Botox-kokemuksia

juonteet

Olen suunnitellut silmäryppyihini botoxia ja kuulisin mielelläni Botox-kokemuksia pääkaupunkiseudulla. Olen lukenut, että jälki vaihtelee paljonkin tekijästä riippuen. Kenelle siis kannattaisi mennä? =)

Onko botoxin laitto niin yksinkertaista, että siihen ei tarvita erikseen konsultaatiota vaan yhdellä ja samalla kerralla onnistuu lääkärin tapaaminen ja pistokset?

Kiitos!

108

31360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ntiturhamainen

      Mulle laitettiin siinä Hesan makkaratalon botoxpaikassa (en muista nimeä) otsaan ja silmäryppyihin botoxit joulukuussa. Yllätys oli, että otsanahka painoi silmät lähes umpeen näytin paljon vanhemmalta kun en saanut kulmakarvoja enää "väkisin ylös". Tuli siis mieleen että jos vielä teen, on pakko nostattaa kulmakarvoja ja leikata yläluometkin XD. Mutta helppoa oli: peruutusaika viikkoa ennen ja sitten vaan pisteltiin.

      Mutta tuo tieto muusta rupsahtamisesta joka vaan botoxin ottamisen myötä korostui.... Huhhuh. Mistä saisi miljoonan...

      • On minullakin kokemusta Botoxista: silmät melkein ummessa! Luin vasta pistosten haittavaikutuksista jälkeenpäin. Silmäluomiin ja kasvoihin annettavat ruiskeet: yläluomen roikkuminen, lievä tulehdus, vaikeus sulkea silmä kokonaan, kyynelvuoto, kuivuminen ym. Huom! tätä ei kerrottu minulle ennen pistoksia, enkä osannut kysyä. Muuttuuko tilanne yhtään paremmaksi ajan myötä?


      • bo to x
        evekarhunen kirjoitti:

        On minullakin kokemusta Botoxista: silmät melkein ummessa! Luin vasta pistosten haittavaikutuksista jälkeenpäin. Silmäluomiin ja kasvoihin annettavat ruiskeet: yläluomen roikkuminen, lievä tulehdus, vaikeus sulkea silmä kokonaan, kyynelvuoto, kuivuminen ym. Huom! tätä ei kerrottu minulle ennen pistoksia, enkä osannut kysyä. Muuttuuko tilanne yhtään paremmaksi ajan myötä?

        Kannattaa ottaa selkoa toimenpiteistä enennkuin menee niihin.


      • sileeM
        evekarhunen kirjoitti:

        On minullakin kokemusta Botoxista: silmät melkein ummessa! Luin vasta pistosten haittavaikutuksista jälkeenpäin. Silmäluomiin ja kasvoihin annettavat ruiskeet: yläluomen roikkuminen, lievä tulehdus, vaikeus sulkea silmä kokonaan, kyynelvuoto, kuivuminen ym. Huom! tätä ei kerrottu minulle ennen pistoksia, enkä osannut kysyä. Muuttuuko tilanne yhtään paremmaksi ajan myötä?

        Olen aina saanut botoxista vain hyötyä, en koskaan mitään haittavaukutuksia...ja olen ottanut sitä n. 10 kertaa


      • huijaan aikaa
        sileeM kirjoitti:

        Olen aina saanut botoxista vain hyötyä, en koskaan mitään haittavaukutuksia...ja olen ottanut sitä n. 10 kertaa

        Viimeiset 5 vuotta botoxia ja olen huipputyytyväinen.


      • Ei satu
        huijaan aikaa kirjoitti:

        Viimeiset 5 vuotta botoxia ja olen huipputyytyväinen.

        Kivuttomin botoxpistäjä tähänastisista- Sakarias Estetiassa


    • minullaon
      • narcissosss

      • on se

      • tai muu vaihtoehto
        on se kirjoitti:

        vanhoja akkoja kukaan kattele vaikka kuinka botoxia....
        tää lähinnä täälle ntiturhamaiselle

        Empä tiedä mielestäni tuossa Helmen artikkelin kuvassa oleva nainen on oikein sievä ja kauniisti ikääntynyt rypyistään huolimatta. Joten kaipa on niin että yleisilme ratkaisee ei rypyt. Mulla on ollut kameet pystyrypyt silmien välissä jo kolmekymppisenä, meidän suvun naisilla on kaikilla sellaiset joten jos niitä lähtisi piikkittämään sitä saisi varmaan sitten tehdä urakalla siksi olen vain hyväksynyt ne. Noh tietysti olen miettinyt voisiko niitä jotenkin esim laaseroida matalammiksi. Itse olen yrittänyt jumppailla kasvolihaksia ja olen huomannut että se on ainakin parantanut ihonväriä.


      • Ellusxi
        on se kirjoitti:

        vanhoja akkoja kukaan kattele vaikka kuinka botoxia....
        tää lähinnä täälle ntiturhamaiselle

        kokemuksesta voin sanoa, että kyllä kattelee vaikka ryppyjäkin olisi. Ei sitä varten botoxia tarvita.


      • eyebrows
        Ellusxi kirjoitti:

        kokemuksesta voin sanoa, että kyllä kattelee vaikka ryppyjäkin olisi. Ei sitä varten botoxia tarvita.

        Onko kulmakarvojen kohotuksessa botoxilla mahdollisuus että tilanne vain pahenisi? Haluaisin piristää ilmettä mutta kuulin että tuo operatsuuni olis todella haasteellinen


      • päänsärky

        itse otin botoxia migreeniin


      • Luomurouva
        on se kirjoitti:

        vanhoja akkoja kukaan kattele vaikka kuinka botoxia....
        tää lähinnä täälle ntiturhamaiselle

        Turhuutta. Terveet elämäntavat riittävät pitämään kasvotkin kunnossa


      • Pakko vanheta :)
        on se kirjoitti:

        vanhoja akkoja kukaan kattele vaikka kuinka botoxia....
        tää lähinnä täälle ntiturhamaiselle

        Tää on jo tosi vanha ketju, mutta alkoi ketuttaa tuo "vanhoja akkpja kukaan kattele..." .en minä sitä ulkonäköäni korjaile, että joku "kattelis". Pitää sietää itseään loppuelämän ja voin vakuuttaa, että vihaan sitä, että ulkokuoreni rapistuu. Teen työtä, jossa olen kaiken aikaa arvioitavana, vaikka ei kukaan kysyisikään, palautetta annetaan. Voitte uskoa, että nykyihmisille ulkonäkö on melkoinen hyväksynnän kriteeri, ja vanheta ei saisi... Joten piikille vaan on tästä lähdettävä... Toivottavasti silmät saan auki vielä ensi viikollakin...


      • acuta
        päänsärky kirjoitti:

        itse otin botoxia migreeniin

        Olen myös saanut avun migreeniin. Jännityshartiat tipotiessään.


      • liian aikaista?

    • Botox-hoito

      Minua hoidetaan vaikean migreenin vuoksi botoxilla. Sitä laitetaan myöskin otsan kipupisteisiin, siis kulmakarvojen alueelle, ohimojen alueelle eli just silmäkulmien paikkeille, purentalihaksiin molemmille puolille poskia, sekä muualle pään alueelle. Moneen eri paikkaan, pistoksia tulee aika lailla. Tämä tehdään sairaalassa, neuroligan erikoislääkäri laittaa pistokset. Saan yleensä toimenpiteestä muutaman päivän kestävän pahan päänsäryn ja olo on muutenkin aika huono. Botoxihan on hermomyrkky. Migreenissä sen tarkoitus on puuduttaa tai hoitaa kivuliaita hermopisteitä. Yleensä neurologia määrää sairaslomalle muutamaksi päiväksi sen hoitokerran jälkeen. Näitä annetaan kolmen kuukauden välein, useimmin niitä ei voi antaa. Migreeniäni se on kyllä auttanut, mutta jos en sitä niihin tarvitsisi niin en antaisi pistää ollenkaan. Kipupisteisiin annettuna se sattuu tosi paljon, vaikka tietää, että apu on niiden jälkeen aika hyvä. Mitkään migreenin estolääkkeet eivät ole minulle tuoneet helpotusta, siksi tämä lääkitys aloitettiin pari vuotta sitten. Ehkä turhamaisuuttaan ei kannata ottaa näitä pistoksia, olen kuullut joistain "ryppypistoksista", jotka ovat mennet huonosti. Jälki ei ole mitään kovin mukavaa katseltavaa. Itse tietysti kaikki tekevät omat päätöksensä ja onhan niitäkin suurin osa jotka ovat onnistuneet hyvin. Pieni leikkausviilto on tosi huomaamaton silmäkulmissaja paranee nopeasti, muutamassa viikossa. Eikä tarvitse uusia muutaman kuukauden kuluttua. Äidilleni tehtiin leikkauksella silmäkulmiin, on tosi tyytyväinen tuloksiin. Kannattaa ottaa kaikki vaihtoehdot huomioon. Nämä minun eivät tietenkään ole kaikkien mielestä oikeita, mutta totta omalta kohdaltani ja vain ja ainoastaan sairauden hoitoon laitettuna.

    • savar

      Vaimo sai AVS jälkeiseen lihasjäykkyyteen Botoxia... Raajat on alkaneet paremmin liikkumaan.... Naurattaa teidän rypyn oikasut...

      • -ihmekumma-

        Itse laitatin ryppyihini täyteainetta, Restylanea. En ymmärrä miksi pitäisi Botoxii laittaa ryppyihin...


      • ed. kanssa...
        -ihmekumma- kirjoitti:

        Itse laitatin ryppyihini täyteainetta, Restylanea. En ymmärrä miksi pitäisi Botoxii laittaa ryppyihin...

        Ei botox siloita ryppyjä, vaan lamauttaa pieniä kasvolihaksia, jolloin ns. ilmerypyt jäävät pois, koska ilmeet jäävät "vajavaisiksi". Täytettä ryppyihin, jos ovat pieniä, muuten on turvauduttava kirurgiin ja ihon kiristämiseen.


      • 64
        ed. kanssa... kirjoitti:

        Ei botox siloita ryppyjä, vaan lamauttaa pieniä kasvolihaksia, jolloin ns. ilmerypyt jäävät pois, koska ilmeet jäävät "vajavaisiksi". Täytettä ryppyihin, jos ovat pieniä, muuten on turvauduttava kirurgiin ja ihon kiristämiseen.

        Huijaustako? Kuka plastiikkakirurgi vastaa huutoon?


      • ilmeettömät
        ed. kanssa... kirjoitti:

        Ei botox siloita ryppyjä, vaan lamauttaa pieniä kasvolihaksia, jolloin ns. ilmerypyt jäävät pois, koska ilmeet jäävät "vajavaisiksi". Täytettä ryppyihin, jos ovat pieniä, muuten on turvauduttava kirurgiin ja ihon kiristämiseen.

        No miten sitten käy kasvojen ilmeiden jos ne lamataan pois? Varmaan esim näyttelijöiden parempi turvautua sitten vaikka mieluummin tuohon Restylaneen.


      • 101727
        ilmeettömät kirjoitti:

        No miten sitten käy kasvojen ilmeiden jos ne lamataan pois? Varmaan esim näyttelijöiden parempi turvautua sitten vaikka mieluummin tuohon Restylaneen.

        Itse laitatin Botoxia otsaan ns. sibeliusryppyyn alkuvuodesta. Luulin yhdestä ambullista riittävän vielä vaikka silmäkulmiin sillä mielestäni ko. ryppy ei ollut syvä mutta lääkäri laittoi koko ambullin siihen. Hoito maksoi 300 e ja kesti 2 kk!!!!!! 3 kk:n päästä oli ehkä vielä hieman tehoa mutta jo nyt saan taas otsan rypistettyä siihen malliin että olen väsyneen näköinen.


      • -ihmekumma-
        101727 kirjoitti:

        Itse laitatin Botoxia otsaan ns. sibeliusryppyyn alkuvuodesta. Luulin yhdestä ambullista riittävän vielä vaikka silmäkulmiin sillä mielestäni ko. ryppy ei ollut syvä mutta lääkäri laittoi koko ambullin siihen. Hoito maksoi 300 e ja kesti 2 kk!!!!!! 3 kk:n päästä oli ehkä vielä hieman tehoa mutta jo nyt saan taas otsan rypistettyä siihen malliin että olen väsyneen näköinen.

        pysyy kasvoissa n vuoden. Laitatin sibeliusryppyyn joulukuussa ja todella hyvältä näyttää. Yhdestä ampullista sain myös otsan pituussuunnassa oleviin ryppyhin täyteet. Toisen ampullin laitatin silmien alle. Halusin mustat silmäaluset piiloon. Nyt on iho ihanan sileä silmien alla eikä peitevoidetta tarvitse käyttää.


      • Kävi näin
        -ihmekumma- kirjoitti:

        Itse laitatin ryppyihini täyteainetta, Restylanea. En ymmärrä miksi pitäisi Botoxii laittaa ryppyihin...

        Restylane saattaa aktivoida melanooman. Niin lääkäri minulle kertoi, kun 2008 otin ryppytäytteitä toisen kerran. 2010 löytyi melanooma.


      • pörri
        ilmeettömät kirjoitti:

        No miten sitten käy kasvojen ilmeiden jos ne lamataan pois? Varmaan esim näyttelijöiden parempi turvautua sitten vaikka mieluummin tuohon Restylaneen.

        Luin artikkelin, jossa kerrottiin voiteesta, joka on kuin luonnon oma botox. Sitä käyttävät Hollywoodissa juuri näyttelijät...
        http://www.hyvaolo.com/2013/08/botox-luonnosta.html


      • Jenni
        ed. kanssa... kirjoitti:

        Ei botox siloita ryppyjä, vaan lamauttaa pieniä kasvolihaksia, jolloin ns. ilmerypyt jäävät pois, koska ilmeet jäävät "vajavaisiksi". Täytettä ryppyihin, jos ovat pieniä, muuten on turvauduttava kirurgiin ja ihon kiristämiseen.

        Niin totta. Helpommalla pääsette kun jätätte teatraaliset ilmeet pois. Toisin sanoen lakkaatte väänetelemästä naamanne. Paitsi, että näytätte typeräiltä, näytätte myös vanhoilta.


      • Piutaheinää

        No ei aktvoi


      • Cardios
        -ihmekumma- kirjoitti:

        Itse laitatin ryppyihini täyteainetta, Restylanea. En ymmärrä miksi pitäisi Botoxii laittaa ryppyihin...

        Kuka laittaa restylanea,missä,missä on Estemed?Kiitos vastauksista.


      • Anonyymi
        Cardios kirjoitti:

        Kuka laittaa restylanea,missä,missä on Estemed?Kiitos vastauksista.

        Älä vain erehdy menemään Estemediin! Minä sain isot patit huuliin kun niitä täytettiin. Kuulemma oli lääkäri (venäläinen) joka pisti mutta epäilen. Jouduin menemään sinne takaisin täyteaineen poistoon, en saanut rahoja takaisin.


    • silo-otsa

      Otin Botoxia otsan poikittaisryppyihin ja silmien alle Sairaala Siluetissa ja otsarypyt katosivat täysin. Olen ollut äärettömän tyytyväinen tulokseen! Otsaan botoxia laitetaan vain keskiosaan jos kyse on poikittaisista rypyistä, joten kulmakarvoja pystyy yhä liikuttelemaan ja tulos on täysin luonnollinen. Silmien alla en sen sijaan huomaa minkäänlaista eroa aiempaan.

      • silee4

        Botoxia Estetiassa. Aina hyvä tulos.


    • aili68

      Olen laittanut BOTOXia sibeliusryppyihin ja silmäkulmien juonteisiin. Ilme parani huomattavasti. En enää näytä vihaiselta ja väsyneeltä.

      Toimenpide onnistui kerralla (siis konsultaatio ja injektiot), kipu oli minimaalista - lähinnä hyttysenpistoa muistuttavaa, ja tulokset olivat viikon kuluttua täydelliset.

      Suosittelen. Laitatan taatusti uudellee, kunhan vaikutukset lakkaavat. Nyt edelleen hyvät 2,5kk hoidon jälkeen.

    • martta x.

      otin botoxia sibeliuksiin ja otsan poikkiryppyihin. toimenpide eritt. helppo ja päivääkään en ole katunut. Rypyt eivät täysin katoa vaan voimakkaammin ilmeillessä näkvät eli nuo kuminaamat on kyllä jotenkin muuten aikaan saatuja(leikattuja?) tai laitettu liikaa kaikkea täyttöjä ym.suosittelen kaikille ja otan uudestaan kun se aika koittaa.Jopa äitinikin sanoi että sinulla se iho on pysynyt nättinä :)

    • I<3B

      Otan Botoxia otsaan, kulmakarvojen väliin ja silmien ulkonurkkiin noin 2 krt vuodessa. Ainoa huono puoli on mielestäni ollut se, että siihen jää koukkuun.

    • Hei!

      Olen kosmetologiksi valmistumassa keväällä ja teen opinnäytetyötä kasvojen injektiohoidoista (botox, täyteaineet, rasvansiirto).
      Osana työtä on pienimuotoinen tutkimus, johon haen vastaajia. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina.

      Onko Sinulle tehty kyseinen toimenpide?
      Haaveiletko siitä?
      Vai oletko kenties täysin injektiohoitoja vastaan?

      Otathan yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen jenninpaattotyo @ gmail . com (poista välit), niin lähetän kysymykset.

    • N 55

      Laitatan botoxia otsaan, sibeliusryppyihin ja silmänurkkiin noin pari kertaa vuodessa. Nykyisessä paikassa olen käynyt pari vuotta, siitä lähtien kun tästä paikasta sain tietää. Aiemmin kiersin lähestulkoon kaikki paikat, mukaan luettuna ”Helsingin hintavimman”, mutta tulokset olivat heikohkoja. Tulos oli usein toispuoleinen, ja vaikutus hävisi nopeasti.

      Vaatii taitoa ja silmää, että botoxia osaa pistää juuri oikeisiin paikkoihin ja oikeita määriä. Siksi kannattaa olla tarkkana, minne menee.

      • anonyymi5

        Missä paikassa olet käynyt? Itse kävin helsingissä estetiassa ottamassa botoksia ja laitto ilmeisest epäonnistui, minkäänlaista tulosta ei näy pidemmänkään odottamisen jälkeen :( Kyllä kovasti harmittaa, kun rahat meni täysin hukkaan.


      • Sibikset ärsyttää
        anonyymi5 kirjoitti:

        Missä paikassa olet käynyt? Itse kävin helsingissä estetiassa ottamassa botoksia ja laitto ilmeisest epäonnistui, minkäänlaista tulosta ei näy pidemmänkään odottamisen jälkeen :( Kyllä kovasti harmittaa, kun rahat meni täysin hukkaan.

        Mihin kohtaan otit Sibeliuksiin vai poikittaisryppyihin? Kuka siellä pisti? Mä olen menossa myös Estetiaan ja nyt alkoi mietityttämään:(


      • N 55
        anonyymi5 kirjoitti:

        Missä paikassa olet käynyt? Itse kävin helsingissä estetiassa ottamassa botoksia ja laitto ilmeisest epäonnistui, minkäänlaista tulosta ei näy pidemmänkään odottamisen jälkeen :( Kyllä kovasti harmittaa, kun rahat meni täysin hukkaan.

        Nimimerkille "anonyymi5": Olen täällä aiemmin kertonut, missä kävin ja kehen olen tyytyväinen. Tuli kauheat ryöpytykset kilpailijoilta, ja sitten täältä poistettiin pitkät pätkät keskustelua. Täällä Suomessa kun saa toimia lääkärinä vain jos on syntyperäinen suomalainen. Mainittakoon kuitenkin, että botox-lääkärini ei ole lähtöisin idän eikä etelän suunnalta.


    • Onnellinen, rypytön

      Lääkärini piti minulle esitelmän aiheesta: jos on kudoslöysyyttä liikaa yläluomissa, ei botuliinia kannata silloin yläotsaan injisoida, koska se laskee kudosta entisestään -> saa yläluomet roikkumaan.

      Itse olen melko nuori, yläluomissa ei ole nimeksikään löysyyttä. Sain avun otsaryppyihin.

    • Kiitos

      Voisitteko kaksi edellistä vastaajaa kertoa lääkärinne nimen?

    • Onnellinen, rypytön

      Itse kävin Estetiassa.

    • Jos haluaa

      Vanhentua ennenaikaisesti niin suosittelen botoxia ja muita myrkkyjä.

      • silee

        Botoxin vastustajat ovat niitä jotka eivät uskalla sitä laitattaa ja ovat muille kateellisia.Monista negatiivisista kommenteista paistaa suuri tietämättömyys.


    • naikkonen 50v

      Puolen vuoden välein, kesällä ehkä 4kk ja naama rypytön.

      • 4evernuori

        Cityclinikalla olen enimmäkseen käynyt. Kesto noin 6 kk. Siellä olen saanut käydä lisäämässä toisen kerran, jos viikon kuluessa tuntuu, että tarvitsis lisä fiksausta.


    • ennaltaehkäisy

      Hitsit,
      Luen tätä viestiketjuu ja mietin, tarviinko vai en?
      Osaako joku täsmentää:
      Olen 31v ja tyytyväinen itseeni, mutta (aina mutta) on muutama vaakaryppy otsassa, mikä kehittyy ja syvenee ja alkaa vanhentaa.

      Eli onko botuliinihoidon vaikutus n. 6kk ja jos sitä ei uusi niin palaa entiselleen. Vai onko niin että kun on hetkeksi rentouttanut tietyt lihakset, niin kasvot oppii olla käyttämättä niitä ryppyjä aikaansaavia lihaksia. Elikkä silloin kun et rypistäisi otsaa niin ei tuu ryppyjä..

      Onko näin?

    • Ennaltaehkäisy
    • Huuhkajana

      Varmasti olet tutustunut, kun olet itse paskaspämmin takana. Eihän kenenkään kannata mennä cityklinikalle, kun Kuninkaalliset piikittäjät on kävelymatkan päässä.

    • Ennaltaehkäisy

      Hahhahaa! Eihän tänne kandee mitään kirjoittaa, ku ei tiedä enään totuudesta mitään, ei tiedä mikä on totuus, mut klinikalla käväsen.

      Ainaski ite tietää :)

      • Vakiokäyttäjäää

        Botoxia 2x vuodessa ja naama sileä.Olen tod tyytyväinen


    • Pimu50

      Turussa ainakin on hyvä neurologi, jonka luona piipahdan puolen vuoden välein, ja hän kyllä osaa laittaa botoxit niin, ettei kukaan huomaa mitään, ihmettelevät vain miten olen niin pirteän näköinen..:) Ja koska olen aina ollut hyvin ilmeikäs ihminen, niin ilmeitä löytyy vielä ihan liiaksikin!
      Joten kyllä se on tekijästäkin kiinni, miten se botox siihen naamaan pistetään. Laitetaanko liikaa ja ihan väärään kohtaan, se on niin pienestä kiinni!

    • Forrest

      Harrastan juoksua ja olen huomannut että säännöllinen juokseminen lyhentää Botoxin vaikutusaikaa..Ilman juoksemista pärjään 6kk,mutta jos juoksen n. 4x viikossa, joudun ottamaan Botoxia noin 4-5kk välein.

      • Eibotoxiakiitos

        Kiitos vinkistä.Nyt tiedänkin miten saan epäonnistuneen botoxin veks nopeammin Laittaja oli ammattilainen.


    • useampi vuosi

      Fiilikset on, ettei botox enään vaikuta yhtä hyvin kuin alussa. Onko naamani jotenkin tottunut siihen ?

    • ruppelo

      Laitoin kerran botoxia alasvalahtaneisiin suupieliin - lopputulos on kammoittava jokerihymy. Ei enää koskaan. Ei todellakaan luonnollinen näky :(

    • Hdhdhkdkd

      Botox on yksi parhaimpia keksintöjä kauneuden alalla pitkiin aikoihin. Se toimii ja parantaa ulkonäköä nuorekkuuden kautta lähes välittömästi. Ainoa negatiivinen puoli on toimenpiteen hinta, tosin sekin on hyötyyn nähden pieni.

    • ForeheadFreak

      Otan botoxia vain otsaa. Varsinkin kesäisin rypistän sitä ja minulla oi ennen hoitoja ikääni nähden todella syvät urteet.

    • Ei hyvä

      Ennen oireettomasti tepsinyt botox aiheutti keväällä toisen kulmakarvan "repsahtamisen" . Yläluomi laskeutui raskasti silmän päälle ja näytin lauri tähkältä. Nyt alkaa olemaan normaali. Sain kuitenkin opetuksen, enkä aio ottaa enään kuin otsan yläosaan.

      • pistepistepiste...

        Ota - mutta ota asian tuntevan käsittelyssä. Piste.


    • Ei hyvä

      Myönnettäköön etten käynyt vakiopiikittäjälläni

      • kjs?

        älä edes yrittää mainostaa itseäs...tiedän jo valmiiksi mitätekstia tulee seuraavaksi !!!!


    • mk

      Botuliinia käyttänyt joa ainakin 5 vuoden ajan otsaryppyihin. Toimii ja pitää migreeninkin useamman kuukauden poissa...

      • migreeni

        Migreenin hoitoon?


    • Btx ja migreeni

      Esim Ruotsissa saa kelakorvauksen Botuliinihoidosta migreeniin, toimii!

    • Tieodoksi

      Luin jostain että uusin botox-villitys jenkeissä on ruiskuttaa sitä vainajan kasvoihin.
      Näin viimeinen matka voidaan aloitaa rypyttömänä. Eli kuoleman jälkeiset botoxit vainajalle!!!

      Ps.Kannattaa mainita testamentissa,jos on tärkeää maata arkussa ilman ryppyjä.

    • eri botoxit

      onko botoxia montaa erilaista, ja mitä eroa niissä on ?

    • Kysyn????

      Voiko Botoxilla kohottaa kulmakarvoja keskeltä? Minulla on toinen kulmakarva alempana kuin toinen... Jokeri-ilmettä (ulkoreunasta koholla olevat kulmat) en missään nimessä halua.

      • Ex vihainen naama

        Itselläni kulmia kohotettu botoxilla ja toimii hyvin kun on taitava pistäjä. Samoin silmänurkkien rypyt hävisi ja otsan poikittaisrypyt. Olen erittäin tyytyväinen, koskaan ei ole tullut luomen tai kulmien laskeutumista, niinkuin täällä joillekin on käynyt.


    • Lääketieteen opisk.

      Nikille "Tieodoksi"

      Et taida olla ihan täysjärkinen !

      Miksi vainajalle pitäisi laittaa botoxia? Kerro nyt ihmeessä?

      Kuollut ihminen on tosiasiassa täysin rypytön koska kaikkien kudosten ja solujen sähköinen toiminta on finito!! Soluissa ei ole silloinmitään jäntevyyttä eli stonusta.

      Ts. myös kasvojen lihakset ovat täysin halvaantuneet ja vainaja on silloin täysin ilmeetön ja samalla myös "rypytön"

      Joten vainaja ei todellakaan tarvitse botoxia!

      Ps uskot satavarmasti myös JOULUPUKKIin!! ;-D

    • timeless66

      Omat kokemukset botoxista: Rypyt siliävät melko hyvin ja näytän luonnolliselta. Parasta kuitenkin on, ettei uusia ryppyjä muodostu. Huijaan siis aikaa melko kiitettävästi..

    • Eli2

      Minulle on laitettu botoxia muutaman vuoden ajan, ja mitä enemmän sitä laitetaan, niin sitä kauemmin tulos kestää, eli se ikäänkuin "jää" sinne kasvoihin, ja ainetta pitää laittaa aina harvemmin ja harvemmin (näin sanoi myös neurologi).
      Minusta täällä on turha vakuutella, että ei botoxia tarvitse ottaa, liikunta pitää kasvot sileinä ym. potaskaa!!!!!!!!!!! Kaikki me olemme yksilöitä, ja tiettävästi kaikista olennaisin vanhentumiseen vaikuttava tekijä on geenit. Sitten tulee auringonotto ja tupakointi, sitten terveelliset elämäntavat. Ja onhan liikunta toki terveellistä, mutta toisaalta paljon liikkuvien/ulkoilmaihmisten iho myös "ahavoituu" ja ruskettuu herkästi, mitkä taas aiheuttavat mm. couperosa-ihoa ja ihon rypistymistä.
      Joten jos joku haluaa käyttää botoxia, niin turha muiden on olla niin tietävinään toisten asioista!!!!!!!!!!!!!!!

    • Tyhmäpää

      Minulle laitettiin botoxia otsaan sekä silmäkulmiin pari vkoa sitten. Otsa on sileä kyllä mutta muuten tulos on aivan järkyttävä. Luomet valahtivat alas ja roikkuvat nyt molemmat silmän päällä, ripsiä ei juuri näe. Olen väsyneen ja itkeneen näköinen koko ajan. Myös alaluomiin tuli ylimääräistä turvotusta ja näytän jollain lailla turvonneelta tai liikaa juhlineelta. Otsaa en voi liikutella kunnolla.
      Ottaa todella päähän oma turhamaisuuteni mutta sainpahan kai sitten opetuksen, että kannattaa miettiä jatkossa mitä tekee. Ei ikinä enää otsan poikittaisryppyihin tai silmien alueelle.
      Onko kellään samanlaisia kokemuksia ja onko jotain millä botoxin vaikutusta voi nopeuttaa?
      Tyhmä mikä tyhmä.

      • TainaTe

        Edelleen, että pitäisi tarkkaan valita, kuka piikittää... Toivottavati ongelmai on jo korjaantunut. Itse kävin kalliilla lääkäriasemalla (Hki), kunnes kuulin vihtiläisestä hammaslääkäristä, joka on oikeasti taitava ja osaava. Ei sinne aja kuin alle tunnin.


      • epätoivoinen

        Hei saitko apua luomien valahtamiseen ? ja jos sait niin mitä?


    • mmm869

      kuinka paljon tuo vihdin hammaslääkäri veloittaa?

      • Lohjan tätönen

        Riippuu tietysti siitä, paljonko pistetään. Minäkin kävin nyt siellä, kun vinkin sain. Mulla mako 400 egee ja otsa ja silmäkulmarypyt, tuli kyllä monta piikityskohtaa, mut hyvä jälki ja hieno palvelu!


    • setämies51v

      Minulle on laitettu botoxia kahdesti vuodessa siitä lähtien kun sitä oli mahdollista saada Suomessa. Pelkästään hyviä kokemuksia. Ammattitaidolla on kuitenkin merkityksensä. Lääkärien antamien pistosten vaikutusaika on ollut pidempi. Viimeisimmät kerrat olen ottanut Estetiassa. En ole näiden vuosien aikana saanut uusia ryppyjä eikä kukaan ole huomannut, koska tulos on aina ollut luonnollinen. Jos tarkkoja olaan, niin kerran otsaan laitettiin hieman liikaa ja se oli omasta mielestä liiankin sileä ikääni nähden, mutta en siitä ollut kauhean pahoillani ;)

    • mietinvain

      Onko ketään jo pidempään Botoxia käyttäneillä alkanut otsan lihakset erottua paremmin? En nyt osaa selittää tätä kunnolla, mutta siis itse olen huomannut että keskellä otsaa näkyy sellainen lovi. Tämä voi tietysti johtua myös siitä, että ainetta on laitettu eri tavalla kuin ennen, en tiedä. Sitäkin olen miettinyt, että mitä lihaksille tapahtuu jos ne pidetään lamaantuneena pitkään? Surkastuuko ne? Tuleeko otsasta vähitellen ns. ohuempi? Onko ketään muu miettinyt näitä juttuja tai huomannut otsassa jotain eroa? Onkohan ihoni vain ohentunut iän myötä...

    • bmw4

      Onko botoxille tullut halvempaa vaihtoehtoa? Opiskeljan rahat ei riitä.

      • kjjbjfjn

        Ei taida olla vastaavaa tuotetta, jonka vaikutusmekanismi olisi lihaksia lamauttava


    • sofia

      Epäonnistunut botoxkokemus. Vaikutus kesti 2 viikkoa. Näin ei ole käynyt aiemmin.Käyn aina samassa paikassa. Saan uusinnan veloituksetta

    • toimivaako?

      Onko kellään kokemuksia botoxin vaikutuksesta migreenin ja/tai liikahikoilun hoidossa?

      • Happy:)

        Eipä ole tullut migreenejä sen jälkeen kun 5 vuotta sitten aloin ottamaan botoxia. Auraa saattaa tulla ja jotain pientä ennakkokipua, mutta ei edennyt migreenikivuksi.


    • naamakuntoon

      Moikka, kellään kokemusta/suosituksia ns. keskikasvojen kohotukseen botoxilla? Minkähän hintasta lystiä mahtaa olla ja onko ylipäänsä mahdollista botuliinilla? Ikää vasta 28 niin ei viitsisi vielä veitsen allekkaan mennä mutta ei myöskään haaskata vähiä rahojaan pistoksiin mistä ei ole hyötyä. Tarkoitan siis valahtaneiden poskien kohotusta =) Kiitoksia tiedoista ja kokemuksista.

    • Botox otsa

      Pari vuotta käynyt Botox-hoidossa lääkäri Carl Johan Svedjeholm:illa. Todella taitava. www.plasticsurgery.fi

    • 53vee

      Lääkäri pisti minulle HR täyteaine, suupielet oli alaspain, ei oo enää.

      Maksoi 460 e ja nyt 3 kk kuluttua näyttää siltä et pitäis uusia.

      Kannattaa mennä lääkärinvastaanotolle eikä mihinkään huuhaa porukan pistettväksi.

    • mies40+

      Kaksi kertaa on otsa-, sibelius-, silmä- ja suupielten rypyt hoidettu botoxilla. Suupielten ilmerypyt hoidettiin hyaluronihappopistoksilla. Huomannut, että vaikutus kestänyt sellaiset 6-7 kk. Lääkäri on nämä hoidot/pistokset laittanut ja olen erittäin tyytyväinen.

    • Hyvää työtä

      Laitattanut kolme kertaa Botoxia kulmakarvojen väliin puolen vuoden välein. Ja aina samalla lääkärillä (Plasticsurgery Centerissä). Ollut tyytyväinen, sillä halusin mahdollisimman luonnollisen näköisen tuloksen, mutta silti sellaisen, etten pystyisi rypistämään otsaani "Sibeliusjuonne-kohdasta", koska tein sitä tietämättäni alituisesti. Menen samaan paikkaan taatusti uudelleen.

      • vakkariestetialla

        Seuraavaksi otan botoxia hampaisen narskutukseen. Kerron sitten auttaako


      • ei botox ,botox

    • 44v Vantaa

      Otan 5kk välein Botoxia silmäryppyihin, toimii hyvin sekä pari kertaa olen ottanut Juvederm täyteainetta suunpieliin. Olen molempiin aineisiin tyytyväinen.
      Käyn samalla plastiikkakirurgilla K.l ja voin suositella!

    • Epäoivoinen

      Otin viikko sitten Vistabel käsittelyn otsaan ja sibeliusjuonteisiin, otsa ok, mutta silmäluomet laskeutuneet, eikä ripsiä juuri enää näy. Onko kellään kokemusta auttaako esim kulmien kohotus vai onko tämä palkka turhamaisuudesta ?

    • Anna-Liisa1

      Sain botoxia krooniseen päänsärkyyn (ei ole migreeni).
      Otsasta tuli posliininsileä, mutta nyt yläluomet roikkuvat,
      vasen todella pahasti. Olen väsyneen ja vanhan näköinen.
      Päänsärky ei ole hievahtanutkaan.

      • TaitavaPistäjä

        Osaamaton pistäjä. Otsa ei romahda jos Botoxin pistää oikeisiin kohtiin. Sun tapauksessa siis pistetty liian alas ja liian lähelle kulmakarvoja, lopputuloksena painavan tuntuinen ja romahtanut otsa.


    • Illu36k

      Botox-hoidon kohdalla kannattaa tarkistaa, että tekijällä on pätevyys siihen. Teoriassa sitä saa tehdä melkeinpä kuka tahansa ja siksi on hyvä olla tarkkana. Yleensä plastiikkakirurgi on paras valinta ja näitä hän löytyy. Esimerkiksi artiacliniciä voin suositella http://www.artiaclinic.ee/fi/

    • Botuliini

      Miinulle laitettiin botoxia silmäkulmiin. Ei vaikutusta. Menin pistäjälle uudestaan valittamaan, ja hän sanoi ettei botox välttämättä vaikuta vanhemmalla ihmisellä millään tavoin. Onko näin? Rahat meni hukkaan jokatapauksessa.

    • p-amissi

      Olen myös ottanut Plastiikkakirurgilla ja toivottu hillitty lopputulos oli. Ainut huono puoli että alle puolessa vuodessa ohi.

    • Jadekka

      Kiinnostaisi tietää kellä otsa/silmäluomet alkaneet roikkua että oliko se ohimenevä reaktio vai kestikö se niin pitkään kun botoxin vaikutus kestää? Itsellä kävi näin ja olen erittäin pettynyt lopputulokseen. Luin jostain että joillain tulee haittavaikutuksena tämä ilmiö joka poistuisi parissa viikossa? Ketjusta ei käy ilmi teidän jatkot että mitä siinä kävi.

      • valahtanutmyös

        Moi, itselle pistetty useita kertoja juurikin otsaan. Plastiikkakirurgilla ja ihotautilääkärillä, Nyt syyskuussa otsa valahti pistoksista ja todellakin yläluomet lurpottaa vielä 2kk jälkeenkin, ehkä hieman parannusta on tapahtunut mutta vieläkään ripsivärin käyttö ei oikein onnistu koska toinen yläluomi roippuu niin pahasti ja pahempana tulos näkyy jos on syönyt suolaista ja/tai juhlinut. Kerran aiemmin oli sama lievempänä ja vain toisella puolella, silloin meni ohi noin kuukaudessa. Olen koittanut hakea tietoja ja apua, mutta taitaa olla niin että joudun vain odottelemaan että vaikutus lakkaa. Kiitollinen olisin jos jollain olisi todellista tietoa voiko jotain tehdä.


    • Prettyface79

      Jos otsa roikkuu, on pistetty vääriin kohtiin. Pistämällä oikeisiin kohtiin, saa yhdistelmän jossa ns.sibeliusrypyt katoaa, vaakarypyt tasoittuu, ja kulmat nousee hieman. Tämä saa itselleni virkeämmän ulkonäön. Ainoat hennot rypyt näkyy kulmakarvojen yläpuolella, muuten otsa on sileä.
      Tämän setti 260 e Helsingissä.
      Tosin kaikken paras kokemus Maltalla, jossa botox pistettiin jotenkin syvemmälle. Silloin näytin jo merkittävästi nuoremmalta. Maltan hinta n.240 e.
      Maltalla toinen paikka(jossa oikein Dr pistämässä) laittoi pistokset väärään kohtaan, otsa sileni ja valahti silmille.

    • Neuvovinkki

      Sellanen vinkki, että ottakaa botoxia ainoastaan plastiikkakirurgilla. Ei esimerkiksi hammaslääkärin kautta

      • Jeppjeppjep

        Kokemusta on, Olli Teronen laittanut.. EN OLLUT TYYTYVÄINEN


    • Cardios

      Minulla on lievä sibeliusryppy ja huulten pystyrypyt,en ole tupakoinut koskaan,kuka on hyvä laittaja ja missä?!Kiitos tiedoista.

    • Anonyymi

      Kävin laittamassa botoxia otsaan ja kulmien kohotuksen. Tämä on aiemmin toiminut hyvin eli kulmat eivät valahda alas ripsien päälle, vaan nousevat kauniisti, luomivako näkyy, virkeä ilme.

      Viime kerralla toinen silmä epäonnistui ja lopputulos on toispuoleinen.
      Kävin 2 viikon kontrollissa ja toinen hoitajatyttönen oli 20 min myöhässä ja sanoi, ettei voi tehdä mitään.

      Mikä idea kontrollissa, kun sanotaan Hups, ei voi tehdä mitään

    • Anonyymi

      Ruman näköisiä kumiankka huulia sillä saa ainakin. Luonnottoman ja elottoman näköiset lerpakkeet.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe