Mikä on ilmiö rekisteriselosteessa "väliomistaja" ja kuinka pitkään näitä "väliomistajia" voi ketjuttaa?
Kyse on myydystä autosta jota tiedustelun mukaan on ketjutettu nyt kahdesti "väliomistaja" nimikkeellä mikä tarkoittaa suomeksi, että vakuutus ja verot tulevat minun maksettavakseni. Mikä sianreikä tähänkin hommaan on tahallaan asetettu?
Ketjun sain poikki alettuani epäillä hyypiötä ja sen vaikutteita, otin selvää ja onneksi oli luovari jolla sain poikki ketjun mutta silti joudin maksamaan kuukauden kulut autosta jonka olin jo myynyt.
Ilman luovaria maksaisin edelleen ko. hiipparin ostaman auton vakuutukset ja verot?
Kertokaa toverit?
4
908
Vastaukset
- loppurit
Siinä on nimenomaan possunreikä ja sen saivat aikaan autoliikeet lobbaamalla helvetin tyhmiä ja makealle persoja "kansanedustajia" joilla oman perseen hunajointi on etusijalla, kansasta viis.
Autoliikkeet vaativat viikon siirtymäikaa eli suomeksi, vaihdokin voi ketjuttaa loputtomiin jos vain nimiä riittää ja kauppakirjasta huolimatta myyjä maksaa kulut veroina ja vakuutuksina. Edelleen suomeksi, vaikka sinulla ei ole enää mitään tekemistä auton (myydyn esineen) kanssa olet velvollinen maksamaan sen kulut.
Mikään ei ole tärkeämpää kuin tämä: Tee AINA, poikkeuksetta ja riippumatta ostajan rehellisestä ulkonäöstä LUOVARI.. siis AINA. Kun tämä on tehty eikä kello ole paljon painu konttorille, mieluummin samana päivänä ja tee ilmoitus omistajan vaihdosta. Joudut silti maksamaan viikon edelleen esineestä jota et omista mutta onneksi lobbarit eivät saaneet aikaa kuukaudeksi jota vaativat.
Haistakaa paska! - Rambe 10002233455
Nämä ketjumiehet ovat niitä rahattomia joille kymppi on liikaa ja jos suku on suuri auto vaihtaa omistajaa viikon välein ja sinä maksat viulut. Onneksi et sentään bensoja tai löpöjä.
No, rahaton autonostaja on helppo tunnistaa. Hän joko ei tutki autoa lainkaan tai sitten potkii renkaita kiihkeästi ja antaa välillä lausunnon; pikkusen on ruostetta vanteissa ja mikä läikkä on kuskin jalkatilan matolla. Jos haluat heti tunnistaa veijarin käytä nenääsi, kaikilla on vanha paska housissa, aivan kaikilla. Jos et saa vainua pyydä ostajaa näyttämään kalsarinsa. Ne ovat veitikan kohdalla aina ja poikkeuksetta tahriintuneet, paska on syönyt takamuksen puhki ja etumus on aivan keltainen.
Ihmettelen miksi palstan jopparifoobikko ei ole antanut tätä yleisvarmaa tuntomerkkiä; kalsarit paskassa = veijari jonka kanssa ei kannata asioida missään tilanteessa!- se helpottaa
ne ainaskii osaa laittaa kalsongit aamulla oikeinpäin. Ruskee taakse ja keltanen eteen .. On se elämä helppoo
- kalulla minä elän :)
Näin se etenee. Päättäjä päätti, että auto on erikoistuote josta vastuu säilyy edellisellä omistajlla.
Mutta minäpä ostin lippalakillisen silakoita Kuopion torilta ja nyt mietin oliko myyjä joppari, maksoiko veronsa ja alvinsa? Silakat olivat aitoja ja hyviä kyllä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265