Miksi aina perutaan?

voi reffit

Nyt alkaa riittää! Olen viimeisen puolevuoden aikana tavannut kolme miestä eri paikoista (ja eri aikaan). Jokaisen kanssa on ollu aikansa juttua ja jokaiselle heistä olen ehdottanut, että mentäisiin kahville. Jokainen heistä on innostunut asiasta ja halunnut nähdä ja viettää kanssani aikaa.

Ja sitten!!

Jokainen heistä on perunut muutamaa tuntia ennen treffejä. TÄH?! Jokainen heistä on kehunut minua mukavaksi ja kauniiksi naiseksi, johon olisi kiva tutusta enemmänkin. Silti treffit on aina peruttu vaikka millä syillä ja toisia ei ole ehdoteltu.

Turha tässä on kai enää mitään aloitteita miehille tehdä. Alkaa rasittaa.

12

1132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BellaCiao

Jänöjussit...pupu tulee pöksyihin h-hetkellä. Ole onnellinen, ettei tarvitse moisten raukkis-kundien kanssa edes tavata.

• jnk verran kokenut

miehet ei sitten kai kuitenkaan tykkää aktiivisesta naisesta. Tai tykkäävät, kun nainen on aktiivinen sitten, kun se heille sopii. Mies hakee vaikka kuun taivaalta, kun on kiinnostunut. Ehkä sinun kannattaa yrittää vaan hillitä oma halusi ja antaa miehen ehdottaa seuraavia treffejä. Jos ei kuulu, niin ei ole kiinnostunut. Itsekin keksin naisena jotain tekosyitä, jos ei sitten kuitenkaan ole kiinnostanut, kun on rauhassa kotona kelannut treffit läpi. Näin kai se vaan menee...?

• Siltähän se tosiaan vaikuttaa. Miehet eivät todellakaan kiinnostu aloitteen tekevään naiseen.

• Yli-Matruusi

Että olet sekopää takertuja. Yksien kahvien jälkeen olet valinnut hääpuvun, 3 lapsen ja koiran nimet, huonekalujen värit ja milloin aviomiehesi kuolee/otat eron.

Sen havaitsemiseen ei mitään rakettiinsinööriä tarvita.

SIKSI SUT DUMPATAAN.

• Ei matoja koukkuun!

"Kaikki huomasivat että olet sekopää takertuja."

:D Tai sitten näette niitä kauhukuvia mitä sairaassa mielessänne kehittelette.
        Jos nainen näyttää kiinnostuksensa avoimesti, eikä pelaa mitään teinipelejä, joihin hyvin suuri osa erityisesti miehistä on juuttunut kiinni ja näyttele välinpitämätöntä, jota ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka oikeasti kiinnostaakin, niin sitten nainen on sekopää takertuja?
        Ilmeisesti miehiä kohtaan ei todellakaan kannata olla aloitteellinen ja aktiivinen, vaikka niiden naisten aloitteiden perään itketäänkin. Ilmeisesti kannattaa alkaa elää 1500-lukulaisittain ja jättää ne aloitteenteot miehille.

"Olen viimeisen puolevuoden aikana tavannut kolme miestä eri paikoista (ja eri aikaan). Jokaisen kanssa on ollu aikansa juttua ja jokaiselle heistä olen ehdottanut, että mentäisiin kahville. Jokainen heistä on innostunut asiasta ja halunnut nähdä ja viettää kanssani aikaa.
        Ja sitten!! Jokainen heistä on perunut muutamaa tuntia ennen treffejä."

Uskon, että tämä on erityisesti suomi-miesten ongelma. Suomen miehet ovat munattomia pelkureita. Uskon, että suomen miehillä on erityisen alhainen testosteronitaso, koska näyttävätkin aivan pikkupojilta koko elämänsä ajan! (Samaa voi sanoa käytöksen tasosta)
        Ulkomaalaiset miehet ovat rohkeita ja miehekkäitä, he eivät tällä lailla ennen treffejä jänistä.

Uskon, että kyseiset miehet todellakin jänistivät ja luultavasti heitä myöhemmin myös harmitti kovasti. Perimmäisestä luuseriluonteestaan johtuen he eivät myöskään tyypilliseen suomi-miehen tapaan uskaltaneet enää ehdottaa uuttakaan tapaamista. Suomen mies uskaltaa tavata naisia ainoastaan kännissä.
        Varmasti sinuakin kyllä harmitti jos olit kiinnostunut kyseisistä madoista, mutta voit lohduttautua sillä, että et varmasti haluaisi noin heikolla luonteella ja puuttuvalla rohkeudella varustettua matoa. Hyvä, että todellinen luonne tuli esiin jo kättelyssä! MIEHEN sinä tarvitset, etkä matoa!

• matomieheksi
        Ei matoja koukkuun! kirjoitti:

"Kaikki huomasivat että olet sekopää takertuja."

:D Tai sitten näette niitä kauhukuvia mitä sairaassa mielessänne kehittelette.
        Jos nainen näyttää kiinnostuksensa avoimesti, eikä pelaa mitään teinipelejä, joihin hyvin suuri osa erityisesti miehistä on juuttunut kiinni ja näyttele välinpitämätöntä, jota ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka oikeasti kiinnostaakin, niin sitten nainen on sekopää takertuja?
        Ilmeisesti miehiä kohtaan ei todellakaan kannata olla aloitteellinen ja aktiivinen, vaikka niiden naisten aloitteiden perään itketäänkin. Ilmeisesti kannattaa alkaa elää 1500-lukulaisittain ja jättää ne aloitteenteot miehille.

"Olen viimeisen puolevuoden aikana tavannut kolme miestä eri paikoista (ja eri aikaan). Jokaisen kanssa on ollu aikansa juttua ja jokaiselle heistä olen ehdottanut, että mentäisiin kahville. Jokainen heistä on innostunut asiasta ja halunnut nähdä ja viettää kanssani aikaa.
        Ja sitten!! Jokainen heistä on perunut muutamaa tuntia ennen treffejä."

Uskon, että tämä on erityisesti suomi-miesten ongelma. Suomen miehet ovat munattomia pelkureita. Uskon, että suomen miehillä on erityisen alhainen testosteronitaso, koska näyttävätkin aivan pikkupojilta koko elämänsä ajan! (Samaa voi sanoa käytöksen tasosta)
        Ulkomaalaiset miehet ovat rohkeita ja miehekkäitä, he eivät tällä lailla ennen treffejä jänistä.

Uskon, että kyseiset miehet todellakin jänistivät ja luultavasti heitä myöhemmin myös harmitti kovasti. Perimmäisestä luuseriluonteestaan johtuen he eivät myöskään tyypilliseen suomi-miehen tapaan uskaltaneet enää ehdottaa uuttakaan tapaamista. Suomen mies uskaltaa tavata naisia ainoastaan kännissä.
        Varmasti sinuakin kyllä harmitti jos olit kiinnostunut kyseisistä madoista, mutta voit lohduttautua sillä, että et varmasti haluaisi noin heikolla luonteella ja puuttuvalla rohkeudella varustettua matoa. Hyvä, että todellinen luonne tuli esiin jo kättelyssä! MIEHEN sinä tarvitset, etkä matoa!

Ne ehkä oli suostuvinaan kohteliaisuuttaan. Virhe, jonka tekivät mentyään niin hämilleen siitä että nainen on aloitteellinen. Siihen ei miehet kuitenkaan ole tottuneet. En tiedä ovatko ulkomailla tottuneet. Marokossa ehkä, tosin rahaa vastaan.

Jos oikeasti mies ei sitten kelpaa siksi että se on sattunut syntymään suomessa niin mitään ongelmaahan ei ole. Jos vakaasti olet tuota mieltä niin parempi vain että et ikinä koskaan ole kenenkään suomalaisen miehen kanssa ihmissuhteessa. Ei kannata pyydellä niitä suomalaismiehiä treffeille kun jo valmiiksi niitä vihaa.

• --------------------

Olen kokenut melkein saman homman, ja nämä kaikki dumppaukset on tapahtunut miehillä joille minä olen tehnyt aloitteen, eli ei kannata olla aktiivinen ja tehdä aloitteita, koska miehet eivät sitä kestä eivätkä loppupeleissä tahdo sellaista naista.

• tooty

No ei voi olla totta.ja minä ihmetelly että suomalainen nainen ei ala keskusteluun,haluuaa vain olla.ulkomaalaiset ovat avoimempia mutta vievät rahat;-) kerralla.tietenki oma rarvanaamani ei montakaan naista taida kiinnostaa.Niillä joilla on ollu kiinostus ovat usein tienneet oman rahallisen arvon.

Olis todella kiinostavaa löytää tosiaan netin välityksellä oikia naaineen

• diggeriduu

kaikki noi reppanoita on.itse ainakin tietäisin naisen olevan oikeasti kiinnostunut.eikä tarttis ainakaan pelätä,että toinen tekee ohareita;)

• 1+13

Heh, toi nyt on ihan paskapuhetta.
        Naisen aloitteellisuus ei karkoita ketään miestä.
        Ehkä jotain hiiriä.
        Ne ei vaan joko kehdannu suoraan kieltäytyä tai
        sit tulivat toisiin ajatuksiin syystä tai toisesta.

• Deittailija minäkin

Kyllä vastaavia tapauksia on sattunut vastaan ihan naisistakin. Yhden kanssa tapaamista veivattiin uskomattoman kauan, koska välissä hän ilmoitti sairastuneensa. Puhui kuitenkin, että tavataan kun hän tervehtyy, joten jatkoin yhteydenpitoa. Sovimme uuden tapaamisajan hänen aloitteestaan kun hän oli tervehtynyt. Tämä sovittiin treffejä edeltävänä iltana. Seuraavana päivänä ko. nainen päätti ilmoittaa, että onkin nyt niin paljon kaikkea muuta, ettei kykenekään treffaamaan. Niin, onhan se kumma, että kaikenlaista tulee eteen yön jälkeen kun sitä ennen tapaaminen oli esillä melkein kaksi viikkoa. Kummasteltuani asiaa nainen kertoi olevansa jossain kaverinsa luona auttamassa siivoamisessa ja kysyi haluaisinko tavata kuitenkin seuraavana päivänä. Enpä halunnut. Jos yli 30-vuotias nainen ei tiedä haluaako tavata vai ei, niin voi hellan lettas että elämä voi olla vaikeaa.

Eikä ollut tosiaan ensimmäinen kerta kun näin käy. Joko tosiaan se pupu tulee pöksyyn tai sitten joillain on vain tapana pompottaa toisia ihmisiä. Sellaista touhua en kuitenkaan aio katsoa.

• 4+16

Tai sitten on varattu ja täytyy vähän katsoa, että onko siippa kotona miten..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe