Heips, onkos pk-seudulla ketään joka tekee kotona itse tatuointeja? :) semmonen henkilö olis nyt tarpeeseen! tottakai myös sellainen joka osaa hommansa, mutta tekee niitä ihan vaikka vain harrastuksena, työnä ym.. :)
kotona
5
393
Vastaukset
- dgwr
:)) pilvinpimeinhän on. Kannattaa kysellä erityisesti hygienian perään, jos taitavan löydät muutoin, tai minkä vuoksi sitten kotinaarmuttajia etsitkin.
Mutta ei kotihakkaajat tänne meiliosoitettansa laita, joten kertoile tarkemmin millä asialla olet ja liitä meiliossasi niin saat yhteydenottoja.
Niin ja tosiaan oletko udellut liikkeistä harjoittelijoita? Siis jos kuvaa halvemmalla haet. Itselläni, siis harjoittelijana liikkeessä olen, on ikävän täyttä. Muutoin voin autella, jos tarpeesi on esittää kysymyksiä kotihakkauksesta jne.- Kotihakkaaja
Kannattaa kysellä erityisesti hygienian perään---
Käytännössä ihan samantekevää: ei noita tatskakoneita voi steriloida mitenkään. Ne voi levittää hepatiittia tai vaikka HIV:iä. Niistä voit periaatteessa saada taudin. Kotihakkaaja kirjoitti:
Käytännössä ihan samantekevää: ei noita tatskakoneita voi steriloida mitenkään. Ne voi levittää hepatiittia tai vaikka HIV:iä. Niistä voit periaatteessa saada taudin.Jos löydät jonkun itseäsi kiinnostavan hakkaajan, niin pyydä kuvia työnäytteistä. Sitä kun on nykyään kaikenlaista räpeltäjää, ja sit maksetaan peitekuvasta..
- ergew
Kotihakkaaja kirjoitti:
Käytännössä ihan samantekevää: ei noita tatskakoneita voi steriloida mitenkään. Ne voi levittää hepatiittia tai vaikka HIV:iä. Niistä voit periaatteessa saada taudin.älä nyt taas jaksa *huoh* mul on kotona neuma, eli klaavattava kone. Eli käytännössä voit vetää mielipiteesi poikittain arslokkiis.
- ghifskh
Joo todellakin haluaisin nähdä ensin kuvamateriaalia ym.
Olen joskus kysässyt tatuointiliikkeestä harjoittelijalle aikaa mutta vastausta ei tullut :o (kysyin siis postilla kun siinä niin käskettiin kysymään)..
Mutta jos täällä joku on kuka tekee kotona tuointeja nii laita ihmeessä mulle meiliä osotteeseen,
[email protected]
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354280- 1242184
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151811Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641784- 1791634
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601262
- 1191161