Heips, onkos pk-seudulla ketään joka tekee kotona itse tatuointeja? :) semmonen henkilö olis nyt tarpeeseen! tottakai myös sellainen joka osaa hommansa, mutta tekee niitä ihan vaikka vain harrastuksena, työnä ym.. :)
kotona
5
482
Vastaukset
- dgwr
:)) pilvinpimeinhän on. Kannattaa kysellä erityisesti hygienian perään, jos taitavan löydät muutoin, tai minkä vuoksi sitten kotinaarmuttajia etsitkin.
Mutta ei kotihakkaajat tänne meiliosoitettansa laita, joten kertoile tarkemmin millä asialla olet ja liitä meiliossasi niin saat yhteydenottoja.
Niin ja tosiaan oletko udellut liikkeistä harjoittelijoita? Siis jos kuvaa halvemmalla haet. Itselläni, siis harjoittelijana liikkeessä olen, on ikävän täyttä. Muutoin voin autella, jos tarpeesi on esittää kysymyksiä kotihakkauksesta jne.- Kotihakkaaja
Kannattaa kysellä erityisesti hygienian perään---
Käytännössä ihan samantekevää: ei noita tatskakoneita voi steriloida mitenkään. Ne voi levittää hepatiittia tai vaikka HIV:iä. Niistä voit periaatteessa saada taudin. Kotihakkaaja kirjoitti:
Käytännössä ihan samantekevää: ei noita tatskakoneita voi steriloida mitenkään. Ne voi levittää hepatiittia tai vaikka HIV:iä. Niistä voit periaatteessa saada taudin.Jos löydät jonkun itseäsi kiinnostavan hakkaajan, niin pyydä kuvia työnäytteistä. Sitä kun on nykyään kaikenlaista räpeltäjää, ja sit maksetaan peitekuvasta..
- ergew
Kotihakkaaja kirjoitti:
Käytännössä ihan samantekevää: ei noita tatskakoneita voi steriloida mitenkään. Ne voi levittää hepatiittia tai vaikka HIV:iä. Niistä voit periaatteessa saada taudin.älä nyt taas jaksa *huoh* mul on kotona neuma, eli klaavattava kone. Eli käytännössä voit vetää mielipiteesi poikittain arslokkiis.
- ghifskh
Joo todellakin haluaisin nähdä ensin kuvamateriaalia ym.
Olen joskus kysässyt tatuointiliikkeestä harjoittelijalle aikaa mutta vastausta ei tullut :o (kysyin siis postilla kun siinä niin käskettiin kysymään)..
Mutta jos täällä joku on kuka tekee kotona tuointeja nii laita ihmeessä mulle meiliä osotteeseen,
[email protected]
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent322565Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1692549Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär561813En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1011469Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281225Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1831159viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12880Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa61852Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83821- 60731