Tein äsken itselleni sellaisen mielestäni riittävän iltapalan. Leikkarin ranskanleivän halki ja laitoin väliin neljä jauhelihapihviä, 300 grammaa juustoa, neljä suolakurkkua siivuina, kolme tomaattia siivuina, ruukkusalaattia runsaasti, majoneesia tuubillinen ja ketsuppiakin kahvikupillinen. Kyytipojaksi oli 2 litraa cokista. Hyvin meni alas mutta kun röyhtäsin, niin taas oli nälkä. Ihan totta on.
Alan epäillä, että minussa on matoja. Yököttää sellainen ajatus. Millä madot sais pois, jos niitä asustaa mun sisällä? Kuoleeko ne nälkään jos alan dieetille?
Onko minussa matoja?
4
127
Vastaukset
tuo touhu siltä, että sulla on matoja ja paljon. Voitasko me treffata pikinmiten, sillä mun pitäis lähtä huomenna kalaan ja mulla ei oo matoja :)))
t. onkijapoika- :)
kannata röyhtäistä. Jos ajattelet matoja ja sua yököttä, ei voi olla nälkä.
kun teet herkun, niin pistä sen päähän pieni taskupeili ja pidä sitä avoimen suusi edessä tovi. Jos peilistä näkyy huuliaan lipovia matoja, niin sitten niitä on. Leivän sijasta huitaiset huiviin mansikka-mango-persikka-ananas -sidukkaa, sitä lisätyllä sokerilla saatavaa, niin madot kyllä lähtevät.
juupa juu hommmaa kunnon mahatauti,kuten minä.....)
madot ei tykkää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295