uusin pari kuukautta sitten reseptin cipralexiin, jota söin viime kesänä ja syksynä ehkä neljä kuukautta. söin muitakin lääkkeitä lyhyitä jaksoja, efexoria ja supriumia ainakin, mitkä molemmat tekivät harvinaisen surkean olon. myös melatoniinia olen syönyt nukahtamisvaikeuksiin, ja muutaman viikon taisin syödä levozinia - vain muutamana iltana viikossa, koska tuli niin hirvittävän zombi olo, että hyvä kun tajuissani pysyin.
tämän kuun puolessa välissä sain sitten tarpeekseni cipralexista ja levozinista ja heitin ne roskiin - cipralexit, koska ne ovat lihottaneet minua vaikka monella vaikutus on päinvastainen, ja levozinit, koska aloin suunnitella yliannoksen ottamista ja olen varma, että sillä määrällä olisi henki lähtenyt. melatoniinia en syö joka ilta, mutta aina kun tuntuu, ettei uni tule. olo on ollut ihan ok, itsemurhaa en suunnittele, ja pystyn jotenkin sietämään masennusta ja ahdistusta. en ole löytänyt lääkkeistä mitään apua, joten en usko löytäväni apua niistä jatkossakaan.
tämä kulunut viikko on kuitenkin ollut helvettiä. hikoilen öisin lakanat märiksi, hiustenkuivaaminen kuivaajalla on ihan mahdotonta, ja muutaman minuutin pyöräilystä hiki virtaa. en yleensä hikoile just ollenkaan, mutta nyt tälläkin hetkellä. aamupäivisin oksettaa, pienikin vastoinkäyminen oksettaa, rappusten kävely oksettaa, kahvi oksettaa, ja ruokahalu vaihtelee niin pahasti, etten moneen päivään syö enkä pysty juomaan edes mehua, ja nälän yllättäessä syön, mutta kaikki maistuu ihan paskalle ja oksettaa. jalat on jotenkin tunnottomat. kaikkein pahinta tässä on pään "potkiminen". otsalohkon kohdalla tuntuu kuin aivot olisivat jotain hyytelöä, minkä läpi värähtää sähkövirta, ja samalla värisee koko kroppa ja näkökenttä. samaa potkimista oli viime syksynäkin, mutta muutama päivä lääkkeiden lopettamisen jälkeen eikä kestänyt näin kauaa. en oikeasti jaksa tätä. eilen mulla oli helvetin huono olo ja meinasin pyörtyä, ja kun päässä alkoi taas potkia, olin varma, että mulla on aivokasvain. vanha sairaudenpelkoni on myös palannut. en näe kunnolla ja olen itkenyt enemmän kuin aikoihin, mutta eniten se pään potkiminen häiritsee.
miten siitä pääsee eroon?!?!?!
tiedän lopettaneeni lääkkeet väärin, mutten aio palata niihin enää.
cipralex-helvetti! päässä potkii:(
6
676
Vastaukset
- välitä
Mulla potkinut päässä ja koko kropassa sähkövirtaa eikä loppua tule, neuroleptit pahimpia lopettaa, värinää koko kehossa, myös kouristuksia vatsan pinnalla,vuosia jo kestänyt, nyt sain vastalääkkeen ipsatolin yksityislääkäriltä. Kärsin vuosien ajan väärästä diaknoosista, nimittäin yliopistosairaalan opiskeliatyttö teki väärän diaknoosin Dystonian ja laittovat botoksia, meni kaularanka ja lihakset ei enää palaudu. Yksityisneurologi sanoi, että vaivat voi jäädä pysyväksi.
- vielä.........
Että mulla osa sähkötyksestä johtuu kaularangasta, käsien puutuminen ym. Mutta kaikki nuo masennuslääkkeet aiheuttavat hirvittäviä vieroitusoireita, lääkärit ei vaan puhu niistä, tiedän kokemuksesta, että bentsojen lopettaminen oli lasten leikkiä masennusmömmöjen lopetukseen verrattuna, minä söin 5v supriumia ja tässä on tulos, hyvä lääke masennukseen, mutta lopputulos paha, hyvää vointia ja paranesimia.
- ymmärrä
vielä......... kirjoitti:
Että mulla osa sähkötyksestä johtuu kaularangasta, käsien puutuminen ym. Mutta kaikki nuo masennuslääkkeet aiheuttavat hirvittäviä vieroitusoireita, lääkärit ei vaan puhu niistä, tiedän kokemuksesta, että bentsojen lopettaminen oli lasten leikkiä masennusmömmöjen lopetukseen verrattuna, minä söin 5v supriumia ja tässä on tulos, hyvä lääke masennukseen, mutta lopputulos paha, hyvää vointia ja paranesimia.
miksi lääkärit ei puhu masennuslääkkeiden vieroitusoireista, TUHAT KERTAA PAHEMPIA KUIN BENTSOJEN VIEROITUS, aiheuttavat fyysisiä oireita, mm. sähkötystä, pään poksauksia, on kuin tykin ammus posahtaa päässä ja just kun olet nukahtamassa, kuin pieniä muurahaisia kulkis pitkin kehoa, kouristusta vatsan pinnassa, korvien tinnitus, tulee kuoleman kylmyys, saunassakin paleltaa, hirveää ja näitä mömmöjä jopa nuoret terv.keskus lääkärit kirjoittaa. Kun kerran on kielletty kirjoittamasta nukahtamislääkkeet ja bentsot terv.keskuksesta, miksi saa kirjoittaa vahvaa riippuvuutta aiheuttavia masennusmömmöjä ja neuroleptiä Joista nämä nuoret lääkärit ei tiedä mitään, pääsin psykiatrille joka pisti kaikki masismömmöt poikki, ainoastaan opamox ja yöksi imovane, toisin sanoen sain aivovamman loputtoman vapinan myös.
- ffr
vielä......... kirjoitti:
neuroleptiä ja viekkarit oli aivan järkyttävät. Bentsojen lopetus on tosiaan ihan helppoa neuroleptejen lopettamiseen verrattuna.
- Kari Luoto
Tässä on hoitokeino, joka perustuu tieteelliseen ajatteluun.
http://qmies.blogit.fi/mielenterveyden-tehohoito/ - Anonyymi00006
SSRI vieroitus on jotain sanoin kuvaamattoman pahaa, joka tulee suoraan pimeydestä ja hyökkää agressiivisesti sieluun ja kehoon.
En ole koskaan ollut masentunut, mutta hankalan elämäntilanteen takia nuorena aloitin lääkkeet, vaikka olisi vaan pitänyt laittaa elämä muuten kuntoon. Söin cipralexia about 15 vuotta. Kun lopetin, helvetti oli irti. Pienensin strategisesti vuoden aikana annosta ja kun jäljellä oli 5mg, lopetin.
Ensimmäiset viikot sähköiskuja, tunteiden ailahtelua, huimausta ja unettomuutta. Viikolla kuusi alkoi alilämpö, kalman kylmyyden tunnetta. Sydämen tykytykset, ryrmihäiriöt aivan kamala kuoleman pelko, toisaalta välillä toivoin kuolemaa. Olin aivan toimintakyvytön 2 viikkoa, jonka aikana tuli ambulanssi, päivystys ja lääkäri tutuksi. Siis jotain aivan kamalaa. Yksi paniikkikohtaus oli nin paha, että päästä lähti osittain tunto. Olin hätäpuhelussa ja sanoin, että en tunne päätä tai poskea jos koputtelen siihen, käski vaan rauhoittua. Samalla sydän löi aivan epätahtia.
Nyt vieroituksen jälkeen voin vaan todeta, että ihmettelen suuresti miten tämänkaltaisia lääkkeitä saa kenellekkään edes antaa. Lopetus on mahdoton, ellei ole valmis käymään helvetissä.
Miettikää mikä kansanterveydellinen ongelma meillä on, sillä varmaan 500 000 suomalaista syö näitä myrkkyjä, joiden lopetus on varmasti 10x pahempaa kuin minkään markkinoilla olevan huumeen.
Pysykää erossa näistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993