Euroviisut 2010

Tiedän kyllä ,että täällä on euroviisuille ihan omakin palsta, mut ajattelin ,että olis kiva lukea vähän iskelmäfanien mietteitäkin tämän vuoden viisuista.

Mä en tykännyt yhtään siitä saksalaisesta voittajakipaleesta. Se biisi oli tosi tylsä eikä siitä jäänyt mitään mieleen. Sen laulajattaren äänestäkään en tykännyt.

Mun suosikkejani sitävastoin olivat.

1. Espanja ( tosi hieno biisi. Vähän sellaista vanhanajan viisutunnelmaa tässä kivassa, melodisessa kipaleessa. Laulaja oli hyvä.)

2. Islanti ( Hieno balladityylinen laulu. Hyvä ääni sillä naislaulajalla )

3. Ranska ( iloista ja tarttuvaa meininkiä, loistava bailubiisi joka sopii hyvin kesään )

4. Israel ( kaunis hebrean-kielinen balladi. Hyvä-ääninen laulaja )

5. Irlanti ( mahtipontienen balladi. laulajan kokemus näkyi kuului tässä esityksessä. Lauloi flunssasta huolimatta hyvin.)

7

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras voitti

kappale oli ehdottomasti paras. Poikkesi siitä muusta, niin euroviisuihin tyypilliseltä paatoksillisesta paskasta. Pirteä esitys Lenalla, eikä siinä tarvittu mitään savupommeja, eikä loisteliaita asuja taustakuoroineen.

• Erikoistehosteita yms. Saksan esityksessä ei kylläkään käytetty ja siitä plussaa, mut mun mielestä se Saksan biisi vaan on niin mitäänsanomaton. Laulukin kuulostaa melkein enemmän puheelta .

Espanjan esitys ja biisi sen sijaan on tosi valloittava :

http://www.youtube.com/watch?v=M-lLXBiZx4M

• Algo Pequeñito
        Justiinax kirjoitti:

Erikoistehosteita yms. Saksan esityksessä ei kylläkään käytetty ja siitä plussaa, mut mun mielestä se Saksan biisi vaan on niin mitäänsanomaton. Laulukin kuulostaa melkein enemmän puheelta .

Totta - Espanja oli paras. Aivan mahtava biisi sekä vahva tulkitsija. Siinä oli sellaista hulvattomuutta - ikäänkuin menneisyys ja nykyisyys olisivat kohdanneet.

• kamala kipale
        Algo Pequeñito kirjoitti:

Totta - Espanja oli paras. Aivan mahtava biisi sekä vahva tulkitsija. Siinä oli sellaista hulvattomuutta - ikäänkuin menneisyys ja nykyisyys olisivat kohdanneet.

Eivät onnistuneet edes sirkuspelleinä olemisessa :(

• ???????????????
        Justiinax kirjoitti:

Erikoistehosteita yms. Saksan esityksessä ei kylläkään käytetty ja siitä plussaa, mut mun mielestä se Saksan biisi vaan on niin mitäänsanomaton. Laulukin kuulostaa melkein enemmän puheelta .

Liekö tuo Justiinaxin tykkäämineen biisistä osittain myös siitä johtuvaa ,että ainakin minulle tulee tuosta Espanjan laulajasta hiukan nuori Tapani Kansa mieleen. Ei niinkään ulkonäöltään, mutta esiintymisessä on vähän sellaista samantyylistä teatraalisuutta.

( tuossa videossa muuten näkyy kun joku häirikkö tulee lavalle punaisessa hiippalakissaan. )

• Kuuta-Molla

Islantiko "balladityylinen", ei kai.. Israelista olen kanssasi samaa mieltä, mutta ykkössuosikkini oli Norja. Tosin kumpikaan nuorista herroista ei laulullisesti onnistunut eilen. Nopeista paras oli Ranska.

• Saddee

Minäkään en tykänny Saksan esityksestä yhtään. Armenia oli mielestäni tosi hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      177
      4037
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3189
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2346
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      50
      2190
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      86
      2056
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1371
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1288
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1280
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      62
      1101
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      778
    Aihe