Adrian maahantuoja

!!!!????

Ihmetyttää miten Adrian takuukorjauksiin ei saa varosia maahantuojan kautta millään ilveellakään. Onko varaa leikkiä asiakkaitten pinalla....tuskimpa pitkään kannattaa, nimittäin ne äänestää jaloilla.

22

2424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kake 89

niin ihmetyttää.Tälläisiä kekkuleita he ovat ,kun ovat rahan saaneet autosta,niin se riittää
      Sama on Hymerin takuu

• kaappimonoko

jos firmalla on 50 mallia jotka vaihtuu joka vuosi niin laskeppa paljonko niitä varaosia pitäisi olla kaikkiin 0-15 vuotta vanhoihin autoihin. Kyllä se tehdastilauksiin menee aina.
      Opetus: älä osta mitään itäeurooppalaista halpamallia adrianmereltä vaan pohjoismainen merkki jolla tehtaat on lähellä. Tulee ne tehdastoimituksetkin pallljon nopeammin!!

• laatua on

minunkin kabeen on puskuri tilattu taakse tehtaalta, mutta ei ole vielä näkynyt. Oisko tuo merimatka hidas, jos vaikka on laivasta mennyt kone ja joutuuvat purjehtimaan. Ja olihan se jää tilannekkin koko talven paha. Ja oisko viimme kesän tuullut idästä. Jotta kun se puskuri sitten joskus tulee, niin samalla meinasvat korjata porras-aukon, kun siitä tulee vesi sisään. Ai kauanko se tulo on kestänyt, ehkä yksi tekiä miksi niin pitkää, kun silloin kun se tilattin, niin oli kanssa jäät meressä, eli siis talvella tammikuussa vuonna 2009.
        P.s. Mikskö särky. No itse sen peruutin pihassa penkkaan. Tuntuun olevan pikku pakkasessa etelän auto tuo kabe, sillä ei henkilö mersusta samassa tilanteessa edes jälkeä ole jäänyt, mutt sehän onkin noita saksan tuonteja eli etelän auto

• Hörhöla

Kaikkien matkailuautojen/vaunujen kanssa on sama juttu. Melkein jokainen merkin myyjä toimii itse maahantuojana uusina myymilleen matkailu välineille.

• öiuu

Mistä varaosasta on kyse? Eihän tuo kuitenkaan mikään leikkuupuimuri ole...

• Hesus Martinez

ovat Kabe ja Adria = Kabe-Adria joten suurta "etua" ei syntyne sillä että Kaben "abauttia-rallaa-sinnepäin" tekeleen ostaisit (niinkuin tuossa eräs ilmeisesti neuvoisi tekemään. Solkusta kun tuskin kukaa ilkeää tässä yhteydessä puhua :-D ).

Minuakin kiinnostaa mikä osa on kyseessä koska omaan Adriaan on ne harvat varaosat, joita olen tarvinnut, löytäneet kotiin muutamassa päivässä :-/

• kjhgf

samaa puljua joo mutta Adria on halpamalli. Kylllä se halpuus näkyy paitsi ostohetkellä myös myöhemminkin.
        Ihan sama kuin että korean Chervolet on nykyisin Ooppelin halpamalli. Samaa puljua mutta eri tavara ja huoltotaso

• Hesus-Setä
        kjhgf kirjoitti:

samaa puljua joo mutta Adria on halpamalli. Kylllä se halpuus näkyy paitsi ostohetkellä myös myöhemminkin.
        Ihan sama kuin että korean Chervolet on nykyisin Ooppelin halpamalli. Samaa puljua mutta eri tavara ja huoltotaso

Joo, ostohetkellä katselin myös Kabea (muiden joukossa) ja Kabe oli kuin kirveellä veistetty. Työnlaatu ja viimeistely ihan jotain käsittämätöntä negatiivisessa mielessä. Ihmettelin silloinkin ääneen että saman organisaation kalliimpi näytti ja tuntui huonommalta. Halvemmassa on ovet suorassa kun siinä kalliimmassa ne taas eivät olleet jne jne. Myyjä arveli että ruotsissa tekeminen on kalliimpaa... Samaa ilmiötä kuin Skodan ja Audin laadussa; halvemman pitää ponnistaa kovempaa ettei huono kello ala soida. Kalliimpi kun on jo asiakkaansa vakuuttanut ja mahdolliset laatuongelmat ovat vain "ominaisuuksia" tai niitä katsotaan läpi sormien mentaliteetilla että "sattuuhan noita...".

Käytetyt Kabetkin saivat jäädä rauhaan osin samoista syistä kuin uudetkin (ja se syy ei ollut hinta). Ne asiat jotka eivät uutenakaan ole oikein kohdillaan niin eivät näy kyllä iän myötä ainakaan paranevan :-/

• kuukiukuka

Vanhaa tietoa, mutta entä nyt kin Solifer merkkiä ei ole olemassa. s
      Suuri suomivaunu Solifer tarina loppu. Mistä varaosat??

• osia-riittää

Siellä ne on vanhat, mädät Soliferit vaunupurkaamoilla Pohjanmaalla. Löytyy paljon osia.

• Rumatikistä

Kaverilta meni RUMATIKISTÄ piirikortti, liki tonnin remontti.

• Asiaaseurannut

Rumatikinhän saa tonnilla jo uuden,panuineen kortteineen. Mutta kyllä keskuslämmitysvärkeihinkin vikoja tulee ja se vasta maksaa.

• Miumieleen

Saako Atriatikkiä vielä Rumatikillä?

• Työäeläkeläinen

Saa hyvinhii.

• Tyäeläkelöine

Munaa on tuotanoin Hymmermoppiili Rumatikillä ja pankissa rahoja.

• onsee

on se trumatikki ainoa joka toimii

• Lämpöasiantuntija

Kyllä nyt pärjää lämmönpuolesta halvemmallakin Rumatikillä, mutta Lokakuussa kun alkaa kelit kylmitä on hyvä olla keskuslämpö.

• LopuiRumatikkiin

Solkkua tekivät Saksassa muutaman myös heidänoloon suositulla Rumatikillä, ennenkuin touhu loppui.

• Kankimiäs

Mulla on tuo keskusteltu Rumatikki Garnguunassa -04 hyvävärkki jokamenoon.

• poliittinenostos

Adria on Slovegialainen tuote, joten Kommunistien mätälaadusta on kysymys.

• Puljua

Ei se touhu maalivahtipeliin kaatunut, Puljujärveä olisi pitänyt peluuttaa enemmän.

• Reinotietää

Sinähän Rumatikki-Jokinen vaikutat olevan ihan oikea asiantuntia!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe