, kun se tulee joskus pakosta vastaan kuitenkin.
> Voiko semmoinen henkilö lopettaa nettideittailun joka on jäännyt siihen koukkuun?
Eiköhän kaikki riippuvuudet ole samassa kategoriassa hoidon suhteen.
> Hyväksyttekö, että kumppaninnekin hakee netistä seuraa, vai onko se vaan teidän oikeus?
Hakisikin.
> Välitättekö kumppanistanne, vai onko suhde ohi, ettekä uskalla erota ennen kuin toinen kumppani on tiedossa?
Sen verran välitän, etten aja pihalle, kun ei ole mikään pakko. Julkisivun on hyvä olla kunnossa.
> Miten on teidän itsetunnon laita?
Hyvässä kunnossa.
> Olisi mielenkiintoista saada kuulla, mitä teidän päässänne liikkuu, teidän jotka vaarannatte parisuhteen ja tiedätte että luottamus ja kunnioitus ei koskaan enää siinä suhteessa palaa, vai palaako?
Pistettä olisin käyttänyt, mutta anyway :) Näiden tekstikenttien rajoitus estää kirjoittamasta kaikkea sitä mitä päässä liikkuu, joten todetaan vain, että parisuhteen toinen osapuoli on menettänyt osakkeidensa arvon jo aikoja sitten, joten suhteella ei ole mitään väliä.
> Kertokaa oletteko saannut parisuhteenne toimimaan sen jälkeen kun profiilinne on paljastunut?
En hae seuraa netistä, mutta rinnakkaissuhteiden avulla tuo "julkisivusuhde" on toiminut paremmin, koska pinna on pidempi.
> Vastatkaa myöskin te jotka olette saanneet parisuhteenne toimimaan tämmöisen jälkeen, vai onko se mahdotonta, voiko enää koskaan luottaa toiseen. Monia on petetty tällä tavalla, ja moni varmaan haluaisi kuulla miksi?
Riippuu mitä suhteelta haluaa. Jos riittää, että kotona on joku edullinen ja luotettava kodinhoitaja, niin kyllä tämä aika hyvä järjestely on ja tyytyväinenhän tuo tuntuu itekin olevan.
> Onko munaa vastata?
On. Mutta miksei vastaaja voisi olla nainen? Seurustelen tällä hetkellä aika tuoreen rouvan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671